Nat.quote:
Ja, was goed te doen. Ik had het veel drukker verwacht.quote:Op zondag 23 december 2012 15:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klinkt goed![]()
Was het te doen qua drukte?
Klinkt tofquote:Op zondag 23 december 2012 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nat.
Eerst in Ammeloe wezen eten. En ik krijg een XXL schnitzel niet op.Wel goede kwaliteit vlees.
Verder vanaf, ik gok, 2130 uur tot middernacht voor het huis gestaan. Daarna een kroeg ingedoken met zicht op het huis. Dat is 0430 uur geworden.
En vanochtend om 1100 uur er weer staan om de familie Diaan/Peace te ontmoeten.
Leuk tentje. En aardig personeel.quote:Op zondag 23 december 2012 15:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt tofen ik wil wel eens zo'n xxl-schnitzel proberen
Ah, die trein heb ik vele vele malen bezochtquote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk tentje. En aardig personeel.
En de reis begon gisteren al goed. De trein die ik had was de intercity naar Berlijn. Met restauratie/bar wagon. Lekker tapbiertje dus onderweg.
En het eten wat ze aan boord maken zag er ook erg lekker uit.quote:Op zondag 23 december 2012 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, die trein heb ik vele vele malen bezocht
Toen tinu in Berlijn woonde
Vers getapte Warsteiner
Dan is vertraging een stuk minder ergquote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef Cobra4 het volgende:
En de reis begon gisteren al goed. De trein die ik had was de intercity naar Berlijn. Met restauratie/bar wagon. Lekker tapbiertje dus onderweg.
Ja.quote:Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan is vertraging een stuk minder erg![]()
Ik heb eindelijk een kerstboom met lichtjes![]()
(er stond al een week een niet versierde boom in huis
)
Helaas wel erg duurquote:Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het eten wat ze aan boord maken zag er ook erg lekker uit.
Nette service van de DB zo'n wagon.
¤3,70 voor 0,5 liter.quote:Op zondag 23 december 2012 16:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas wel erg duurdesalniettemin een welkome aanvulling als je >6 uur in een trein zit
Kom op, meneer de bankdirecteur...quote:Op zondag 23 december 2012 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maaltijdje (want niet echt vullend) was al gauw iets van ¤7-¤8 en dat vind ik best veel
Het is geen hele maaltijd, meer een uitgebreide snack. En volgens mij heb je bij de Mac, BK of KFC dan vlees, aardappel en "groente" alsmede drinken. En in zo'n restauratiewagen alleen een bord lasagna.quote:Op zondag 23 december 2012 16:28 schreef MadMaster het volgende:
Kom op, meneer de bankdirecteur...
Waar haal jij nog een maaltijd buiten de deur onder dat bedrag?
Zelfs McDonalds is duurder met een heel menu...
dit jaar weer geen kerstboom. Wel kaarsen aanquote:Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan is vertraging een stuk minder erg![]()
Ik heb eindelijk een kerstboom met lichtjes![]()
(er stond al een week een niet versierde boom in huis
)
Bij de Mac heb je voor zo'n bedrag een hamburger met een klein beetje groente erop, een beker drinken, wat patat en saus erbij. Verder is het een kwestie van vraag, aanbod en monopoliepositie.quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is geen hele maaltijd, meer een uitgebreide snack. En volgens mij heb je bij de Mac, BK of KFC dan vlees, aardappel en "groente" alsmede drinken. En in zo'n restauratiewagen alleen een bord lasagna.
Wat heeft bankdirecteur er trouwens mee te maken
klopt, duur eten op/in -> insert: trein/ luchthaven/ vliegtuig/ Nederland/ veerboot / middle of nowhere/ benzinepomp enz enzquote:Op zondag 23 december 2012 16:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de Mac heb je voor zo'n bedrag een hamburger met een klein beetje groente erop, een beker drinken, wat patat en saus erbij. Verder is het een kwestie van vraag, aanbod en monopoliepositie.
Dus Mac burger is vlees, patat is aardappel en dat blaadje slappe sla is groente?quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is geen hele maaltijd, meer een uitgebreide snack. En volgens mij heb je bij de Mac, BK of KFC dan vlees, aardappel en "groente" alsmede drinken. En in zo'n restauratiewagen alleen een bord lasagna.
Ik leg een wat cynische relatie tussen je opmerking over kosten en je functie...quote:Wat heeft bankdirecteur er trouwens mee te maken
Men klaagt ook vaak dat Lowlands zo duur is. Ja, je bent 2,60 kwijt voor een beker drinken. Ja, dat is aanzienlijk meer dan wat je er thuis voor kwijt bent. Maar het is niet heel veel meer dan op een terras in de stad. Wat dat betreft valt het dus wel meequote:Op zondag 23 december 2012 16:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klopt, duur eten op/in -> insert: trein/ luchthaven/ vliegtuig/ Nederland/ veerboot / middle of nowhere/ benzinepomp enz enz
Dat bedoel ik, bijna nergens is de horeca zo duur als in Nederland.quote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Men klaagt ook vaak dat Lowlands zo duur is. Ja, je bent 2,60 kwijt voor een beker drinken. Ja, dat is aanzienlijk meer dan wat je er thuis voor kwijt bent. Maar het is niet heel veel meer dan op een terras in de stad. Wat dat betreft valt het dus wel mee
In elk geval meer maaltijd dan wat in het Bordrestaurant werd/wordt geserveerdquote:Op zondag 23 december 2012 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Dus Mac burger is vlees, patat is aardappel en dat blaadje slappe sla is groente?
Zo lust ik er nog wel een paar, als dat geen snack is...
Dat is waar: als je het kan betalen heb je weinig te mekkerenquote:Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef MadMaster het volgende:
Maar zo lang we het nog kunnen betalen tijdens deze crisis is er toch niks aan de hand?
Maar Ammeloe is dan ook in Duitsland...quote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
De schnitzel die ik gisteren had, 1 kilo, was ¤20. Inclusief onbeperkt saus.
Net.quote:Op zondag 23 december 2012 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar Ammeloe is dan ook in Duitsland...
PICS!!!!!quote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net.Er zijn foto's van. Ik ga eens even vragen of ik die al kan krijgen.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Damn, Ammeloe bestaat echt...![]()
Dacht al die tijd dat je Almelo, uitgesproken met Twents accent, bedoelde...
Daar hebben ze in de USA Tupperware voor uitgevonden...quote:Op zondag 23 december 2012 17:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eten in de trein hier is ook pokkeduur en niet te eten :p maar ik neem vaak ofwel de 07:38 trein ofwel de 17:55 trein en dat zijn juist tijden dat ik trek krijg
dat dacht ik eerder ook...quote:Op zondag 23 december 2012 17:07 schreef MadMaster het volgende:
oh die ziet er niet verkeerd uit voor een radio djquote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
Twan en Lennon zijn vanmiddag nog met Coen op de foto gegaan:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de support van een echte Tukker...
quote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh die ziet er niet verkeerd uit voor een radio dj![]()
en wat is Lennon toch een droppie
Hij is 2 meter 3.quote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh die ziet er niet verkeerd uit voor een radio dj![]()
Dat heb ik nog nooit op, is het wat?quote:Op zondag 23 december 2012 17:15 schreef MadMaster het volgende:
En dan nu een perensapje...
[ afbeelding ]
Ik vind de meeste maar zozo moet ik zeggen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PS, beetje hetzelfde als jou werk
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)stige-kalender.dhtml
(soort van NSFW)
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 23 december 2012 17:07 schreef MadMaster het volgende:
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die schnitzel doet jou eruit zien als een tengere tiener
Ik weet dat C4 een gezonde eetlust heeftquote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is de maquette van de ArenAquote:Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
De kleinste hamburger, 900 gram:
[ afbeelding ]
En hij was lekker!quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
En een klein biefstukje.
[ afbeelding ]
de pottenbakker meet toch ook al6 ft 3in (ongeveer 190) (en weegt trouwens 225 lbs, ongever 105 kg, wat je allemaal wel niet op onze school website kan vindenquote:
Ik heb een tijdje terug in Amsterdam geprobeerd een hamburger met 600 gram kangoeroevlees op te eten. Door de kipvleugels als voorgerecht en de frieten erbij is het me net niet geluktquote:Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
De kleinste hamburger, 900 gram:
[ afbeelding ]
vorig jaar ben ik nb in Leiden wezen kijkenquote:Op zondag 23 december 2012 19:02 schreef MaJo het volgende:
PS, afblijven van Coen, ik heb hem eerder ontdekt!![]()
vorig jaar niks van gezien? Toen zat ie zelf in het huis.
Ook weer wakker, had helaas toch nog een tukkie nodig. Snel de was ophangen en koken zodat ik toch nog iets productiefs heb gedaan vandaag
die staan ook altijd op mijn lijstje.quote:Op zondag 23 december 2012 19:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben eerder van de Duitse Bretzelskan er bijna niet genoeg van krijgen
Ik denk dat je het wat dat betreft beter op de tv kan zienquote:Op zondag 23 december 2012 19:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vorig jaar ben ik nb in Leiden wezen kijkenMaar het was me te druk
Jojo, mooie foto's op die kalender idd
En dat is bij jou om de hoek.quote:
Het adres hebben?quote:
Ik zie mij dat nog niet gaan eten, maar pm adres maar. Misschien wel een keer leuk met mijn ouders. Mijn vader is wel een echte vleeseter.quote:
Ik krijg bijna heimwee.quote:
Sure, wel zoet, maar lekkerder dan de versie van Bulmer of Magners.quote:Op zondag 23 december 2012 17:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat heb ik nog nooit op, is het wat?
quote:Op zondag 23 december 2012 19:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben eerder van de Duitse Bretzelskan er bijna niet genoeg van krijgen
mooi. Ligt er een beetje sneeuw?quote:Op zondag 23 december 2012 20:13 schreef Etcetera het volgende:
Yo! Veel files gehad inderdaad, tot aan Münche ongeveer. Wel goed aangekomen
Veel plezier E en E!quote:Op zondag 23 december 2012 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Ja, valt me mee gezien de berichten wel. Pistes zijn open
Veel plezier! (wel heel terugkomen hèquote:Op zondag 23 december 2012 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Ja, valt me mee gezien de berichten wel. Pistes zijn open
Ja, wat een toffe sfeer in Enschede.quote:
Enschede is okay olé olé!quote:Op zondag 23 december 2012 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, wat een toffe sfeer in Enschede.
quote:
quote:
het is 21:00quote:Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja ik ga ook zo maar eens m'n bed opzoeken.
na een paar biertjes en om 5.30 gaat de wekker weer.quote:
Rare Exportsquote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is bijna kerst. En welke film kan je dan beter kijken dan Die Hard?
Ik dacht ook al dat dat C4 niet kan zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef B.ertha het volgende:
C4 is niet fors hoorquote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat dat C4 niet kan zijn.![]()
![]()
Niet dat je dik bent, maar wel wat forser dan dat.
Hmm, misschien moet ik iets aardigs zeggen voordat je in een hoekje zit te huilen. Uhm, mooie buik?![]()
Hmm, vroeg naar bed dus.quote:
Denk je dat ik mezelf dit allemaal ga aandoen om in mijn uppie een heel diner te kunnen nuttigen? Je kent me toch wel een beetje?quote:Op maandag 24 december 2012 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maak je het diner alleen voor jezelf of krijg je ook gasten?
Godallejezus C4, wát een schnitzel! Niets mis met een schnitzel (maar dan wel een écht goede), maar dit is wel een ongelofelijke kanjer. Ik kan me voorstellen dat je dat gevaarte niet op kon, maar hoe ver ben je gekomen?quote:
Het zou kunnen. Ik heb nu ook twee dagen rollade met aardappels uit de oven gegeten, terwijl je daar nog best een tijd mee bezig bent.quote:Op maandag 24 december 2012 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Denk je dat ik mezelf dit allemaal ga aandoen om in mijn uppie een heel diner te kunnen nuttigen? Je kent me toch wel een beetje?
Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op maandag 24 december 2012 00:57 schreef wyccie het volgende:
Dat is 1 gerecht, doe ik ook wel eens. Ik zou ook best wel een keer zo´n beef Wellington kunnen maken.
Maar de logistiek en drukte die bij zo een diner komt kijken, vind ik het niet waard voor mezelf.
Goeiemorgen.quote:
Gaan ze dat met dat koor zingen?quote:Op maandag 24 december 2012 03:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik luister nog altijd naar SRkomt nu dat kerstliedje waar we het van de week over hadden langs... Midden in de Winternacht
quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 03:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zing mee met Stille Nacht in mijn woonkamer...![]()
![]()
Heimwee
mooi zo :ikbheb mezelf net zitten vergassen in de auto, maar de uiensoep gister was lekker.quote:Op maandag 24 december 2012 06:35 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Eindelijk koortsvrijwel stevig aan het snotteren en niet echt rustig geslapen, maar wel weer wat beter
quote:Op maandag 24 december 2012 06:41 schreef TradeMarkie het volgende:
mooi zo :ikbheb mezelf net zitten vergassen in de auto, maar de uiensoep gister was lekker.
Vol gas er tegenaan vandaag...quote:Op maandag 24 december 2012 06:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mooi zo :ikbheb mezelf net zitten vergassen in de auto, maar de uiensoep gister was lekker.
Dat is kutquote:Op maandag 24 december 2012 09:12 schreef MaJo het volgende:
Grmbl... G was vorige week de hele week ziek en ik blij dat ik het niet heb overgenomen, word ik vannacht wakker met een zere keelbijna niet geslapen en ik moet gewoon werken
Niet eerlijk dat ik nu ziek ben met kerst
quote:Op maandag 24 december 2012 01:06 schreef Mark het volgende:
FF googlen: die crumble van Jamie O. als toetje is makkelijk en lekker
Eton mess, al dan niet met ijs is ook simpel te maken en geniaal lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 01:14 schreef wyccie het volgende:
De fruitcrumble, de appelcrumble of de gembercrumble?
Ik zou voor die laatste gaan.
quote:Op maandag 24 december 2012 10:01 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zit de hele dag thuis om te wachten op een cadeautje
Nu maar hopen dat de pakketbezorger de kerstman nu niet te lui is om aan te bellen..
Dat zijn ze nooit ondanks de verhalen. Ze krijgen namelijk per afgeleverd poststuk betaald. Het is dus absurd om nóg een keertje te moeten rijden want dat kost ze geld.quote:Op maandag 24 december 2012 10:01 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen!
Nu maar hopen dat de pakketbezorger nu niet te lui is om aan te bellen..
het circus wel jaquote:Op maandag 24 december 2012 10:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het met dieren? Dan kan dat wel eens voor het laatst zijn (gelukkig)
Er is zo vaak een briefje in de bus gestopt dat we niet thuis waren terwijl we er wel waren maar niets hebben gehoord.quote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn ze nooit ondanks de verhalen. Ze krijgen namelijk per afgeleverd poststuk betaald. Het is dus absurd om nóg een keertje te moeten rijden want dat kost ze geld.
Niet PostNL hoop ik? Of doen ze wel tweede pogingen op maandag?quote:Op maandag 24 december 2012 10:01 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen!
Nu maar hopen dat de pakketbezorger nu niet te lui is om aan te bellen..
Wel postnl. Maar hij stond net voor de deurquote:Op maandag 24 december 2012 10:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet PostNL hoop ik? Of doen ze wel tweede pogingen op maandag?
Ik heb weleens twee weken lang een pakketje voor de buurvrouw in huis gehad. Meermaals bij haar aangebeld, soms zelfs twee keer per avond. Alle verschillende dagdelen gehad maar mevrouw was nooit thuis. Dan wordt het toch vervelend hoorquote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zonder briefje bij de buren gebeurt hier ook regelmatig, gelukkig een overzichtelijk klein straatje hier.
Briefje in de bus doen?quote:Op maandag 24 december 2012 10:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb weleens twee weken lang een pakketje voor de buurvrouw in huis gehad. Meermaals bij haar aangebeld, soms zelfs twee keer per avond. Alle verschillende dagdelen gehad maar mevrouw was nooit thuis. Dan wordt het toch vervelend hoor![]()
Fijne kerst Nemquote:Op maandag 24 december 2012 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik iedereen bij deze een fijne kerst wensen? Ik doe niet echt aan kaarten dus bij deze
Toen wisten we nog niet dat dit regelmatig niet gebeurde, maar de laatste keer (toen ze dus opendeed) stond ik inderdaad met een briefje in mijn handen om onder de deur door te doenquote:
Dankjewel. Uiteraard wens ik je hetzelfdequote:Op maandag 24 december 2012 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik iedereen bij deze een fijne kerst wensen? Ik doe niet echt aan kaarten dus bij deze
Dat doen ze dan toch niet zo maar?quote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is zo vaak een briefje in de bus gestopt dat we niet thuis waren terwijl we er wel waren maar niets hebben gehoord.
Of bij de buren afgeleverd zonder briefje bij ons. Dat is vervelend als je in een nieuwbouwflat woont met onlogische indeling en je buren niet kent.
Ook zo.quote:Op maandag 24 december 2012 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
dat mag, ik heb nog nooit kerstkaarten gestuurd.quote:Op maandag 24 december 2012 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
Die bel gaat keihard en hoor ik ook in de slaapkamerquote:Op maandag 24 december 2012 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doen ze dan toch niet zo maar?
Hoor je je bel wel altijd?
Heb er hier 2, omdat ik boven de gewone bel niet hoor.
2e Is zo'n draadloos ding en de 2 belknoppen ziten naast elkaar. Werkt prima...
Dan moet de bezorger je kennelijk niet of zo.quote:Op maandag 24 december 2012 11:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die bel gaat keihard en hoor ik ook in de slaapkamer
Nee, toen was ik echt niet thuisquote:Op maandag 24 december 2012 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet de bezorger je kennelijk niet of zo.
Zou anders niet weten waarom hij liever bij de buren aflevert dan bij jou...
Na drie reacties is de OP al volslagen belachelijk gemaaktquote:Op maandag 24 december 2012 12:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
WGR / Proces beginnen tegen ex
Pareltje
Vanaf #81quote:Op maandag 24 december 2012 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb je al verder gelezen? Het wordt alleen maar beter
Alles wat ik nodig had was er ook nog gewoon. Gelukkig had ik niet nog een kalkoen nodig, verse kruiden, worcestershiresaus of ander spul dat zomaar opeens op kan zijnquote:Op maandag 24 december 2012 15:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan hoop ik niet dat wyccie te vroeg is opgestaan...
Is het bij opgeven gebleven of ging het ook over in overgeven?quote:Op maandag 24 december 2012 15:43 schreef iamredleader het volgende:
vanonder de dekens. Heb van 8:30 tot 14:15 gewerkt maar moest toen echt opgeven. Gelukkig wel wat kunnen doen voor mijn klanten
Opgevenquote:Op maandag 24 december 2012 15:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het bij opgeven gebleven of ging het ook over in overgeven?
Yup, ben nu nog bier aan het afvullen, straks naar huis, eten. Morgen chillen en eten/koken. Overmorgen werken en de 28e een week weg naar de Ardennen met vrienden om O&N te vierenquote:Op maandag 24 december 2012 10:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Fijne kerst NemHeb je nog plannen?
Behoorlijk druk jaquote:Op maandag 24 december 2012 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook zo.
Volgens mij heb je een aardig druk jaar achter de rug met je brouwperikelen.
Volgend jaar weer zo? En ik wil nog eens een biertje van je proberen...
Al je eerste wintersportkater gehad?quote:Op maandag 24 december 2012 18:32 schreef Etcetera het volgende:
Oooh mijn kuitenmassage gehad, nog steeds pijn
Gisteren snowboard ingeleverd voor ski's, vandaag skiles gehad en ging goed. Erg leuk om te doen
Ik trek even een biertje open.quote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef Etcetera het volgende:
Nee, ik ben wel aan de cola-southern comfort
quote:Op maandag 24 december 2012 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan doe ik in ieder geval wel met je mee cobra, proost
zolang we Paul maar niet vragen danquote:Op maandag 24 december 2012 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog een er bij en we kunnen kaarten
Eén woord: fondue.quote:Op maandag 24 december 2012 09:30 schreef MaJo het volgende:
En ik blijf me verbazen over Midden in de Winternacht, zelfs mijn Marokkaanse collega kent het
Ik ben een half uur later opgestaan dan gepland en was rond 10 uur in de supermarkt. Was wat druk met al die karretjes, maar het is allemaal gelukt. Zelfs nog losse potten mierikswortel gezien. Verder heel zen en geduldig boodschappen in 3 supermarkten en bij 1 groenteboer gedaan, kerstcadeautjes gekocht en zelfs een bril kunnen kopen. Én de postbezorger onderschept net voordat ik hier wegreed.quote:Op maandag 24 december 2012 15:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan hoop ik niet dat wyccie te vroeg is opgestaan...
Jaquote:Op maandag 24 december 2012 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je die kerstspecial? Diw heb ik van de week zitten kijken, hilarisch
Ik ben net begonnen dus die nog niet gezien.quote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
what is the name of that animal? Dave...
Het antwoord is al een keer blue whale geweest, maar toen had Alan dat niet doorquote:Op maandag 24 december 2012 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
One day the answer might be Dave
One day the answer might be blue whale.
What I'm looking forward to is the day we have a blue whale called Dave and you don't get it
Zal wel moeten ja, politie hier net weg voor de aangifte. Het was zo'n leuke kerstavondquote:
Het boeit dat klote tuig echt niet of ze iets verpesten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 04:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zal wel moeten ja, politie hier net weg voor de aangifte. Het was zo'n leuke kerstavond
kut volk, ga werkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 04:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het boeit dat klote tuig echt niet of ze iets verpesten.![]()
Ik ga richting werk. Wandelen.
Dat zal volgend jaar wel het geval zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
netjes, 12 miljoen
Er moet een jaar komen dat het minder wordt...
Godverdegatverquote:Op dinsdag 25 december 2012 04:42 schreef lubje25 het volgende:
post dit net in de AKQ![]()
godver, inbrekers hier, politie, hart in de keel Ben niet helemaal bij de les nu
politie zit achter de vermoedelijke inbrekers aan nu, nu weer even boven met de deur op slot
vandaag om twaalf uur toch?quote:
ik ben niet meer zo'n fanatieke luisteraar, ben er een klein beetje klaar mee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iedereen de cassettebandjes al klaar liggen om alles op te nemen?
je hebt ze vorig jaar ook allemaal al een keer gehoord...quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben niet meer zo'n fanatieke luisteraar, ben er een klein beetje klaar mee.
vooral veel te veel nieuwe en/of Nederlandse muziek in een waarvan ze doen alsof het de beste nummers aller tijden zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt el vorig jaar ook allemaal al een keer gehoord...
Ben ook geen fanatiek luisteraar. Misschien in de auto oid
quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vooral veel te veel nieuwe en/of Nederlandse muziek in een waarvan een select groepje babyboomers en radiomakers doen alsof het de beste nummers aller tijden zijn.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:50 schreef Tinuviel het volgende:
Wat voor klusjes heb je in gedachte Red?
beetje wrange woorden uit de mond van die feestmutsquote:Geen vrede zonder religie
De paus sprak zich uit tegen de gedachte dat er vrede komt als mensen religie afzweren. Volgens de paus klopt het dat religie gecorrumpeerd kan raken als mensen God vereenzelvigen met hun eigen belangen, maar is het ook waar dat krachten van verzoening en goedheid zijn ontstaan uit het geloof.
Ook na de oorlog is er minstens nog 1 foute Duitser...quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
beetje wrange woorden uit de mond van die feestmuts
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ok wtf... Ik ben bij een vriendin voor kerst, en er is natuurlijk super lief van de familie om me in te nemen enzo maar ik slaap dus op de bank (en mijn ouders zouden me eerder aan chineze mensenhandelaars verkopen dan toestaan dat ik een gast op de bank laat slapen en zelf in mijn eigen bed) maar nu kwam die moeder dus om zes uur naar beneden en gaat hier doodleuk zitten computeren en tegen de katten praten... Ik ging er van uit dat ze nadat haar koffie gezet was wel weer ergens anders zou chillen maar nee. Dus ik sta op on naar het toilet te gaan en aan te geven dat ik er wakker van geworden was, zegt ze alleen "sorry, we are early birds here" en toen ik terug kwam op de bank zei ze tegen de katten dat ze stil moeten zijn. Nu zit zij te typen en koffie te slurpen, geluiden die ik heel slecht verdraag, en lig ik me op de bank af te vragen of ik nou een ondankbare trut ben of dat dit wel een beetje raar is... Ik heb nauwelijks 4 uur slaap achter de leden.
Never a dull moment bij jou, hè?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ok wtf... Ik ben bij een vriendin voor kerst, en er is natuurlijk super lief van de familie om me in te nemen enzo maar ik slaap dus op de bank (en mijn ouders zouden me eerder aan chineze mensenhandelaars verkopen dan toestaan dat ik een gast op de bank laat slapen en zelf in mijn eigen bed) maar nu kwam die moeder dus om zes uur naar beneden en gaat hier doodleuk zitten computeren en tegen de katten praten... Ik ging er van uit dat ze nadat haar koffie gezet was wel weer ergens anders zou chillen maar nee. Dus ik sta op on naar het toilet te gaan en aan te geven dat ik er wakker van geworden was, zegt ze alleen "sorry, we are early birds here" en toen ik terug kwam op de bank zei ze tegen de katten dat ze stil moeten zijn. Nu zit zij te typen en koffie te slurpen, geluiden die ik heel slecht verdraag, en lig ik me op de bank af te vragen of ik nou een ondankbare trut ben of dat dit wel een beetje raar is... Ik heb nauwelijks 4 uur slaap achter de leden.
Hoewel ik begrijp dat het frustrerend kan zijn als je slechts kunt slapen door zulke dingen vind ik het wel wat ondankbaar ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee maar hier welquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik laat het natuurlijk niet merken hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
mobiel werkt quote welquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:41 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat wist ik. Maar ik noem jou al Jojo.
Bij mij werkt nog veel meer niet. De automatische refresh, de preview, alle plaatjes.
beter hier dan daarquote:
Wat zo'n schnitzel allemaal niet met je doet...quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:15 schreef Cobra4 het volgende:
Thuis. En ik moest toch wel even denken waarom in hemelsnaam alle winkels bij mij in het winkelcentrum dicht zijn.
Ja, toch maar eens een meet houden daar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zo'n schnitzel allemaal niet met je doet...
en daarna bier drinken bij Nem en vervolgens whisky proeven bij MM. Lekker efficient dagjequote:Op dinsdag 25 december 2012 15:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, toch maar eens een meet houden daar.
Nee man. Eten in Ammeloe, stappen in Enschede en crashen bij Diaan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en daarna bier drinken bij Nem en vervolgens whisky proeven bij MM. Lekker efficient dagje
quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben al niet grumpy meer. Vrolijk met haar ouders gebabbeld en mijn lelijkste sweater aan. Merry Christmas!
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Taartupdate: eerste laag chococrème zit er op. Die moet nu opstijven, waarna de tweede en laatste laag erop kan. Ik hoop maar dat het een lekkere taart wordt, want mèn wat een werk! Je hebt er bijvoorbeeld al drie beslagkommen voor nodig, die ik nu voor de tweede keer heb afgewassen.
/iarl
Voor de liefhebber die mij op Facebook heeft: ik heb er een fotogids van gemaaktquote:
De layers kan ik nog niet goed laten zien, omdat de taart nog niet aangesneden is. Die moet eerst opstijven, vervoerd worden en daarna pas geserveerdquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:33 schreef wyccie het volgende:
Voor de mensen die geen Facebook hebben hier een plaatje aub?
Niet crashen bij Diaan... gewoon stomdronken tussen ErwinRommel en mij in gaan liggenquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee man. Eten in Ammeloe, stappen in Enschede en crashen bij Diaan.
Ik heb niet ontbeten of geluncht, maar door de combinatie van een giga-gourmet gisteren en af en toe snoepen tussendoor begin ik nu pas trek te krijgenquote:
Ga je, vanwege de Kerst gedachte, Christus aan de muur ophangen dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:44 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik krijg er honger van.
Ik heb een klacht: ik heb kutmuren en ik heb geen hollewandpluggen.Nu maar hopen dat de boel niet instort als ik vannacht lig te slapen.
Zo, aan calorieën geen gebrek...quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de liefhebber die mij op Facebook heeft: ik heb er een fotogids van gemaakt. Recept staat in de beschrijving bij de foto's vermeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |