KGB + Geel + Kuip + Legioen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fucking bazen
KGB + Geel + Spelers + Kuip + Vulmaarin == heilig vijf-eenheid
Guidetti een jaar huren heeft 600k gekost, Pellè zal niet veel meer zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet nee.. Echt verkankerd, zo verkankerd.
Nou ja, Geel hosselt wel Messi ofzo komend jaar. Even serieus, 2 keer een spits regelen die gewoon 1-op-1 loopt, deze zelfs zonder penalties, voor een HABBEKRATS.
Wat-een-held.
Ik ga zorgen dat Martin toegezongen wordt de eerstkomende thuiswedstrijd.
Dacht ook even dat Mulder's onderbeen loshing.quote:Op zondag 23 december 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik hoop trouwens dat Bruno nog even is gaan praten met die Bacuna, wat een vuile teringjood die gozert. Ik schrok me echt de tering, ik dacht even dat het een 'Bouaouzannetje' was namelijk
Leek het hard op man.quote:Op zondag 23 december 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik hoop trouwens dat Bruno nog even is gaan praten met die Bacuna, wat een vuile teringjood die gozert. Ik schrok me echt de tering, ik dacht even dat het een 'Bouaouzannetje' was namelijk
Als je daar geen rode kaart voor geeft kun je hem net zo goed thuislaten.quote:Op zondag 23 december 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik hoop trouwens dat Bruno nog even is gaan praten met die Bacuna, wat een vuile teringjood die gozert. Ik schrok me echt de tering, ik dacht even dat het een 'Bouaouzannetje' was nam
Dat bedoel ik man. Gast is tien keer beter dan Bony zelfs op het momentquote:Op zondag 23 december 2012 17:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Guidetti een jaar huren heeft 600k gekost, Pellè zal niet veel meer zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je daar geen rode kaart voor geeft kun je hem net zo goed thuislaten.
Het kostte Immers echt moeite om niet de hele tijd aan iedereen te hangen enzo.quote:Op zondag 23 december 2012 17:11 schreef Dekatria het volgende:
Pelle en Lexie geen geel gepakt ook nog
Bij die close-up toen hij op de grond lag ja, zat hier als een malloot te scheldenquote:Op zondag 23 december 2012 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dacht ook even dat Mulder's onderbeen loshing.
Je kon zien dat hij zich inhield inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het kostte Immers echt moeite om niet de hele tijd aan iedereen te hangen enzo.
Dat. Fucking belangrijk gek.quote:Op zondag 23 december 2012 17:11 schreef Dekatria het volgende:
Heerlijk man, hopelijk op volle sterkte naar de joden, en pakken die luiquote:Op zondag 23 december 2012 17:11 schreef Dekatria het volgende:
Als we vorig jaar zonder fucking John Guidetti in de aRENa al 85 minuten de baas waren, dan moet dat godverdomme nu ook lukken met de jodenjager Immers en kankergeweldenaar Pellé.quote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heerlijk man, hopelijk op volle sterkte naar de joden, en pakken die lui
Zelf voor de tweede keer scoren uit een cornerquote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef Dekatria het volgende:
Weer valt die tegengoal uit een spelhervatting trouwens.
Uit angsthazerij vooral. Dat naar achteren lopen op die manier is echt onprofessioneel.quote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef Dekatria het volgende:
Weer valt die tegengoal uit een spelhervatting trouwens.
Ik riep heel hard VUILE TERINGGEK door de woonkamer (er is hier verder niemand voor de duidelijkheidquote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Bij die close-up toen hij op de grond lag ja, zat hier als een malloot te sc
Heb twee dagen later tentamen, dus dat wordt een eind weglullen danquote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als we vorig jaar zonder fucking John Guidetti in de aRENa al 85 minuten de baas waren, dan moet dat godverdomme nu ook lukken met de jodenjager Immers en kankergeweldenaar Pellé.
Ik zeg voorzichtig 1-2, en dat wordt dan een overwinning die ik twee dagen later nog voel op mijn lever.
Dat dan weer welquote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zelf voor de tweede keer scoren uit een corner
Bij mij kwam er nog van alles achteraanquote:Op zondag 23 december 2012 17:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik riep heel hard VUILE TERINGGEK door de woonkamer (er is hier verder niemand voor de duidelijkheid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |