Ik vind 10" te groot.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vond hem ook erg vet, maar voor 150 euro meer heb je een full-sized
Ik heb er geen last van, scherm lijkt stuk scherper dan die van mn iPad 2.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had gister die Mini gezien, maar het non-retina valt veel minder op dan bij de iPad 1
Je doet nu alsof de Mini een soort halve iPad is maar ik vind zelf de mini vele malen bruikbaarder dan de 10", die ik inmiddels wel heel erg groot vind, voor mij nooit meer een grote iPad, ik blijf het bij de mini houden vanaf nu. Geweldig ding, ben er helemaal verliefd op.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vond hem ook erg vet, maar voor 150 euro meer heb je een full-sized
Ja dat zegt ie toch.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, scherm lijkt stuk scherper dan die van mn iPad 2.
Ik vind die 10" ook veel te groot en te zwaar, zeker ook omdat ik 'm ook veel als ereader zou gebruiken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Je doet nu alsof de Mini een soort halve iPad is maar ik vind zelf de mini vele malen bruikbaarder dan de 10", die ik inmiddels wel heel erg groot vind, voor mij nooit meer een grote iPad, ik blijf het bij de mini houden vanaf nu. Geweldig ding, ben er helemaal verliefd op.
Ik ook. Dan kan ik net zo goed mijn MBP 13 gebruiken.quote:
het is een huiscomputer dus dan lijkt me dat een vaste ook kanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:04 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
"In ieder geval heb ik echt een laptop nodig omdat het de enige computer in huis is"
dat is hij ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, scherm lijkt stuk scherper dan die van mn iPad 2.
Maar ik neem aan dat 'ie hem ook elders wil gebruiken (aan de keukentafel bijvoorbeeld) en dus niet gebonden is aan één bureau.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:14 schreef blow... het volgende:
[..]
het is een huiscomputer dus dan lijkt me dat een vaste ook kan.
Ooh zo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:18 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat 'ie hem ook elders wil gebruiken (aan de keukentafel bijvoorbeeld) en dus niet gebonden is aan één bureau.
Als je serieus werk wil doen heb je namelijk aan een iPad niet altijd genoeg.
Nou ja, qua dpi scheelt het niet zo veel maar het lijkt een heel stuk meer.quote:
Ja, het heeft wel voordelen. Alleen ik zeg dat die voor mij niet opwegen tegen het grote nadeel; veel minder schijfruimte. Met 256GB op een mb (=Macbook) bedoelde ik dat ik dat veels te weinig vindt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Goed, maar dat is nog steeds héél iets anders dan te zeggen dat zo'n ding geen voordelen heeft.
Je hebt trouwens nog steeds niet gezegd wat je bedoeld met 256GB op een MB?
Want een Mac mini zet je (incluis scherm, tobo, muis en stroom) ook zomaar even op de keukentafel als je dat behoeft?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:19 schreef blow... het volgende:
[..]
Ooh zo.
Daarvoor zou je een mac mini hebben, maar als ik de 2 keuzes zou hebben die hij heeft zou ik de macbook kiezen.
Zo zei je het eerst nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:22 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Ja, het heeft wel voordelen. Alleen ik zeg dat die voor mij niet opwegen tegen het grote nadeel; veel minder schijfruimte. Met 256GB op een mb (=Macbook) bedoelde ik dat ik dat veels te weinig vindt.
Ik vind dat de dpi best veel scheelt hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, qua dpi scheelt het niet zo veel maar het lijkt een heel stuk meer.
Die kun je natuurlijk niet verplaatsen maar het is wel een leuke computer en je kunt je ipad houden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Want een Mac mini zet je (incluis scherm, tobo, muis en stroom) ook zomaar even op de keukentafel als je dat behoeft?
Dat klopt, ja. Maar je moet wss ook nog een scherm, toetsenbord en muis erbij halen dus aan de 1000 euro zit je zo. En dan kun je weer beter voor een 13" MacBook Pro gaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:24 schreef blow... het volgende:
[..]
Die kun je natuurlijk niet verplaatsen maar het is wel een leuke computer en je kunt je ipad houden.
Scherm zou je de tv kunnen pakken maar op dat gebied heb je inderdaad gelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:25 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat klopt, ja. Maar je moet wss ook nog een scherm, toetsenbord en muis erbij halen dus aan de 1000 euro zit je zo. En dan kun je weer beter voor een 13" MacBook Pro gaan.
23% meer. Dat is nou niet bepaald veel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:23 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik vind dat de dpi best veel scheelt hoor.
132 vs 163.
Ik vind het al leuk als het 1% stijgtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je salaris eens met 23% steeg
Dat doet het elke dag.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je salaris eens met 23% steeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |