SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had geen onderbroek aanquote:Op zondag 23 december 2012 11:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had je een vlek in je onderbroekbroek?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
*grinnik*quote:
Oow nou moet ik natuurlijk mijn excuses maken aan twi, die mijn postings niet waardevol vind....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goedemorgen mevrouw van de diertjesquote:Op zondag 23 december 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
Nee, daar droom ik niet over.
Goedemorgen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoin
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mevrouw de chauffeur!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sportievelingquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
En? Gewonnen?quote:Op zondag 23 december 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wij ( of nouja, ik en Kaneel) welquote:Op zondag 23 december 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
![]()
Goedemorgen![]()
![]()
Een keer fax. Dat kan best zonder bijbedoelingen.quote:Op zondag 23 december 2012 11:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wij ( of nouja, ik en Kaneel) wel![]()
Goedemorgen![]()
Wel vaker over een andere FOK!ster gedroomd, op zich.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hm okequote:Op zondag 23 december 2012 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een keer fax. Dat kan best zonder bijbedoelingen.![]()
Wel vaker over een andere FOK!ster gedroomd, op zich.![]()
![]()
Ik droom in principe niet over FOK!ers/FOK!sters.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je hebt daar uitgebreide mentale therapie voor gehad? Om in je onderbewuste dergelijke blokkades aan te brengen?quote:Op zondag 23 december 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ik droom in principe niet over FOK!ers/FOK!sters.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik droom lucide.quote:Op zondag 23 december 2012 12:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt daar uitgebreide mentale therapie voor gehad? Om in je onderbewuste dergelijke blokkades aan te brengen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hups, hoe lang zijn jullie nog gebleven? Ik kon na al dat lopen en staan echt niet meer. M'n benen doen nog steeds pijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kloptquote:Op zondag 23 december 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan toch niet over mij dromen.. Ik droom leuke dingen.
Ik was om 2 uur thuis, net op tijd om mezelf terug te zien bij de headlinesquote:Op zondag 23 december 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
Hups, hoe lang zijn jullie nog gebleven? Ik kon na al dat lopen en staan echt niet meer. M'n benen doen nog steeds pijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Haaaahaha, echtquote:Op zondag 23 december 2012 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was om 2 uur thuis, net op tijd om mezelf terug te zien bij de headlines! Van die middag of 's avonds?
Op miran dr FB staat een filmpje ervan.quote:Op zondag 23 december 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haaaahaha, echt! Van die middag of 's avonds?
[b]AirwiN schreef [/b]
Er zijn meer mannen die mij zouden geven dan vrouwen.quote:Op zondag 23 december 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, dat laat ik aan de fanboys over.
Haha, ik zag hetquote:Op zondag 23 december 2012 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op miran dr FB staat een filmpje ervan.. Ik dacht eerst dat het Gerard was
.
quote:Op zondag 23 december 2012 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was om 2 uur thuis, net op tijd om mezelf terug te zien bij de headlines
Vandaar dan ook fanboysquote:Op zondag 23 december 2012 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen die mij zouden geven dan vrouwen..
Nee, ik vind je ook knap. Maar dromen doe ik over Johnny Depp of zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee helaas niet. Het was Timur. Het erge is dat het eigenlijk CA moest zijn!quote:Op zondag 23 december 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, ik zag het. Ik dacht eerst dat het Gerard was
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwhehe, en dan bij thuiskomst een boze R aantreffen?quote:Op zondag 23 december 2012 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Het was Timur. Het erge is dat het eigenlijk CA moest zijn!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Die zat te gamen, zag niks!quote:Op zondag 23 december 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwhehe, en dan bij thuiskomst een boze R aantreffen?
Ze kreeg wel meteen appjes van dr broertje en nichtje "durfde jij niet te zoenen?"If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar die kon niet stabiel meer staan?quote:Op zondag 23 december 2012 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Het was Timur. Het erge is dat het eigenlijk CA moest zijn!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Er wordt over je gepraat Huppel, op een ander forum.quote:Op zondag 23 december 2012 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Het was Timur. Het erge is dat het eigenlijk CA moest zijn!Ik vraag me af of ik iets uitstraal dat mannen aantrekt of dat vrouwen afstoot.quote:Op zondag 23 december 2012 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaar dan ook fanboys.
Nee, ik vind je ook knap. Maar dromen doe ik over Johnny Depp of zo.
Misschien moet ik minder gaye dingen doen. Ik krijg vaak commentaar op mijn muziek- en film keuze.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat sowiesoquote:Op zondag 23 december 2012 12:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar die kon niet stabiel meer staan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Linkje?quote:Op zondag 23 december 2012 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er wordt over je gepraat Huppel, op een ander forum.
[..]
Ik vraag me af of ik iets uitstraal dat mannen aftrekt of dat vrouwen afstoot.
Misschien moet ik minder gaye dingen doen. Ik krijg vaak commentaar op mijn muziek- en film keuze.
*aantrekt!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lol
Edit: dit moest DM
[b]AirwiN schreef [/b]
Sjah.... it happens...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Eensquote:Op zondag 23 december 2012 12:26 schreef Myraela het volgende:
Die foto van huppel.![]()
Jammer dat het Gerard niet was.
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb ik nietquote:Op zondag 23 december 2012 12:26 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is ook wel benieuwd
Iemand linkje naar highlights?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er wordt over je gepraat Huppel, op een ander forum.
[..]
Ik vraag me af of ik iets uitstraal dat mannen aantrekt of dat vrouwen afstoot.
Misschien moet ik minder gaye dingen doen. Ik krijg vaak commentaar op mijn muziek- en film keuze..
Ergens in het SR topic.quote:Op zondag 23 december 2012 12:30 schreef kingtoppie het volgende:
Huppelfoto's?
Dat wil ik wel zien eigenlijk
Het topic voor het "tongen met timur" topicIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oki dankjewelquote:Op zondag 23 december 2012 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ergens in het SR topic.
Het topic voor het "tongen met timur" topic
Rustig aan.![]()
Wat?quote:Op zondag 23 december 2012 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ergens in het SR topic.
Het topic voor het "tongen met timur" topic
Hebben ze het topic titel ook ''knap meisje''
Om je genoemd?
Rustig aan.![]()
Neequote:Op zondag 23 december 2012 12:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat?
Hebben ze het topic titel ook ''knap meisje''
Om je genoemd?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja want CA durfde niet meerquote:Op zondag 23 december 2012 12:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ging jij die jongen een kusje geven?
[b]AirwiN schreef [/b]
Moest je daar ook voor betalen Huppel?
[ Bericht 3% gewijzigd door kingtoppie op 23-12-2012 12:55:00 ]Rustig aan.![]()
Rokje?quote:Op zondag 23 december 2012 12:46 schreef kingtoppie het volgende:
Moest je daar ook voor betalen Rokje?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Heeft mij 10 euro gekost en Palawan ook 10 euro. Dus 20 euro!quote:Op zondag 23 december 2012 12:46 schreef kingtoppie het volgende:
Moest je daar ook voor betalen Huppel?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Pala, knappe jongen (niet verder vertellen dat ik dat gezegd heb he)quote:Op zondag 23 december 2012 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft mij 10 euro gekost en Palawan ook 10 euro. Dus 20 euro!Rustig aan.![]()
Weer thuis
Man man man, wat een nacht in Enschede
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Er staat hier een kerkkoor te joelen. De keiharde actie in Dredd wordt verneukt door kerstliederen
.
Samzz je hebt gisteren echt wat gemistquote:Op zondag 23 december 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
Er staat hier een kerkkoor te joelen. De keiharde actie in Dredd wordt verneukt door kerstliederen
.
Wahahaah hij is leuk hequote:Op zondag 23 december 2012 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Krijg net een filmpje van Huppel
Ik heb rode wangetjes nu. -Engel- en ik waren het cafe in gegaan, ik had serieus koude voeten/handen en de drukte, boh ik kan daar niet zo goed tegen, zo een massale rij waar geen beweging in zit
.
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahahaah hij is leuk he. -Engel- en ik waren het cafe in gegaan, ik had serieus koude voeten/handen en de drukte, boh ik kan daar niet zo goed tegen, zo een massale rij waar geen beweging in zit
.
![]()
![]()
Ik ook niet, word er helemaal panisch van.quote:Op zondag 23 december 2012 13:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahahaah hij is leuk he. -Engel- en ik waren het cafe in gegaan, ik had serieus koude voeten/handen en de drukte, boh ik kan daar niet zo goed tegen, zo een massale rij waar geen beweging in zit
.
Rustig aan.![]()
Mja, beetje een katerquote:Op zondag 23 december 2012 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel goed geslapen? Zal wel goedkomen toch.
![]()
![]()
Die autorit erheen, jesus christusquote:. Vooral toen C_A het 3e flesje aanrijkte, die werd zo uit haar handen gegrist en was in 5 minuten leeg
.
![]()
Nah niet panisch hoor, ik hou er gewoon niet zo van. Drukte in een cafe/dansvloer kan ik prima handelen, daar kom je tenminste nog doorheenquote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook niet, word er helemaal panisch van..
Bummer, ik dronk na het kleine cafeetje geen alcohol meer, maag was een klein beetje van streek. Geen kater thoquote:.
![]()
Dat was dan ook erg lekker spul.....quote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die autorit erheen, jesus christus. Vooral toen C_A het 3e flesje aanrijkte, die werd zo uit haar handen gegrist en was in 5 minuten leeg
.
C_A kent wel de goede drankjes he![]()
![]()
Ja echt wel, dat ging er in als limonadequote:Op zondag 23 december 2012 13:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat was dan ook erg lekker spul.....
C_A kent wel de goede drankjes he.
![]()
Ik hou ook niet zo van die drukte. Maar volgend jaar ga ik wel heenquote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook niet, word er helemaal panisch van.
En dan gaat er natuurlijk niemand
Ja c_atje kan wel drinkenquote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die autorit erheen, jesus christus. Vooral toen C_A het 3e flesje aanrijkte, die werd zo uit haar handen gegrist en was in 5 minuten leeg
.
![]()
![]()
Tjah Leeuwarden, dat is 3 uur rijden voor mequote:Op zondag 23 december 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou ook niet zo van die drukte. Maar volgend jaar ga ik wel heen
En dan gaat er natuurlijk niemand.
Ja, heb ik gemerktquote:Ja c_atje kan wel drinken. Dat ging echt van lalalalalala in die wagen hahaha. Kregen nog een thumbs up van een trucker
.
![]()
Verstandigquote:Op zondag 23 december 2012 13:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah niet panisch hoor, ik hou er gewoon niet zo van. Drukte in een cafe/dansvloer kan ik prima handelen, daar kom je tenminste nog doorheen.
[..]
Bummer, ik dronk na het kleine cafeetje geen alcohol meer, maag was een klein beetje van streek. Geen kater tho.
. Wel goed geslapen ook?
![]()
Mijn dag so far
Half doof een croissant gegeten en nu in bed omdat de pijn niet te harden is
9 januari NKO. Duimen jullie dan voor me?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik had onderweg naar jou mijn ogen dicht, dat hielp serieusquote:Op zondag 23 december 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verstandig. Wel goed geslapen ook?
. Toen ik eenmaal thuis was mijn bed opgezocht en ik was heel snel weg
. Lekker geslapen.
![]()
Hehe wat een half uurtje slapen al niet kan doenquote:Op zondag 23 december 2012 13:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had onderweg naar jou mijn ogen dicht, dat hielp serieus. Toen ik eenmaal thuis was mijn bed opgezocht en ik was heel snel weg
. Lekker geslapen.
![]()
![]()
Uurtje toch? Het was iig een soort van ruststand wat zeker wel goed helptquote:Op zondag 23 december 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe wat een half uurtje slapen al niet kan doen. Ik was echt op en qua praatsels kwam er niks meer uit
.
![]()
Goedemorgen!Ik kan wel wel tegen. In de drukte is het lekker warm meestal, en ook wel gezellig vaakquote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook niet, word er helemaal panisch van.![]()
![]()
Drukte is niet erg, stilstaande rijen wel.quote:Op zondag 23 december 2012 13:20 schreef palawan het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Ik kan wel wel tegen. In de drukte is het lekker warm meestal, en ook wel gezellig vaak
Rustig aan.![]()
Jeej nog iemand die vriendelijk moggel zegtquote:Op zondag 23 december 2012 13:20 schreef palawan het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Ik kan wel wel tegen. In de drukte is het lekker warm meestal, en ook wel gezellig vaak
dus![]()
Moguh eviequote:Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Jeej nog iemand die vriendelijk moggel zegt
Wat is er allemaal aan de hand dan?quote:Op zondag 23 december 2012 13:17 schreef sararaats het volgende:
Mijn dag so far
Half doof een croissant gegeten en nu in bed omdat de pijn niet te harden is
9 januari NKO. Duimen jullie dan voor me?Rustig aan.![]()
Van mij naar Engel is het een half uurtjequote:Op zondag 23 december 2012 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uurtje toch? Het was iig een soort van ruststand wat zeker wel goed helpt. Ik was echt op en qua praatsels kwam er niks meer uit
.
.
Hahaha![]()
![]()
Lazy sunday afternoon, vriendin is lam, ik brak, aan het bier en de zware shag en dit luisterend
NKO = KNO?quote:Op zondag 23 december 2012 13:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand dan?dus![]()
Ik bedoelde van SR naar jouquote:Op zondag 23 december 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van mij naar Engel is het een half uurtje.
Hahaha. Daarna heb ik gewoon naar buiten gekeken
.
![]()
Gisteren en vannacht, druk druk, maar rete gezellig jaquote:Op zondag 23 december 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
Volgens mij heb ik een gezellige sr meet gemist
Kleine FOK! meet gehad ook
Is dat een halfuurtjequote:Op zondag 23 december 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van mij naar Engel is het een half uurtje.
Hahaha
Ik had het idee dat het korter was...![]()
Oh zoquote:Op zondag 23 december 2012 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoelde van SR naar jou. Daarna heb ik gewoon naar buiten gekeken
.
. Hmm, ja vond het al stil achterin
![]()
![]()
Het was gezelligquote:Op zondag 23 december 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
Volgens mij heb ik een gezellige sr meet gemist
maar ook koud en nat.... ik had echt een andere jas aan moeten doen![]()
![]()
Zoietsquote:Op zondag 23 december 2012 13:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is dat een halfuurtje
Ik had het idee dat het korter was...![]()
![]()
Ja man, in de kroeg was ik dat ook al.quote:Op zondag 23 december 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh zo. Hmm, ja vond het al stil achterin
.
![]()
Je had 2 mannen bij om je warm te houden.quote:Op zondag 23 december 2012 13:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het was gezellig
maar ook koud en nat.... ik had echt een andere jas aan moeten doen![]()
Inderdaad zeg, wat een enorm kut weer gisteravond.quote:Op zondag 23 december 2012 13:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het was gezellig
maar ook koud en nat.... ik had echt een andere jas aan moeten doenRustig aan.![]()
Weet ik niet zoveel meer vanquote:Op zondag 23 december 2012 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man, in de kroeg was ik dat ook al..
![]()
![]()
Ik heb mijn best gegeven Royquote:Op zondag 23 december 2012 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had 2 mannen bij om je warm te houden..
Bij de Kater niet meer? Toen we op de bank zaten en jij je glas whiskey over de tafel smeetquote:.
![]()
Ojaquote:Op zondag 23 december 2012 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gegeven Roy.
[..]
Bij de Kater niet meer? Toen we op de bank zaten en jij je glas whiskey over de tafel smeet.
. Naja, ik was ermee aan het spelen, toen ging het er overheen
![]()
![]()
Nou niet goed genoeg blijkbaar, in jouw sterke armen had ze het niet zo koud gehad.quote:Op zondag 23 december 2012 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gegeven Roy.
[..]
Bij de Kater niet meer? Toen we op de bank zaten en jij je glas whiskey over de tafel smeet.
![]()
Ik dacht nog bij mezelf, dat gaat fout want hij zoekt het randje wel heel erg gevaarlijk opquote:Op zondag 23 december 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja. Naja, ik was ermee aan het spelen, toen ging het er overheen
.
Ik had zelfs Vinniiee's plu geript om haar droog te houden, niets hielpquote:Op zondag 23 december 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou niet goed genoeg blijkbaar, in jouw sterke armen had ze het niet zo koud gehad..
![]()
Daar zat ik niet eens naar te kijkenquote:Op zondag 23 december 2012 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht nog bij mezelf, dat gaat fout want hij zoekt het randje wel heel erg gevaarlijk op.
[..]
Ik had zelfs Vinniiee's plu geript om haar droog te houden, niets hielp.
Whiskey glazen die ik thuis heb kan dat gewoon mee![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had 2 mannen bij om je warm te houden.![]()
![]()
Lichaamswarmte werkt toch nog altijd het beste. skin to skin contactquote:Op zondag 23 december 2012 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht nog bij mezelf, dat gaat fout want hij zoekt het randje wel heel erg gevaarlijk op.
[..]
Ik had zelfs Vinniiee's plu geript om haar droog te houden, niets hielp.
![]()
![]()
Ja precies, oude survival trucquote:Op zondag 23 december 2012 13:36 schreef palawan het volgende:
[..]
Lichaamswarmte werkt toch nog altijd het beste. skin to skin contact![]()
Ah zoquote:Op zondag 23 december 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zat ik niet eens naar te kijken
Whiskey glazen die ik thuis heb kan dat gewoon mee.
Ja, weet je hoe snel ik afkoel als ik mijn bovenlichaam ontblootquote:Op zondag 23 december 2012 13:36 schreef palawan het volgende:
[..]
Lichaamswarmte werkt toch nog altijd het beste. skin to skin contact.
Geen idee, wel mee de auto in iigquote:Op zondag 23 december 2012 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik die paraplu eigenlijk nog mee naar binnen genomen?![]()
![]()
Ik heb ook geen idee, zal straks eens kijken als ik weer thuis benquote:Op zondag 23 december 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah zo.
[..]
Ja, weet je hoe snel ik afkoel als ik mijn bovenlichaam ontbloot.
[..]
Geen idee, wel mee de auto in iig![]()
![]()
Ik heb niet opgelet of je met plu uitstaptequote:Op zondag 23 december 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, zal straks eens kijken als ik weer thuis ben.
![]()
Hmm... ik weet het ook niet meer, want de laatste plu die je had was toch van Palawan?quote:Op zondag 23 december 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb niet opgelet of je met plu uitstapte.
![]()
Ik kan me er niks van herinneren. Kan me ook niet herinneren dat ik de plu in de plu-bak heb gedaanquote:Op zondag 23 december 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb niet opgelet of je met plu uitstapte.
![]()
![]()
Nee, hij had Miranda's plu vast, Palawan die van Vinniiee en ik die van Palawanquote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik weet het ook niet meer, want de laatste plu die je had was toch van Palawan?.
We hebben gewisseld voordat we instapte.
![]()
Bleeeeeeh
Nu pas weer wakker, ik was om 7 uur thuis
Tussendoor wel wakker geweest, misselijkWanneer leer ik het nou om niet meer door elkaar te drinken
![]()
![]()
Haha, zatlapquote:Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeeeeh
Tussendoor wel wakker geweest, misselijkWanneer leer ik het nou om niet meer door elkaar te drinken
![]()
Wahaha dafuq heb jij uitgespookt danquote:Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeeeeh
.
![]()
Dafuq, zo laatquote:Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeeeeh
![]()
![]()
Zijn jullie weer terug naar het glazen huis gegaan?quote:Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeeeeh
![]()
Volgens mij hebben we er meer dan 3 uur over gedaan
Onderweg nog wel gestopt, want er moest wat uit
Niet alleen bij mij
Ja uhhh was gezellig nog wel![]()
![]()
Aah heb je lopen kitsen?quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij hebben we er meer dan 3 uur over gedaan
Onderweg nog wel gestopt, want er moest wat uit
Niet alleen bij mij
Ja uhhh was gezellig nog wel![]()
![]()
jaquote:Beetje maar. Toen ik thuiskwam misselijk de hond uitgelaten en toen mijn bed in gedoken. Met emmer! Hihi
De laatste keer was echt een hele tijd geleden, want normaal doe ik dat dus echt zelden![]()
ciaoquote:Op zondag 23 december 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb alles binnen gehouden
En ik ga. Later![]()
![]()
Aah gerem *knuffel geeft*. Drankjes waren iig erg lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaBeetje maar. Toen ik thuiskwam misselijk de hond uitgelaten en toen mijn bed in gedoken. Met emmer! Hihi
De laatste keer was echt een hele tijd geleden, want normaal doe ik dat dus echt zelden.
![]()
ik was pas om 8 uur thuis, ben toen ff gaan douchen en ontbijten.quote:Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeeeeh
Ben net een half uurtje wakkerHeb maar 4 uur geslapen
![]()
Je hebt er een uur over gedaan om thuis te komen?
Ik heb toch nog 7 uur geslapenWel met onderbrekingen
Nu mezelf nog uit Bed schoppen![]()
![]()
Het koor is weer bezig. Niemand geeft een neuk en toch staan ze er.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEE gastquote:Op zondag 23 december 2012 14:02 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik was pas om 8 uur thuis, ben toen ff gaan douchen en ontbijten.
tof dat je post![]()
![]()
Hey man!quote:Op zondag 23 december 2012 14:02 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik was pas om 8 uur thuis, ben toen ff gaan douchen en ontbijten.
![]()
![]()
Amerikaanse oplossing: pak een geweer en schiet ze neer!quote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
Het koor is weer bezig. Niemand geeft een neuk en toch staan ze er.
Yups, was ff gestopt om mezelf wakker te schudden.quote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
Je hebt er een uur over gedaan om thuis te komen?
Ik heb toch nog 7 uur geslapenWel met onderbrekingen
Nu mezelf nog uit Bed schoppen
Heb wel goed geslapen, werd warm en zwetend wakker.![]()
Je kunt toch veel zeggen,quote:Op zondag 23 december 2012 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Amerikaanse oplossing: pak een geweer en schiet ze neer!
Maar het is niet normaal dat wij nederlanders ons niet kunnen verweren tegen zo een aanval omdat we geen geweer op zak mogen hebben.Rustig aan.![]()
Ja moest wel na gisteren.quote:Op zondag 23 december 2012 14:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEE gast
tof dat je postheyquote:![]()
![]()
We waren net Dredd aan het kijken en lief zei al, als ik Dredd toch wasquote:Op zondag 23 december 2012 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Amerikaanse oplossing: pak een geweer en schiet ze neer!.
Het zijn ook allemaal vrouwen die zingen, dat is echt ultiem kut.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lekker hoog dus penetrant hequote:Op zondag 23 december 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
Het zijn ook allemaal vrouwen die zingen, dat is echt ultiem kut.
Dat hoor je overal doorheen.Rustig aan.![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker hoog dus penetrant he
Dat hoor je overal doorheen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik wou het, zo klinkt het niet geforceerd oid.quote:Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
moest welmoeten niet... mogen wel en het wordt gewaardeerd
![]()
![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 14:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik wou het, zo klinkt het niet geforceerd oid.![]()
![]()
ik ken wel een paar dingen waarvan vrouwen hoog gaan zingenquote:Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker hoog dus penetrant he
Dat hoor je overal doorheen.![]()
![]()
IJsklontje tussen de tetten.quote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik ken wel een paar dingen waarvan vrouwen hoog gaan zingen![]()
![]()
Ja lekker de lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 flesje rode vodka redbull.
1 flesje Sourz puur![]()
![]()
Het glazuur is voor altijd van m'n tanden verdwenenquote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 flesje rode vodka redbull.
1 flesje Sourz puur.
Mijn tanden pakten direct hun koffersquote:Op zondag 23 december 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het glazuur is voor altijd van m'n tanden verdwenen.
.
![]()
Had je nou nog een zoen gescoord?quote:Op zondag 23 december 2012 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
Nu aan het bijkomen met een halve liter thee![]()
![]()
Hahahaha neequote:Op zondag 23 december 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had je nou nog een zoen gescoord?We kwamen echt niet voorbij al die mensen
![]()
![]()
Balen, ga je vandaag nog een keerquote:Op zondag 23 december 2012 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha neeWe kwamen echt niet voorbij al die mensen
.
![]()
Ik kijk nu naar de tv, het is nog drukker dan gisteravondquote:Op zondag 23 december 2012 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Balen, ga je vandaag nog een keer.
Van wie had ik die kroket gekregen?![]()
NOG drukker?quote:Op zondag 23 december 2012 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar de tv, het is nog drukker dan gisteravond
Van wie had ik die kroket gekregen?
Eh ik dacht van Huppel want wij zaten bij de Wok te schransen.![]()
![]()
Huppelquote:Op zondag 23 december 2012 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar de tv, het is nog drukker dan gisteravond
Van wie had ik die kroket gekregen?![]()
Het koor heeft een repertoire van vier liedjes![]()
.
Jullie zouden donerenquote:Op zondag 23 december 2012 14:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Bier op de tettenen een chick vragen of ze wilt zoenen terwijl dr vriend naast dr staat
![]()
![]()
Hee Muhaha en C_A![]()
Ik moet weer aan t werk, meh. Te druk, kan amper pauze houden
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja maar ze durfde nietquote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik had ¤20 gedoneerd als zij ja zou zeggen
KutjeHaar vriend wilde het wel dat ze het deed
![]()
![]()
Mac toch?quote:Op zondag 23 december 2012 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hee Muhaha en C_A![]()
Ik moet weer aan t werk, meh. Te druk, kan amper pauze houden![]()
Het was geweldig om te zien hoe dr vriend haar probeerde over te halenquote:Op zondag 23 december 2012 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ze durfde niet
![]()
![]()
Zijn fantasie sloeg al op hol. Waarschijnlijk wou hij zelf ook nog wel doneren.quote:Op zondag 23 december 2012 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ze durfde niet
Maar dat kon hij niet maken natuurlijk![]()
![]()
Dat zou fantastisch zijn geweestquote:Op zondag 23 december 2012 14:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Zijn fantasie sloeg al op hol. Waarschijnlijk wou hij zelf ook nog wel doneren.
Maar dat kon hij niet maken natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 14:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het was geweldig om te zien hoe dr vriend haar probeerde over te halen
Ja inderdaad, beetje jammerquote:Op zondag 23 december 2012 14:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Zijn fantasie sloeg al op hol. Waarschijnlijk wou hij zelf ook nog wel doneren.
Maar dat kon hij niet maken natuurlijk
En die stomme gasten, justin bieber enzoIk weet hetquote:Op zondag 23 december 2012 14:41 schreef Ishimaru het volgende:
CA, je paraplu ligt nog in mijn auto.
en een vieze whiskey glas
Dat glas is van je neefje![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 23 december 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even een tosti in elkaar flansen![]()
![]()
Vandaag is echt zo'n dag dat ik niet vooruit te branden ben.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ah ok, ik ga hem straks uit zijn bed trappen, hij slaapt nogquote:Op zondag 23 december 2012 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja inderdaad, beetje jammer
En die stomme gasten, justin bieber enzo
[..]
Ik weet het
Dat glas is van je neefje![]()
![]()
Dan draai je je toch om en loop je achteruit verderquote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat ik niet vooruit te branden ben..
![]()
Lekker op de bank feyenoord kijken danquote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat ik niet vooruit te branden ben.![]()
Lopen? Dat kost energie.quote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan draai je je toch om en loop je achteruit verder.
Ik moet m'n tas nog inpakken, maar ik heb echt geen zin.quote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker op de bank feyenoord kijken dan
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het is vakantie dan mag datquote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat ik niet vooruit te branden ben.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Maar ik moet nog van alles doen.quote:
Zoals?quote:
Vandaag doe ik niets doe14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wel als ik morgen voor een week met hond en al naar Overijssel ga.quote:Al mijn kleding moet zorgvuldig worden uitgekozen en ingepakt.
Schoonmaken, tas inpakken, douchen ...quote:
De grote boze buitenwereld, oh noez.quote:Op zondag 23 december 2012 15:05 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga eens even de Great Outdoors in....
Alleen... Wie gaat er nu vrijwillig naar Leeuwardenquote:Op zondag 23 december 2012 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie nu net dat Leeuwarden net zo ver rijden is als naar Enschede?
quote:Op zondag 23 december 2012 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie nu net dat Leeuwarden net zo ver rijden is als naar Enschede![]()
![]()
Kan je ook over Enschede zeggen Samzz14 SHADES OF GREY
quote:
Ik denk best dat het daar gezellig kan zijnquote:Op zondag 23 december 2012 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen... Wie gaat er nu vrijwillig naar Leeuwarden?
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie nu net dat Leeuwarden net zo ver rijden is als naar EnschedeIk weet al waar dit naar toe gaat
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk best dat het daar gezellig kan zijn
Ik ken het wel![]()
Ik ook... Naar Leeuwarden!quote:Op zondag 23 december 2012 15:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]Ik weet al waar dit naar toe gaat
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 15:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]Ik weet al waar dit naar toe gaat
![]()
![]()
Jaja volgend jaar ben ik er gewoon weer bij
Ik ben er nog nooit geweestquote:![]()
![]()
Middag
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ja maar even douchen
En dan nog even naar het centrum.... wat doe ik mezelf aan! Kerstdrukte denk ik![]()
![]()
Hoihoiquote:Op zondag 23 december 2012 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik denk best dat het daar gezellig kan zijnMooiquote:![]()
![]()
Over t karten?quote:Op zondag 23 december 2012 15:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat?
oja je hebt een dm ... voor het geval je de agendanote niet meer kan vinden![]()
Heb gisteren in Maarssen gekart, was erg mooie baan!"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Kartenquote:Op zondag 23 december 2012 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over t karten?![]()
Heb gisteren in Maarssen gekart, was erg mooie baan!
Maarssen.... nog nooit gekart. Maar een mooie baan dus?![]()
Je moet Feyenoord kijken..quote:Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar even douchen
En dan nog even naar het centrum.... wat doe ik mezelf aan! Kerstdrukte denk ik![]()
![]()
Mooi dat het goed gaatquote:Op zondag 23 december 2012 15:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat?
oja je hebt een dm ... voor het geval je de agendanote niet meer kan vinden
Zag het, thanks!![]()
Ikquote:Op zondag 23 december 2012 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen... Wie gaat er nu vrijwillig naar Leeuwarden?
![]()
![]()
jij vroeg van de week naar een datumquote:Op zondag 23 december 2012 15:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Karten
Maarssen.... nog nooit gekart. Maar een mooie baan dus?![]()
Ja, hele mooie baan, leuke afwisseling, ik reed er voor het eerst en haalde meteen 53,125 waarbij de snelste maand tijden op de 51,~ zaten. En er wordt goed gevlagd, waardoor het ook leuker wordt om te rijden."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Lijkt me inderdaad een goede reden om eens naar Leeuwarden te gaanquote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit geweest. Maar voor SR maak ik dan een uitzondering.
Ik weet nu trouwens eindelijk wie LoLa is. Gisteren heb ik die naam zo vaak horen vallen, ik had constant zoiets van![]()
Hai lola![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij vroeg van de week naar een datum![]()
Ja, hele mooie baan, leuke afwisseling, ik reed er voor het eerst en haalde meteen 53,125 waarbij de snelste maand tijden op de 51,~ zaten. En er wordt goed gevlagd, waardoor het ook leuker wordt om te rijden.
Lekker gereden![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een goede reden om eens naar Leeuwarden te gaan
Ik weet nu trouwens eindelijk wie LoLa is. Gisteren heb ik die naam zo vaak horen vallen, ik had constant zoiets van![]()
Hai lola![]()
Hai![]()
![]()
Ben een keer in Leeuwarden geweest, in de tijd dat ik nog ieder jaar zo ver mogelijk weg vluchtte op mijn verjaardag.
Was geen kut aan daar
Oh ik welquote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit geweest. Maar voor SR maak ik dan een uitzondering.![]()
![]()
Samenvatting kijken kan ookquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben een keer in Leeuwarden geweest, in de tijd dat ik nog ieder jaar zo ver mogelijk weg vluchtte op mijn verjaardag.
Was geen kut aan daar
Rustig aan.![]()
2 x geweest. Binnenstad is wel aardigquote:Op zondag 23 december 2012 15:35 schreef kingtoppie het volgende:
Nou kijk, Leiden dat is pas een mooie stad.![]()
Leeuwarden vind ik mooierquote:Op zondag 23 december 2012 15:35 schreef kingtoppie het volgende:
Nou kijk, Leiden dat is pas een mooie stad.![]()
![]()
Leiden is idd wel tof.![]()
Mja daar buiten moet je niet kijken inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2012 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 x geweest. Binnenstad is wel aardig
Rustig aan.![]()
Dordrecht
14 SHADES OF GREY
De mooiste stad is natuurlijk nog steeds Nijmegen. Al zijn ze nu wel Plein 1944 aan het verneuken met een monster van een appartementsgebouw ...
Das vaak zo. Hier in Hoorn ook. Binnenstad en Havengedeelte is mooi.quote:Op zondag 23 december 2012 15:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja daar buiten moet je niet kijken inderdaad.
Net als Alkmaar, waar ik vandaan kom,Oude binnenstad is prachtig.![]()
Bij mij? Tis maar een uurtjequote:Op zondag 23 december 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
Leeuwarden, als ik ergens kan pitten misschien.
![]()
Deze vrouw weetquote:Op zondag 23 december 2012 15:39 schreef Fera het volgende:
De mooiste stad is natuurlijk nog steeds Nijmegen. Al zijn ze nu wel Plein 1944 aan het verneuken met een monster van een appartementsgebouw ...![]()
Goed dat het hier weer wordt gezegd.quote:Op zondag 23 december 2012 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen Eredivisie live meerBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Als ik naar Friesland wil, zou ik gewoon bij de ouders van een oud huisgenoot kunnen gaan slapen of bij lui uit de prov. Groningen![]()
rijnmond.nl wel aan toch?quote:Op zondag 23 december 2012 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen Eredivisie live meerPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
ik begin het idee te krijgen dat wij vorig jaar in Leiden een traditie zijn begonnenquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een goede reden om eens naar Leeuwarden te gaan
Hai lola![]()
![]()
170 km, 1 uur 42 min.quote:Op zondag 23 december 2012 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie dat Leeuwarden iets meer dan 2 uur rijden is. 212 km.
In het huidige verkeer: 1 uur 43 min.
A7Rustig aan.![]()
Goedemidddag.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Het is erg gezellig hier merk ik.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat of een gebrek aan inzicht.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Was ik maar een drankje!quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Zolang je mij maar in de mond neemt natuurlijk.quote:
Uhhquote:Op zondag 23 december 2012 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je mij maar in de mond neemt natuurlijk.![]()
Rustig aan.![]()
De alcohol is nog niet uit je systeemquote:?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nah, dat denk ik welquote:Op zondag 23 december 2012 16:17 schreef Raene het volgende:
[..]
De alcohol is nog niet uit je systeem?
![]()
![]()
Pfewquote:.
hehehe ik zou nog wat dubbelzinnigs kunnen zeggenquote:Op zondag 23 december 2012 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je mij maar in de mond neemt natuurlijk.![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zondag 23 december 2012 16:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True....proud to be a weekend %junkie
![]()
Dat je 't vol genot doorslikt?quote:Op zondag 23 december 2012 16:19 schreef -Engel- het volgende:
hehehe ik zou nog wat dubbelzinnigs kunnen zeggen
Ik ga zo mn leven wagen, de supermarkt in
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
You can do itquote:Op zondag 23 december 2012 16:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga zo mn leven wagen, de supermarkt in![]()
![]()
Wat nog meer?quote:
Offe, het eerst ff goed over je tong laten gaan.quote:Op zondag 23 december 2012 16:22 schreef -Engel- het volgende:
Ik had nog iets met likken in mijn hoofdI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |