SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topicTax wil tetten :)!
niet doen, blijf je alleen maar wakker liggenquote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb teveel adrenaline om nu te gaan slapen maar ik moet
Ik hoop dat het je maandag wel luktquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha morgen pas, en ja van 12 - 17.
Kerstcadeaus is overigens mislukt, ik was te brak. Maandag weer een kans
haaienvinquote:
Heel gezelligquote:Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
haaienvinhoe was serious request?
okee mooiquote:
hoe moet ik dan slapen?quote:Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
niet doen, blijf je alleen maar wakker liggen
Slaap lekker lieverdquote:Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
okee mooi![]()
ik ga nu slapen, want dat had ik beloofd aan prom.
slaap lekker zo
Zeker, met hun reed ik meequote:Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
c_a en huppel nog gezien?
ja en hoequote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, huppel en c_a waren op tv/camera
haha ja datquote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huppel die met C_A zoende in beeld?
ja ach het ging over zoenen iigquote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dronken. Ik bedoel Huppel met Timur
Klopt. Huppel heeft met Timur gezoend als het goed isquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach het ging over zoenen iig
Omdat ik op bericht wacht van mijn mede-meeters.quote:
was er en meet danquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Huppel heeft met Timur gezoend als het goed is
[..]
Omdat ik op bericht wacht van mijn mede-meeters.
geylquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Huppel heeft met Timur gezoend als het goed is
[..]
Omdat ik op bericht wacht van mijn mede-meeters.
En de jeuk dan?quote:Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haal je vinger uit je gat dan
Terug dan maar weer met die vinger.quote:
Regen.quote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ik half 12 thuis was en nu niet kan slapen, jij?
nee is mijn neusquote:Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haal je vinger uit je gat dan
straks zijn ze pas 3 uur thuis en moet je al die tijd wakker blijvenquote:Op zondag 23 december 2012 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach ja, ik wacht nog tot ze thuis zijn en dan duik ik mijn bed in
Om 2 uur, als het goed isquote:Op zondag 23 december 2012 00:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
straks zijn ze pas 3 uur thuis en moet je al die tijd wakker blijven
Ik wilde altijd een stal zebra's of geiten of schapen,. zodat ik bij ze kon slapen in de eenzame tijden dan hoefdei k op niemand ter wereld te wachten.quote:
Ik snap er geen hol van.quote:Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik wilde altijd een stal zebra's of geiten of schapen,. zodat ik bij ze kon slapen in de eenzame tijden dan hoefdei k op niemand ter wereld te wachten.
Dan kan je de cadeautjes uitpakken of wat?quote:Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben blij als het maandag 6 uur is
dan ben ik vrij van werkquote:Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dan kan je de cadeautjes uitpakken of wat?
Oh dan hoop ik met je mee.quote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ben ik vrij van werk
Ook.quote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dan ligt het niet aan het feit dat ik dronken ben
*Grijpt jouw arm en begint met je te dansen.'quote:
Heujquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ook.
[..]
*Grijpt jouw arm en begint met je te dansen.'
quote:Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ook.
[..]
*Grijpt jouw arm en begint met je te dansen.'
Zinnnnnnnn hebben we allemaal wel in iets.quote:Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
thanks, heb er nu al zinnnnnn in
Ik heb je gemist.quote:
Hiquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef Akantha het volgende:
[..]
Zinnnnnnnn hebben we allemaal wel in iets.
[..]
Ik heb je gemist.
i know, voel je je toch zwaar klote als het niet kanquote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef Akantha het volgende:
[..]
Zinnnnnnnn hebben we allemaal wel in iets.
[..]
Ik heb je gemist.
Kusje! Knuffel.quote:
Ja dat is waar...quote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know, voel je je toch zwaar klote als het niet kan
heel erg waarquote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef Akantha het volgende:
[..]
Kusje! Knuffel.
[..]
Ja dat is waar...![]()
Kom bij wonen daar kan het altijd.quote:
Goed goed en met jou?quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef Akantha het volgende:
[..]
Kusje! Knuffel.
[..]
Ja dat is waar...![]()
quote:
Mag ik van je houden of is dat een zonde?quote:
nee dat kan nietquote:Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef Akantha het volgende:
Ik ben verdwaald in de wereld. Ik dacht dat ik een plekje had tussen hemel en aarde. Ik voel me zo alleen zonder little brownie.
[..]
Kom bij wonen daar kan het altijd.
een hele grote zondequote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Mag ik van je houden of is dat een zonde?
quote:
quote:
Haha dat mag wel af en toequote:
SV!quote:
Wat?quote:
Arme jongen.quote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
MIJN TWITTER ACCOUNT IS OPGESCHORT!!!!_________!
Dat is waar en jij bent de eerste waar ik nu tegen aan loop, wat zeg je ervan?quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach geen hand vol wijven maar een land vol
Heb hele dag niks gedaanquote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed hoor, gewerkt tot 23:00, nu lekker chillenhoest met jou?
Hoe is het?quote:
Lief dat je het vraagt.quote:
nee sorryquote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dat is waar en jij bent de eerste waar ik nu tegen aan loop, wat zeg je ervan?
Mooiquote:Op zondag 23 december 2012 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb hele dag niks gedaanben wel tikje moe maar voor de rest goed
Je hoeft niet direct te antwoorden denk er eens een weekje over na.quote:
over een week is het antwoord nog steeds neequote:Op zondag 23 december 2012 00:50 schreef Akantha het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct te antwoorden denk er eens een weekje over na.
Jaartje dan.quote:Op zondag 23 december 2012 00:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
over een week is het antwoord nog steeds nee
Ook wel goed jaquote:Op zondag 23 december 2012 00:50 schreef Akantha het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.Bedankt het gaat wel goed.
![]()
en met jou liefje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |