Nat.quote:
Ja, was goed te doen. Ik had het veel drukker verwacht.quote:Op zondag 23 december 2012 15:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klinkt goed![]()
Was het te doen qua drukte?
Klinkt tofquote:Op zondag 23 december 2012 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nat.
Eerst in Ammeloe wezen eten. En ik krijg een XXL schnitzel niet op.Wel goede kwaliteit vlees.
Verder vanaf, ik gok, 2130 uur tot middernacht voor het huis gestaan. Daarna een kroeg ingedoken met zicht op het huis. Dat is 0430 uur geworden.
En vanochtend om 1100 uur er weer staan om de familie Diaan/Peace te ontmoeten.
Leuk tentje. En aardig personeel.quote:Op zondag 23 december 2012 15:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt tofen ik wil wel eens zo'n xxl-schnitzel proberen
Ah, die trein heb ik vele vele malen bezochtquote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk tentje. En aardig personeel.
En de reis begon gisteren al goed. De trein die ik had was de intercity naar Berlijn. Met restauratie/bar wagon. Lekker tapbiertje dus onderweg.
En het eten wat ze aan boord maken zag er ook erg lekker uit.quote:Op zondag 23 december 2012 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, die trein heb ik vele vele malen bezocht
Toen tinu in Berlijn woonde
Vers getapte Warsteiner
Dan is vertraging een stuk minder ergquote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef Cobra4 het volgende:
En de reis begon gisteren al goed. De trein die ik had was de intercity naar Berlijn. Met restauratie/bar wagon. Lekker tapbiertje dus onderweg.
Ja.quote:Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan is vertraging een stuk minder erg![]()
Ik heb eindelijk een kerstboom met lichtjes![]()
(er stond al een week een niet versierde boom in huis
)
Helaas wel erg duurquote:Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het eten wat ze aan boord maken zag er ook erg lekker uit.
Nette service van de DB zo'n wagon.
¤3,70 voor 0,5 liter.quote:Op zondag 23 december 2012 16:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas wel erg duurdesalniettemin een welkome aanvulling als je >6 uur in een trein zit
Kom op, meneer de bankdirecteur...quote:Op zondag 23 december 2012 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maaltijdje (want niet echt vullend) was al gauw iets van ¤7-¤8 en dat vind ik best veel
Het is geen hele maaltijd, meer een uitgebreide snack. En volgens mij heb je bij de Mac, BK of KFC dan vlees, aardappel en "groente" alsmede drinken. En in zo'n restauratiewagen alleen een bord lasagna.quote:Op zondag 23 december 2012 16:28 schreef MadMaster het volgende:
Kom op, meneer de bankdirecteur...
Waar haal jij nog een maaltijd buiten de deur onder dat bedrag?
Zelfs McDonalds is duurder met een heel menu...
dit jaar weer geen kerstboom. Wel kaarsen aanquote:Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan is vertraging een stuk minder erg![]()
Ik heb eindelijk een kerstboom met lichtjes![]()
(er stond al een week een niet versierde boom in huis
)
Bij de Mac heb je voor zo'n bedrag een hamburger met een klein beetje groente erop, een beker drinken, wat patat en saus erbij. Verder is het een kwestie van vraag, aanbod en monopoliepositie.quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is geen hele maaltijd, meer een uitgebreide snack. En volgens mij heb je bij de Mac, BK of KFC dan vlees, aardappel en "groente" alsmede drinken. En in zo'n restauratiewagen alleen een bord lasagna.
Wat heeft bankdirecteur er trouwens mee te maken
klopt, duur eten op/in -> insert: trein/ luchthaven/ vliegtuig/ Nederland/ veerboot / middle of nowhere/ benzinepomp enz enzquote:Op zondag 23 december 2012 16:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de Mac heb je voor zo'n bedrag een hamburger met een klein beetje groente erop, een beker drinken, wat patat en saus erbij. Verder is het een kwestie van vraag, aanbod en monopoliepositie.
Dus Mac burger is vlees, patat is aardappel en dat blaadje slappe sla is groente?quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is geen hele maaltijd, meer een uitgebreide snack. En volgens mij heb je bij de Mac, BK of KFC dan vlees, aardappel en "groente" alsmede drinken. En in zo'n restauratiewagen alleen een bord lasagna.
Ik leg een wat cynische relatie tussen je opmerking over kosten en je functie...quote:Wat heeft bankdirecteur er trouwens mee te maken
Men klaagt ook vaak dat Lowlands zo duur is. Ja, je bent 2,60 kwijt voor een beker drinken. Ja, dat is aanzienlijk meer dan wat je er thuis voor kwijt bent. Maar het is niet heel veel meer dan op een terras in de stad. Wat dat betreft valt het dus wel meequote:Op zondag 23 december 2012 16:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klopt, duur eten op/in -> insert: trein/ luchthaven/ vliegtuig/ Nederland/ veerboot / middle of nowhere/ benzinepomp enz enz
Dat bedoel ik, bijna nergens is de horeca zo duur als in Nederland.quote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Men klaagt ook vaak dat Lowlands zo duur is. Ja, je bent 2,60 kwijt voor een beker drinken. Ja, dat is aanzienlijk meer dan wat je er thuis voor kwijt bent. Maar het is niet heel veel meer dan op een terras in de stad. Wat dat betreft valt het dus wel mee
In elk geval meer maaltijd dan wat in het Bordrestaurant werd/wordt geserveerdquote:Op zondag 23 december 2012 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Dus Mac burger is vlees, patat is aardappel en dat blaadje slappe sla is groente?
Zo lust ik er nog wel een paar, als dat geen snack is...
Dat is waar: als je het kan betalen heb je weinig te mekkerenquote:Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef MadMaster het volgende:
Maar zo lang we het nog kunnen betalen tijdens deze crisis is er toch niks aan de hand?
Maar Ammeloe is dan ook in Duitsland...quote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
De schnitzel die ik gisteren had, 1 kilo, was ¤20. Inclusief onbeperkt saus.
Net.quote:Op zondag 23 december 2012 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar Ammeloe is dan ook in Duitsland...
PICS!!!!!quote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net.Er zijn foto's van. Ik ga eens even vragen of ik die al kan krijgen.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Damn, Ammeloe bestaat echt...![]()
Dacht al die tijd dat je Almelo, uitgesproken met Twents accent, bedoelde...
Daar hebben ze in de USA Tupperware voor uitgevonden...quote:Op zondag 23 december 2012 17:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eten in de trein hier is ook pokkeduur en niet te eten :p maar ik neem vaak ofwel de 07:38 trein ofwel de 17:55 trein en dat zijn juist tijden dat ik trek krijg
dat dacht ik eerder ook...quote:Op zondag 23 december 2012 17:07 schreef MadMaster het volgende:
oh die ziet er niet verkeerd uit voor een radio djquote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
Twan en Lennon zijn vanmiddag nog met Coen op de foto gegaan:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de support van een echte Tukker...
quote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh die ziet er niet verkeerd uit voor een radio dj![]()
en wat is Lennon toch een droppie
Hij is 2 meter 3.quote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh die ziet er niet verkeerd uit voor een radio dj![]()
Dat heb ik nog nooit op, is het wat?quote:Op zondag 23 december 2012 17:15 schreef MadMaster het volgende:
En dan nu een perensapje...
[ afbeelding ]
Ik vind de meeste maar zozo moet ik zeggen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PS, beetje hetzelfde als jou werk
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)stige-kalender.dhtml
(soort van NSFW)
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 23 december 2012 17:07 schreef MadMaster het volgende:
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die schnitzel doet jou eruit zien als een tengere tiener
Ik weet dat C4 een gezonde eetlust heeftquote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die schnitzel doet jou eruit zien als een tengere tiener
Dat is de maquette van de ArenAquote:Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
De kleinste hamburger, 900 gram:
[ afbeelding ]
En hij was lekker!quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
En een klein biefstukje.
[ afbeelding ]
de pottenbakker meet toch ook al6 ft 3in (ongeveer 190) (en weegt trouwens 225 lbs, ongever 105 kg, wat je allemaal wel niet op onze school website kan vindenquote:
Ik heb een tijdje terug in Amsterdam geprobeerd een hamburger met 600 gram kangoeroevlees op te eten. Door de kipvleugels als voorgerecht en de frieten erbij is het me net niet geluktquote:Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
De kleinste hamburger, 900 gram:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |