SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij houdt gewoon van winnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Triviant spelen met Twi
Ik heb er nu al zin an.![]()
Als ik weer een keer moet biljarten bij het Zwaantje verwacht ik trouwens wel dat je me komt aanmoedigen Fera![]()
Is goed hoor, je roept maar wanneer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Royco1 het volgende:
Als ik weer een keer moet biljarten bij het Zwaantje verwacht ik trouwens wel dat je me komt aanmoedigen Fera
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik moet eigenlijk Bogie uitlaten, maar hij ligt zo lief te slapen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Okquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed hoor, je roept maar wanneer.![]()
Je hebt mijn woord, dat als ze zaterdag werkt, ik ga zeggen wat ik van haar vind.quote:Uiteraard.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor triviant wil ik wel een koppeltje met jou vormenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mijn woord, dat als ze zaterdag werkt, ik ga zeggen wat ik van haar vind.
[..]
Uiteraard.![]()
Dat klinkt als een heuse belofte.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mijn woord, dat als ze zaterdag werkt, ik ga zeggen wat ik van haar vind.
[..]
Uiteraard.
En toen was hij wakker ... Dat slaperige hoofd.
Alleen voor triviant?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor triviant wil ik wel een koppeltje met jou vormenUiteraard en ik breek mijn beloften nooit.quote:Met die heerlijke stinkmuil van hem.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
En toen was hij wakker ... Dat slaperige hoofd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En voor de tijgernootjes natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen voor triviant?
[..]
Uiteraard en ik breek mijn beloften nooit.
[..]
Met die heerlijke stinkmuil van hem.![]()
Ik won gisteren een potje pool.
Ik kan niet eens poolen.
Wie raakt me aan?!C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Inderdaad ...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen voor triviant?
[..]
Uiteraard en ik breek mijn beloften nooit.
[..]
Met die heerlijke stinkmuil van hem.Nu ligt 'ie weer met z'n benen wijd, gedraaid tot half op z'n rug met z'n kop ondersteboven te slapen. Het is maar wat je een fijne houding vindt.
Heb je gedoucht?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Ik kan niet eens poolen.
Wie raakt me aan?!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Altijd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Ik kan niet eens poolen.
Wie raakt me aan?!Ik dacht al dat er een ander motief was.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor de tijgernootjes natuurlijkEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik lust nu wel een bak tijgernootjes. Morgen toch maar boodschappen gaan doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor de tijgernootjes natuurlijk![]()
![]()
Tuurlijk.quote:Oh myquote:
C'est la vie
Tijgernootjes.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik lust nu wel een bak tijgernootjes. Morgen toch maar boodschappen gaan doenDan wil ik me er wel aan wagen.quote:
Die combinatie is dan ook om te huilen. Ik heb Heks'nkaas.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon trek. Ik lust alles wel (behalve melbatoast met pindakaas)
Ik heb gewoon niks in huisquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Die combinatie is dan ook om te huilen. Ik heb Heks'nkaas.
Was te lui om boodschappen te halen -_-
Heksenkaas is lekkur!![]()
![]()
Je kent het?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks in huis
Was te lui om boodschappen te halen -_-
Heksenkaas is lekkur!Lekkers uit het Oosten des lands.
Koen!quote:
Ja, op m'n zoektocht naar het lekkerste broodbeleg tegengekomenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kent het?Lekkers uit het Oosten des lands.
![]()
![]()
Ik vind dat ook het lekkerste broodbeleg. Of crackerbeleg. Of toastbeleg. Of als dip voor chips, broodstengels en zoute stengels.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, op m'n zoektocht naar het lekkerste broodbeleg tegengekomen
jah, dan slaat een topic meestal traditioneel doodquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O jee...Koen is in da house!![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan gewoon stug in je 1tje doorposten!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, dan slaat een topic meestal traditioneel dood![]()
![]()
Ik vind nog steeds emmentaler het lekkerstquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat ook het lekkerste broodbeleg. Of crackerbeleg. Of toastbeleg. Of als dip voor chips, broodstengels en zoute stengels.![]()
![]()
zag laatst t potje staan in de winkel... en de mevrouw van de broodafdeling zei dat t onwijs lekker was... maar wist niet goed of t voor op brood of toast wasquote:![]()
is t net al paturain ofzo?
edit: of vloeibaarder?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
quote:Vloeibaarder.quote:Op zondag 23 december 2012 00:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zag laatst t potje staan in de winkel... en de mevrouw van de broodafdeling zei dat t onwijs lekker was... maar wist niet goed of t voor op brood of toast was![]()
is t net al paturain ofzo?
edit: of vloeibaarder?Maar goed te doen op brood.
want ik dacht dat t soort knoflooksaus was... maar die vrouw zei dat ze t op brood had gedaan.. en toen raakte ik enorm in de warquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vloeibaarder.Maar goed te doen op brood.
zal t volgende week maar eens kopen!
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
nooit van gehoordquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vloeibaarder.Maar goed te doen op brood.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het is wel een stuk dikker dan knoflooksaus. Smaakt ook net even anders.quote:Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
want ik dacht dat t soort knoflooksaus was... maar die vrouw zei dat ze t op brood had gedaan.. en toen raakte ik enorm in de warzal t volgende week maar eens kopen!
Is dat hier ook doorgekomen dat Huppel heeft gezoend met Timur van 3FM?
C'est la vie
Ja.quote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
Is dat hier ook doorgekomen dat Huppel heeft gezoend met Timur van 3FM?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik moest zo teringhard lachen.quote:
C'est la vie
Neequote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
Is dat hier ook doorgekomen dat Huppel heeft gezoend met Timur van 3FM?
De slet!![]()
![]()
Ik ga slapen.
Weltrusten iedereen.
Slaap lekker.quote:
Zie je onmeunig op het pakje staan daar? Moest ik als enige aan Rokje denken?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet iedereen hoorquote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
hmm ik ben heel ff weg en iedereen gaat![]()
![]()
ik niet... zit heen en weer te zappen, maar niets boeiends op tv... denk dak zo opgenomen serietje ga kijkenquote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
hmm ik ben heel ff weg en iedereen gaatThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
is ook niet meer de tijd voor hoogstaande tvquote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik niet... zit heen en weer te zappen, maar niets boeiends op tv... denk dak zo opgenomen serietje ga kijken
Rod Stewart die kerstliedjes zingt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ja, ik zapte heel snel weg... zat rtl te kijken, maar geloof niet dat er veel vbeters te zien is.. over dik een half uur komt coldcase,quote:Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ook niet meer de tijd voor hoogstaande tv
Rod Stewart die kerstliedjes zingtThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
ik heb niet eens 1 patatje kunnen scorenquote:hoop dat hij op zondag open is, ga ik morgen avond patatje en kroket halen!
ik ben hierheen gegaan, omdat het daar flink dood was jaquote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef xFriendx het volgende:
Zit iedereen van sc-relaties nu allemaal hier te hokken? Tis daar al tijden nogal rustig.
Lekker... dat welquote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch was het zoHoe was je etentje?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef xFriendx het volgende:
Zit iedereen van sc-relaties nu allemaal hier te hokken? Tis daar al tijden nogal rustig.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
alleen lekker... niet eens gezellig?quote:
Simpelweg een topicmove ipv dat men een leven heeft opgegraven?quote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben hierheen gegaan, omdat het daar flink dood was ja![]()
Ik zit hier al enkele maanden of zoquote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef xFriendx het volgende:
Zit iedereen van sc-relaties nu allemaal hier te hokken? Tis daar al tijden nogal rustig.![]()
![]()
Jawel maar had zin in de meetquote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alleen lekker... niet eens gezellig?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
geen idee... ik ben er niet zo heel erg vaak... maar laatste tijd was t er erg dood.quote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Simpelweg een topicmove ipv dat men een leven heeft opgegraven?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Maar wat als je in die andere SC zit/zat en je vind seks vies?quote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit hier al enkele maanden of zo![]()
![]()
Vies kan ook lekker zijnquote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar wat als je in die andere SC zit/zat en je vind seks vies?![]()
![]()
zijn er maar een paar van daar die ik nooit hier gezien hebquote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar wat als je in die andere SC zit/zat en je vind seks vies?Same shit, different day
SC hopper present![]()
je hebt ook geen eten in huis wat niet in de vriezer moet?quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet echt snel een vriezer gaan kopen, dan had ik nu nog wat te vreten in huis gehad
/klaagmodusThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Geen koel-vries combi in huis?quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet echt snel een vriezer gaan kopen, dan had ik nu nog wat te vreten in huis gehad
/klaagmodus![]()
Jawel!quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt ook geen eten in huis wat niet in de vriezer moet?
Melbatoast, pindakaas, macaroni, rijst en muesli. En de sojamelk ik ook al bijna op.
Owja, en nog wat cupasoup. Dat is 't wel zo'n beetje
En 1 banaan!![]()
![]()
Die vriezer heeft het nooit goed gedaan helaas. En aangezien de koelkast een krijgertje was, ik was allang al blij dat ik een koelkast had!quote:![]()
![]()
das idd nie veelquote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel!
Melbatoast, pindakaas, macaroni, rijst en muesli. En de sojamelk ik ook al bijna op.
Owja, en nog wat cupasoup. Dat is 't wel zo'n beetje
En 1 banaan!
Of je dat 'year of summer' nou kut vind of niet, of je het nou hardstyle vind of niet, ik heb wel weer fucking zin in wat zon en schaarsgeklede mensen![]()
![]()
Daarom ook maar een patatje gehaald vanavondquote:
Had ik al heel lang niet meer gedaan! Ik kom zo'n 1x per jaar in die snackbar of zo!![]()
![]()
De dagen worden langer nu!quote:Op zondag 23 december 2012 00:33 schreef xFriendx het volgende:
Of je dat 'year of summer' nou kut vind of niet, of je het nou hardstyle vind of niet, ik heb wel weer fucking zin in wat zon en schaarsgeklede mensen![]()
![]()
![]()
![]()
maar je hebt ook geen kastje met wat basisspullen? tomatenprut, knakworstjes, blikje tonijn?quote:Op zondag 23 december 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarom ook maar een patatje gehaald vanavond
Had ik al heel lang niet meer gedaan! Ik kom zo'n 1x per jaar in die snackbar of zo!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
op naar de zomerquote:Op zondag 23 december 2012 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De dagen worden langer nu!![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ja heerlijk!!quote:
maar ga eerst in de lente nog naar de ardennen (is de planning!) ook zin in!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
lente is ookquote:Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja heerlijk!!
maar ga eerst in de lente nog naar de ardennen (is de planning!) ook zin in!
pril zonnetje, narcissen, mensen weer buiten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat wat ik opnoemde, zijn mijn basisspullenquote:Op zondag 23 december 2012 00:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar je hebt ook geen kastje met wat basisspullen? tomatenprut, knakworstjes, blikje tonijn?
Ik leef al sinds 2 dagen of zo op die basisspullen , vandaar dat dat patatje wel gewenst was![]()
![]()
Doe mij maar 9 maanden zomer!quote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lente is ook
pril zonnetje, narcissen, mensen weer buiten![]()
![]()
aaaahw arme jongen.... maandag direct naar de winkel jij!quote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wat ik opnoemde, zijn mijn basisspullen
Ik leef al sinds 2 dagen of zo op die basisspullen , vandaar dat dat patatje wel gewenst wasThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |