Morgen nog een rustige 5k lopen en dan woensdagochtend de lokale kerstloop (¤ 3,- inschrijfkosten
 Morgen nog een rustige 5k lopen en dan woensdagochtend de lokale kerstloop (¤ 3,- inschrijfkosten   )
) 

maar moet denk ik nog flink oefenen voordat we echt samen kunnen gaan rennen. (en lag nog in bed dus ben ook niet gegaan)
  maar moet denk ik nog flink oefenen voordat we echt samen kunnen gaan rennen. (en lag nog in bed dus ben ook niet gegaan) 

http://www.endomondo.com/workouts/114587971
  1x veters moeten strikken en 1x mijn hondje een kusje op zijn neus gegeven
  1x veters moeten strikken en 1x mijn hondje een kusje op zijn neus gegeven   

Lekker! Ik hoop dat over een maand of vijf ook weer te kunnenquote:Op maandag 24 december 2012 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:

Kleine 55 minuten achter elkaar gelopen1x veters moeten strikken en 1x mijn hondje een kusje op zijn neus gegeven

Nee, joh, gewoon na de kerstmaaltijd gaanquote:Op maandag 24 december 2012 11:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik ga morgen weer een rondje (moet wel morgenvroeg want na kerstvoorbereidingen komt het er toch niet meer van).
vanmorgen kreeg ik een whatsapp van mijn oom...of ik een rondje mee ging rennenmaar moet denk ik nog flink oefenen voordat we echt samen kunnen gaan rennen. (en lag nog in bed dus ben ook niet gegaan)
en uiteraard iedereen een fijne kerst...en voor diegene die nog een kerstrun gaan doen, veel succes en plezier

Leuk die broek! Ik krijg m vanavond van de kerstmanquote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb ook weer een rondje gedaan. ik dacht dat ik al aan week 9 van evy mocht beginnen, maar volgens mijn telefoon was dit niet zo......toch gewoon gedaan, want ik wild gewoon die 13 minuten halen. de weergoden waren het alleen niet met me eens want ik ben zeik en zeiknat geworden (tot aan mijn hemd aan toe) maar het vloeken op de regen heeft wel geholpen met lopen want heb de les eigenlijk zonder veel moeite uit kunnen lopen
http://www.endomondo.com/workouts/114451545
heb nu mijn schoenen te drogen staan met kranten erin...maar wel gewoon in de huiskamer (waar dus de verwarming aanstaat) kan/mag dit? of is er een beter plek om ze te laten drogen???
ow en jullie hadden nog wat foto's tegoed
http://instagr.am/p/Tla3MEw-js/
http://instagr.am/p/Tla-jVQ-j3/
mijn doel trouwens voor dit jaar is, trouwens evy uitlopen op 1les na....als het goed is moet ik dat halen door nu echt om de dag te blijven lopen! maar of ik een challenge ga stellen voor volgend jaar weet ik nog niet...
 .
.

denk dat dat nachtwerk wordt dan hoor....moeten ook nog cadeautjes enzo worden uitgepakt namelijk....en 'snachts rennen, tja weet niet of datnu zo'n goed idee isquote:Op maandag 24 december 2012 13:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, joh, gewoon na de kerstmaaltijd gaan

heb ik wel weer een voldaan gevoel als ik me vervolgens vol zit te vreten en zuipen
 heb ik wel weer een voldaan gevoel als ik me vervolgens vol zit te vreten en zuipen  

Ik vind het gewoon helemaal spannend!
 Ik vind het gewoon helemaal spannend!  

quote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen les 16 gedaan, woensdag les 17 en dan moet het zaterdag gaan gebeuren: 10km hardlopen!Ik vind het gewoon helemaal spannend!
 lekker!!
  lekker!! 

quote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen les 16 gedaan, woensdag les 17 en dan moet het zaterdag gaan gebeuren: 10km hardlopen!Ik vind het gewoon helemaal spannend!
 Komt goed!
 Komt goed!

Gaat vast wel goedkomen!quote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
 ) gespot
 ) gespot   
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Do not worry, zonder dalen geen pieken.quote:Op maandag 24 december 2012 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... het meest positieve wat ik hier kan zeggen is dat ik voor het eerst in 2 weken weer eens meer dan 5KM gelopen heb.... maar meer dan 6 in 35 minuten kreeg ik er echt niet uit.
Ik weet niet wat er met m'n conditie aan de hand is, maar tis helemaal kut.

Als je een beetje veilige buurt hebt.. gewoon gaan. Net zoals 's nachts wandelen lijkt me 's nachts rennen heerlijk. Ga dat ook eens proberen binnenkort.quote:Op maandag 24 december 2012 14:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
denk dat dat nachtwerk wordt dan hoor....moeten ook nog cadeautjes enzo worden uitgepakt namelijk....en 'snachts rennen, tja weet niet of datnu zo'n goed idee is
Karoltje, leuk....zelf besteld of de kerstman een heel duidelijke hint gegeven?

Zelf gepast, gekocht, betaald van gezamenlijke rekening en meegedeeld aan Kerstman dat hij dat moest geven met kerstquote:Op maandag 24 december 2012 14:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
denk dat dat nachtwerk wordt dan hoor....moeten ook nog cadeautjes enzo worden uitgepakt namelijk....en 'snachts rennen, tja weet niet of datnu zo'n goed idee is
Karoltje, leuk....zelf besteld of de kerstman een heel duidelijke hint gegeven?
 . Ligt al 3 weken in huis en heb me erg moeten inhouden om er niet al mee te rennen.
. Ligt al 3 weken in huis en heb me erg moeten inhouden om er niet al mee te rennen.

Leuk!quote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:

Hmz, zit wat inquote:Op maandag 24 december 2012 14:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Do not worry, zonder dalen geen pieken.

Volgende keer samen ff keertje strompelen?quote:Op maandag 24 december 2012 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... het meest positieve wat ik hier kan zeggen is dat ik voor het eerst in 2 weken weer eens meer dan 5KM gelopen heb.... maar meer dan 6 in 35 minuten kreeg ik er echt niet uit.

Slacker is daar vrijwilligster als ik het goed heb.quote:Op maandag 24 december 2012 15:21 schreef Xhermes het volgende:
Heb me ook opgegeven voor de MudMasters in de Haarlemmer meer. Is weer eens wat anders dan alleen hardlopen..
www.mudmasters.nl

Hij heeft zo lang haar. Ik vind dat vrijwilligSTer wel kunnen...quote:Op maandag 24 december 2012 15:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Slacker is daar vrijwilligster als ik het goed heb.

Moet ZIJN profiel maar kloppen.quote:Op maandag 24 december 2012 15:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hij heeft zo lang haar. Ik vind dat vrijwilligSTer wel kunnen...

O.a. In Hilversum en Almere ook (alleen bij die laatste kan ik me nog niet opgeven als). En Amsterdam wil ik dit jaar ook doen, en dan wellicht de DtD ook.quote:Op maandag 24 december 2012 15:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Slacker is daar vrijwilligster als ik het goed heb.

Yep, mijn uurtje zit erop, met als eindresultaat 11,14kmquote:Op maandag 24 december 2012 07:17 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ff terug gelezen
Maar ben blijven steken in de 3e week. Pijn in mijn onderbeen en later aan zijkant knie hebben roet in het eten gegooid. Vorige week weer opgepakt bij les 7 en weer week ziek geweest. Donderdag wil ik les 8 gaan doen om de rest van het programma af te maken
Heb jij wel alles al gedaan?

Wat Renate al zegt, als je al zover bent gekomen kan het eigenlijk niet meer mis gaanquote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:

whehehe, ja is goed. ff kijken of we een mooi rondje in krimpen kunnen vinden.quote:Op maandag 24 december 2012 15:07 schreef Arquero het volgende:
[..]
Volgende keer samen ff keertje strompelen?
Kunnen we elkaar voort trekken

Netjes!quote:Op maandag 24 december 2012 15:49 schreef D. het volgende:
[..]
Yep, mijn uurtje zit erop, met als eindresultaat 11,14km
Nu twijfel ik nog of ik 10-15 ga doen, mijn 10km ga verbeteren, of mijn uur

Zonde dat je zolang niet gelopen hebt. Ik heb zelf gemerkt dat je voor elke week niet lopen twee weken moet trainen om de schade te herstellen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:12 schreef robdriessen het volgende:
3 maanden niet gelopen, vandaag weer een eerste aanzet gedaan. 2 kilometer en ik was stuk. Dat wordt weer eens even een flink regime in gaan bouwen......

30 september nog 6km gerend in een sponsorloop, daarna pijntjes, astma, vakantie in een warm land en weer terugkomen in winterdepressie, een keukenverbouwing en een ontslagronde (overleefd!). Het zat even niet goed tussen mijn oren.quote:Op maandag 24 december 2012 16:19 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Zonde dat je zolang niet gelopen hebt. Ik heb zelf gemerkt dat je voor elke week niet lopen twee weken moet trainen om de schade te herstellen.

Komt goed, geef het wat tijdquote:Op maandag 24 december 2012 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:

Now we're talkingquote:Op maandag 24 december 2012 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik strompel de winter door en vroeg in het voorjaar ga ik pieken... PIEKEN zeg ik je!!

Trek ze uit de kerstboom en neem ze mee het voorjaar in. Dr an met de lippe.quote:Op maandag 24 december 2012 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik strompel de winter door en vroeg in het voorjaar ga ik pieken... PIEKEN zeg ik je!!

wel ervaring,geen deskundige,maarquote:Op maandag 24 december 2012 15:10 schreef fluster het volgende:
Een vraag voor de ervaringsdeskundigen hier: een jaar geleden heb ik Evy (2006) uitgelopen, ging me gemakkelijk af, begin februari door omstandigheden helaas gestopt, en in november dus maar weer helemaal opnieuw begonnen. Net als de eerste keer loop ik 2x per week, loop absoluut niet te snel, en loop op dezelfde schoenen. Maar deze keer heb ik dus echt enorm last van mijn knieën na elke les (warme, 'brandende' pijn, het ergst is het als ik zit, met gebogen knieën dus, en 's nachts). Klinkt dit enigszins bekend? En zo ja, waar kan het aan liggen?
Ik ben sinds de vorige keer wel verhuisd, en loop nu niet meer door een park maar gewoon door de stad, en mijn schoenen waren een jaar geleden al een jaar oud, dus wellicht wordt het tijd voor nieuwe schoenen? Kortom, ben echt op zoek naar een reden (niet zijnde een blessure/brak lijf), want ik wil juist weer zo graag!

Worden de schoenen ook minder als je niet loopt? Ik dacht dat het puur om de km's of gebruikte tijd gingquote:Op maandag 24 december 2012 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel ervaring,geen deskundige,maar
ik zou het inderdaad in oude schoenen zoeken.
ook al gebruik je ze niet,schoenen zijn na een jaar al "oud",de demping wordt een stuk minder en dit komt waarschijnlijk nu naar voren nu je op een hardere ondergrond loop dus als het kan,nieuwe schoenen aan schaffen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |