Hier geloof ik geen reet van.quote:Op zondag 23 december 2012 09:11 schreef Andreetjuh77 het volgende:
Om tien uur hoorde ik nog niks. Dus ik belde met haar om te vragen hoe het was. Ik werd erg bot behandeld over te telefoon. Ze zei dat ik haar controlleerde, terwijl ik alleen belangstelling had hoe het gegaan was.
De beste conclusie die op basis van de OP te trekken is me dunkt.quote:Op zondag 23 december 2012 09:33 schreef ach het volgende:
Jij bent vreemd en je vriendin is- en gaat - vreemd. First world tokkie problems
Hahaha ja vast, vrouwen hebben dat echt niet door. Geloof me, vrouwen houden zich heel erg graag van de domme in dit soort gevallen hoor, terwijl ze prima weten waarvoor hij langs komt.quote:Op zondag 23 december 2012 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Of je je vriendin wel of niet kan vertrouwen weet ik niet, maar voor mij is het duidelijk dat hij andere bedoelingen heeft dan alleen hernieuwing van de vriendschap. Vrouwen kunnen daar heel naïef in zijn en waarschijnlijk vindt zij het hernieuwde contact gewoon gezellig en zit er voor haar verder niets achter.
Misschien vindt ze die aandacht wel heel vlijend, maar ik zou er niet direct van uit gaan dat ze nu al vreemd gaat. Het speelt waarschijnlijk wel al door haar hoofd.quote:Op zondag 23 december 2012 09:52 schreef Scorpie het volgende:
Hahaha ja vast, vrouwen hebben dat echt niet door. Geloof me, vrouwen houden zich heel erg graag van de domme in dit soort gevallen hoor, terwijl ze prima weten waarvoor hij langs komt.
Mja, maar om die vlijerij (terwijl ze vast wel weet waarvoor die gast eigenlijk komt) nu voorrang te geven op de gemoedsrust van d'r vriend kan ik nou ook niet echt sympathiek noemen.quote:Op zondag 23 december 2012 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien vindt ze die aandacht wel heel vlijend, maar ik zou er niet direct van uit gaan dat ze nu al vreemd gaat. Het speelt waarschijnlijk wel al door haar hoofd.
Helemaal mee eens. Met een beetje empathisch vermogen weet zij ook wel dat dit domweg niet tof is voor hem. En dan ook nog de telefoon wegdrukken en uitzettenquote:Op zondag 23 december 2012 10:10 schreef Trashcanman het volgende:
Mja, maar om die vlijerij (terwijl ze vast wel weet waarvoor die gast eigenlijk komt) nu voorrang te geven op de gemoedsrust van d'r vriend kan ik nou ook niet echt sympathiek noemen.
Iedere dag skypen of bellen! Mijn hemel, wat heb je elkaar te vertellen?quote:Op zondag 23 december 2012 10:26 schreef Andreetjuh77 het volgende:
Toegegeven dat drie keer bellen misschien overdreven lijkt. Daarom stel ik juist deze vraag omdat ik voor mezelf inderdaad wil weten of ik jaloers aangelegd ben of niet? Niet altijd ziet iemand zijn eigen gedrag in.
Jaloersie vind ik zelf een slechte eigenschap en als ik het door krijg van mezelf kan ik ermee omgaan wellicht.
Daartegenover echter spreken we elkaar elke dag, via Skype dan wel telefoon.
En zij zegt vaker van ik bericht je wel zometeen terug, waarbij "zometeen" soms een halve dag kan zijn bij haar. En dat vergeet ze ook regelmatig. Dus dat ik de eerste keer belde vind ik echt niet opdringerig of zo. Toch?
Vaak zegt ze ook van "ik kom zo bij je" als we op Skype zitten maar ze is bijvoorbeeld met haar moeder in gesprek. Dan zeg ik vaak van "sap me maar als je werkelijk klaar bent" want ik ken haar inmiddels en ze laat je gerust twee uur wachten op Skype.
Afijn, ik belde misschien te vaak. Goed. Maar het feit dat hij tot diep in de nacht blijft en dan weer herinneringen en foto's van vroeger erbij haalt blijft me niet lekker zitten.
Eens. Zo gedraag je je niet in een relatie. Het is al een groot blijk van vertrouwen dat TS haar met die Dennis een avond laat doorbrengen, dan kan ze hem wel tegemoetkomen. Manipulatrice eerste klas zo te horen.quote:Op zondag 23 december 2012 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Met een beetje empathisch vermogen weet zij ook wel dat dit domweg niet tof is voor hem. En dan ook nog de telefoon wegdrukken en uitzetten
Hoezo empathisch vermogen vanuit haar kant. Hij vertrouwd haar of hij vertrouwd haar niet.quote:Op zondag 23 december 2012 10:39 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Eens. Zo gedraag je je niet in een relatie. Het is al een groot blijk van vertrouwen dat TS haar met die Dennis een avond laat doorbrengen, dan kan ze hem wel tegemoetkomen. Manipulatrice eerste klas zo te horen.
Als hij al zegt dat hij door andere als jaloers wordt bestempeld, dan zegt mij dat genoeg.quote:Op zondag 23 december 2012 10:43 schreef PontifexMaximus het volgende:
Hoe weet jij dat? Misschien deed hij dat de eerste keer wel, en voelde toen intuitief nattigheid.
Dan had hij van te voren daar met haar over moeten praten en niet achteraf zijn onzekerheid moeten botvieren.quote:Op zondag 23 december 2012 10:45 schreef PontifexMaximus het volgende:
Tja jaloezie kan idd. ongelooflijk irritant zijn. Maar als ik dit zo lees denk ik toch wel dat er iets is tussen die 2.
Een zwakte erkennen is niet slecht. En ja de eerste keer bellen lijkt mij idd normaal en niet gelijk jaloers gedrag. Wij sappen en bellen elke avond want zij heeft en zoon uit dr huwelijk na deze Dennis. Daarnaast hebben wij dezelfde hobbies en passies en maken wij genoeg dingen mee om elke avond wel een half uurtje skype vol te praten. En tuurlijk zijn er ook avonden dat je na drie minuten eerlijk zegt van ik heb niks en ga film kijken of zo.quote:Op zondag 23 december 2012 10:43 schreef Chawi het volgende:
[..]
Als hij al zegt dat hij door andere als jaloers wordt bestempeld, dan zegt mij dat genoeg.
Erkennen van een zwakte is pas stap 1. Daar heb je namelijk nog helemaal niets aan. En volgens mij erken jij nog vrij weinig als ik zie hoe je het probeert goed te praten.quote:Op zondag 23 december 2012 10:50 schreef Andreetjuh77 het volgende:
[..]
Een zwakte erkennen is niet slecht. En ja de eerste keer bellen lijkt mij idd normaal en niet gelijk jaloers gedrag. Wij sappen en bellen elke avond want zij heeft en zoon uit dr huwelijk na deze Dennis. Daarnaast hebben wij dezelfde hobbies en passies en maken wij genoeg dingen mee om elke avond wel een half uurtje skype vol te praten. En tuurlijk zijn er ook avonden dat je na drie minuten eerlijk zegt van ik heb niks en ga film kijken of zo.
Maar altijd voor slapen gaan nog welterusten moet niet overkomen als storend lijkt mij
Ik wordt dus NIET bestempeld door IEDEREEN als jaloers. Dit is juist iets waar ik zelf mee kom om te achterhalen voor mezelf of ik het ben ja of nee en in welke mate. Ik WEET dat ik jaloers ben. Dat is eigen conclusie. Geen bestempeling van mensen. Maar er is gezonde jaloersie en inderdaad de giftige variant. DAT wil ik dus voor mezelf duidelijk hebben door dit ter discissie te stellen.quote:Op zondag 23 december 2012 11:06 schreef Chawi het volgende:
Heb je al eerder van dat soort gelijke acties uitgehaald? Waarom bestempelen andere mensen jou als jaloers?
Met jullie leeftijden snap ik helemaal niet waar je mee bezig bent.
In iedere relatie komt ruis voor. Alleen al het verschil tussen man en vrouw zorgt daarvoor.
Als er ruis ontstaat praat je daarover en dan niet op het moment dat één van beide partners staat te drammen als een klein kind.
Dank je. Ik denk dat ik dat (los van dit verhaal) inderdaad im het midden moet zoeken. Dus wel me alertheid op jaloersie houden maar niet dat het onbeheersbaar hoog ligt inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2012 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Als je een ongezonde vorm van jaloezie had gehad dan had je véél meer stampij gemaakt over het bezoek van die exDus ik denk niet dat je ziekelijk jaloers bent.
+1quote:Op zondag 23 december 2012 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Als je een ongezonde vorm van jaloezie had gehad dan had je véél meer stampij gemaakt over het bezoek van die exDus ik denk niet dat je ziekelijk jaloers bent.
Jouw eigen woorden met betrekking tot jouw jaloezie. Ik heb nooit gezegd dat iedereen jouw jaloers vindt. Ik stel de simpele vraag waarom mensen zeggen dat jij jaloers overkomt.quote:Op zondag 23 december 2012 09:11 schreef Andreetjuh77 het volgende:
Ik wordt vaak jaloers genoemd. Maar ben ik dit ook echt in dit geval? Hoe zou dit overkomen op jullie als dit gebeurt? Zie ik spoken? Of zou je zelf ook op de achterste van je tenen lopen?
Ik hoop graag iets te horen van jullie mening.
Ik kan ook lezen zonder capslockquote:Op zondag 23 december 2012 11:20 schreef Andreetjuh77 het volgende:
[..]
Ik wordt dus NIET bestempeld door IEDEREEN als jaloers. Dit is juist iets waar ik zelf mee kom om te achterhalen voor mezelf of ik het ben ja of nee en in welke mate. Ik WEET dat ik jaloers ben. Dat is eigen conclusie. Geen bestempeling van mensen. Maar er is gezonde jaloersie en inderdaad de giftige variant. DAT wil ik dus voor mezelf duidelijk hebben door dit ter discissie te stellen.
Dit soort acties probeer ik me bewust van te worden OF ik dit dus inderdaad doe.
Trouwens drammen als een klein kind is ook weer een concludie die jij te snel trekt. Het wekte gewoon een gevoel van "whoh wat is er nu gaande?" op. Overjaloersie, terecht, klein kinderigheid watever ik wil weten of mijn gevoelens terecht zijn zodat ik ernaar kan handelen als ze onterecht zijn.
Trouwens wat heeft leeftijd met gedrag te maken? Ik heb bejaarden gezien verliefd als tiener
quote:
Druk maken was het niet eens. Ze bood zelf aan mij te laten weten wanneer hij weg zou gaan om nog even te Skypen. Maar zoals eerder ook gezegd vergeet ze dat nog wel eens. Dus ik zie in het eerste telefoontje echt geen kwaad. Ik belde pas na twee uur omdat hij twee keer eerder is geweest al en toen na een uur zwak ziek misselijk weg ging.quote:Op zondag 23 december 2012 11:33 schreef silliegirl het volgende:
TS, jij zegt wel dat je de eerste keer bellen niet als " jaloers" bestempeld, maar ik zou daar (als vrouw) ook al flink de kriebels van krijgen.
Je weet wat ze aan het doen is en met wie. Dat jij incheckt geeft aan dat JIJ ook bezig bent met wat ZIJ aan het doen is en is daarom wel degelijk jaloers; waarom ben jij niet ook gewoon iets leuks of nuttigs aan het doen zonder je druk te maken of vrouwlief wel laat weten als die ex weer weg is?
Dan weet je al hoe ver het is!quote:Op zondag 23 december 2012 11:46 schreef Andreetjuh77 het volgende:
Met een gozer die mij niet wil ontmoeten? (twee keer was ik er toevallig en was hij toch te moe om te komen toen hij daar achter kwam.
hoe vaak zien jullie elkaar en waarom latten jullie alleen?quote:Op zondag 23 december 2012 10:26 schreef Andreetjuh77 het volgende:
Toegegeven dat drie keer bellen misschien overdreven lijkt. Daarom stel ik juist deze vraag omdat ik voor mezelf inderdaad wil weten of ik jaloers aangelegd ben of niet? Niet altijd ziet iemand zijn eigen gedrag in.
Jaloersie vind ik zelf een slechte eigenschap en als ik het door krijg van mezelf kan ik ermee omgaan wellicht.
Daartegenover echter spreken we elkaar elke dag, via Skype dan wel telefoon.
En zij zegt vaker van ik bericht je wel zometeen terug, waarbij "zometeen" soms een halve dag kan zijn bij haar. En dat vergeet ze ook regelmatig. Dus dat ik de eerste keer belde vind ik echt niet opdringerig of zo. Toch?
Vaak zegt ze ook van "ik kom zo bij je" als we op Skype zitten maar ze is bijvoorbeeld met haar moeder in gesprek. Dan zeg ik vaak van "sap me maar als je werkelijk klaar bent" want ik ken haar inmiddels en ze laat je gerust twee uur wachten op Skype.
Afijn, ik belde misschien te vaak. Goed. Maar het feit dat hij tot diep in de nacht blijft en dan weer herinneringen en foto's van vroeger erbij haalt blijft me niet lekker zitten.
ik vind bellen terwijl je weet dat die ander bezig is niet echt normaalquote:Op zondag 23 december 2012 10:50 schreef Andreetjuh77 het volgende:
[..]
Een zwakte erkennen is niet slecht. En ja de eerste keer bellen lijkt mij idd normaal en niet gelijk jaloers gedrag. Wij sappen en bellen elke avond want zij heeft en zoon uit dr huwelijk na deze Dennis. Daarnaast hebben wij dezelfde hobbies en passies en maken wij genoeg dingen mee om elke avond wel een half uurtje skype vol te praten. En tuurlijk zijn er ook avonden dat je na drie minuten eerlijk zegt van ik heb niks en ga film kijken of zo.
Maar altijd voor slapen gaan nog welterusten moet niet overkomen als storend lijkt mij
Precies. Nogmaals bellen we elke dag. En ze zegt vaker dat ze wel belt wat ze vergeet. Daar zoek ik niets achter dan, buiten dat ik het vervelend vindt als mensen zeggen iets te doen maar dat niet doen.quote:Op zondag 23 december 2012 12:41 schreef An_awesome_wave het volgende:
TS wilde alleen even bellen omdat hij nieuwsgierig was hoe de avond verlopen was. Echt niet om haar de controleren ofzo.
Goed zo wees jij maar braaf niet jarloers, dan zijn de verhoudingen meteen duidelijk. Jij haar Pussyboy en Dennis (mm, mooie, exotische neger zeker?) haar Raggende Man. Hey, en misschien wil Dennis je WEL zien als je ook ff lekker aan hem sabelt.quote:Op zondag 23 december 2012 11:55 schreef Andreetjuh77 het volgende:
Maar mensen ik weet genoeg. Goeie discussie mensen. Ik ben wijzer geworden dat ik in ieder geval even wat meer op moet letten op gebied van jaloersie. En ik verwijt niemand iets en wil juist niets goed praten. Maar leer uit ingen trekken. Mensen dank!
Lol.quote:Op zondag 23 december 2012 13:18 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Goed zo wees jij maar braaf niet jarloers, dan zijn de verhoudingen meteen duidelijk. Jij haar Pussyboy en Dennis (mm, mooie, exotische neger zeker?) haar Raggende Man. Hey, en misschien wil Dennis je WEL zien als je ook ff lekker aan hem sabelt.
ik zou dat niet oke vinden hoor, als mijn vriend gaat besluiten met wie ik wel of niet om mag gaanquote:Op zondag 23 december 2012 13:25 schreef Andreetjuh77 het volgende:
[..]
Lol.
Maar ik moet minder jaloers doen denk. Alleen als Dennis regelmatiger komt toch eerlijk aangeven dat ik het ongepast vervelend vind en onderbouwen waarom. Ik denk ook dat hij puur voor het palen wil.
waarom komen schulden altijd ´door omstandigheden´ en zegt nooit iemand gewoon: ja ik heb het verneuk, ik kan niet met geld om gaanquote:Op zondag 23 december 2012 13:16 schreef Andreetjuh77 het volgende:
[..]
Precies. Nogmaals bellen we elke dag. En ze zegt vaker dat ze wel belt wat ze vergeet. Daar zoek ik niets achter dan, buiten dat ik het vervelend vindt als mensen zeggen iets te doen maar dat niet doen.
Over waarom we nog latten: zij is bijstandsmoeder in schuldsanering. Door omstandigheden, ga ik nu verder niet op in. Als we nu samen gaan wonen komt die sanering te vervallen en alle schuldeisers gelijk bij mij vissen.
Ja ja als Dennis gewoon een lekkere vent is en een echte charmeur bePaalt hij ook wel wat hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou dat niet oke vinden hoor, als mijn vriend gaat besluiten met wie ik wel of niet om mag gaan
al zou die dennis naakt elke dag haar boodschappen brengen
zolang zij daar verder niks van wil behalve een boodschappenslaafje dan is het haar goed recht om dat zelf te beslissen
als hij gewoon koffie komt drinken en zij vind dat gezellig dan kan hij wel meer willen maar dan is het aan haar om te bepalen of zij dan gewoon koffie wil drinken of niet
misschien was het een foto van samen op een vakantie die ze heel fijn had gevonden of zoquote:Op zondag 23 december 2012 13:35 schreef PontifexMaximus het volgende:
En ze had z'n picca jaren later nog op haar nachtkastje ... who needs more evidence?
Dat inderdaad. Dat langskomen icm die foto op het nachtkastje zou mij ook niet rustig stemmen.quote:Op zondag 23 december 2012 13:35 schreef PontifexMaximus het volgende:
En ze had z'n picca jaren later nog op haar nachtkastje ... who needs more evidence?
Dus als jouw vriend zich echt heel rot voelt en gewoon heel onrustig wordt van het idee dat jouw ex (wiens foto je nog jarenlang op je nachtkastje had staan en die net uit een relatie komt) tot diep in de nacht bij jou thuis is, dan moet hij niet zo zeiken en wals je gewoon over zijn gevoelens heen en ga je er gewoon mee door. Of moet ik het toch anders zien?quote:Op zondag 23 december 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou dat niet oke vinden hoor, als mijn vriend gaat besluiten met wie ik wel of niet om mag gaan
al zou die dennis naakt elke dag haar boodschappen brengen
zolang zij daar verder niks van wil behalve een boodschappenslaafje dan is het haar goed recht om dat zelf te beslissen
als hij gewoon koffie komt drinken en zij vind dat gezellig dan kan hij wel meer willen maar dan is het aan haar om te bepalen of zij dan gewoon koffie wil drinken of niet
onzin, als dat het argument is om niet samen te wonen zou ik je eens wat beter informeren.. iemand in schuldsanering kan en mag best samenwonen, mits dat natuurlijk gemeld wordt aan de bewindvoerder (en bepaalde onkosten, bv woonlasten en onderhoudskosten moeten natuurlijk berekend worden)...quote:Op zondag 23 december 2012 13:16 schreef Andreetjuh77 het volgende:
.. zij is bijstandsmoeder in schuldsanering. (..) Als we nu samen gaan wonen komt die sanering te vervallen en alle schuldeisers gelijk bij mij vissen.
Het geeft mij het vermoeden dat ze nooit in een relatie heeft gezeten.quote:Op zondag 23 december 2012 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus als jouw vriend zich echt heel rot voelt en gewoon heel onrustig wordt van het idee dat jouw ex (wiens foto je nog jarenlang op je nachtkastje had staan en die net uit een relatie komt) tot diep in de nacht bij jou thuis is, dan moet hij niet zo zeiken en wals je gewoon over zijn gevoelens heen en ga je er gewoon mee door. Of moet ik het toch anders zien?
dan moet hij in ieder geval zijn onzekerheid niet op mij projecteren neequote:Op zondag 23 december 2012 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus als jouw vriend zich echt heel rot voelt en gewoon heel onrustig wordt van het idee dat jouw ex (wiens foto je nog jarenlang op je nachtkastje had staan en die net uit een relatie komt) tot diep in de nacht bij jou thuis is, dan moet hij niet zo zeiken en wals je gewoon over zijn gevoelens heen en ga je er gewoon mee door. Of moet ik het toch anders zien?
ik ben al 5 jaar heel gelukkig met mijn lief die mij wel vertrouwtquote:Op zondag 23 december 2012 14:31 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Het geeft mij het vermoeden dat ze nooit in een relatie heeft gezeten.
Dan heb je of een verschrikkelijke kut relatie, of ben je zo pot als maar kan..quote:Op zondag 23 december 2012 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben al 5 jaar heel gelukkig met mijn lief die mij wel vertrouwt
Als TS een (normaal betaalde) baan heeft is de kans dat die uitkering helemaal komt te vervallen vrij groot lijkt me? En moet hij haar (en het kind) niet alleen onderhouden maar ook nog eens die schulden afbetalen. Ik kan me wel voorstellen dat hij daar geen trek in heeftquote:Op zondag 23 december 2012 14:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
onzin, als dat het argument is om niet samen te wonen zou ik je eens wat beter informeren.. iemand in schuldsanering kan en mag best samenwonen, mits dat natuurlijk gemeld wordt aan de bewindvoerder (en bepaalde onkosten, bv woonlasten en onderhoudskosten moeten natuurlijk berekend worden)...
zolang je geen geregistreerd partnerschap aangaat of trouwt zijn jullie financiële zaken wat betreft de schuldsanering gewoon gescheiden en blijven dat.
Hooguit haar bijstand-uitkering kan verlaagd worden als je samenwoont.
Ik was al meer dan 5 jaar zielsgelukkig in een geweldige relatie (hij vertelde me dagelijks hoe geweldig ik was en hoeveel hij van me hield)quote:Op zondag 23 december 2012 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben al 5 jaar heel gelukkig met mijn lief die mij wel vertrouwt
Ik kan dage en nachten lang lullen met sommige personen. Ik weet niet of dat raar is of dat jouw geval juist raar is dat je elkaar niet zoveel te vertellen hebt.quote:Op zondag 23 december 2012 10:27 schreef Chawi het volgende:
Iedere dag skypen of bellen! Mijn hemel, wat heb je elkaar te vertellen?
Heb zelf ruim een jaar een LAT relatie gehad, maar alleen iets nuttigs en belangrijks werd gewhatsapped of over gebeld als we niet bij elkaar waren, maar meestal alleen een whatsappje met de tekst "slaap lekker etc."
En ben je nu wantrouwender tegenover andere mannen/binnen relaties?quote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was al meer dan 5 jaar zielsgelukkig in een geweldige relatie (hij vertelde me dagelijks hoe geweldig ik was en hoeveel hij van me hield)en ik vertrouwde hem, hand op mijn hart, 100%. En mijn omgeving incl. zijn eigen familie zou hem nooit als vreemdganger hebben bestempeld, totaal het type niet (al weet ik nu niet meer wat het type wel is). En toch ging hij vreemd met een collega. En nee, ik heb het totaal niet aan zien komen en was absoluut niet dom, naïef of blind. Kan wel zeggen dat dat mijn blik op vertrouwen behoorlijk heeft veranderd.
Het valt wel mee, ik ben er niet ziekelijk jaloers door geworden. Maar ik ben niet zo naïef meer door te denken dat er perfecte relaties bestaan waarbij je 100% zeker kan zijn dat de ander nooit vreemd zal gaan (of je moet een Fritzl-kelder hebben). Ook niet als ze blijven zeggen dat ze echt niet vreemd gaan, wat mijn ex dus deed terwijl ik al lang het tegendeel wist. En mijn partner met een ex alleen laten? Mooi niet. Kat & spek en zulks.quote:Op zondag 23 december 2012 16:03 schreef -zzzzz- het volgende:
En ben je nu wantrouwender tegenover andere mannen/binnen relaties?
Bij jou moet het aardig hard zijn aangekomen, lijkt mij. Wel heb je van die mensen die sommige dingen niet willen zien. Tsja. Overigens vind ik het in deze zaak best raar dat ze haar telefoon uitdoet en alles. Stel iemand toch gewoon gerust, denk ik dan. Dus ik zou hier al wantrouwend zijn en d'r een punt achter zetten, denk ik.
Wanneer je langer in een relatie zit, dan heb je elkaar echt niet meer iedere dag, uren iets te vertellen. Maar wellicht is dat ook iets persoonlijks, omdat ik dat zelf doodvermoeiend zou vinden. Ben de hele dag al aan het praten op mijn werk. Thuis lekker rust.quote:Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef -zzzzz- het volgende:
[..]
Ik kan dage en nachten lang lullen met sommige personen. Ik weet niet of dat raar is of dat jouw geval juist raar is dat je elkaar niet zoveel te vertellen hebt.
Maar dan is er bij jou toch ook niets aan de hand en zal jij je partner toch ook niet belemmeren of laten boeten voor wat jou in het verleden is aangedaan?quote:Op zondag 23 december 2012 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het valt wel mee, ik ben er niet ziekelijk jaloers door geworden. Maar ik ben niet zo naïef meer door te denken dat er perfecte relaties bestaan waarbij je 100% zeker kan zijn dat de ander nooit vreemd zal gaan (of je moet een Fritzl-kelder hebben). Ook niet als ze blijven zeggen dat ze echt niet vreemd gaan, wat mijn ex dus deed terwijl ik al lang het tegendeel wist. En mijn partner met een ex alleen laten? Mooi niet. Kat & spek en zulks.
haar schulden moet hij nooit afbetalen, zolang hij geen geregistreerd partnerschap aangaat of trouwt blijven het hooguit hààr schulden...quote:Op zondag 23 december 2012 15:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Als TS een (normaal betaalde) baan heeft is de kans dat die uitkering helemaal komt te vervallen vrij groot lijkt me? En moet hij haar (en het kind) niet alleen onderhouden maar ook nog eens die schulden afbetalen. Ik kan me wel voorstellen dat hij daar geen trek in heeft
ze heeft nu een bijstanduitkering én een eigen woning en eigen huishouden wat dus zeker niet een vetpot zal zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 17:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
Maar als zij geen uitkering meer heeft, heeft ze geen inkomen lijkt me. En dus zou TS moeten betalen voor zowel haar onderhoud (plus kind) en de aflossing van de schulden (ook al staan ze niet op zijn naam), voor alles eigenlijk, zo lang zij geen eigen inkomen heeft. Zo bedoelde ik mijn post eigenlijk
dat weet je sowieso nooitquote:Op zondag 23 december 2012 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het valt wel mee, ik ben er niet ziekelijk jaloers door geworden. Maar ik ben niet zo naïef meer door te denken dat er perfecte relaties bestaan waarbij je 100% zeker kan zijn dat de ander nooit vreemd zal gaan (of je moet een Fritzl-kelder hebben). Ook niet als ze blijven zeggen dat ze echt niet vreemd gaan, wat mijn ex dus deed terwijl ik al lang het tegendeel wist. En mijn partner met een ex alleen laten? Mooi niet. Kat & spek en zulks.
Als hij vantevoren wist dat hij langs kwam en al 2 uur later aan de telefoon hangt zou ik dat wel irri vinden ja. En als er dan nog achteraan gebeld wordt terwijl ik zeg dat ik dat controleren irri vind zou ik zelfs knorrig worden.quote:Op zondag 23 december 2012 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij een kind uit het huwelijk wat na de relatie met onze bovenstebeste so you think you can Dennis kwam.quote:Op maandag 24 december 2012 12:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Als hij vantevoren wist dat hij langs kwam en al 2 uur later aan de telefoon hangt zou ik dat wel irri vinden ja. En als er dan nog achteraan gebeld wordt terwijl ik zeg dat ik dat controleren irri vind zou ik zelfs knorrig worden.
Dan wordt het wel tijd voor een goed gesprek, waarin natuurlijk ook zijn onzekerheid erkent en besproken wordt.
Maar even wat anders, begrijp ik nu goed dat deze dennis en de vriendin van de ts samen een kind hebben?
Waarom is het nou manipulatief? Waarschijnlijk vond ze het echt irritant. Zou ik ook vinden! Even een andere situatie: stel dat een man uitgaat met z'n vrienden die op de versiertoer gaan (ook een situatie waarin een partner zich onzeker zou kunnen voelen), zou die het dan irritant vinden als z'n vriendin een aantal keer zou bellen die avond?quote:Op maandag 24 december 2012 13:31 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij een kind uit het huwelijk wat na de relatie met onze bovenstebeste so you think you can Dennis kwam.
Verder vind ik het altijd triest als mensen jaloezie meteen als fout bestempelen en de schuld dan gelijk maar geheel bij TS neerleggen. Die jaloezie is een uitvloeisel van het feit dat vriendinlief tot diep in de nacht gezellig zit te keuvelen en herinneringen zit op te halen met Dennis. Iedereen zou daar in meer of mindere mate onzeker van worden. Okee, hij had niet om half 10 al moeten bellen, maar een belletje of smsje om een uur of 11 was heel normaal geweest en zij had dan moeite moeten doen om hem te laten merken dat er geen bedreiging voor hem is.
Dus, ja, TS, je bent jaloers. Maar dat is geen negatief waarde-oordeel. Ieder mens met een sociale voelspriet van een halve centimeter kan nog aanvoelen dat iemand jaloers/onzeker wordt in zo'n situatie. Is het gedrag van je vriendin vreemd? Ja, ik vind van wel. Het is niet per se meteen verdacht, maar ze had het ook anders aan kunnen pakken. Praat anders bij via de mail of pak desnoods een uurtje een bak koffie ergens op neutraal terrein, maar bovenal, stel jezelf de vraag of je bij wilt kletsen met een ex terwijl je in een relatie zit. Zelf zou ik er geen behoefte meer aan hebben en mijn huidige vriendin die situatie ook niet willen voorschotelen. Laat staan dat ik die ex bij me thuis uitnodig en vervolgens 5 uur lang nostalgisch foto's ga kijken. Hoe bedoel je de kat op het spek binden? Ik zou dat niet fijn vinden en mijn vriendin andersom ook niet en dat lijkt me een vrij logische gevolgtrekking.
Dus het feit alleen al dat ze je kwalijk neemt dat je jaloers bent (guilttripping), vind ik al een manipulatieve afleidingsmaneuvre. Nu ga jij aan jezelf twijfelen en blijft zij buiten schot. Nu zou ik zoiets nog voor een keertje door de vingers kunnen zien al was het met enige moeite en duidelijke communicatie, maar als ze binnenkort weer met hem afspreekt en volhoudt dat jij niet zo moet zeiken, dan wist ik het wel. Liever jaloers en zelftrots dan goedgelovig en beschaamd.
Ik vind het niet meer dan logisch dat ze het hem kwalijk neemt, hij vertrouwd haar of hij vertrouwd haar niet, dit gedrag komt neer op haar niet vertrouwen.quote:Op maandag 24 december 2012 13:31 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij een kind uit het huwelijk wat na de relatie met onze bovenstebeste so you think you can Dennis kwam.
Verder vind ik het altijd triest als mensen jaloezie meteen als fout bestempelen en de schuld dan gelijk maar geheel bij TS neerleggen. Die jaloezie is een uitvloeisel van het feit dat vriendinlief tot diep in de nacht gezellig zit te keuvelen en herinneringen zit op te halen met Dennis. Iedereen zou daar in meer of mindere mate onzeker van worden. Okee, hij had niet om half 10 al moeten bellen, maar een belletje of smsje om een uur of 11 was heel normaal geweest en zij had dan moeite moeten doen om hem te laten merken dat er geen bedreiging voor hem is.
Dus, ja, TS, je bent jaloers. Maar dat is geen negatief waarde-oordeel. Ieder mens met een sociale voelspriet van een halve centimeter kan nog aanvoelen dat iemand jaloers/onzeker wordt in zo'n situatie. Is het gedrag van je vriendin vreemd? Ja, ik vind van wel. Het is niet per se meteen verdacht, maar ze had het ook anders aan kunnen pakken. Praat anders bij via de mail of pak desnoods een uurtje een bak koffie ergens op neutraal terrein, maar bovenal, stel jezelf de vraag of je bij wilt kletsen met een ex terwijl je in een relatie zit. Zelf zou ik er geen behoefte meer aan hebben en mijn huidige vriendin die situatie ook niet willen voorschotelen. Laat staan dat ik die ex bij me thuis uitnodig en vervolgens 5 uur lang nostalgisch foto's ga kijken. Hoe bedoel je de kat op het spek binden? Ik zou dat niet fijn vinden en mijn vriendin andersom ook niet en dat lijkt me een vrij logische gevolgtrekking.
Dus het feit alleen al dat ze je kwalijk neemt dat je jaloers bent (guilttripping), vind ik al een manipulatieve afleidingsmaneuvre. Nu ga jij aan jezelf twijfelen en blijft zij buiten schot. Nu zou ik zoiets nog voor een keertje door de vingers kunnen zien al was het met enige moeite en duidelijke communicatie, maar als ze binnenkort weer met hem afspreekt en volhoudt dat jij niet zo moet zeiken, dan wist ik het wel. Liever jaloers en zelftrots dan goedgelovig en beschaamd.
Dit.quote:Op zondag 23 december 2012 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahaha ja vast, vrouwen hebben dat echt niet door. Geloof me, vrouwen houden zich heel erg graag van de domme in dit soort gevallen hoor, terwijl ze prima weten waarvoor hij langs komt.
hear hear!quote:Op maandag 24 december 2012 18:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch dat ze het hem kwalijk neemt, hij vertrouwd haar of hij vertrouwd haar niet, dit gedrag komt neer op haar niet vertrouwen.
Dat terwijl zij geheel open is over het gebeuren, die dennis zelfs heeft uitgenodigt toen de ts er wel was.
Die dennis is daar 2 uur en de ts hangt al aan de lijn, dat is een naar controlerend gedrag die zoals gezegd spreekt van een stevig wantrouwen tegenover zijn vriendin.
Dat de ts het niet zo prettig vindt en zijn twijvels heeft bij de intentie van die dennis kan ik goed begrijpen, maar dan spreek je dat rustig uit met je partner en je gaat niet haar controleren op die manier.
Ik schrik ervan hoeveel mensen dit soort gedrag gewoon goedkeuren, dat je wel even bepaald met wie je partner om mag gaan, dat je je partner mag controleren op een zeer wantrouwige manier. Als ik zo zou moeten doen dan zou ik mijn spullen pakken en weggaan, liever alleen dan leven met zo'n wantrouwen.
Overdreven hè!quote:Op maandag 24 december 2012 19:26 schreef saaw het volgende:
Ik vind het allemaal nogal overdreven eigenlijk.
(knip)
Ja ik vind het alsnog overdreven, als je zo weinig vertrouwen hebt in je relatie kun je het beter zonder duidelijk bewijs uitmaken als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Overdreven hè!
Sterkte AndreetjuhKutkerst op deze manier natuurlijk. En spijtig dat je angst en slechte gevoel over de situatie terecht bleek.
quote:Op zondag 23 december 2012 09:50 schreef Scorpie het volgende:
Zij gaat vreemd en jij bent te snel achterdochtig.
quote:
Told ya.quote:Op zondag 23 december 2012 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ik schrik ervan hoe vaak dit veroordeeld wordt. heel vaak (en zo ook nu blijkt als je verder leest) geven onderbuikgevoelens sturing aan dit gedrag, ondanks dat het onverklaarbaar is blijk je toch vaak een juist gevoel te hebben gehad). en vaak is het verstandig om daarnaar te luisteren. ik heb het zelf ook al meerdere keren meegemaakt, dat mijn onderbuik zei dat er iets niet klopte en dat dat zo bleek te zijn (overigens ben ik niet jaloers, wel direct dus in alle gevallen heb ik het op de vrouw af gevraagd en werd er gelogen, zo bleek later).quote:Op maandag 24 december 2012 18:35 schreef erodome het volgende:
Ik schrik ervan hoeveel mensen dit soort gedrag gewoon goedkeuren, dat je wel even bepaald met wie je partner om mag gaan, dat je je partner mag controleren op een zeer wantrouwige manier. Als ik zo zou moeten doen dan zou ik mijn spullen pakken en weggaan, liever alleen dan leven met zo'n wantrouwen.
Je moet niet gaan bepalen met wie je partner wel en niet om mag gaan. Mijn mening is dat je als partner zelf moet bepalen dat het niet oké is om tot na middernacht bij je thuis met je ex af te spreken terwijl je een relatie hebt. In het geval van TS zou ik dát mijn partner al verwijten. Nog afgezien van de gevolgen van dit geval.quote:Op maandag 24 december 2012 18:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch dat ze het hem kwalijk neemt, hij vertrouwd haar of hij vertrouwd haar niet, dit gedrag komt neer op haar niet vertrouwen.
Dat terwijl zij geheel open is over het gebeuren, die dennis zelfs heeft uitgenodigt toen de ts er wel was.
Die dennis is daar 2 uur en de ts hangt al aan de lijn, dat is een naar controlerend gedrag die zoals gezegd spreekt van een stevig wantrouwen tegenover zijn vriendin.
Dat de ts het niet zo prettig vindt en zijn twijvels heeft bij de intentie van die dennis kan ik goed begrijpen, maar dan spreek je dat rustig uit met je partner en je gaat niet haar controleren op die manier.
aha. even in gewonemensentaal: je vind dat mensen niet mogen bepalen met wie hun partner wel en wie niet om mag gaan neeeeeeeee...... de partner moet dat maar gewoon uit zichzelf doen, want anders ga je het verwijtenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je moet niet gaan bepalen met wie je partner wel en niet om mag gaan. Mijn mening is dat je als partner zelf moet bepalen dat het niet oké is om tot na middernacht bij je thuis met je ex af te spreken terwijl je een relatie hebt. In het geval van TS zou ik dát mijn partner al verwijten. Nog afgezien van de gevolgen van dit geval.
TS, sterkte.
Echt een lot uit de loterij, een vreemdgaande sloeber met een achterlijk kind.quote:Op zondag 23 december 2012 10:59 schreef Andreetjuh77 het volgende:
Mee eens dat drie keer bellen misschien TE is geweest. Maar na de eerste keer voelde ik me wel een stoorzender. En dat hoort niet vind ik. In een relatie hoort ruis niet of nihil te zijn. Of het voor een gebeurtenis nou al afgekaderd is of dat iets een geheel andere wending krijgt dan je denkt (ff bakkie werd 1 uur s'nachts en een belletje uit interesse eindigde in een telefoon die uit staat).
Dat we latten heeft redens. Zij is bijstandsmoeder in de schuldsanering dus het kan ook nog niet dat wij samen gaan wonen. De eerstkomende drie jaar nog niet helaas.
Ik ben trouwens al 35. Zij is 28 en wordt 29. Haar zoon is 4,5 en autistisch.
Fixed.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Echt een lot uit de loterij, een vreemdgaand loeder met een achterlijk kind en een gat in haar hand.
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Echt een lot uit de loterij, een vreemdgaande sloeber met een achterlijk kind.
Zo zie je maar altijd je instinct vertrouwen. Mensen die zaniken over 3 keer bellen binnen het uurquote:Op woensdag 26 december 2012 21:13 schreef Andreetjuh77 het volgende:
Nou mensen, hier TS............Mooie discussies allemaal wat wel of niet "normaal" gevonden wordt. Mijn jaloersie bleek achteraf terecht in ieder geval!!!!!
Ik moest 1e kerstdag werken (hulpverlening) en zou voor 2e kerst bij haar zijn. Ze had 1e kerst geen plannen want haar familie was allemaal druk of op vakantie, maar die wilde ze wel alleen met haar zoon doorbrengen. Als ik maar de 2e zou komen.
Maar ik kon tegen alle kansen in alsnog extra vrij krijgen de 1e. Last minute. Dus ik dezelfde dag nog naar haar toe 1e kerst om haar te verrassen. Eenmaal aangekomen was ik weldegelijk welkom bij haar, maar ik zag dat iets haar zenuwachtig maakte. Alsof mijn aanwezigheid haar van slag maakte.
Toen ging haar telefoon die op tafel lag. Ik kon ondersteboven "DENNIS" lezen. Ze pakte op en liep van mij weg om het gesprek te voeren. Iets wat ze nooit doet. Het gesprek was fluisterend en erg kort. Maar 1 van de drie zinnen kon ik verstaan en was: "kom maar niet, mijn vriend is er".
Ik heb haar direct gevraagd of ze plannen had vanavond die ze verzweeg. Ze zei van niet. Toen ik zei dat ik dat een rare reactie vond, kom maar niet, mijn vriend is er, heb ik haar direct geconfronteerd of ze nou wel of niet wat met Dennis heeft. Ze werd boos op me en zei dat ik haar niet vertrouwde en anders maar op moest rotten. Ze liep weg naar de wc.
Maar ze vergat haar telefoon..............En een smsje van Dennis die heel toevallig volgde, met "Ik wil je kont, lekker........." in de display zorgde ervoor dat ik de rest van de SMSjes ook maar eens ging openen.
De SMS verkeer die ik vervolgens las kon ze niet meer goed praten. Het kusje en XXX stadium was al ruim gepasseerd met fantasieen die de reinste porno niet onderdoen. Ze brak in huilen uit en heeft bekend dat ze die avond inderdaad gezoend heeft, dat ze haarzelf sterk wilde houden maar tegen middernacht toch zwichtte voor hem en weer met hem geneukt heeft. Maar dat ze gelijk al weer realiseerde waarom het uit was gegaan tussen hun toen.
En het pijnlijkste: Op de vraag waarom? Of ik jaloers was? Mijn onregelmatige diensten wellicht? Of het komt omdat we niet samen kunnen wonen zolang ze in de schuldsanering zit?
Ze zei dat ik niet het probleem was. Ook lag het niet aan de tekort aan aandacht, liefde, sexlust........eigenlijk was er niks mis met mij, zei ze. Maar dat ze eigenlijk niet wist waarom ze vreemd ging. Ze vond de spanning wel fijn, het geheime ervan. Ze had spijt ervan. Ik heb eigenlijk niet meer op serieus antwoord gewacht. Ik heb de kerstcadeautjes op tafel geflikkerd en ben weggereden zonder een woord. Vrolijk kerst gehad :-( Ik voel me laag..................
Dit. TS belde juist 3x omdat zij zo gaar reageerde. Is niks raars aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef Devion het volgende:
[..]
Zo zie je maar altijd je instinct vertrouwen. Mensen die zaniken over 3 keer bellen binnen het uur.
Dit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:45 schreef Chernobog het volgende:
Sowieso:
- ze is pas 28 en alweer gescheiden, meerdere relaties waaruit een kind is ontstaan. Kan blijkbaar nooit lang trouw blijven.
- ze kan niet met geld omgaan en heeft schulden.
- ze liegt en bedriegt.
Wat zag je er in TS.
En wat is dezequote:Maar ze vergat haar telefoon..............En een smsje van Dennis die heel toevallig volgde, met "Ik wil je kont, lekker........." in de display zorgde ervoor dat ik de rest van de SMSjes ook maar eens ging openen.
Klopt, ik zou dat niet waarderen van mijn partner, want ik vind dat je dat niet netjes is t.o.v. je partner. Maar ik zou zoiets nooit gaan vragen aan mijn partner om niet te doen, dat werkt alleen maar averechts.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef simmu het volgende:
[..]
aha. even in gewonemensentaal: je vind dat mensen niet mogen bepalen met wie hun partner wel en wie niet om mag gaan neeeeeeeee...... de partner moet dat maar gewoon uit zichzelf doen, want anders ga je het verwijten![]()
passive agressive much?
Ik ben het hier dus wel mee eens. Niet dat je partner alles maar uit de weg moet gaan ofzo. Een etentje van het werk of stappen met een groepje vrienden/vriendinnen zou geen probleem moeten zijn. Thuis bijkletsen met een ex tot diep in de nacht, compleet met foto's, dus wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, ik zou dat niet waarderen van mijn partner, want ik vind dat je dat niet netjes is t.o.v. je partner. Maar ik zou zoiets nooit gaan vragen aan mijn partner om niet te doen, dat werkt alleen maar averechts.
Verwijten hoeft natuurlijk niet te zijn dat je de dag erna ruzie gaat lopen maken he. Alles uitspreken vind ik ook altijd maar BS.
Aparte reactie.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef simmu het volgende:
[..]
aha. even in gewonemensentaal: je vind dat mensen niet mogen bepalen met wie hun partner wel en wie niet om mag gaan neeeeeeeee...... de partner moet dat maar gewoon uit zichzelf doen, want anders ga je het verwijten![]()
passive agressive much?
Zo! Over koele kikker gesproken! Ik wou dat ik zo'n ruggengraat had zeg!quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:59 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik had ooit een ex die graag naar de film wilde, maar ik moest werken die avond. Toen had een vriend aangeboden met haar te gaan (een vriend waarvan ik wist dat hij een oogje op dr had). Zij zag daar totaaaaaal geen probleem in, want zij wilde immers zo graag naar de film en kon blijkbaar niet een dag wachten zodat ik wél meekon. Op zo'n moment geef je dus aan dat het voor jou niet goed voelt, daar had ze geen boodschap aan. Ik heb het daar on the spot uitgemaakt. Nooit spijt gehad.
Anders lees je de rest van het topic ook evenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:36 schreef HIP-HOP het volgende:
Het gedrag van je vriendin is ontzettend vreemd. Ik zou er absoluut mijn twijfels bij neerleggen.
You've got balls. Goede move!quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:59 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ik ben het hier dus wel mee eens. Niet dat je partner alles maar uit de weg moet gaan ofzo. Een etentje van het werk of stappen met een groepje vrienden/vriendinnen zou geen probleem moeten zijn. Thuis bijkletsen met een ex tot diep in de nacht, compleet met foto's, dus wel.
Mijns inziens zou dat dus zo goed als onuitgesproken moeten blijven, als je op één lijn zit. Enig empathisch vermogen is wel een pré in een levensgezel. Dat vermogen bleek bij paupervriendin van TS dus te ontbreken (omdat er een verborgen agenda was), al had ze dus wel het emotioneel chanteren goed door. Bah, je partner beschuldigen van jaloezie die achteraf terecht blijkt. Zoooo smerig.
Ik had ooit een ex die graag naar de film wilde, maar ik moest werken die avond. Toen had een vriend aangeboden met haar te gaan (een vriend waarvan ik wist dat hij een oogje op dr had). Zij zag daar totaaaaaal geen probleem in, want zij wilde immers zo graag naar de film en kon blijkbaar niet een dag wachten zodat ik wél meekon. Op zo'n moment geef je dus aan dat het voor jou niet goed voelt, daar had ze geen boodschap aan. Ik heb het daar on the spot uitgemaakt. Nooit spijt gehad.
Hahaha, pagina 2 gemist. Nu gelezen. Wat een bitch zeg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:36 schreef tslh het volgende:
[..]
Anders lees je de rest van het topic ook even
Haha nouja, eerlijkheidshalve moet ik er bij vermelden dat we nog niet heel lang hadden en ze vanaf het begin al een nogal egocentrische inslag had die me irriteerde. Maar ik was voornamelijk kwaad omdat ze mijn gevoel zomaar even passeerde voor haar eigen agenda. Dat moet ik niet in een partner. Je mag het niet met me eens zijn, maar je moet het niet afdoen met een 'jammer dan maar lekker boeie, ik ga toch'. Als je er zo instaat, wordt het nooit een goede relatie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo! Over koele kikker gesproken! Ik wou dat ik zo'n ruggengraat had zeg!
dan nog, foto's van je ex op je nachtkastje is gewoon suf, het heet niet voor niet ex natuurlijkquote:Op zondag 23 december 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien was het een foto van samen op een vakantie die ze heel fijn had gevonden of zo
Maar toch, je staat direct voor je zelf op en je pakt het direct bij de ballen aan zonder dat jij over jezelf laat lopen! Eigenwaarde!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:02 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Haha nouja, eerlijkheidshalve moet ik er bij vermelden dat we nog niet heel lang hadden en ze vanaf het begin al een nogal egocentrische inslag had die me irriteerde. Maar ik was voornamelijk kwaad omdat ze mijn gevoel zomaar even passeerde voor haar eigen agenda. Dat moet ik niet in een partner. Je mag het niet met me eens zijn, maar je moet het niet afdoen met een 'jammer dan maar lekker boeie, ik ga toch'. Als je er zo instaat, wordt het nooit een goede relatie.
Zal wel lekker rustig zijn om je heen met alle mensen die op hun tenen moeten lopen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:51 schreef Chernobog het volgende:
Bij mij vliegt iemand die iets doet waar ik mij niet prettig bij voel er meteen uit. Vrienden, relaties... heb je niks aan als mensen over je gevoelens heenwalsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |