mooi geworden!quote:Op maandag 31 december 2012 22:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wilde toch nog even mijn haakproject 'shawl' afronden in 2012, dat is gelukt!
Het is het patroon van de halswarmer van hobbydoos.nl. Hier ligt ie plat op de grond (hij ligt dus dubbel, want het is een shawl zonder begin en eind) :
[ afbeelding ]
En zo kan ie om:
[ afbeelding ]
Mijn dochter wilde er ook even bij toen ik een foto maakte van de hoofddoekjesachtige variant op de originele foto van het patroon:
[ afbeelding ]
Maar ik doe hem gewoon lekker 'gewoon' om zoals op de eerste foto.
Het is gemaakt in de kleur 'rozentuin', want ik vond de kleur 'chocolade banaan' van het origineel niks voor mij.
Leukquote:Op maandag 31 december 2012 22:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wilde toch nog even mijn haakproject 'shawl' afronden in 2012, dat is gelukt!
Het is het patroon van de halswarmer van hobbydoos.nl. Hier ligt ie plat op de grond (hij ligt dus dubbel, want het is een shawl zonder begin en eind) :
[ afbeelding ]
En zo kan ie om:
[ afbeelding ]
Mijn dochter wilde er ook even bij toen ik een foto maakte van de hoofddoekjesachtige variant op de originele foto van het patroon:
[ afbeelding ]
Maar ik doe hem gewoon lekker 'gewoon' om zoals op de eerste foto.
Het is gemaakt in de kleur 'rozentuin', want ik vond de kleur 'chocolade banaan' van het origineel niks voor mij.
mooie kleuren ! En inderdaad interessant karin :-)quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:03 schreef Lijnloos het volgende:
creamijn.nl En die versturen inderdaad in vacuum zodat het door de brievenbus past. Verzendkosten zijn dus ook maar 2 euro tot 12 bolletjes.
ja maakt vanuit het midden dus je gaat weer verder aan de andere kant van je foundation chain. als je sjaal dan klaar is zit je foundation chainin het middenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat bedoelen ze met eerste helft?
(Kan de tekst niet kopieren mobiel, maar na row 4-85 staat het.
http://littlesliceoflife.(...)terns/claudia-scarf/
Dus zo dan als ik het me goed voorstelquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maakt vanuit het midden dus je gaat weer verder aan de andere kant van je foundation chain. als je sjaal dan klaar is zit je foundation chainin het midden
in de breedte. denk ik dan he?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus zo dan als ik het me goed voorstel
Deel 1 -foundation chain- deel twee
In de lengte?
| 1 2 3 4 5 6 7 | sjaaaaaaaaaaaaaaal sjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal sjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal foundation chain sjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal sjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal sjaaaaaaaaaaaaaaaaal |
Ja ik bedoel in lengte, als in wat je omslaat. Het is maar wat je als uitgangspunt neemt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
in de breedte. denk ik dan he?
dus zo
[ code verwijderd ]
op de site geeft ze aan voor 12 bollen verzending 3,50quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:03 schreef Lijnloos het volgende:
creamijn.nl En die versturen inderdaad in vacuum zodat het door de brievenbus past. Verzendkosten zijn dus ook maar 2 euro tot 12 bolletjes.
ja, dat doe ik, en ik vind het echt fantastischquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:56 schreef trui het volgende:
er zijn ook mensen die expres een sjaal met een draai erin maken. (Mobius-shawls). Dus misschien is 't toch zo gek nog niet!
Wordt hij voor twee personen of voor één in de lengte?quote:Op donderdag 3 januari 2013 07:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Die Whooper
Ondertussen werk ik gestaag verder aan de ripple blanket. Hij komt nu op een punt dat ie wat lastig te hanteren wordt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt mooi die ripple!![]()
Heb nog effe gekeken en ze heeft me maar 2,50 gerekend... Ik geloof dat ze het afweegt en dan doorrekent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef CREADO het volgende:
[..]
op de site geeft ze aan voor 12 bollen verzending 3,50
wow, wat een enorm ding wordt dat! mooi!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 07:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Die Whooper
Ondertussen werk ik gestaag verder aan de ripple blanket. Hij komt nu op een punt dat ie wat lastig te hanteren wordt...
quote:Op donderdag 3 januari 2013 07:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Die Whooper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.guppy en toverheks ontzettend mooi! Ik ben goed op weg, maar nog steeds niet klaarmet de deken. Ja als je alles tegelijk wilt doen
[/quote]By DMB
Trui had in een andere topic een link geplaatst van Ravely, elsah sjawl zoiets, maar die is heel mooi en kantachtig, ik heb de bollen ook gekocht alleen bruin/roze .quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:55 schreef Muck het volgende:
Wooow, toverheks, wat issie mooi geworden!![]()
![]()
Een heel fijn 2013 toegewenst allemaal
De coin and lace-sjaal die ik voor mijn collega aan het breien was, is ein-de-lijk af, dus ik 'mag' weer haken. Ik heb bij de Wibra een paar bollen hele zachte wol gekocht, die overloopt van grijs naar blauw en mijn handen jeuken om eens een mooie sjaal voor mezelf te maken. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat precies wil.... Graag rechthoekig met een kantachtig patroon, dus als iemand nog een goede tip heeft.... graag! Breien mag ook trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |