Er is niks, er was niks er komt niks.quote:
ik denk eerder bang voor de doodquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Nope. Maar jij bent dus duidelijk wel bang voor de hel
omdat je niet gelooft..quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:01 schreef Dennis101 het volgende:
Waarom zou ik als atheïst naar de hel gaan als die zou bestaan? Ik leef een beter leven dan vele christenen.
Raar eigenlijk dat slechte mensen naar de hel gestuurd zouden worden, misschien zoekt de duivel vriendjes of zo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:03 schreef Pakspul het volgende:
[..]
omdat je niet gelooft..ik snap die redenering ook niet, als je daarom maar moet branden dan is god een sadist.
Dat je niet in de hemel komt is tot daar aan toe, maar om dan gelijk maar het omgekeerde te doen en ze naar de hel te sturen is ronduit ziek.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:18 schreef demetria het volgende:
Het lijkt mij vrij logisch dat je naar de hel gaat als je een atheïst bent. Je kiest er in dit leven voor om niet met God te leven, dus dan hoef je ook niet in Zijn aanwezigheid te zijn als je daarboven bent.. Wel zo eerlijk toch?
Er zijn genoeg mensen waarmee ik niet mee wil leven maar ik kan er prima vrienden mee zijn..quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:18 schreef demetria het volgende:
Het lijkt mij vrij logisch dat je naar de hel gaat als je een atheïst bent. Je kiest er in dit leven voor om niet met God te leven, dus dan hoef je ook niet in Zijn aanwezigheid te zijn als je daarboven bent.. Wel zo eerlijk toch?
Nee, totaal niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:56 schreef demetria het volgende:
Mijn vraag aan jullie: zijn jullie niet bang dat er een kans bestaat dat God er is, en dat je dus naar de hel gaat?
Oordeel niet of jij zal beoordeeld worden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:18 schreef demetria het volgende:
We gaan niet naar iets wat niet bestaat gestuurd door iets wat niet bestaat, dat zou onmogelijk zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:18 schreef demetria het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |