SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij houdt gewoon van winnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Triviant spelen met Twi
Ik heb er nu al zin an.![]()
Als ik weer een keer moet biljarten bij het Zwaantje verwacht ik trouwens wel dat je me komt aanmoedigen Fera![]()
Is goed hoor, je roept maar wanneer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Royco1 het volgende:
Als ik weer een keer moet biljarten bij het Zwaantje verwacht ik trouwens wel dat je me komt aanmoedigen Fera
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik moet eigenlijk Bogie uitlaten, maar hij ligt zo lief te slapen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Okquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed hoor, je roept maar wanneer.![]()
Je hebt mijn woord, dat als ze zaterdag werkt, ik ga zeggen wat ik van haar vind.quote:Uiteraard.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor triviant wil ik wel een koppeltje met jou vormenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mijn woord, dat als ze zaterdag werkt, ik ga zeggen wat ik van haar vind.
[..]
Uiteraard.![]()
Dat klinkt als een heuse belofte.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mijn woord, dat als ze zaterdag werkt, ik ga zeggen wat ik van haar vind.
[..]
Uiteraard.
En toen was hij wakker ... Dat slaperige hoofd.
Alleen voor triviant?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor triviant wil ik wel een koppeltje met jou vormenUiteraard en ik breek mijn beloften nooit.quote:Met die heerlijke stinkmuil van hem.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
En toen was hij wakker ... Dat slaperige hoofd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En voor de tijgernootjes natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen voor triviant?
[..]
Uiteraard en ik breek mijn beloften nooit.
[..]
Met die heerlijke stinkmuil van hem.![]()
Ik won gisteren een potje pool.
Ik kan niet eens poolen.
Wie raakt me aan?!C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Inderdaad ...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen voor triviant?
[..]
Uiteraard en ik breek mijn beloften nooit.
[..]
Met die heerlijke stinkmuil van hem.Nu ligt 'ie weer met z'n benen wijd, gedraaid tot half op z'n rug met z'n kop ondersteboven te slapen. Het is maar wat je een fijne houding vindt.
Heb je gedoucht?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Ik kan niet eens poolen.
Wie raakt me aan?!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Altijd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Ik kan niet eens poolen.
Wie raakt me aan?!Ik dacht al dat er een ander motief was.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor de tijgernootjes natuurlijkEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik lust nu wel een bak tijgernootjes. Morgen toch maar boodschappen gaan doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor de tijgernootjes natuurlijk![]()
![]()
Tuurlijk.quote:Oh myquote:
C'est la vie
Tijgernootjes.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik lust nu wel een bak tijgernootjes. Morgen toch maar boodschappen gaan doenDan wil ik me er wel aan wagen.quote:
Die combinatie is dan ook om te huilen. Ik heb Heks'nkaas.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon trek. Ik lust alles wel (behalve melbatoast met pindakaas)
Ik heb gewoon niks in huisquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Die combinatie is dan ook om te huilen. Ik heb Heks'nkaas.
Was te lui om boodschappen te halen -_-
Heksenkaas is lekkur!![]()
![]()
Je kent het?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks in huis
Was te lui om boodschappen te halen -_-
Heksenkaas is lekkur!Lekkers uit het Oosten des lands.
Koen!quote:
Ja, op m'n zoektocht naar het lekkerste broodbeleg tegengekomenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kent het?Lekkers uit het Oosten des lands.
![]()
![]()
Ik vind dat ook het lekkerste broodbeleg. Of crackerbeleg. Of toastbeleg. Of als dip voor chips, broodstengels en zoute stengels.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, op m'n zoektocht naar het lekkerste broodbeleg tegengekomen
jah, dan slaat een topic meestal traditioneel doodquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O jee...Koen is in da house!![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan gewoon stug in je 1tje doorposten!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, dan slaat een topic meestal traditioneel dood![]()
![]()
Ik vind nog steeds emmentaler het lekkerstquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat ook het lekkerste broodbeleg. Of crackerbeleg. Of toastbeleg. Of als dip voor chips, broodstengels en zoute stengels.![]()
![]()
zag laatst t potje staan in de winkel... en de mevrouw van de broodafdeling zei dat t onwijs lekker was... maar wist niet goed of t voor op brood of toast wasquote:![]()
is t net al paturain ofzo?
edit: of vloeibaarder?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
quote:Vloeibaarder.quote:Op zondag 23 december 2012 00:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zag laatst t potje staan in de winkel... en de mevrouw van de broodafdeling zei dat t onwijs lekker was... maar wist niet goed of t voor op brood of toast was![]()
is t net al paturain ofzo?
edit: of vloeibaarder?Maar goed te doen op brood.
want ik dacht dat t soort knoflooksaus was... maar die vrouw zei dat ze t op brood had gedaan.. en toen raakte ik enorm in de warquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vloeibaarder.Maar goed te doen op brood.
zal t volgende week maar eens kopen!
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
nooit van gehoordquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vloeibaarder.Maar goed te doen op brood.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het is wel een stuk dikker dan knoflooksaus. Smaakt ook net even anders.quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
want ik dacht dat t soort knoflooksaus was... maar die vrouw zei dat ze t op brood had gedaan.. en toen raakte ik enorm in de warzal t volgende week maar eens kopen!
Is dat hier ook doorgekomen dat Huppel heeft gezoend met Timur van 3FM?
C'est la vie
Ja.quote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
Is dat hier ook doorgekomen dat Huppel heeft gezoend met Timur van 3FM?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik moest zo teringhard lachen.quote:
C'est la vie
Neequote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
Is dat hier ook doorgekomen dat Huppel heeft gezoend met Timur van 3FM?
De slet!![]()
![]()
Ik ga slapen.
Weltrusten iedereen.
Slaap lekker.quote:
Zie je onmeunig op het pakje staan daar? Moest ik als enige aan Rokje denken?
Niet iedereen hoorquote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
hmm ik ben heel ff weg en iedereen gaat![]()
![]()
ik niet... zit heen en weer te zappen, maar niets boeiends op tv... denk dak zo opgenomen serietje ga kijkenquote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
hmm ik ben heel ff weg en iedereen gaatThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
is ook niet meer de tijd voor hoogstaande tvquote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik niet... zit heen en weer te zappen, maar niets boeiends op tv... denk dak zo opgenomen serietje ga kijken
Rod Stewart die kerstliedjes zingt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ja, ik zapte heel snel weg... zat rtl te kijken, maar geloof niet dat er veel vbeters te zien is.. over dik een half uur komt coldcase,quote:Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ook niet meer de tijd voor hoogstaande tv
Rod Stewart die kerstliedjes zingtThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
ik heb niet eens 1 patatje kunnen scorenquote:hoop dat hij op zondag open is, ga ik morgen avond patatje en kroket halen!
ik ben hierheen gegaan, omdat het daar flink dood was jaquote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef xFriendx het volgende:
Zit iedereen van sc-relaties nu allemaal hier te hokken? Tis daar al tijden nogal rustig.
Lekker... dat welquote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch was het zoHoe was je etentje?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef xFriendx het volgende:
Zit iedereen van sc-relaties nu allemaal hier te hokken? Tis daar al tijden nogal rustig.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
alleen lekker... niet eens gezellig?quote:
Simpelweg een topicmove ipv dat men een leven heeft opgegraven?quote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben hierheen gegaan, omdat het daar flink dood was ja![]()
Ik zit hier al enkele maanden of zoquote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef xFriendx het volgende:
Zit iedereen van sc-relaties nu allemaal hier te hokken? Tis daar al tijden nogal rustig.![]()
![]()
Jawel maar had zin in de meetquote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alleen lekker... niet eens gezellig?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
geen idee... ik ben er niet zo heel erg vaak... maar laatste tijd was t er erg dood.quote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Simpelweg een topicmove ipv dat men een leven heeft opgegraven?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Maar wat als je in die andere SC zit/zat en je vind seks vies?quote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit hier al enkele maanden of zo![]()
![]()
Vies kan ook lekker zijnquote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar wat als je in die andere SC zit/zat en je vind seks vies?![]()
![]()
zijn er maar een paar van daar die ik nooit hier gezien hebquote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar wat als je in die andere SC zit/zat en je vind seks vies?Same shit, different day
SC hopper present![]()
je hebt ook geen eten in huis wat niet in de vriezer moet?quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet echt snel een vriezer gaan kopen, dan had ik nu nog wat te vreten in huis gehad
/klaagmodusThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Geen koel-vries combi in huis?quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet echt snel een vriezer gaan kopen, dan had ik nu nog wat te vreten in huis gehad
/klaagmodus![]()
Jawel!quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt ook geen eten in huis wat niet in de vriezer moet?
Melbatoast, pindakaas, macaroni, rijst en muesli. En de sojamelk ik ook al bijna op.
Owja, en nog wat cupasoup. Dat is 't wel zo'n beetje
En 1 banaan!![]()
![]()
Die vriezer heeft het nooit goed gedaan helaas. En aangezien de koelkast een krijgertje was, ik was allang al blij dat ik een koelkast had!quote:![]()
![]()
das idd nie veelquote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel!
Melbatoast, pindakaas, macaroni, rijst en muesli. En de sojamelk ik ook al bijna op.
Owja, en nog wat cupasoup. Dat is 't wel zo'n beetje
En 1 banaan!
Of je dat 'year of summer' nou kut vind of niet, of je het nou hardstyle vind of niet, ik heb wel weer fucking zin in wat zon en schaarsgeklede mensen![]()
![]()
Daarom ook maar een patatje gehaald vanavondquote:
Had ik al heel lang niet meer gedaan! Ik kom zo'n 1x per jaar in die snackbar of zo!![]()
![]()
De dagen worden langer nu!quote:Op zondag 23 december 2012 00:33 schreef xFriendx het volgende:
Of je dat 'year of summer' nou kut vind of niet, of je het nou hardstyle vind of niet, ik heb wel weer fucking zin in wat zon en schaarsgeklede mensen![]()
![]()
![]()
![]()
maar je hebt ook geen kastje met wat basisspullen? tomatenprut, knakworstjes, blikje tonijn?quote:Op zondag 23 december 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarom ook maar een patatje gehaald vanavond
Had ik al heel lang niet meer gedaan! Ik kom zo'n 1x per jaar in die snackbar of zo!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
op naar de zomerquote:Op zondag 23 december 2012 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De dagen worden langer nu!![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ja heerlijk!!quote:
maar ga eerst in de lente nog naar de ardennen (is de planning!) ook zin in!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
lente is ookquote:Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja heerlijk!!
maar ga eerst in de lente nog naar de ardennen (is de planning!) ook zin in!
pril zonnetje, narcissen, mensen weer buiten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat wat ik opnoemde, zijn mijn basisspullenquote:Op zondag 23 december 2012 00:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar je hebt ook geen kastje met wat basisspullen? tomatenprut, knakworstjes, blikje tonijn?
Ik leef al sinds 2 dagen of zo op die basisspullen , vandaar dat dat patatje wel gewenst was![]()
![]()
Doe mij maar 9 maanden zomer!quote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lente is ook
pril zonnetje, narcissen, mensen weer buiten![]()
![]()
aaaahw arme jongen.... maandag direct naar de winkel jij!quote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wat ik opnoemde, zijn mijn basisspullen
Ik leef al sinds 2 dagen of zo op die basisspullen , vandaar dat dat patatje wel gewenst wasThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik denk vaak ook meteen aan muziek, Scoop-Drop it, Lasgo, gewoon van die feel good dance muziek op avonden die tot 10 a 11 uur kunnen duren, want lang licht en warm zatquote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe mij maar 9 maanden zomer!![]()
![]()
neh... vind t altijd wel een mooi iets, dat er weer langzaam aan blaadjes aan de bomen komen. alsof de wereld langzaam weer tot leven komt!quote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe mij maar 9 maanden zomer!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Morgen istie ook open!quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaahw arme jongen.... maandag direct naar de winkel jij!![]()
![]()
Doe mij maar *PLOP* hup!, blaadjes aan de bomen en dan lekker 25+ graden!quote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neh... vind t altijd wel een mooi iets, dat er weer langzaam aan blaadjes aan de bomen komen. alsof de wereld langzaam weer tot leven komt!![]()
ik ben echt in het verkeerde land geboren, ik houd van bossen en bergen -_-![]()
En zwoele avonden!quote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk vaak ook meteen aan muziek, Scoop-Drop it, Lasgo, gewoon van die feel good dance muziek op avonden die tot 10 a 11 uur kunnen duren, want lang licht en warm zat![]()
Het liefst nog zonder muggen lol!![]()
![]()
klopt, ik hou van de seizoenen, alleen zou de zomer best stabieler mogen zijn (meer zon, minder regen)quote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neh... vind t altijd wel een mooi iets, dat er weer langzaam aan blaadjes aan de bomen komen. alsof de wereld langzaam weer tot leven komt!Same shit, different day
SC hopper present![]()
eenschquote:Op zondag 23 december 2012 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik hou van de seizoenen, alleen zou de zomer best stabieler mogen zijn (meer zon, minder regen)
kan je tenminste AFSPRAKEN maken met strand en barbecuequote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ghehehe tja...quote:Op zondag 23 december 2012 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je tenminste AFSPRAKEN maken met strand en barbecueThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
ik heb de BBQ ook vaak zat in de schuur gemikt, wan t ik wilde het gewoonquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
heb een keer een zeiltje boven de bbq gespannen en dan binnen opeten... smaakte wel lekker, maar t was t toch nét niet helemaal...quote:Op zondag 23 december 2012 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de BBQ ook vaak zat in de schuur gemikt, wan t ik wilde het gewoonThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
klopt, mja om dan maar weer gewoon te koken is ook niksquote:Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb een keer een zeiltje boven de bbq gespannen en dan binnen opeten... smaakte wel lekker, maar t was t toch nét niet helemaal...Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik heb trouwens zon binnen bbq, maar dat smaakt niet naar rook en dat is juist t lekkere aan kippenpootjes en hamburgers, dus staat in de kast en denk niet dak t nog snel zal pakkenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
heerlijk he!quote:
kip en hamburgers, broodje paturain, wijntje en muziek!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
In de zomer mensen die wandelen, hardlopen, fietsen, korte kledij, auto wassen en die schoon blijft, lange avonden, blije mensen, terrasjes doen, Fokkers out in the open.... zomer, nu!![]()
Broodjes kruidenboter.quote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heerlijk he!
kip en hamburgers, broodje paturain, wijntje en muziek!![]()
![]()
knoflook olijfjes! en tomaatjes met feta!quote:
sjonge ik wil ook NU zomer!!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Auto die schoon blijft? Weet je hoeveel kutvliegjes er zijnquote:Op zondag 23 december 2012 00:59 schreef xFriendx het volgende:
In de zomer mensen die wandelen, hardlopen, fietsen, korte kledij, auto wassen en die schoon blijft, lange avonden, blije mensen, terrasjes doen, Fokkers out in the open.... zomer, nu!
Ja!quote:Op zondag 23 december 2012 01:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
knoflook olijfjes! en tomaatjes met feta!
sjonge ik wil ook NU zomer!!![]()
En BBQ!![]()
![]()
jaaa...!!!quote:Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En milkshakes met alkohol!![]()
chocomelk met malibu uit de vriezer!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dan doe ik beslist mee!quote:Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien eens kijken voor een bbq meet hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat lijkt me wel een lekkere combo!quote:Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaaa...!!!
chocomelk met malibu uit de vriezer!
En dan met vers fruit gewoon door de blender
En dan een sappige hamburger erbij...hmmmm![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan doe ik beslist mee!Centraal lelystad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee daar moet geen fruit doorheen.... chocomelk met malibu smaakt naar bounty-ijs!quote:Op zondag 23 december 2012 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel een lekkere combo!
En dan met vers fruit gewoon door de blender
En dan een sappige hamburger erbij...hmmmm
en fristi met wodka is ook lekker!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Nee niet door die chokoshake!quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee daar moet geen fruit doorheen.... chocomelk met malibu smaakt naar bounty-ijs!
en fristi met wodka is ook lekker!
Maar überhaubt door de milkshakes!![]()
![]()
wel uit de vriezer uiteraardquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee daar moet geen fruit doorheen.... chocomelk met malibu smaakt naar bounty-ijs!
en fristi met wodka is ook lekker!
wodka met fristi, nog nooit geprobeerd
wel rum met chocolademelk
Same shit, different day
SC hopper present![]()
of gewoon meteen opmakenquote:![]()
Weet niet of die meet bij mij zou kunnen. Ik heb nml geen BBQ. Wel heb ik een tuin, dat dan wel![]()
![]()
bbq van een winkelwagentje is zo gemaaktquote:Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
of gewoon meteen opmaken![]()
Weet niet of die meet bij mij zou kunnen. Ik heb nml geen BBQ. Wel heb ik een tuin, dat dan welen anders die instant dingen!
Bbq is zo te regelen, heb een grote tuin en mijn voortuin heeft plek voor 6/7 auto'squote:Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
of gewoon meteen opmaken![]()
Weet niet of die meet bij mij zou kunnen. Ik heb nml geen BBQ. Wel heb ik een tuin, dat dan wel
Oh en slaapplek is er ook.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zeg, waar woon jij ergens?quote:Op zondag 23 december 2012 01:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bbq is zo te regelen, heb een grote tuin en mijn voortuin heeft plek voor 6/7 auto's
Oh en slaapplek is er ook.
Ik heb geen voortuin, alleen maar een achtertuin. Slaapplek heb ik op zich voldoende, maar ligt er ook aan hoeveel mensen er dan komen.
10 man hier slapen wordt een beetje lastig bij mij! Dan moet er met tafels enzo geschoven gaan worden
Wel kan er na de BBQ gegamed worden in een LAN hehe!![]()
![]()
gamenquote:Op zondag 23 december 2012 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg, waar woon jij ergens?
Ik heb geen voortuin, alleen maar een achtertuin. Slaapplek heb ik op zich voldoende, maar ligt er ook aan hoeveel mensen er dan komen.
10 man hier slapen wordt een beetje lastig bij mij! Dan moet er met tafels enzo geschoven gaan worden
Wel kan er na de BBQ gegamed worden in een LAN hehe!
we zitten te fantaseren over de zomer.... bbq, broodje kruidenkaas, wijn, muziek, zon,quote:
nu wil ik die kutwinter al helemaal niet meerquote:Op zondag 23 december 2012 01:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
we zitten te fantaseren over de zomer.... bbq, broodje kruidenkaas, wijn, muziek, zon,![]()
![]()
Was wel van plan zoiets te doenquote:Op zondag 23 december 2012 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, er komt een BBQ meet bij jou! Wil je ook komen?![]()
![]()
Jij en ik, liggend op het gras arm in arm, kijkend naar de sterrenhemel op een zwoele zomeravondquote:Op zondag 23 december 2012 01:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
we zitten te fantaseren over de zomer.... bbq, broodje kruidenkaas, wijn, muziek, zon,![]()
![]()
Lelystadquote:Op zondag 23 december 2012 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg, waar woon jij ergens?
Wel kan er na de BBQ gegamed worden in een LAN hehe!
En er kunnen makkelijk 4 dames op mijn kamer bij, 5 personen in de 2e slaapkamer, 2 personen in de 3e slaapkamer en beneden is ook nog wel plek voor 8 hahaDit account is niet meer in gebruik.![]()
Slaapplek moet wel lukken, terras is niet heel groot.. 10 man moet wel lukken.quote:Op zondag 23 december 2012 01:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je een tuin en voldoende slaapplekken?![]()
dat fantaseerde ik er net niet bijquote:Op zondag 23 december 2012 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij en ik, liggend op het gras arm in arm, kijkend naar de sterrenhemel op een zwoele zomeravondmaar in de zomer zijn mensen vaak wel liever
Als ik arm in arm zou liggen met Snarf, kijk ik denk ik nog liever naar haarquote:Op zondag 23 december 2012 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij en ik, liggend op het gras arm in arm, kijkend naar de sterrenhemel op een zwoele zomeravond![]()
![]()
Mja in m'n bed passen nog wel 3 dames, en dan heb ik nog wat vloer vrij voor zeker 3 stuks, dan kan er gerouleerd wordenquote:Op zondag 23 december 2012 01:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lelystad
En er kunnen makkelijk 4 dames op mijn kamer bij, 5 personen in de 2e slaapkamer, 2 personen in de 3e slaapkamer en beneden is ook nog wel plek voor 8 haha![]()
![]()
Lelystad it is!quote:Op zondag 23 december 2012 01:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lelystad
En er kunnen makkelijk 4 dames op mijn kamer bij, 5 personen in de 2e slaapkamer, 2 personen in de 3e slaapkamer en beneden is ook nog wel plek voor 8 haha![]()
![]()
ghehehehequote:Op zondag 23 december 2012 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja in m'n bed passen nog wel 3 dames, en dan heb ik nog wat vloer vrij voor zeker 3 stuks, dan kan er gerouleerd worden
quote:Op zondag 23 december 2012 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja in m'n bed passen nog wel 3 dames, en dan heb ik nog wat vloer vrij voor zeker 3 stuks, dan kan er gerouleerd wordenquote:Op zondag 23 december 2012 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja in m'n bed passen nog wel 3 dames, en dan heb ik nog wat vloer vrij voor zeker 3 stuks, dan kan er gerouleerd worden
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mja ik heb graag wat ruimte. In de hele slaapkamer is wel plek voor 8 denk ikquote:Op zondag 23 december 2012 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar goed, reëel gekeken denk ik dat je met tien personen wel de max van de meet hebtDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik ga gewoon morgen fucking hard hamburgers halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uiteraardquote:Op zondag 23 december 2012 01:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tenzij jij komt natuurlijk. Dan is het exclusief voor jou
In wat voor villa woon jij man?quote:Op zondag 23 december 2012 01:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik heb graag wat ruimte. In de hele slaapkamer is wel plek voor 8 denk ik
Maar goed, reëel gekeken denk ik dat je met tien personen wel de max van de meet hebt
In mijn huisje kan ik dat allemaal nooit kwijt![]()
![]()
![]()
een matras is 90x200.... daar kun je er echt wel een redelijk groot aantal van in een huis kwijtquote:Op zondag 23 december 2012 01:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In wat voor villa woon jij man?
In mijn huisje kan ik dat allemaal nooit kwijt
er gaat helemaal niemand met snarfquote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij met Snarf gaat, mag ik dan haar nummer?![]()
Villa valt wel mee, maar voor weinig geld kan je een leuk huis met grond kopen in Lelystad.quote:Op zondag 23 december 2012 01:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In wat voor villa woon jij man?
In mijn huisje kan ik dat allemaal nooit kwijt![]()
Neequote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij met Snarf gaat, mag ik dan haar nummer?![]()
Ze gaat met oudjaar misschien naar vrienden in Den Haag, en dan mag ik mee als ik wil![]()
![]()
je wordt verloot lijkt het welquote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er gaat helemaal niemand met snarf
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Precies. Ik heb zo'n 100m2 woonoppervlak, dus je kan aardig wat mensen kwijt.quote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een matras is 90x200.... daar kun je er echt wel een redelijk groot aantal van in een huis kwijt
Lotto, staats of postcode?quote:Op zondag 23 december 2012 01:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze is dan ook een lot uit de loterij, en nog de hoofdprijs ookDit account is niet meer in gebruik.![]()
Zoveel matrassen heb ik helemaal niet. Nu moet ik effe rekenen hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een matras is 90x200.... daar kun je er echt wel een redelijk groot aantal van in een huis kwijt
In de woonkamer zou ik er (na wat geschuif enzo) misschien 5 of 6 kwijt kunnen? Meer en het wordt ietswat oncomfortabel (maar het kan opzich wel). Boven kunnen er nog wel enkelen en in de gang en keuken kunnen er ook nog een paar. Boven kunnen er ook enkelen kwijt.
Van mij mogen sommigen ook best wel een tentje in de tuin opzetten
(wordt lastig alleen met al die tegens ahem)
Ook is de supermarkt hier vlakbij, dus effe snel wat halen is een makkie![]()
![]()
Tof!quote:Op zondag 23 december 2012 01:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee
Ze gaat met oudjaar misschien naar vrienden in Den Haag, en dan mag ik mee als ik wilGewoon doen!
![]()
![]()
Snel wat halen? Gewoon goed regelen...quote:Op zondag 23 december 2012 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoveel matrassen heb ik helemaal niet. Nu moet ik effe rekenen hoor.
In de woonkamer zou ik er (na wat geschuif enzo) misschien 5 of 6 kwijt kunnen? Meer en het wordt ietswat oncomfortabel (maar het kan opzich wel). Boven kunnen er nog wel enkelen en in de gang en keuken kunnen er ook nog een paar. Boven kunnen er ook enkelen kwijt.
Van mij mogen sommigen ook best wel een tentje in de tuin opzetten
(wordt lastig alleen met al die tegens ahem)
Ook is de supermarkt hier vlakbij, dus effe snel wat halen is een makkie
Mmm, ik ga eens brainstormenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Maar jouw huis is een stuk groter dan het mijne (en je hebt een tuin), dus lijkt me jouw huis een ideale BBQ plekquote:Op zondag 23 december 2012 01:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snel wat halen? Gewoon goed regelen...
Mmm, ik ga eens brainstormen
Even nog over de details (god vergeve me, ik vergeet er altijd zoveel), nog lastige buren verder of zo?
Zit je dicht bij een treinstation?![]()
Om laten leggen.quote:Op zondag 23 december 2012 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze gaat he. Misschien gaat ze naar d'r moeder.
Kun je met haar naar die vrienden en als het iets word heb je geen schoonmoeder.
win win![]()
Je bedoelt, je toekomstige schoonmoeder!quote:Op zondag 23 december 2012 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze gaat he. Misschien gaat ze naar d'r moeder.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 01:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om laten leggen.
Kun je met haar naar die vrienden en als het iets word heb je geen schoonmoeder.
win win![]()
![]()
ik rij denk ik savonds dan gewoon terug naar huis (heb 2 honden die t echt niet redden tot 'sochtends dan) dus 1 iemand zou terug richting rdam kunnen rijden (rij busje, dus heb maar ruimte voor 1 persoon dan)quote:Op zondag 23 december 2012 01:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snel wat halen? Gewoon goed regelen...
Mmm, ik ga eens brainstormenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Geen lastige buren, treinstation op loopafstand.quote:Op zondag 23 december 2012 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jouw huis is een stuk groter dan het mijne (en je hebt een tuin), dus lijkt me jouw huis een ideale BBQ plek
Even nog over de details (god vergeve me, ik vergeet er altijd zoveel), nog lastige buren verder of zo?
Zit je dicht bij een treinstation?
Oh en tuin op het zuiden... Ook wel prettig
Da's nog te vroeg om te zeggen hoorquote:Op zondag 23 december 2012 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt, je toekomstige schoonmoeder!![]()
![]()
![]()
Altijd handig!quote:Op zondag 23 december 2012 01:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen lastige buren, treinstation op loopafstand.
Oh en tuin op het zuiden... Ook wel prettig
Mijn tuin is ook op het zuiden trouwens, altijd zon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn makro pas is ook wel handig denk ik![]()
Ja morgen eens even uitwerken dit ideeDit account is niet meer in gebruik.![]()
Houd me (ons) op de hoogte, ik kan nu al niet wachten!quote:Op zondag 23 december 2012 01:39 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn makro pas is ook wel handig denk ik![]()
Ja morgen eens even uitwerken dit idee![]()
![]()
duurt nog maar een half jaarquote:Op zondag 23 december 2012 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Houd me (ons) op de hoogte, ik kan nu al niet wachten!
ghehehquote:Op zondag 23 december 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch al oud. Dan gaan de jaren (en zeker de maanden) sowieso harder!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
anyway.. ik ga nog ff met een theetje zappen... moet toch een keer proberen te gaan slapen... morgen een saaie administratie-dag!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Truste!quote:Op zondag 23 december 2012 01:43 schreef marbasnarf het volgende:
anyway.. ik ga nog ff met een theetje zappen... moet toch een keer proberen te gaan slapen... morgen een saaie administratie-dag!![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 01:43 schreef marbasnarf het volgende:
anyway.. ik ga nog ff met een theetje zappen... moet toch een keer proberen te gaan slapen... morgen een saaie administratie-dag!![]()
![]()
Ach, ik ga d'r ook zo in denk ik. Ben een beetje aan het inkakken hier en op fok is verder ook niet veel te doenquote:![]()
![]()
De dames komen niet meer ben ik bangquote:Op zondag 23 december 2012 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beetje een dramasausje eroverheen, vinden de dames leuk![]()
![]()
![]()
Ik faalquote:Op zondag 23 december 2012 02:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
De dames komen niet meer ben ik bang
Naja, was het proberen waard, hoe subtiel de poging dan ook![]()
![]()
En ook weer thuis!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ben boos op Charmedquote:![]()
Zij zei: Ik wil zoenen met Timur.
Dus ik roep hem en vraag of hij 10 euro wil verdienen door met haar te zoenen, wilde hij wel. Wij Charmed naar voren geduwd, hadden we inmiddels al 20 euro klaar voor de zoen.
Krabbelt ze terug!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Vrouwenquote:Op zondag 23 december 2012 02:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben boos op Charmed![]()
Zij zei: Ik wil zoenen met Timur.
Dus ik roep hem en vraag of hij 10 euro wil verdienen door met haar te zoenen, wilde hij wel. Wij Charmed naar voren geduwd, hadden we inmiddels al 20 euro klaar voor de zoen.
Krabbelt ze terug!!![]()
![]()
Vervolgens werd ze zo jaloers dat ze perse nog voor middernacht een tongzoen van hem wilde hebbenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En kreeg ze die?quote:Op zondag 23 december 2012 02:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vervolgens werd ze zo jaloers dat ze perse nog voor middernacht een tongzoen van hem wilde hebben![]()
![]()
Geen idee. Ze ging met Viro mee terug.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow, geen smeuige details dus meerquote:Op zondag 23 december 2012 02:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ze ging met Viro mee terug.![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 02:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed, zit hier te knikkebollen. Goeie nacht iedereen!![]()
![]()
Ik wil ook nog wel even naar SR misschien.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Volgens mij is het de hele nacht nog druk daarquote:Op zondag 23 december 2012 02:52 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook nog wel even naar SR misschien.![]()
![]()
Ja dat is ech wel vet. Ik wil echt gewoon rond dit tijdstip daarheen.quote:Op zondag 23 december 2012 02:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij is het de hele nacht nog druk daar
Nou wat let je?quote:Op zondag 23 december 2012 03:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat is ech wel vet. Ik wil echt gewoon rond dit tijdstip daarheen.![]()
![]()
Ik ben vandaag van 2 tot half 1 actief geweest, kortom, beetje kapot.quote:
Da's wel een poos jaquote:Op zondag 23 december 2012 03:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben vandaag van 2 tot half 1 actief geweest, kortom, beetje kapot.![]()
![]()
SOOOO, IM FAR AWAY. I KNOW I STAY, I KNOW I STAY THERE RIGHT WITH YOU!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Zeker na een 40urige werkweek ja.quote:
U knooooow, might be too late. What would u say, what would u say, what would you dooooo.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Mogguh trouwens.... pfff slecht geslapen maar misschien is dat goed om eindelijk dat ritme in orde te krijgen...![]()
![]()
Owja da's de andere manier van nachtrustquote:Op zondag 23 december 2012 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toek
[..]
Mogguh Fax
Geen idee, ik lag in coma![]()
![]()
Ja behoorlijk moequote:Op zondag 23 december 2012 10:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja da's de andere manier van nachtrust![]()
![]()
Ik heb ook slecht geslapen.... m'n ritme is nogal fucked... Maar nu enigszins op een normale tijd wakker dus misschien is het vanavond wel fatsoenlijk slapenquote:![]()
![]()
Gister gewoon een drukke dag gehad, kerstboodschappen enzooi Ikea geweest dus ik ben gewoon een beetje gesloopt. Kinderen werkten ook niet echt meequote:Op zondag 23 december 2012 10:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb ook slecht geslapen.... m'n ritme is nogal fucked... Maar nu enigszins op een normale tijd wakker dus misschien is het vanavond wel fatsoenlijk slapenJa ik moet een taart voor dinsdag afleveren dus daar ben ik druk mee.quote:
En verder nog 2 stoelen in elkaar zetten (ja ikea)
Wassie ophangen, huissie in orde maken enzo![]()
Ow doe je taarten bakken?quote:Op zondag 23 december 2012 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gister gewoon een drukke dag gehad, kerstboodschappen enzooi Ikea geweest dus ik ben gewoon een beetje gesloopt. Kinderen werkten ook niet echt mee
[..]
Ja ik moet een taart voor dinsdag afleveren dus daar ben ik druk mee.
En verder nog 2 stoelen in elkaar zetten (ja ikea)
Wassie ophangen, huissie in orde maken enzoNomnom
En klus ze![]()
![]()
Nee, ze waren pas in Enschede toen mijn andere plannen begonnen. Dus had geen zin.quote:Op zondag 23 december 2012 10:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ben je nog naar SR geweest?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja voor de hobby/fun...quote:Op zondag 23 december 2012 10:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow doe je taarten bakken?Nomnom
En klus ze![]()
![]()
Je andere plannen?quote:Op zondag 23 december 2012 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ze waren pas in Enschede toen mijn andere plannen begonnen. Dus had geen zin.Maar dat was in de avond pas ofzo?
Forum was doodMaar Huppel heeft Timur gezoend
![]()
![]()
Ik moest om half 5 thuis zijn om te koken en te eten. Zij waren pas om 4 uur in Enschede.quote:Op zondag 23 december 2012 10:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je andere plannen?Maar dat was in de avond pas ofzo?
Forum was doodMaar Huppel heeft Timur gezoend
What you forget, you are gonna repeat.
Moe van wat?quote:Op zondag 23 december 2012 10:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoi jij
Ben nog ontzettend moe![]()
![]()
Ow ja dan is het de moeite niet neequote:Op zondag 23 december 2012 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moest om half 5 thuis zijn om te koken en te eten. Zij waren pas om 4 uur in Enschede.'s Avonds had je al iets anders? Of moest je werken?
![]()
Lijkt me een goede oefening voor je skillz. Al die knopjes en zo'n kruldraad enzo. Mag je 'm opsturen naar mij, anders ga je er weer zelf van snoepenquote:![]()
![]()
Ik had al iets anders ja.quote:Op zondag 23 december 2012 10:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ja dan is het de moeite niet nee's Avonds had je al iets anders? Of moest je werken?
What you forget, you are gonna repeat.
Lolquote:Op zondag 23 december 2012 10:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee... heb geen flikker uitgevoerd
Ik was gisteren om 5 uur wakker (ja echt waar) en 's avonds gesnookered met een maat van 9 tot 1. Daarna nutteloos geweest achter m'n pc, en om 5 uur weer gaan slapen. 8 Uur was ik weer wakker
Verneukt ritme, ik heb het![]()
Vandaag maar eens toernooitje schieten. Te nat om te kiten, kan morgen ook wel![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 10:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol
Ik was gisteren om 5 uur wakker (ja echt waar) en 's avonds gesnookered met een maat van 9 tot 1. Daarna nutteloos geweest achter m'n pc, en om 5 uur weer gaan slapen. 8 Uur was ik weer wakker
Verneukt ritme, ik heb het![]()
Vandaag maar eens toernooitje schieten. Te nat om te kiten, kan morgen ook wel![]()
![]()
![]()
Ploegendienst enzo, maar dit is echt de eerste keer in 9 jaar dat ik echt een fucked up ritme hebquote:
Zal ik soms oud worden?![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 23 december 2012 10:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ploegendienst enzo, maar dit is echt de eerste keer in 9 jaar dat ik echt een fucked up ritme heb
Zal ik soms oud worden?![]()
Nouhjaquote:Op zondag 23 december 2012 10:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me een goede oefening voor je skillz. Al die knopjes en zo'n kruldraad enzo. Mag je 'm opsturen naar mij, anders ga je er weer zelf van snoepen
Ik ga vandaag voor het eerst roosjes knutselen ... een fax begin ik niet eens aan![]()
![]()
Ow je bent nog een beginnerquote:Op zondag 23 december 2012 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhja
Ik ga vandaag voor het eerst roosjes knutselen ... een fax begin ik niet eens aanWel een lekkere hobby hoor
![]()
![]()
![]()
Ligt eraanquote:Op zondag 23 december 2012 10:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig worden mannen knapper naarmate ze ouder worden![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 10:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal dat niet persoonlijk opvatten![]()
![]()
Mja beginnerquote:Op zondag 23 december 2012 10:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow je bent nog een beginnerWel een lekkere hobby hoor
![]()
Roosjes gaan wel lukkenheb net even geprobeerd
![]()
![]()
Hmmm een fax met roosjes als knopjesquote:Op zondag 23 december 2012 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja beginner
![]()
![]()
Neeheeequote:Op zondag 23 december 2012 11:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hmmm een fax met roosjes als knopjes
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 11:01:07 ]![]()
Oke oke je mag ook wel een gewone taart opsturenquote:![]()
Of krijgen we taart als toetje op de meet in januari?![]()
![]()
Goedemorgen!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Cool!quote:Op zondag 23 december 2012 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja beginner
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
In je / hun hoofd ? Of in het echt?quote:Op zondag 23 december 2012 10:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig worden mannen knapper naarmate ze ouder wordenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik in het echtquote:Op zondag 23 december 2012 11:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
In je / hun hoofd ? Of in het echt?![]()
![]()
Ik heb over TGND gedroomd, maar ik weet niet meer hoe het ging. Dromen.
quote:Op zondag 23 december 2012 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb over TGND gedroomd, maar ik weet niet meer hoe het ging. Dromen.
Had je een vlek in je onderbroekbroek?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: