SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Nee ik ook niet. Volgens mij iets van chinees. En dat vind ik ook niet zo lekker. Alleen wokken is leuk, want dan mag je zelf kiezenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zou nu niet zo snel kunnen bedenken wat thai's eten is
Al dat Aziatisch eten lijkt bijna op elkaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Volgens mij iets van chinees. En dat vind ik ook niet zo lekker. Alleen wokken is leuk, want dan mag je zelf kiezen
Ja idd, beh.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Al dat Aziatisch eten lijkt bijna op elkaar.
Dank jequote:Op zaterdag 22 december 2012 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja idd, beh.
veel plezier met uiteten
Thanks, onbeperkt eten en drinken zoquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eetsmakelijk ik ga ook maar eens even wat nemen aangezien ik pas rond 20:00 ga eten
Lekker!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Thanks, onbeperkt eten en drinken zo
Alles komt er de andere uitgang weer uit met topsnelheid, je bent gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Volgens mij iets van chinees. En dat vind ik ook niet zo lekker. Alleen wokken is leuk, want dan mag je zelf kiezen
Alles kan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, als je als buitenlander naar Nederland komt kan je geen villa kopen
quote:
haha wie stuurt dat dan naar je?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[22-12-2012 17:13:42] yaya: je zoek wel altijd ruzie me iedereen maar als iemand dan met je wilt vechten gaat je weer bij je vrienden schuile en vragen of ze je helpe_______!
iemand op skype maar heb gewoon geblokt voordat nog meer gezeikquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
haha wie stuurt dat dan naar je?
Dan ben je heel dom.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik wist serieus niet dat Nelson mandela nog leefde
Omdat ik maar 3 uur heb geslapen en alles.quote:
wat praat jij met dom man jij bent dik en slap en allesquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan ben je heel dom.
[..]
Omdat ik maar 3 uur heb geslapen en alles.
Zeker mang.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat praat jij met dom man jij bent dik en slap en alles
hahaha okeeeeee, apartquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
iemand op skype maar heb gewoon geblokt voordat nog meer gezeik
wel iemand van me school maar lekker boeie
goed zo!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja, ga er maar niet op in maar dat zijn echt mensen die reacties uit proberen te lokken
plopkoekjequote:
ja hoor, met jou?quote:
Z'n gangetjequote:
lekkerrrr, welke soep?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:59 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Z'n gangetje
Wacht ff, soep maken
alles goed?quote:
Awwhquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
beetje moe en alles en geen bier vanavond
met jou?
Maar het is bijna half 7, best vroegquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga slapen dan voel je n iet meer dat je honger hebt.
Groentesoepquote:
pz dreriequote:
dat is verplicht dus jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Groentesoep
[..]
pz drerie
Nog gepoept op brood?
Haha morgen pas, en ja van 12 - 17.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oké. Succes
[..]
Oh, leuk! Hele middag werken?
patatataquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:57 schreef supersof het volgende:
En wat hebben jullie net gegeten?
Ik at andijviestampot en het was best lekker
punaniquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:57 schreef supersof het volgende:
En wat hebben jullie net gegeten?
Ik at andijviestampot en het was best lekker
haha dat is japie krekel, van pinokkioquote:
oow, ik was vroeger nooit zo met pinokkioquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
haha dat is japie krekel, van pinokkio
Het is Fox Kids hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oow, ik was vroeger nooit zo met pinokkio
Jetix hele dag aan, echt wat een tijden![]()
Mis ze best wel eigenlijk
Haiquote:
Oh das jammer, als het maar gezellig was toch?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja wel hoormaar niet echt bijzonder of zo.
Ja was wel gezelligquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh das jammer, als het maar gezellig was toch?
niet op gaygay reageren, hij is niet goed snikquote:
gelukkig maar (:quote:
dat wisten we alquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
niet op gaygay reageren, hij is niet goed snik
dit is wel een paar snikken waardigquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
niet op gaygay reageren, hij is niet goed snik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |