Dat is ook geen regel, ik verzin ze ter plekkequote:Op maandag 31 december 2012 14:36 schreef starla het volgende:
[..]
Wist niet dat dat een regel was; minstens 2 nummers. Met terugwerkende kracht nomineer ik mushanga waardoor africa alsnog 1 is
Ik tel meestal alleen de top 5's mee, dat is toch waar het topic over gaat (niet dat er zo vaak een top 1 of top 3 ofzo wordt gepost).quote:Op maandag 31 december 2012 14:36 schreef starla het volgende:
Wist niet dat dat een regel was; minstens 2 nummers. Met terugwerkende kracht nomineer ik mushanga waardoor africa alsnog 1 is
quote:Op maandag 31 december 2012 14:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Smaken verschillen lieve vriendIk vind het gewoon ernstige gedateerde funk zonder leuke climaxen
Klinkt heerlijk hoor, maar zelfs de artiesten in dit genre die ik echt heel erg goed vind uit die tijd vind ik na 2 of 3 nummers gewoon vervelen. Waaronder Stevie
Zijn beste werk is toch echt van alle tijden, vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je nu nog prima opzetten.
En alvast de beste wensen,.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Ok, alleen de bands in dat overzicht dus?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:49 schreef Modus het volgende:
Nieuwe opgave:
top 5 songs uit de New Romantics beweging
Wat wel en niet tot een stroming behoort blijft lastig (Sandra Cretuquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:57 schreef fripper het volgende:
http://rateyourmusic.com/genre/New+Romantic/
Japan mis ik bijvoorbeeld in de Wiki
Fuck, heb ik toch niet de top 5 gehaaldquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:49 schreef Modus het volgende:
Uitslag songs met het woord 'wens(en)' in de titel, mag in alle talen:
1 Pink Floyd - Wish you were here 25
2 A Flock Of Seagulls - Wishing (if I had a photograph of you) 23
3 Stevie Wonder - I wish 11
4 China Crisis - Wishful thinking 10
5 Prince - I wish u heaven 8
ja, van sommige bands alleen kan ik al een top 5 maken (is trouwens ook al gedaan voor Duran Duran)quote:
Die er m.i. dan ook niet bij hoort, net zo min als Human League, Talk Talk en Adam & The Ants. Maar de scheidslijn is dun...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:31 schreef ranja het volgende:
en ik twijfel nog over Trans-X die wel op wiki er bij staat.
Tja en waarom van Japan dan wel Tin Drum en niet Adolescent Sex.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Die er m.i. dan ook niet bij hoort, net zo min als Human League, Talk Talk en Adam & The Ants. Maar de scheidslijn is dun...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |