Allemaal? Ik heb niks gezegd volgens mij.quote:Op zondag 23 december 2012 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi hè.... Profiteert Feyenoord een keer, zijn ze meteen allemaal gefrustreerd
Je voelt je blijkbaar wel aangesprokenquote:Op zondag 23 december 2012 16:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Allemaal? Ik heb niks gezegd volgens mij.
Jep. Dan PSV uit, Twente thuis en dan staan we eerste en hebben we de beker praktisch in handen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:55 schreef mrstylo het volgende:
Is eerst volgend wedstrijd van Feyenoord tegen Ajax?
quote:Op zondag 23 december 2012 16:55 schreef mrstylo het volgende:
Jep, jep.quote:Op zondag 23 december 2012 16:55 schreef mrstylo het volgende:
Als die dadelijk weer fit is gaat hij echt het middenveld dirigeren als een baas, samen met Vilhena die steeds beter gaat spelen. Lekker schot heeft hij ook, kan een mannetje voorbij, goed overzicht, wijkt af en toe uit naar de buitenkant. Dat wordt echt een topper als hij zo doorgaat, mede dankzij de KGB.quote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Clasie zit inderdaad kapot, heeft ook erg last van die schouder.
Dit jaar is Feyenoord juist goed in kleine wedstrijden en slecht in grote. Dus wordt billen knijpen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. Dan PSV uit, Twente thuis en dan staan we eerste en hebben we de beker praktisch in handen.
Geen idee, kon het niet zienquote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef Dekatria het volgende:
Wat gebeurde er trouwens in Vak J? Stewards erbij, mensen in een groepje, etc.
Die man had gewoon op 18 a 20 goals gestaan als hij penalties kan nemen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pelle is gewoon ook een brutere held dan Guidetti, gewoon 1 op 1 lopen en dat zonder penals. Dan ben je een zware bruut.
Dat is het sowieso elke wedstrijdquote:Op zondag 23 december 2012 16:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit jaar is Feyenoord juist goed in kleine wedstrijden en slecht in grote. Dus wordt billen knijpen.
Met Pellé zijn we onverslaanbaar. Uit zijn we slecht in topwedstrijden, thuis overwegend toch goed (zie Ajax thuis).quote:Op zondag 23 december 2012 16:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jep. Dan PSV uit, Twente thuis en dan staan we eerste en hebben we de beker praktisch in handen.
Heb je al een Pellè-tattoo? Als hij er 30 maakkt moet je gewoon GRAZIANO op je pik laten inkten. (Of in jouw geval GRAZIANOOOOOO.)quote:Op zondag 23 december 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Favoriete speler van Feijenoord van mij, maar mán dat begint Pellé ook wel over zich heen te krijgen
quote:Op zondag 23 december 2012 16:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb je al een Pellè-tattoo? Als hij er 30 maakkt moet je gewoon GRAZIANO op je pik laten inkten. (Of in jouw geval GRAZIANOOOOOO.)
Als je trainer al op tv heeft gezegd dat je het maar op 1 manier kan zal dat er wel niet van komen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
Die man had gewoon op 18 a 20 goals gestaan als hij penalties kan ne
Werden dingen van boven gegooid en toen gingen mensen even verhaal halen boven.quote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef Dekatria het volgende:
Wat gebeurde er trouwens in Vak J? Stewards erbij, mensen in een groepje, etc.
quote:Op zondag 23 december 2012 16:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb je al een Pellè-tattoo? Als hij er 30 maakkt moet je gewoon GRAZIANO op je pik laten inkten. (Of in jouw geval GRAZIANOOOOOO.)
Denk dat het bij Grazi wel ophoudt. Hoe harder ze schreeuwen....quote:Op zondag 23 december 2012 16:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zeefuikquote:
Geel is het beste wat Feijenoord is overkomen de afgelopen 9 jaar.quote:Op zondag 23 december 2012 17:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk dat Van Geel paragnost is en in de toekomst kan kijken
En dat dan ook nog 93e minuut ofzo, maar wat een kansen daarvoor.... Nja competitie dan, jij je zinquote:
Bij mij staat aan de ene kant VENNEGOOR en aan de andere kant HESSELINK.quote:Op zondag 23 december 2012 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor het compliment. Nee, een tattoo van een speler komt er nooit... Maar man wat een fenomeen.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij mij staat aan de ene kant VENNEGOOR en aan de andere kant HESSELINK.
Tellen we niet meequote:
Zo zonde was dat. Over twee wedstrijden duidelijk de betere zijn, maar de kansen niet benuttenquote:Op zondag 23 december 2012 17:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
En dat dan ook nog 93e minuut ofzo, maar wat een kansen daarvoor.... Nja competitie dan, jij je zin
Gaat dus nooit gebeuren. Hij staat nog best lang onder contract bij Parma die hard geld nodig heeft en zoals hij nu speelt kan Feyenoord nooit de hoogste bieder zijnquote:Op zondag 23 december 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tellen we niet meeGaat puur om bekert en landskampioenschap.
Feitelijk gezien hadden we die gasten ook HELEMAAL KAPOTGESPEELD als we toen al Graziano hadden gehad. Die man MOETEN we nu echt vastleggen, dan kunnen we écht gaan bouwen.
Jammer genoeg niet nee.. Echt verkankerd, zo verkankerdquote:Op zondag 23 december 2012 17:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gaat dus nooit gebeuren. Hij staat nog best lang onder contract bij Parma die hard geld nodig heeft en zoals hij nu speelt kan Feyenoord nooit de hoogste bieder zijn
quote:Volgend jaar moet Feyenoord gewoon Torres halen en kijken of het dan ook mogelijk is om die man te laten scoren.
Ja mooi héquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
Helemaal leuk toen iemand een kroket o.i.d. het veld opgooide vanaf Z, ik heb nog nooit zo hard gelachen. Hele Kuip stil...
"HE ZEEFUIK, BOLLE, APPORT!"!!!!!!
Fucking bazenquote:Op zondag 23 december 2012 17:07 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check ze lopen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |