SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar ver in blessuretijd de 0-1
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Doe maar ver in blessuretijd de 1-0![]()
Toch gek he dat Ajax nooit kan winnen van de godenzonen van UtrechtWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
doe maar nietquote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Doe maar ver in blessuretijd de 0-1![]()
Godenzonen.quote:Op zondag 23 december 2012 13:58 schreef Paul het volgende:
Toch gek he dat Ajax nooit kan winnen van de godenzonen van Utrecht.
![]()
Behalve Boerrigter. Maar dat is nogal een durfal.quote:
Leven op het randje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik hoop zo dat hij z'n bek niet kan houden... Is wel de meest zielige manier om rood te krijgenquote:Op zondag 23 december 2012 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve Boerrigter. Maar dat is nogal een durfal.
Leven op het randje.![]()
![]()
Op je shirt uittrekken na.quote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat hij z'n bek niet kan houden... Is wel de meest zielige manier om rood te krijgen![]()
Zou enorm jammer zijn als hij rood krijgt.quote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat hij z'n bek niet kan houden... Is wel de meest zielige manier om rood te krijgenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
het is nog niet afgelopen.... utrecht speelt na rust wel beter dan in de 1e helftquote:Op zondag 23 december 2012 13:58 schreef Paul het volgende:
Toch gek he dat Ajax nooit kan winnen van de godenzonen van Utrecht![]()
Idd, dat zou hetzelfde zijn als wanneer cisse of schaken straks rood krijgt.quote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou enorm jammer zijn als hij rood krijgt.![]()
Zeg ik toch.quote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Feyenoord als 3e de winterstop in, niks mis mee.. Kampioenen
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou enorm jammer zijn als hij rood krijgt.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat hij z'n bek niet kan houden... Is wel de meest zielige manier om rood te krijgen
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Niet het eten?quote:Op zondag 23 december 2012 14:02 schreef Paul het volgende:
Utr - AJa blijft slecht voor m'n hart hee![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hoezo niet? Heeft hij net gescoord, krijgt hij rood als hij het viert. Dat is toch zielig voor zo'n jongen?quote:Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Kan Boerrigter even gewisseld worden, die vent bakt er echt niks van.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Wat is er dan? Gezien de eerste helft mocht het 0-7 staan. Door het goede spel van Utrecht nu 5-8quote:![]()
![]()
Fischer speelt kut.quote:Op zondag 23 december 2012 14:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kan Boerrigter even gewisseld worden, die vent bakt er echt niks van.![]()
Je blijft er om lachen hé.quote:Op zondag 23 december 2012 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De meest briljante gif van vorig seizoen![]()
quote:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Lekker kinderachtig ook van utrecht, extra ballen in het veld gooien, echt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Moet eigenlijk meteen aan die blonde snol denken in de bekerfinalequote:Op zondag 23 december 2012 14:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lekker kinderachtig ook van utrecht, extra ballen in het veld gooien, echt.
![]()
![]()
Het grappige was, als je om jezelf heenkeek in De Kuip, was de reactie van 45000 supporters éxact hetzelfde.quote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker. Die reactie van Koeman is gewoon pure comedy. Alsof het in een script stond
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 14:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Moet eigenlijk meteen aan die blonde snol denken in de bekerfinale.
Suarez..
![]()
Maw: goede regisseurquote:Op zondag 23 december 2012 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het grappige was, als je om jezelf heenkeek in De Kuip, was de reactie van 45000 supporters éxact hetzelfde.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Het jochie is boos omdat zijn cluppie er niets van bakt vandaagquote:Op zondag 23 december 2012 14:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nou zeg jongen! Zo gaan we hier niet met elkaar om!!![]()
Moet jij ook Ajax met rust laten.quote:Op zondag 23 december 2012 14:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nou zeg jongen! Zo gaan we hier niet met elkaar om!!![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 14:06 schreef KingRoland het volgende:
doe maar gewoon +5 of meer want dit utrecht kinderachtig dit![]()
![]()
. Pleurt op man. Moest je jullie zien juichen toen ADO liep te rekken in De Kuip.
![]()
![]()
Sneu al dat tijdrekken en die ballen steeds.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nogmaals, moest je jullie zien juichen toen ADO hetzelfde flikte.quote:Op zondag 23 december 2012 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
Sneu al dat tijdrekken en die ballen steeds.![]()
Niet huile he? Aah tooe?quote:Op zondag 23 december 2012 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij ook Ajax met rust laten.* Verwijderd *![]()
ADO? wat is dat?quote:Op zondag 23 december 2012 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals, moest je jullie zien juichen toen ADO hetzelfde flikte.we hebben het over de eredivisie he
graag op anoniem![]()
![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Domme overtreding.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛![]()
Jongens, jongens, blijf uit elkaars haren.quote:Op zondag 23 december 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor tranen wil je, dikke krokodillentranen? Miezierige traantjes?![]()
![]()
Gaby Jallo begreep die instructie niet.quote:Op zondag 23 december 2012 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jongens, jongens, blijf uit elkaars haren.![]()
Hoever gaat deze bal over?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
?quote:Op zondag 23 december 2012 14:08 schreef Karelnoord het volgende:
Ajax heeft de scheids weer eens nodig...
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Goed lezen mattiequote:Op zondag 23 december 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor tranen wil je, dikke krokodillentranen? Miezierige traantjes?* Verwijderd *![]()
Zo ver dat ze jou ook kunnen raken met die bal.quote:Op zondag 23 december 2012 14:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoever gaat deze bsl over?![]()
Doen ze lekker die godenzonen.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Het leek er wel op idd.quote:Op zondag 23 december 2012 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo ver dat ze jou ook kunnen raken met die bal.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
?quote:Op zondag 23 december 2012 14:10 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Zelfs met de scheids lukt het jullie niet.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
En dan uit een goedgekeurde buitenspelgoal. Dat zou het mooiste zijn.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Er is meestal een scheids bij een voetbalwedstrijd he.quote:Op zondag 23 december 2012 14:10 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Zelfs met de scheids lukt het jullie niet.
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 14:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En dan uit een goedgekeurde buitenspelgoal. Dat zou het mooiste zijn.![]()
![]()
Wat heb jij een zuur leven, iedere dag 3 schepjes zuurkool bij je avondmaal. Een dag geen zuurkool gegeten is een dag niet geleefd.quote:![]()
Uttecht verdient gewoon een goal!Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Gewoon tot de 0-1.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Deze poging tot ...quote:Op zondag 23 december 2012 14:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er is meestal een scheids bij een voetbalwedstrijd he.![]()
![]()
De hele wereld verdient die goal van Utrecht.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ga lekker poepen, aan jou missen we niets in dit topic.quote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef Paul het volgende:
Shit ik moet poepen maar ik moet dit afzien!![]()
Van voetbal naar zuurkool in 3 stappen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij een zuur leven, iedere dag 3 schepjes zuurkool bij je avondmaal. Een dag geen zuurkool gegeten is een dag niet geleefd.![]()
Een goal tegen jaquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Doe lief joh, ik ben speciaal voor jou thuis gebleven op m'n zolderquote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker poepen, aan jou missen we niets in dit topic.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hij heeft vast schijt aan jouw mening.quote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker poepen, aan jou missen we niets in dit topic.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ben je nog niet zindelijk ofzo? 6 minuutjes manquote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef Paul het volgende:
Shit ik moet poepen maar ik moet dit afzien!![]()
![]()
Is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 23 december 2012 14:12 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Van voetbal naar zuurkool in 3 stappen.![]()
Waarom wacht die grensrechter zolang? Twijfelt hij?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Zanka is een held.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zondag 23 december 2012 14:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Ben je nog niet zindelijk ofzo? 6 minuutjes man
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die spelers van fc Utrecht snappen niet wat buitenspel is, keer op keer staan ze zelf buitenspel, en denken ze dat het niet zo is, en keer op keer appeleren ze voor buitenspel voor Ajax terwijl het niet zo is.![]()
Boerrigter. Dat is pas een kneus.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Faaaaaaaaaaal
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is wel weer leuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Al die huisvaders op de tribune
Goed naar Ajax kijken en daar van leren... Hoezo?quote:Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef Stiggie het volgende:
Tering, hoe kan je zo'n kans verneuken![]()
Dankquote:Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef Stofje het volgende:
Die ajacied422 is echt uitermate schattig in dit topic.
![]()
Ja he, hihihiquote:Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef Stofje het volgende:
Die ajacied422 is echt uitermate schattig in dit topic.
![]()
![]()
![]()
Dat is een beetje het thema van deze wedstrijd.quote:Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef Stiggie het volgende:
Tering, hoe kan je zo'n kans verneukenmijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
buitenspel wandelenquote:Op zondag 23 december 2012 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
Die mulenga kan echt geen ene kenker he![]()
De vraag is, kan kanker Mulengaquote:Op zondag 23 december 2012 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
Die mulenga kan echt geen ene kenker he![]()
Dat snaap ik nooit, willen ze hun ploeg nog even aanmoedigen de laatste paar minuten, houden ze t 15 seconden vol. Dat werkt zo niet.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
IK WIL GEWOON1-0 IK WIL MORGEN IN M'N UTRECHT SJAAL OVERAL DOOR AMSTERDAM LOPENWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja doe dat eensquote:Op zondag 23 december 2012 14:14 schreef Paul het volgende:
IK WIL MORGEN IN M'N UTRECHT SJAAL OVERAL DOOR AMSTERDAM LOPENOp zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Je hebt nog niet genoeg geclaimd van je ziektekostenverzekering dit jaar?quote:Op zondag 23 december 2012 14:14 schreef Paul het volgende:
IK WIL GEWOON1-0 IK WIL MORGEN IN M'N UTRECHT SJAAL OVERAL DOOR AMSTERDAM LOPEN![]()
Ach, het kan erger. Je kan bv ook een homoseksueel dansje met je rug naar het veld doen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat snaap ik nooit, willen ze hun ploeg nog even aanmoedigen de laatste paar minuten, houden ze t 15 seconden vol. Dat werkt zo niet.![]()
Dat buitenspelhandje continue omhoog van die ajax spelers, zooooo kinderachtig.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Niemand weet, niemand weet, dat ik tepelstreeltje heet.quote:Op zondag 23 december 2012 14:15 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ach, het kan erger. Je kan bv ook een homoseksueel dansje met je rug naar het veld doen.![]()
Omdat je een schele zak bent.quote:Op zondag 23 december 2012 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zie ik altijd dit soort posts voorkomen.![]()
Hahaha en nog een gejat dansje ook.quote:Op zondag 23 december 2012 14:15 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ach, het kan erger. Je kan bv ook een homoseksueel dansje met je rug naar het veld doen.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
kutscheits niets aan het handje imoOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jij bent ook een schele dakhaas zeg.quote:Op zondag 23 december 2012 14:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
kutscheits niets aan het handje imo![]()
Sjongejongejonge, hoe krijg je een bal zo ver over. Wat een blinde mongool.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Hahahahaha weer het stadion uit.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan ben je toch debiel, staan er 9 ajacieden voor de goal ga je m uit zo'n hoek zelf proberen te scoren.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
2 minuten extra tijd met wissel en al dat tijdrekken
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Precies, jij snapt me!quote:Op zondag 23 december 2012 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd... Ajax heeft het geluk dat Bulthuis zo stom is om die overtreding te maken![]()
Dit zat er ook echt aan te komen, niet te geloven dat de boer boerrigter niet heeft gewisseld.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Doe nou nietquote:Op zondag 23 december 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:
JAAAA JAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAA DAG AJAX![]()
![]()
Nog 1 minuut voor de mensen zonder stream
+2, dus over 1 minuut scoort Ajax
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Scheids is utreg fanquote:Op zondag 23 december 2012 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
2 minuten? Wat is dit voor een tyfus onzin. Van Hoorn lag al 3 minuten op de grondWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
BOEHOEquote:Op zondag 23 december 2012 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
2 minuten? Wat is dit voor een tyfus onzin. Van Hoorn lag al 3 minuten op de grond![]()
Wat een ongelofelijk slechte wedstrijd van Ajax. Zo slecht heb ik ze in tijden niet gezien. LAatste keer was tegen Vitesse.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
KLAAR 0-0!!!
Game over!Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
kloptquote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer maar zoals altijd alsnog kampioen in mei
graag op anoniem![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer maar zoals altijd alsnog kampioen in mei
In 2012 ja, leuk.. Maar daar heb je niks aan nuquote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer maar zoals altijd alsnog kampioen in mei![]()
sory stijn ik herzien mijn eerder konstatering was inderdaad een overtreding en direct rood was niet nisplaatst geweestquote:Op zondag 23 december 2012 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent ook een schele dakhaas zeg.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Eerste helft gezien?quote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een ongelofelijk slechte wedstrijd van Ajax. Zo slecht heb ik ze in tijden niet gezien. LAatste keer was tegen Vitesse.
![]()
De champagne gaat nu al open!!Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
1e helft was wel goed, 2e helft was zeer matigquote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
![]()
Het leukste is Ajax staat maar een paar punten achter en jullie zijn nu al bang\quote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In 2012 ja, leuk.. Maar daar heb je niks aan nu
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden.![]()
![]()
Als je zulke kansen in de eerste helft niet af kan maken speel je gewoon dramatisch.quote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
1e helft was wel goed, 2e helft was zeer matigmijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
idd. rkc - willem 2quote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eindelijk! Nu echt voetbal.![]()
quote:
ik pis in mijn broek van angs jaquote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het leukste is Ajax staat maar een paar punten achter en jullie zijn nu al bang\
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden.![]()
Dat is wel waar ja, maar er werd tenminste wat gecreëerdquote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je zulke kansen in de eerste helft niet af kan maken speel je gewoon dramatisch.![]()
tquote:Op zondag 23 december 2012 14:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik pis in mijn broek van angst jagraag op anoniem![]()
ik vind dat we terecht 0-0 hebben gespeeld. PSV en Twente mogen voor nu ook hun glorie hebben
graag op anoniem![]()
Hij werd tyoch niet gehaakt? Leek wel alsof hij struikeldequote:Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wel gehaakt, maar wel opzichtig vallen
Feyenoord Rotterdam![]()
Dit seizoen:
Ajax - FC Utrecht: 1-1
FC Utrecht - Ajax: 0-0
opnieuw weet ajax niet te winnen van Utrecht in de competitie![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niet onze schuld dat jij geen eredivisie live kan betalen.![]()
![]()
en utrecht niet van ajaxquote:Op zondag 23 december 2012 14:23 schreef Oliver23 het volgende:
Dit seizoen:
opnieuw weet ajax niet te winnen van Utrecht in de competitie
graag op anoniem![]()
2 punten meer van vorig seizoen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:23 schreef Oliver23 het volgende:
Dit seizoen:
![]()
Lekker voor m'n managerquote:Op zondag 23 december 2012 14:21 schreef Fuszy het volgende:
rood Chevalier. 2de geel voor een schwalbe
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Vorig seizoen was beschamenderquote:Op zondag 23 december 2012 14:23 schreef Oliver23 het volgende:
Dit seizoen:
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het leukste is Ajax staat maar een paar punten achter en jullie zijn nu al bang\
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden.
De eerste wedstrijd na de winterstop gaat ajax al verliezen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Tuut[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |