Ja hoor, en met jou dan? Ik kan niet teveel met je praten, anders wordt wolfje jaloersquote:
jammer dat het te koud is voor een wet t-shirt competitie?quote:
Ik was toen 1, scheelt dat?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
Dit nummer is 18 jaar oud. Dus dit nummer stond voor veel mensen op het plein op nummer 1 toen ze geboren werden.
Even krassen.
Toen was al 2 jaar oud.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
Dit nummer is 18 jaar oud. Dus dit nummer stond voor veel mensen op het plein op nummer 1 toen ze geboren werden.
Even krassen.
Lang leve internet streaming.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:38 schreef MaLo het volgende:
En wij kijken een of andere suffe film
Heb de strijd om de tv verloren vanavond
Ja bedankt, nu voel ik me weer oudquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
Even krassen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
die aapjes van madagascar zijn geweldig bij dit nummer!
quote:
Ik ging toen nét uit, toen dit nummer veel gedraaid werd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
Even krassen.
Ik was 6 en dit was één van mijn eerste kennismakingen met muziek. Ik zie mezelf nog met m'n zusje dansen in de woonkamerquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
Even krassen.
De smurfenversiequote:Op zaterdag 22 december 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
Even krassen.
Ik heb ff geluisterd.... naar mijn idee was het vroeger beterquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
heb je de nieuwe smurfen cd al dan?
Room for one more??quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ging toen nét uit, toen dit nummer veel gedraaid werd.
* MaLo krast mee
Ik kan je verklappen, het was altijd al rukquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ff geluisterd.... naar mijn idee was het vroeger beter
Klopt, maar het hakt er elke keer weer in als er gesneerd wordt... Daarom sneer ikzelf zoveelquote:
quote:
Heul nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen, het was altijd al ruk
Ow, niet druk over maken helpt ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar het hakt er elke keer weer in als er gesneerd wordt... Daarom sneer ikzelf zoveel
is het geen xylofoon? tenminste zo klinkt hetquote:
Nu weten we het wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:41 schreef 2cv het volgende:
Niet vergeten: DE Serious Request speen is nog steeds te koop. Het hoogste bod staat nu op ¤25,-. En waar kan je dat ding kopen dan ? Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ! ! !
Daar heb je stokken voor nodig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is het geen xylofoon? tenminste zo klinkt het
Het is zo'n kinderpianootje met iets van 8 toetsen ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Serious Request Update die elk uur voorbij komtquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:41 schreef 2cv het volgende:
Niet vergeten: DE Serious Request speen is nog steeds te koop. Het hoogste bod staat nu op ¤25,-. En waar kan je dat ding kopen dan ? Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ! ! !
Zitten volgens mij een paar belletjes in ofzo, geen snaren in ieder gevalquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |