SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topicTax wil tetten :)!
niet doen, blijf je alleen maar wakker liggenquote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb teveel adrenaline om nu te gaan slapen maar ik moet
Ik hoop dat het je maandag wel luktquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha morgen pas, en ja van 12 - 17.
Kerstcadeaus is overigens mislukt, ik was te brak. Maandag weer een kans
haaienvinquote:
Heel gezelligquote:Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
haaienvinhoe was serious request?
okee mooiquote:
hoe moet ik dan slapen?quote:Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
niet doen, blijf je alleen maar wakker liggen
Slaap lekker lieverdquote:Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
okee mooi![]()
ik ga nu slapen, want dat had ik beloofd aan prom.
slaap lekker zo
Zeker, met hun reed ik meequote:Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
c_a en huppel nog gezien?
ja en hoequote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, huppel en c_a waren op tv/camera
haha ja datquote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huppel die met C_A zoende in beeld?
ja ach het ging over zoenen iigquote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dronken. Ik bedoel Huppel met Timur
Klopt. Huppel heeft met Timur gezoend als het goed isquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach het ging over zoenen iig
Omdat ik op bericht wacht van mijn mede-meeters.quote:
was er en meet danquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Huppel heeft met Timur gezoend als het goed is
[..]
Omdat ik op bericht wacht van mijn mede-meeters.
geylquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Huppel heeft met Timur gezoend als het goed is
[..]
Omdat ik op bericht wacht van mijn mede-meeters.
En de jeuk dan?quote:Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haal je vinger uit je gat dan
Terug dan maar weer met die vinger.quote:
Regen.quote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ik half 12 thuis was en nu niet kan slapen, jij?
nee is mijn neusquote:Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haal je vinger uit je gat dan
straks zijn ze pas 3 uur thuis en moet je al die tijd wakker blijvenquote:Op zondag 23 december 2012 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach ja, ik wacht nog tot ze thuis zijn en dan duik ik mijn bed in
Om 2 uur, als het goed isquote:Op zondag 23 december 2012 00:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
straks zijn ze pas 3 uur thuis en moet je al die tijd wakker blijven
Ik wilde altijd een stal zebra's of geiten of schapen,. zodat ik bij ze kon slapen in de eenzame tijden dan hoefdei k op niemand ter wereld te wachten.quote:
Ik snap er geen hol van.quote:Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik wilde altijd een stal zebra's of geiten of schapen,. zodat ik bij ze kon slapen in de eenzame tijden dan hoefdei k op niemand ter wereld te wachten.
Dan kan je de cadeautjes uitpakken of wat?quote:Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben blij als het maandag 6 uur is
dan ben ik vrij van werkquote:Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dan kan je de cadeautjes uitpakken of wat?
Oh dan hoop ik met je mee.quote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ben ik vrij van werk
Ook.quote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dan ligt het niet aan het feit dat ik dronken ben
*Grijpt jouw arm en begint met je te dansen.'quote:
Heujquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ook.
[..]
*Grijpt jouw arm en begint met je te dansen.'
quote:Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ook.
[..]
*Grijpt jouw arm en begint met je te dansen.'
Zinnnnnnnn hebben we allemaal wel in iets.quote:Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
thanks, heb er nu al zinnnnnn in
Ik heb je gemist.quote:
Hiquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef Akantha het volgende:
[..]
Zinnnnnnnn hebben we allemaal wel in iets.
[..]
Ik heb je gemist.
i know, voel je je toch zwaar klote als het niet kanquote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef Akantha het volgende:
[..]
Zinnnnnnnn hebben we allemaal wel in iets.
[..]
Ik heb je gemist.
Kusje! Knuffel.quote:
Ja dat is waar...quote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know, voel je je toch zwaar klote als het niet kan
heel erg waarquote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef Akantha het volgende:
[..]
Kusje! Knuffel.
[..]
Ja dat is waar...![]()
Kom bij wonen daar kan het altijd.quote:
Goed goed en met jou?quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef Akantha het volgende:
[..]
Kusje! Knuffel.
[..]
Ja dat is waar...![]()
quote:
Mag ik van je houden of is dat een zonde?quote:
nee dat kan nietquote:Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef Akantha het volgende:
Ik ben verdwaald in de wereld. Ik dacht dat ik een plekje had tussen hemel en aarde. Ik voel me zo alleen zonder little brownie.
[..]
Kom bij wonen daar kan het altijd.
een hele grote zondequote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Mag ik van je houden of is dat een zonde?
quote:
quote:
Haha dat mag wel af en toequote:
SV!quote:
Wat?quote:
Arme jongen.quote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
MIJN TWITTER ACCOUNT IS OPGESCHORT!!!!_________!
Dat is waar en jij bent de eerste waar ik nu tegen aan loop, wat zeg je ervan?quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach geen hand vol wijven maar een land vol
Heb hele dag niks gedaanquote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed hoor, gewerkt tot 23:00, nu lekker chillenhoest met jou?
Hoe is het?quote:
Lief dat je het vraagt.quote:
nee sorryquote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dat is waar en jij bent de eerste waar ik nu tegen aan loop, wat zeg je ervan?
Mooiquote:Op zondag 23 december 2012 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb hele dag niks gedaanben wel tikje moe maar voor de rest goed
Je hoeft niet direct te antwoorden denk er eens een weekje over na.quote:
over een week is het antwoord nog steeds neequote:Op zondag 23 december 2012 00:50 schreef Akantha het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct te antwoorden denk er eens een weekje over na.
Jaartje dan.quote:Op zondag 23 december 2012 00:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
over een week is het antwoord nog steeds nee
Ook wel goed jaquote:Op zondag 23 december 2012 00:50 schreef Akantha het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.Bedankt het gaat wel goed.
![]()
en met jou liefje?
quote:
Interessant waarom hoop je dat?quote:Op zondag 23 december 2012 00:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoop dat het dan nog steeds nee is
omdat ik er blij mee ben met hoe het nu gaatquote:Op zondag 23 december 2012 00:54 schreef Akantha het volgende:
[..]Wat ga jij met kerst doen?
[..]
Interessant waarom hoop je dat?
Haha gelukkig maar ben blij voor je.quote:Op zondag 23 december 2012 00:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ik er blij mee ben met hoe het nu gaat
dankje, fijn om te horenquote:Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Akantha het volgende:
[..]
Haha gelukkig maar ben blij voor je.
Eten en wat gezellige dingen doen en jij?quote:Op zondag 23 december 2012 00:54 schreef Akantha het volgende:
[..]Wat ga jij met kerst doen?
[..]
Interessant waarom hoop je dat?
Heyquote:
Mezelf naar bed zuipen en in mijn eentje gourmetten.quote:Op zondag 23 december 2012 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eten en wat gezellige dingen doen en jij?
Waaromquote:Op zondag 23 december 2012 00:59 schreef Akantha het volgende:
[..]
Mezelf naar bed zuipen en in mijn eentje gourmetten.
http://img525.imageshack.us/img525/2028/sbs1lr3ez.jpg (copy/paste deze link)quote:
quote:
warom in je eentjequote:Op zondag 23 december 2012 00:59 schreef Akantha het volgende:
[..]
Mezelf naar bed zuipen en in mijn eentje gourmetten.
ohja, heel duudlijkquote:Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef Akantha het volgende:
[..]
[ http://img525.imageshack.us/img525/2028/sbs1lr3ez.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:
Ik ben eenzaam en alleen.quote:
Haha dat is wel waar!quote:Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
awh. geniet ervan, mensen word je soms ook scheitziek van
Alles goed?quote:
nee ik moet steeds kotzenquote:
is ie altijd dronken dan?quote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan me wel goed in Akantha verplaatsen trouwens. Behalve de dagenlange dronkenschappen
quote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ik moet steeds kotzen![]()
ik ben afgevoerd van feestje van een vriend, want ik werd duizelig en misselijk enzo
ben niet eens echt dronken hoor. normaal zit ik zaterdagavond op fok en heel soms ga ik wel eens naar vrienden toe of cafe. heeel soms want ben er helemaal neit type voorquote:Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Waarom moet iedereen hier perse dronken worden al the time
Waar moet je van kotsen dan?quote:
welk liedje is dat?quote:Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef Fok-it het volgende:
SO YOU THINK YOU CAN LOVE ME AND LEAVE ME TO DIE OHH BABBY
Dit is mijn ding en drank is mijn leven.quote:Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Waarom moet iedereen hier perse dronken worden al the time
quote:
gewoooon, had de hele dag al iets van misselijkheid, maar wou die vriend, niet teleurstellen want ik was uitgenodigd. dus ik ging toch maar, en toen ging ik cola drinken, en nog meer en nog meer en toen een biertje en toen kotste ik direct.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
gewoooon, had de hele dag al iets van misselijkheid, maar wou die vriend, niet teleurstellen want ik was uitgenodigd. dus ik ging toch maar, en toen ging ik cola drinken, en nog meer en nog meer en toen een biertje en toen kotste ik direct.![]()
![]()
en ik werd heel duizelig enzo iedereen bezorgd over mij enzo jaja en toen had iemand me naar mn moeders huis gebracht.
hoe kon ik dat weten, ken alleen bicycle dinges, bohemina rapsody, die andere en we will rock you enzo.quote:
Het is ook Bohemian Rhapsodyquote:Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoe kon ik dat weten, ken alleen bicycle dinges, bohemina rapsody, die andere en we will rock you enzo.
Trust-enquote:Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga fok afsluiten, doei liefjes
klopt, maar ik was toch betje van, zit ik hier maar met mn colaatjes terwijl iedereen bier drinkt, dus ik dacht, laat ik toch maar eens stoer doen (quote:Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Cola is normaal gesproken wel goed daarvoor
Bier niet
doeiiiiquote:Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Trustenquote:Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Haha ik snap niet wat iedereen altijd wat tegen Heineken heeftquote:Op zondag 23 december 2012 01:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
klopt, maar ik was toch betje van, zit ik hier maar met mn colaatjes terwijl iedereen bier drinkt, dus ik dacht, laat ik toch maar eens stoer doen () en ook een Heineken (
) nemen. ranzig.
Morgen zijn ze een stuk rustiger dan vorige weekquote:Op zondag 23 december 2012 01:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Trusten
Avond FOK!ertjes
Ik ga me ook klaarmaken voor bedje, morgen laatste dienst voorlopig bij de kuip!
Slaap zachtquote:Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef promisionxexposed het volgende:
slaaplekker en succes morgen!quote:Op zondag 23 december 2012 01:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Trusten
Avond FOK!ertjes
Ik ga me ook klaarmaken voor bedje, morgen laatste dienst voorlopig bij de kuip!
Mag het hopen vorige week waren ze niet zo liefquote:Op zondag 23 december 2012 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morgen zijn ze een stuk rustiger dan vorige week
;o Blehghh Niet met me praten hoor hihiiquote:
Dankjequote:Op zondag 23 december 2012 01:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slaaplekker en succes morgen!![]()
Haha sta je bij kaartverkoop of echt binnen?quote:Op zondag 23 december 2012 01:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mag het hopen vorige week waren ze niet zo lief
Maarja morgen sta ik waarschijnlijk op mijn vaste plaats en dan hoef ik niet te fouilleren dus dat scheelt ook wel weer
Ik sta meestal bij de nooduitgang van de legioenzaal en anders bij het uitvak of de fouilleringquote:Op zondag 23 december 2012 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha sta je bij kaartverkoop of echt binnen?
Oke trusten iedereenquote:Op zondag 23 december 2012 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
;o Blehghh Niet met me praten hoor hihii
Haha oke, ach, zit ook veel familie en oudere bij hequote:Op zondag 23 december 2012 01:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik sta meestal bij de nooduitgang van de legioenzaal en anders bij het uitvak of de fouillering
Fouillering is inderdaad bij de kaartcontrole.
Sjaak Afhaak.quote:
Ach uiteindelijk werkt bijna iedereen altijd wel meequote:Op zondag 23 december 2012 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha oke, ach, zit ook veel familie en oudere bij hezijn niet allemaal zo erg.
Behalve als je de harde kern moet fouilleren.
Het zijn ook meestal niet de meest intelligente mensen die zo doen neequote:Op zondag 23 december 2012 01:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk werkt bijna iedereen altijd wel mee, ik snap gewoon niet dat mensen zo moeilijk doen want ze houden alleen maar zichzelf, de mensen achter hun en ons op
Kloptquote:Op zondag 23 december 2012 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zijn ook meestal niet de meest intelligente mensen die zo doen nee
Trusten, en succes morgenquote:Op zondag 23 december 2012 01:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt
Maarja, slaap tijd!
Trusten nogmaals!
quote:
Bekend probleem komt bekend voorquote:Op zondag 23 december 2012 09:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Lekker bed ligt te lekker.
Moggee![]()
helemaal met dit weerquote:Op zondag 23 december 2012 09:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bekend probleem komt bekend voor
Goedemorgennnn
Yupquote:Op zondag 23 december 2012 09:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
helemaal met dit weer
Werksee vandaag![]()
heeequote:Op zondag 23 december 2012 10:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moggee soflekker geslapen?
jawel, had alleen eerder moeten gaan slapen denk ik want ik ben nu moe en heb geen zinquote:
Ik ken het, vandaag dan maar nog vroeger gaan slapen haha.quote:Op zondag 23 december 2012 10:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel, had alleen eerder moeten gaan slapen denk ik want ik ben nu moe en heb geen zin
ja alleen 's avonds begin ik energie te krijgenquote:Op zondag 23 december 2012 10:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ken het, vandaag dan maar nog vroeger gaan slapen haha.
oh ik eigenlijk steeds minder. dus moet even goed voor mezelf zorgen en vroeg gaan slapen vandaag hahaquote:Op zondag 23 december 2012 10:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alleen 's avonds begin ik energie te krijgen
haha ja om 10 uur onder de wolquote:Op zondag 23 december 2012 10:35 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik eigenlijk steeds minder. dus moet even goed voor mezelf zorgen en vroeg gaan slapen vandaag haha
haha ja iddquote:Op zondag 23 december 2012 10:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja om 10 uur onder de wol
ik verlang nu ook gruwelijk naar mijn bed mjaquote:Op zondag 23 december 2012 10:37 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja iddheb ik nu al zin in. maar moet weg dus kan helaas niet meer slapen. achjaaaa
ja ik lig er nog in en ik mis hem nu al.quote:Op zondag 23 december 2012 10:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik verlang nu ook gruwelijk naar mijn bed mja
het leven is hardquote:Op zondag 23 december 2012 10:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik lig er nog in en ik mis hem nu al.
Ik weet het, helaasquote:
ohjaa ik ook. Ik stel het telkens uit en nu is het een zooi hier. Er staat echt veel afwas en kleding ligt overal. Niet leuk.quote:Op zondag 23 december 2012 10:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar vanavond weer lekker slapen![]()
Moet mijn kamer ook nog opruimen
leven wordt steeds harderquote:Op zondag 23 december 2012 10:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ohjaa ik ook. Ik stel het telkens uit en nu is het een zooi hier. Er staat echt veel afwas en kleding ligt overal. Niet leuk.
hahaha ja. Nog erger. Ik moet vanavond mee naar oude buren van ons met mijn broertjes. En we gaan daar thais eten en waarschijnlijk lust ik dat helemaal niet.quote:Op zondag 23 december 2012 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leven wordt steeds harder
waquote:Op zondag 23 december 2012 10:47 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ja. Nog erger. Ik moet vanavond mee naar oude buren van ons met mijn broertjes. En we gaan daar thais eten en waarschijnlijk lust ik dat helemaal niet.
Maar ach, overmorgen kerst en dan zie ik mijn familie EINDELIJK weeren vandaag ook tel terug met WA
dus er zijn hoogtepuntjes
aah ja hoeveel moet je werken vandaag en morgen?quote:Op zondag 23 december 2012 10:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waals het morgen 6 uur is ben ik blij, geen werk meer tot zaterdag
vandaag van 11 tot 2 en morgen van half 2 tot 6 maar moest gisteren van half 11 tot 7 dus heb het wel een beetje gehad ermeequote:Op zondag 23 december 2012 10:49 schreef supersof het volgende:
[..]
aah ja hoeveel moet je werken vandaag en morgen?
hmm ja snap ik : ( maar vandaag wel lekker dubbel betaalt tochquote:Op zondag 23 december 2012 10:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vandaag van 11 tot 2 en morgen van half 2 tot 6 maar moest gisteren van half 11 tot 7 dus heb het wel een beetje gehad ermee
ja gelukkig welquote:Op zondag 23 december 2012 10:50 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja snap ik : ( maar vandaag wel lekker dubbel betaalt toch
oh dat is wel mooiquote:Op zondag 23 december 2012 10:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gelukkig welnou ik ben maar eens werken
tot vanmiddag
Goedemiddagquote:
roalddquote:
Jaa. Gister kerst gevierd bij opa en oma, en nu nog lekker in bed liggen, vriendinnetje is aan het werk.quote:
aah gezelligquote:Op zondag 23 december 2012 14:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaa. Gister kerst gevierd bij opa en oma, en nu nog lekker in bed liggen, vriendinnetje is aan het werk.
wat moet ik hierop zeggen?quote:Op zondag 23 december 2012 14:15 schreef supersof het volgende:
Weer lekker een uur op de bus gewacht maar heb nu wel mn mobiel
Heeyquote:Op zondag 23 december 2012 14:15 schreef supersof het volgende:
toppertje!quote:Op zondag 23 december 2012 14:15 schreef supersof het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 14:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa hele weekend gewerkt
Haha lekker!quote:Op zondag 23 december 2012 14:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik stond vandaag alleen maar te kletsen
haha ja anders moet ze in jouw bende liggenquote:Op zondag 23 december 2012 14:41 schreef Rockiejj het volgende:
Oja shit, ik moet het bed nog opruimen, voordat mn vriendin over 20 minuten thuiskomt..
quote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja anders moet ze in jouw bende liggen
snel doen danquote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een 2-persoons bedbank, maar die moet nog ff opgeruimd worden enzo.
nee vandaag van 11 tot 2 en morgen van half 2 tot 6quote:Op zondag 23 december 2012 14:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je juist 2uur moest beginnen
kut dag morgen danquote:Op zondag 23 december 2012 14:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee vandaag van 11 tot 2 en morgen van half 2 tot 6
Ja dat is nog erger jaquote:Op zondag 23 december 2012 14:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gisteren was kutter, van half 11 tot 7
Mja is maar 4,5 uur morgen
quote:
jaja heb ik alquote:Op zondag 23 december 2012 14:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
toppertje!
Is whatsapp al geïnstalleerd?
ik lach elke dag dat ik werk om rare figurenquote:Op zondag 23 december 2012 14:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
heb je al moeten lachen om figuren of is dat niet zo erg bij jullie?
Ja, bij ons in de wijk komen afentoe mensen bij de AH...quote:Op zondag 23 december 2012 15:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik lach elke dag dat ik werk om rare figuren
sommige mensen sporen nietquote:Op zondag 23 december 2012 15:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, bij ons in de wijk komen afentoe mensen bij de AH...
Was ook een x een vent die de hele tijd: wuwuwuwuwuwuwuwu zei, focking raar
Nee inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 15:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige mensen sporen niet
ja al zoveel maar ik trek me er niet zoveel van aan en blijf rustig waardoor ze snel ophouden, vandaag ook een vrouw die zat te mekkeren dat de biologische broccoli duurder was dan de gewone broccoli en ze snapte niet waarom de biologische niet op gewicht gaat en de normale welquote:Op zondag 23 december 2012 15:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Al een klant gehad die tegen je uit is geflipt?
Bij ons maakte een zwerver een kassameisje aan het huilen omdat ze 10 cent te weinig terug gaf of iets
hahaquote:Op zondag 23 december 2012 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja al zoveel maar ik trek me er niet zoveel van aan en blijf rustig waardoor ze snel ophouden, vandaag ook een vrouw die zat te mekkeren dat de biologische broccoli duurder was dan de gewone broccoli en ze snapte niet waarom de biologische niet op gewicht gaat en de normale welna 15 minuten was ze eindelijk weg bij mijn kassa
ja eentje staat voor de deur boekjes te verkopenquote:Op zondag 23 december 2012 15:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
haha
Jullie ook last van zwervers die bedelen of niet?
Straatmuzikanten danquote:Op zondag 23 december 2012 15:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja eentje staat voor de deur boekjes te verkopen
Mooiquote:Op zondag 23 december 2012 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa kan niet betermet jou dan?
haha wel fijn dat het gezellig wasquote:Op zondag 23 december 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
MooiAan het bijkomen van een kater
hard leven heb jijquote:Op zondag 23 december 2012 15:21 schreef supersof het volgende:
Nooooo ik moet mn bed alweer uit want we gaan zo weg.
#thoughlifequote:Op zondag 23 december 2012 15:21 schreef supersof het volgende:
Nooooo ik moet mn bed alweer uit want we gaan zo weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |