Oja, jouw lijstje dubbelgeteld omdat je opniuew gepost had ipv geëditquote:Op zondag 30 december 2012 10:36 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Huh? Volgens mij was ik de enige met Communist Daughter en Twin Falls in m'n lijstje?
liever niet.quote:Op zondag 30 december 2012 12:45 schreef starla het volgende:
Mag je ook Steve Lukather solo nomineren?
Als je van Steve Lukather houdt zou ik toch op z'n minst een rocknummer verwachten en niet een balladquote:
Smaken verschillen lieve vriendquote:Op maandag 31 december 2012 13:25 schreef DO2 het volgende:
Norrage, laat je oren eens een keer uitspuiten, jongen.
Er gebeurt in geen enkel nummer iets spannends of bijzonders, zegt ie,,
...
-
1 Superstition
2 Higher Ground
3 I Believe ( When I Fall In Love it Will Be Forever )
4 Living For The City
5 Master Blaster ( Jammin' )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Norrage op 31-12-2012 14:35:27 ]"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Wist niet dat dat een regel was; minstens 2 nummers. Met terugwerkende kracht nomineer ik mushanga waardoor africa alsnog 1 isquote:Op maandag 31 december 2012 11:39 schreef fripper het volgende:
Eindlijst TOTO
1. Rosanna 14
2. Africa 13
3. Hold the Line 13
4. 99 12
5. Mushanga 9
Op basis van de lijstjes met meer dan 1 song
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |