KGB + Geel + Kuip + Legioen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fucking bazen
KGB + Geel + Spelers + Kuip + Vulmaarin == heilig vijf-eenheid
Guidetti een jaar huren heeft 600k gekost, Pellè zal niet veel meer zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet nee.. Echt verkankerd, zo verkankerd.
Nou ja, Geel hosselt wel Messi ofzo komend jaar. Even serieus, 2 keer een spits regelen die gewoon 1-op-1 loopt, deze zelfs zonder penalties, voor een HABBEKRATS.
Wat-een-held.
Ik ga zorgen dat Martin toegezongen wordt de eerstkomende thuiswedstrijd.
Dacht ook even dat Mulder's onderbeen loshing.quote:Op zondag 23 december 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik hoop trouwens dat Bruno nog even is gaan praten met die Bacuna, wat een vuile teringjood die gozert. Ik schrok me echt de tering, ik dacht even dat het een 'Bouaouzannetje' was namelijk
Leek het hard op man.quote:Op zondag 23 december 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik hoop trouwens dat Bruno nog even is gaan praten met die Bacuna, wat een vuile teringjood die gozert. Ik schrok me echt de tering, ik dacht even dat het een 'Bouaouzannetje' was namelijk
Als je daar geen rode kaart voor geeft kun je hem net zo goed thuislaten.quote:Op zondag 23 december 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik hoop trouwens dat Bruno nog even is gaan praten met die Bacuna, wat een vuile teringjood die gozert. Ik schrok me echt de tering, ik dacht even dat het een 'Bouaouzannetje' was nam
Dat bedoel ik man. Gast is tien keer beter dan Bony zelfs op het momentquote:Op zondag 23 december 2012 17:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Guidetti een jaar huren heeft 600k gekost, Pellè zal niet veel meer zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je daar geen rode kaart voor geeft kun je hem net zo goed thuislaten.
Het kostte Immers echt moeite om niet de hele tijd aan iedereen te hangen enzo.quote:Op zondag 23 december 2012 17:11 schreef Dekatria het volgende:
Pelle en Lexie geen geel gepakt ook nog
Bij die close-up toen hij op de grond lag ja, zat hier als een malloot te scheldenquote:Op zondag 23 december 2012 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dacht ook even dat Mulder's onderbeen loshing.
Je kon zien dat hij zich inhield inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het kostte Immers echt moeite om niet de hele tijd aan iedereen te hangen enzo.
Dat. Fucking belangrijk gek.quote:Op zondag 23 december 2012 17:11 schreef Dekatria het volgende:
Heerlijk man, hopelijk op volle sterkte naar de joden, en pakken die luiquote:Op zondag 23 december 2012 17:11 schreef Dekatria het volgende:
Als we vorig jaar zonder fucking John Guidetti in de aRENa al 85 minuten de baas waren, dan moet dat godverdomme nu ook lukken met de jodenjager Immers en kankergeweldenaar Pellé.quote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heerlijk man, hopelijk op volle sterkte naar de joden, en pakken die lui
Zelf voor de tweede keer scoren uit een cornerquote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef Dekatria het volgende:
Weer valt die tegengoal uit een spelhervatting trouwens.
Uit angsthazerij vooral. Dat naar achteren lopen op die manier is echt onprofessioneel.quote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef Dekatria het volgende:
Weer valt die tegengoal uit een spelhervatting trouwens.
Ik riep heel hard VUILE TERINGGEK door de woonkamer (er is hier verder niemand voor de duidelijkheidquote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Bij die close-up toen hij op de grond lag ja, zat hier als een malloot te sc
Heb twee dagen later tentamen, dus dat wordt een eind weglullen danquote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als we vorig jaar zonder fucking John Guidetti in de aRENa al 85 minuten de baas waren, dan moet dat godverdomme nu ook lukken met de jodenjager Immers en kankergeweldenaar Pellé.
Ik zeg voorzichtig 1-2, en dat wordt dan een overwinning die ik twee dagen later nog voel op mijn lever.
Dat dan weer welquote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zelf voor de tweede keer scoren uit een corner
Bij mij kwam er nog van alles achteraanquote:Op zondag 23 december 2012 17:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik riep heel hard VUILE TERINGGEK door de woonkamer (er is hier verder niemand voor de duidelijkheid)
Ik die maandag. Heb nu al een mail aan de examencommissie gestuurd of hij een week later ingeroosterd kan worden wegens Ajax - Feijenoord. Het hoofd van de examencommissie is een die-hard Feijenoorder (bijzonder hoogleraar in de bestuurskunde).quote:Op zondag 23 december 2012 17:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb twee dagen later tentamen, dus dat wordt een eind weglullen dan
Clasie legde hem ook teringgoed voorquote:
Martins Indi daar onderin het beeldquote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schaken speelt op zijn 'normale' niveau, BMI heeft het inderdaad opvallend zwaar. Denk dat de winterstop erg aangenaam is voor sommige van onze spelers.
Mijn god, Pellé... Ik heb een mancrush.
[ afbeelding ]
God-ver-domme wat een goal
quote:Op zondag 23 december 2012 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Martins Indi daar onderin het beeld![]()
Hij ziet dat de bal erin gaat en draait zich om om weer terug te lopen, ziet er echt droog uit
True.quote:Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef Dekatria het volgende:
Overigens - ik vind het allang prima als we die jodenplayoffs ontlopen, alles daarboven zie ik als bonus. Na de eerste drie wedstrijden na de winterstop weet je pas echt of je kans maakt op meer.
Achja kans op, recht op. We hebben nu ook klote topwedstrijden achter de rug, maar staan dankzij winst op bijna alle kleintjes gewoon bovenin. Nu nog die toppers bij de winstpartijen betrekken. En anders maar compenseren zoals deze seizoenshelft. Maargoed bijna alles krijgen we thuis, aanpakken die luiquote:Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef Dekatria het volgende:
Overigens - ik vind het allang prima als we die jodenplayoffs ontlopen, alles daarboven zie ik als bonus. Na de eerste drie wedstrijden na de winterstop weet je pas echt of je kans maakt op meer.
Het zal alleen lastig voor hem worden om dat door te trekken in de tweede seizoenshelftquote:
Het zal lastig voor hem worden om niet op deze voet door te gaanquote:Op zondag 23 december 2012 17:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zal alleen lastig voor hem worden om dat door te trekken in de tweede seizoenshelft
De toppers krijgen we nu vrijwel allemaal THUIS hé, daar zit wel een héél groot verschil:quote:Op zondag 23 december 2012 17:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Achja kans op, recht op. We hebben nu ook klote topwedstrijden achter de rug, maar staan dankzij winst op bijna alle kleintjes gewoon bovenin. Nu nog die toppers bij de winstpartijen betrekken. En anders maar compenseren zoals deze seizoenshelft. Maargoed bijna alles krijgen we thuis, aanpakken die lui
Dit.quote:Op zondag 23 december 2012 17:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het zal lastig voor hem worden om niet op deze voet door te gaan
Op basis van?quote:Op zondag 23 december 2012 17:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zal alleen lastig voor hem worden om dat door te trekken in de tweede seizoenshelft
quote:Wijnaldum (6) + Matavz (8) + Narsingh (5) + Lens (4) = 23 dlp, 19,4 miljoen. Pellè (14) + Immers (10) = 24 dlp, 0,9 miljoen.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:41 schreef Grifte het volgende:
Wijnaldum (6) + Matavz (8) + Narsingh (5) + Lens (4) = 23 dlp, 19,4 miljoen. Pellè (14) + Immers (10) = 24 dlp, 0,9 miljoen.
Omdat je niets meer terug kan zeggen, dan beginnen Feyenoorders vaak met hun stokpaardje.quote:Op zondag 23 december 2012 17:47 schreef Dekatria het volgende:
De Gemeente Eindhoven zal wel blij zijn.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat je niets meer terug kan zeggen, dan beginnen Feyenoorders vaak met hun stokpaardje.
Pelle had op z'n zachts gezegd gefaald in Italië. Toen hij bij Feyenoord kwam had niet iedereen even hoge verwachtingen. In dat opzicht kon hij dus alleen maar meevallen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Op basis van?
Klinkt meer als een ongefundeerde angstreactie.
Ik vraag mij af hoe een huldiging bij psv zal gaan. Gaat iemand van de gemeente op de middenstip de beker in ontvangst nemen? Op het stadshuis staat een ambtenaar te zwaaien met een beker? Lijkt mij wel zo fair dat de gemeente alle eer gaat krijgen, die kopen per slot van rekening alles.quote:Op zondag 23 december 2012 17:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat je niets meer terug kan zeggen, dan beginnen Feyenoorders vaak met hun stokpaardje.
Bla bla bla bla bla, hé dat zeiden ze ook over Guidetti WTF die bleef ook gewoon scoren bla bla bla.quote:Op zondag 23 december 2012 17:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Pelle had op z'n zachts gezegd gefaald in Italië. Toen hij bij Feyenoord kwam had niet iedereen even hoge verwachtingen. In dat opzicht kon hij dus alleen maar meevallen.
Komend seizoenshelft zal iedereen alles verwachten van Pelle, hij moet de kar trekken, de goals maken, Feyenoord leiden in aanvallend opzicht. Het is de vraag of hij met die druk kan omgaan.
quote:Daar komt bij dat Pelle nu niet ineens een wereldspits is natuurlijk, ik heb sterk het idee dat hij iets boven zijn normale niveau heeft gespeeld afgelopen maanden, het zou zomaar kunnen dat hij zijn oude niveau weer haalt na de winterstop.
Ajax heeft een moeilijker programma dan Feyenoord na de winterstop, PSV ook, Vitesse ook, Twente ook. Nou oprotten.quote:Begrijp me niet verkeerd, Feyenoord heeft het heel goed gedaan afgelopen seizoenshelft, maar dat gold ook voor PSV vorig jaar en die konden er na de winterstop geen reet meer van. Ik zeg niet dat Feyenoord dat ook gaat overkomen, maar er zijn wedstrijden die jullie niet goed speelden en toch winnend af hebben gesloten. Dat kan zomaar anders zijn (zoals bij PSV gebeurde)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |