SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had geen onderbroek aanquote:Op zondag 23 december 2012 11:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had je een vlek in je onderbroekbroek?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
*grinnik*quote:
Oow nou moet ik natuurlijk mijn excuses maken aan twi, die mijn postings niet waardevol vind....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goedemorgen mevrouw van de diertjesquote:Op zondag 23 december 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
Nee, daar droom ik niet over.
Goedemorgen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoin
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mevrouw de chauffeur!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sportievelingquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
En? Gewonnen?quote:Op zondag 23 december 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wij ( of nouja, ik en Kaneel) welquote:Op zondag 23 december 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
![]()
Goedemorgen![]()
![]()
Een keer fax. Dat kan best zonder bijbedoelingen.quote:Op zondag 23 december 2012 11:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wij ( of nouja, ik en Kaneel) wel![]()
Goedemorgen![]()
Wel vaker over een andere FOK!ster gedroomd, op zich.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hm okequote:Op zondag 23 december 2012 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een keer fax. Dat kan best zonder bijbedoelingen.![]()
Wel vaker over een andere FOK!ster gedroomd, op zich.![]()
![]()
Ik droom in principe niet over FOK!ers/FOK!sters.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je hebt daar uitgebreide mentale therapie voor gehad? Om in je onderbewuste dergelijke blokkades aan te brengen?quote:Op zondag 23 december 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ik droom in principe niet over FOK!ers/FOK!sters.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik droom lucide.quote:Op zondag 23 december 2012 12:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt daar uitgebreide mentale therapie voor gehad? Om in je onderbewuste dergelijke blokkades aan te brengen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hups, hoe lang zijn jullie nog gebleven? Ik kon na al dat lopen en staan echt niet meer. M'n benen doen nog steeds pijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kloptquote:Op zondag 23 december 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan toch niet over mij dromen.. Ik droom leuke dingen.
Ik was om 2 uur thuis, net op tijd om mezelf terug te zien bij de headlinesquote:Op zondag 23 december 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
Hups, hoe lang zijn jullie nog gebleven? Ik kon na al dat lopen en staan echt niet meer. M'n benen doen nog steeds pijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Haaaahaha, echtquote:Op zondag 23 december 2012 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was om 2 uur thuis, net op tijd om mezelf terug te zien bij de headlines! Van die middag of 's avonds?
Op miran dr FB staat een filmpje ervan.quote:Op zondag 23 december 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haaaahaha, echt! Van die middag of 's avonds?
[b]AirwiN schreef [/b]
Er zijn meer mannen die mij zouden geven dan vrouwen.quote:Op zondag 23 december 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, dat laat ik aan de fanboys over.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Haha, ik zag hetquote:Op zondag 23 december 2012 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op miran dr FB staat een filmpje ervan.. Ik dacht eerst dat het Gerard was
.
quote:Op zondag 23 december 2012 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was om 2 uur thuis, net op tijd om mezelf terug te zien bij de headlines
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Vandaar dan ook fanboysquote:Op zondag 23 december 2012 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen die mij zouden geven dan vrouwen..
Nee, ik vind je ook knap. Maar dromen doe ik over Johnny Depp of zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee helaas niet. Het was Timur. Het erge is dat het eigenlijk CA moest zijn!quote:Op zondag 23 december 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, ik zag het. Ik dacht eerst dat het Gerard was
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwhehe, en dan bij thuiskomst een boze R aantreffen?quote:Op zondag 23 december 2012 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Het was Timur. Het erge is dat het eigenlijk CA moest zijn!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Die zat te gamen, zag niks!quote:Op zondag 23 december 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwhehe, en dan bij thuiskomst een boze R aantreffen?
Ze kreeg wel meteen appjes van dr broertje en nichtje "durfde jij niet te zoenen?"If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar die kon niet stabiel meer staan?quote:Op zondag 23 december 2012 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Het was Timur. Het erge is dat het eigenlijk CA moest zijn!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Er wordt over je gepraat Huppel, op een ander forum.quote:Op zondag 23 december 2012 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Het was Timur. Het erge is dat het eigenlijk CA moest zijn!Ik vraag me af of ik iets uitstraal dat mannen aantrekt of dat vrouwen afstoot.quote:Op zondag 23 december 2012 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaar dan ook fanboys.
Nee, ik vind je ook knap. Maar dromen doe ik over Johnny Depp of zo.
Misschien moet ik minder gaye dingen doen. Ik krijg vaak commentaar op mijn muziek- en film keuze.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat sowiesoquote:Op zondag 23 december 2012 12:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar die kon niet stabiel meer staan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Linkje?quote:Op zondag 23 december 2012 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er wordt over je gepraat Huppel, op een ander forum.
[..]
Ik vraag me af of ik iets uitstraal dat mannen aftrekt of dat vrouwen afstoot.
Misschien moet ik minder gaye dingen doen. Ik krijg vaak commentaar op mijn muziek- en film keuze.
*aantrekt!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lol
Edit: dit moest DM
[b]AirwiN schreef [/b]
Sjah.... it happens...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Eensquote:Op zondag 23 december 2012 12:26 schreef Myraela het volgende:
Die foto van huppel.![]()
Jammer dat het Gerard niet was.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |