Nu weten we het wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:41 schreef 2cv het volgende:
Niet vergeten: DE Serious Request speen is nog steeds te koop. Het hoogste bod staat nu op ¤25,-. En waar kan je dat ding kopen dan ? Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ! ! !
Daar heb je stokken voor nodig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is het geen xylofoon? tenminste zo klinkt het
Het is zo'n kinderpianootje met iets van 8 toetsen ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Serious Request Update die elk uur voorbij komtquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:41 schreef 2cv het volgende:
Niet vergeten: DE Serious Request speen is nog steeds te koop. Het hoogste bod staat nu op ¤25,-. En waar kan je dat ding kopen dan ? Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ! ! !
Zitten volgens mij een paar belletjes in ofzo, geen snaren in ieder gevalquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er miste een smiley aan mijn post, zo serieus was hij niet bedoeld. Sorryquote:
Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:42 schreef iBenny het volgende:
Thomas is altijd dronken toch? Áltijd!
Hij doet het er nog aardig mee!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is zo'n kinderpianootje met iets van 8 toetsen ofzo
Bied danquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:42 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Serious Request Update die elk uur voorbij komt
Ik ook niet. Toch heb ik er ook 1 gekochtquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:46 schreef De_Nater het volgende:
Lang zal ze leven
Giel: Nou, dat lijkt me...
te oud voor jouquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, DM maar voor je adres. Leeftijd?
Die sleutelhangers van 4 jaar (?) geleden? Die heb ik ook nog, 2 stuks zelfs.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:46 schreef D. het volgende:
Ik heb nog een badeend, die kan ik ook veilen
Waar wacht je nog op ? !quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:46 schreef D. het volgende:
Ik heb nog een badeend, die kan ik ook veilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |