Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Nice Yur, grappig. Ik sta dus op 488 km nu en ga dit jaar de 500km net niet halen
maar de HosselMossel is iig weer terug on the road
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
hmmmzz challenge... ik heb vanaf eind Maart tot nu 469,5 km gelopen.. denk dat ik volgend jaar (wat klinkt dat ver weg nog ) ook de challenge ga invullen. laten we zeggen.... 600, moet te doen zijn.
Ik denk dat ik ook voor 600 ga. Gemiddeld 50km per maand. Dat zou te doen moeten zijn, zeker nu ik wil opbouwen naar 10km Kan ik ook soms overslaan ivm vakanties en zo. Nu kan ik mijn renspullen vaak wel mee nemen, maar ik denk niet dat ik tijdens het lopen van de West Highland Way ook nog eens ga rennen Dus die weken vallen al af.
Ik ga voor de 750 denk ik. Als ik gewoon blijf lopen en niet "boehoe ik heb het zo druk en ik mag pas weer hardlopen als m'n paper af is boehoe" ga doen, moet dat wel lukken. Ik ben beter in vorm dan ooit, dus gewoon niet zeuren, maar lopen.
Op zaterdag 22 december 2012 18:53 schreef hatsaflats het volgende: Ik ga voor de 750 denk ik. Als ik gewoon blijf lopen en niet "boehoe ik heb het zo druk en ik mag pas weer hardlopen als m'n paper af is boehoe" ga doen, moet dat wel lukken. Ik ben beter in vorm dan ooit, dus gewoon niet zeuren, maar lopen.
zit ook even te denken waar op in te zetten voor de nieuwe Challenge.... maar om er een Challenge van te maken zet ik komend jaar denk ik in op 2500km
[ Bericht 18% gewijzigd door rechtsedirecte op 22-12-2012 19:35:12 ]
de loopschoenen maar even aantrekken en van het ochtendzonnetje genieten
Er is een langetermijnmeetplanning gemaakt in een ander forum en die vindt op de 16e plaats, dus zat te denken om dan even terug naar NL te komen, en dan naast familie en die FOK!meet misschien ook een leuk loopje te doen!
Ze hebben er 5, 10 en 15km Wil dan zelf de 15 gaan doen!
Er is een langetermijnmeetplanning gemaakt in een ander forum en die vindt op de 16e plaats, dus zat te denken om dan even terug naar NL te komen, en dan naast familie en die FOK!meet misschien ook een leuk loopje te doen!
Hmm ik ben bang dat ik dat weekend mijn verjaardag vier (18e jarig), maar mocht dat niet zo zijn lijkt het me erg leuk
Leuk! Dat loopje doe ik vaker Als de CPC dan niet is, present hoor.
Leuk! Dat loopje doe ik vaker Als de CPC dan niet is, present hoor.
CPC is de week ervoor! Ik dacht al: nou, dan doe ik wellicht wel de CPC (10km) in combinatie, maar de andere meet waar ik heen wil is de 16e en aangezien ik de HM op de CPC dan wel in 2014 ga doen (er komt als het goed is binnenkort geen einde van de wereld aan ___!!) dan kan ik net zo goed een ander leuk loopje doen dat weekend!