SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Utrechtse autoriteiten.quote:Op zondag 23 december 2012 13:08 schreef RvLaak het volgende:
Waarom is het tijdstip eigenlijk verandert?![]()
Omdat RKC - Willem2 de derby van brabant isquote:Op zondag 23 december 2012 13:08 schreef RvLaak het volgende:
Waarom is het tijdstip eigenlijk verandert?![]()
![]()
Omdat Utrecht denkt dat ze om 12.30 uur meer kans maken.quote:Op zondag 23 december 2012 13:08 schreef RvLaak het volgende:
Waarom is het tijdstip eigenlijk verandert?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat Utrecht denkt dat ze om 12.30 uur meer kans maken.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb het altijd lastige gevonden de fanatieke kant met bunnik te associëren. Bij mij op de middelbare school kwamen alle kakkers uit bunnikquote:Zaten allemaal bij kampong. Rijmde niet met fanatieke voetbalsupporters.
![]()
Gaat de laatste tijd zo goed met de lange corners bij Ajax. Waarom ze dan besluiten om weer over te schakelen naar korte corners is me een raadsel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze kennen ook echt niet aanvallen, waarom pingelen ze zo veel.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fischer
Jammer dat ie niet scoort?
. Elke kans deze wedstrijd gaat ie keihard pingelen, hij speelt nou niet echt goed of zo
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Zullen dus zometeen wel de 1-0 maken.quote:Op zondag 23 december 2012 13:12 schreef Tarado het volgende:
man man man hoeveel kansen heb je nodigUtreg heeft niets in te brengen
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zie het nu pas![]()
Die eerste gele kaart van Jallo. Trekt hij Jozefzoon aan zijn haren naar beneden
Feyenoord Rotterdam![]()
Ah er is dus toch nog één persoon in dit land die die wedstrijd aan het kijken is.quote:Op zondag 23 december 2012 13:13 schreef Fuszy het volgende:
Zie het nu pas![]()
Die eerste gele kaart van Jallo. Trekt hij Jozefzoon aan zijn haren naar beneden
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
tja knvb en ajax he.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
aanstellerij , mietjes daar bij FC Utrecht terwijl de jonge jongens bij Ajax er nog tegen kunnen
graag op anoniem![]()
Opwarmertje voor Feyenoord. Kom uit Waalwijk, dus vind het meestal wel leuk om te kijkenquote:Op zondag 23 december 2012 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah er is dus toch nog één persoon in dit land die die wedstrijd aan het kijken is.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dit ajax lijkt een beetje op het arsenal van een paar jaar geleden. Combinerend de bal in het doel willen lopen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wat een kansen en bijna kansen voor Ajax. Als dat ze maar niet gaat opbreken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:16 schreef Pedroso het volgende:
Wat een kansen en bijna kansen voor Ajax. Als dat ze maar niet gaat opbreken.![]()
![]()
Wat is Utrecht hemeltergend slecht. Een wonder dat het 0-0 staat.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
je kan hier inderdaad alleen van jezelf verliezenquote:Op zondag 23 december 2012 13:16 schreef Pedroso het volgende:
Wat een kansen en bijna kansen voor Ajax. Als dat ze maar niet gaat opbreken.![]()
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:17 schreef Paul het volgende:
Utrecht leeft nog, ff wisseltje doen en dan 2-0 afmaken klaar
Feyenoord Rotterdam![]()
Barcelona aidsvoetbal.quote:Op zondag 23 december 2012 13:17 schreef KingRoland het volgende:
Altijd maar passen wanneer je maar paar cm van de keeper bentVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En het ergste is, het is niet eens heel erg overdreven... Utrecht heeft echt niets te vertellenquote:![]()
![]()
Leeft nog? Ze speelden toch zo goed?quote:Op zondag 23 december 2012 13:17 schreef Paul het volgende:
Utrecht leeft nog, ff wisseltje doen en dan 2-0 afmaken klaar![]()
Natuurlijk, op een paar cm kan die bal nooit meer langs de keeper.quote:Op zondag 23 december 2012 13:17 schreef KingRoland het volgende:
Altijd maar passen wanneer je maar paar cm van de keeper bentHoeren neuken, nooit meer werken.![]()
ohjaquote:Op zondag 23 december 2012 13:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Leeft nog? Ze speelden toch zo goed?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ff een pirlo actie en hij zit erin.quote:Op zondag 23 december 2012 13:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Natuurlijk, op een paar cm kan die bal nooit meer langs de keeper.graag op anoniem![]()
Jullie lachen de ballen uit de broek denk ik met al die fuck-ups bij net 't laatste tikje.quote:Op zondag 23 december 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Wat is Utrecht hemeltergend slecht. Een wonder dat het 0-0 staat.![]()
Wat is daar zo gek aan ? Zou niet de eerste keer zijn dat de ploeg die de meeste kansen verprutst er met een nederlaag af gaat.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax deze wedstrijd niet over de streep gaat trekken.quote:Op zondag 23 december 2012 13:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Jullie lachen de ballen uit de broek denk ik met al die fuck-ups bij net 't laatste tikje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
tja......77quote:Op zondag 23 december 2012 13:19 schreef tja77 het volgende:
Ajax gaat dit wel winnen, spelen goed, vallen goed aan, alleen dat afronden.....![]()
Zal niet de eerste keer zijnquote:Op zondag 23 december 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax deze wedstrijd niet over de streep gaat trekken.![]()
![]()
Maar ik hoop er wel opquote:Op zondag 23 december 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax deze wedstrijd niet over de streep gaat trekken.![]()
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax deze wedstrijd nog gaat scorenquote:Op zondag 23 december 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax deze wedstrijd niet over de streep gaat trekken.. Zo gaat het altijd.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Bijna ieder weekend als Ajax een slecht resultaat neerzet doet Feyenoord hetzelfde, vreemd genoegquote:![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ze zo blijven pingelen 1 op1 .'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Idd, maar misschien is het deze week anders. Je weet het nietquote:Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bijna ieder weekend als Ajax een slecht resultaat neerzet doet Feyenoord hetzelfde, vreemd genoeg![]()
![]()
Ja maar dit is al de 283948923948e keer dat je het zegt.quote:Op zondag 23 december 2012 13:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat is daar zo gek aan ? Zou niet de eerste keer zijn dat de ploeg die de meeste kansen verprutst er met een nederlaag af gaat.![]()
Ik wil het niet weten, gewoon winnen in Utrechtquote:Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, maar misschien is het deze week anders. Je weet het niet![]()
Die gozer is blanker dan ik. Op zn huidskleur na.quote:Op zondag 23 december 2012 13:24 schreef KingRoland het volgende:
jammer geen neger van het jaar award anders humberto tan gewonnen![]()
Ah toch wel dus. Een beetje.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Is goed.quote:Op zondag 23 december 2012 13:26 schreef muzas het volgende:
Ik ga nog ff snel roken. Niet scoren in de tussentijd ajax
Oh wacht....![]()
Die de Kogel was toch zo'n talent ? Niets van gezien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Oh ja, de commentator gaat het ff goedpraten voor ajax.
Echt doe je ajaxpyjama uit man.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
hij heet niet voor niets de Kogelquote:Op zondag 23 december 2012 13:30 schreef Pedroso het volgende:
Die de Kogel was toch zo'n talent ? Niets van gezien.graag op anoniem![]()
Ze hadden Jan Roelfs moeten nemen vandaag.
En de goal, nee. En de kogel, en de goal.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ga huillllllleeeeeennnnquote:Op zondag 23 december 2012 13:32 schreef RubenSosa het volgende:
Oh ja, de commentator gaat het ff goedpraten voor ajax.
Echt doe je ajaxpyjama uit man.![]()
Even Utrecht uit laten razen en dan de 0-1 maken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja normaal wel ja, nu een keer nietquote:Op zondag 23 december 2012 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oke.
Ik denk jij, als die-hard FC Utrecht fan, zit in het stadion tegen AjaxWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
1e helft gemist, toch aardig dat ze hebben gewacht met de doelpunten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Maar dat PEC bij vlagen vele malen beter was... Dat was voor mij behoorlijk verrassendquote:Op zondag 23 december 2012 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heracles had er geen zin in blijkbaar![]()
Ajax wordt helemaal weggespeeld, een wonder dat het nog 0-0 staat.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het publiek wordt ook wakker. Hele 1e helft niet gehoord.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat krijg je als je het zo laat liggen de eerste helft[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Komt omdat ik er niet bij ben met m'n trommelquote:Op zondag 23 december 2012 13:37 schreef Pedroso het volgende:
Het publiek wordt ook wakker. Hele 1e helft niet gehoord.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul heeft ff een app'je gestuurd.quote:Op zondag 23 december 2012 13:37 schreef Pedroso het volgende:
Het publiek wordt ook wakker. Hele 1e helft niet gehoord.![]()
Told you so.quote:Op zondag 23 december 2012 13:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
opmaken voor het onvermijdelijke verlies![]()
![]()
Jep, maar de laatste wedstrijden loopt het al niet lekker.quote:Op zondag 23 december 2012 13:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar dat PEC bij vlagen vele malen beter was... Dat was voor mij behoorlijk verrassend
Tijd voor de winterstop![]()
![]()
Hoe is dat afgelopen?quote:Op zondag 23 december 2012 13:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De wedstrijd daarna tussen RTL 7 en 3FM was opzich ook wel leuk![]()
Andy van der MeijdeOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Beter dan Schaken thoughquote:Op zondag 23 december 2012 13:39 schreef Caland het volgende:
Boerrigter, wat is dat een draak van een voetballer zeg.. Maar kan er inderdaad he-le-maal niets van.
/Gijp.![]()
Hoe waren de looplijnen van Jan?quote:Op zondag 23 december 2012 13:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
RTL7 won met 1-0 in de laatste minuut
Wel grappig met youri mulder, jan van halst etc etc![]()
waar kan je het terugzienquote:Op zondag 23 december 2012 13:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wel grappig met youri mulder, jan van halst etc etcgraag op anoniem![]()
Bij RTL7 had Johan Derksen wel mee kunnen doen.quote:Op zondag 23 december 2012 13:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wel grappig met youri mulder, jan van halst etc etcOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
In corners staat Utrecht wel voor trouwens. Dat is dan ook het enige.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Geen idee, ik had het toevallig opgenomen van 101tv. maar dat kan ik helaas niet delen.quote:quote:In het team van Coen Swijnenberg zaten onder andere Sander Lantinga, Jan van Halst, Jochem van Gelder, Go Back To The Zoo, Andy vd Meyde, Youri Mulder en Ulrich van Gobbel. In het team van RTL mochten onder leiding van Henk Bres John Williams, Bas Muijs, Ben Saunders, Michael Mols, Baas B, Pieter Collen, Koert-Jan de Bruijn, Regillio Vrede, Yes-R, Humberto Tan, Jody Bernal, Charly Luske en natuurlijk Geert den Ouden een balletje trappen.![]()
Dear Santa,quote:Op zondag 23 december 2012 13:41 schreef GGMM het volgende:
Ik wil dat Ajax iets meer controle over de wedstrijd krijgt en een paar goals maakt.![]()
Christus, als je acht bureaustoelen hetzelfde aantal kansen geeft als Ajax al heeft gehad stond het 0-4![]()
![]()
Net Frankie whatsappd voor de goals , komen zo eraanquote:Op zondag 23 december 2012 13:41 schreef GGMM het volgende:
Ik wil dat Ajax iets meer controle over de wedstrijd krijgt en een paar goals maakt.graag op anoniem![]()
Cool, thnx.quote:Op zondag 23 december 2012 13:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Net Frankie whatsappd voor de goals , komen zo eraan![]()
Die coen swijnenberg had nog een 'panenka' gemistof hij raakte hem helemaal verkeerd, maar die krijgt hij nog wel te horen van Sander
Feyenoord Rotterdam![]()
Haha ja iddquote:Op zondag 23 december 2012 13:43 schreef Fuszy het volgende:
Die coen swijnenberg had nog een 'panenka' gemistof hij raakte hem helemaal verkeerd, maar die krijgt hij nog wel te horen van Sander
Ik zat achter dat goal waar hij miste.
Zag er wel komisch uit![]()
![]()
en weer wordt ajax geholpen. Was gewoon hands.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ajax speelt nu een stuk minder dan in de 1e helft. Maar kan nog komen natuurlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Goedmakertje voor hetzelfde feit aan de overkant in de 1e helft, al was dat nog veel duidelijker.quote:![]()
Rustig, rustig, straks ga je weer drinken.quote:Op zondag 23 december 2012 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
GODVER DAT IS EEN PENALTYkut scheids
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig, rustig, straks ga je weer drinken.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
RESPECTquote:Op zondag 23 december 2012 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
In die voorstopper van Utrecht heeft PSV toch interesse ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Güzöbüyük zegt; RESPECT!quote:Op zondag 23 december 2012 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee, PSV staat boven aan maar toch alles wat concurrenten tegen krijgen is mooi. Al zit PSV weer in het patroon.. in de winter boven aan.. en dan falen.quote:![]()
Nou nou, dikke voorsprong hoor, dat gaat echt niet veranderenquote:Op zondag 23 december 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, PSV staat boven aan maar toch alles wat concurrenten tegen krijgen is mooi. Al zit PSV weer in het patroon.. in de winter boven aan.. en dan falen.![]()
![]()
5-, beide kanten presteren niet goedquote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef Parafernalia het volgende:
iemand een nummertje van utr-aja?![]()
222quote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef Parafernalia het volgende:
iemand een nummertje van utr-aja?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Duplan altijd goed tegen ajaxMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef KingRoland het volgende:
GOD JEZUS CHRISTUS SCOOR MIJN FAMILIE VRIENDIN GELD ALLES KAPOT AJAX![]()
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Schotje hoor.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
quote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef KingRoland het volgende:
GOD JEZUS CHRISTUS SCOOR MIJN FAMILIE VRIENDIN GELD ALLES KAPOT AJAX![]()
![]()
aha, je kijkt ook RKC zie ik.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
hahah boerighterMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
HAHA!quote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
5-, beide kanten presteren niet goed
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:
Domme kaart.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
lekker voor die boerrigter. Alleen die scheidsrechter. Na 3x krijgt ie eindelijk eens geel.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Eens ja. Dat is ZO irritant. Net als in de laatste minuten van een wedstrijd een speler wil gaan ingooien en dan na een minuut besluit zijn teamgenoot te laten ingooien..quote:Op zondag 23 december 2012 13:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Geef dan ook die gast die de bal meesleept geel.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wat is deze?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Sowieso moet voor tijdrekken veel eerder geel staan.quote:Op zondag 23 december 2012 13:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eens ja. Dat is ZO irritant. Net als in de laatste minuten van een wedstrijd een speler wil gaan ingooien en dan na een minuut besluit zijn teamgenoot te laten ingooien..mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef Doublepain het volgende:
Die Fischer heeft net als Sana een leuk debuutje gehad![]()
![]()
Vond je hem goed in de Johan Cruijffschaal ja?quote:Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef Doublepain het volgende:
![]()
Ene scheids doet het wel, de ander doet het niet. Daar gaat het al fout.quote:Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso moet voor tijdrekken veel eerder geel staan.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
In tegenstelling tot Sana heeft die Fischer nog wel kwaliteit.quote:Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef Doublepain het volgende:
Die Fischer heeft net als Sana een leuk debuutje gehadVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Fischer is wel gevaarlijk, vandaag is alleen zijn eindpass niet genoeg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
vd heurn
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Net als die nieuwe "commentaar op de scheids" onzin.quote:Op zondag 23 december 2012 13:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ene scheids doet het wel, de ander doet het niet. Daar gaat het al fout.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Hij heeft geen eindpass.quote:Op zondag 23 december 2012 13:52 schreef Pedroso het volgende:
Fischer is wel gevaarlijk, vandaag is alleen zijn eindpass niet genoeg.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
oe!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij heeft geen eindpass.![]()
![]()
Het had al 3-0 kunnen staan.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan die zijn schoenen goed veteren?quote:Op zondag 23 december 2012 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Sana heeft die Fischer nog wel kwaliteit.![]()
Dat gaat helemaal fout na de winterstop. Kan niet andersquote:Op zondag 23 december 2012 13:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net als die nieuwe "commentaar op de scheids" onzin.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Niet zo gek als ajax gewoon niet schietquote:Op zondag 23 december 2012 13:53 schreef RvLaak het volgende:
Vermeer heeft nu al net zo veel reddingen moeten verrichten als de Utrecht keeper![]()
![]()
Kan je wel dom lachen zoals je altijd doet als je weer de fanboy uithangt, maar deze wedstrijd loopt hij alleen maar te pingelen.quote:mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Het is inderdaad wel tijd voor de 0-1quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik doelde vooral dat ajax niet op doel schiet...quote:Op zondag 23 december 2012 13:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet zo gek als ajax gewoon niet schiet![]()
Er zijn ook nog maar 20 minutenquote:Op zondag 23 december 2012 13:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
70ste minuut zo. Ajax gaat zo scoren
De shit is aan mensen.quote:Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kan je wel dom lachen zoals je altijd doet als je weer de fanboy uithangt, maar deze wedstrijd loopt hij alleen maar te pingelen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Aha en daarom heeft hij geen eindpass, duidelijk ja.quote:Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kan je wel dom lachen zoals je altijd doet als je weer de fanboy uithangt, maar deze wedstrijd loopt hij alleen maar te pingelen.![]()
Dat wordt sowieso weer een rel omdat de ene wel geel kreeg en de ander niet.quote:Op zondag 23 december 2012 13:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal fout na de winterstop. Kan niet andersmijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
deze wedstrijd niet nee. Omdat ie sowieso niet passt.quote:Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha en daarom heeft hij geen eindpass, duidelijk ja.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Door je PI kan ik je echt heel lastig serieus nemen.quote:Op zondag 23 december 2012 13:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
deze wedstrijd niet nee. Omdat ie sowieso niet passt.![]()
Die spelfout in z'n ondertitel dan.quote:Op zondag 23 december 2012 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door je PI kan ik je echt heel lastig serieus nemen.![]()
Wordt tijd voor vers bloed bij Ajax. Lukoki voor Boerigter ofzo.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
?quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die spelfout in z'n ondertitel dan.![]()
in 3e persoon gesprokenquote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die spelfout in z'n ondertitel dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |