Een AppleTV-2 kan dat ook niet (fatsoenlijk) streamen hoorquote:Op maandag 31 december 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb het zelf ook niet gezien hoor dat streamen, lijkt me ook sterk ergens, maar volgens internet zou het moeten kunnen
Ook nooit gezienquote:Op maandag 31 december 2012 22:11 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Een AppleTV-2 kan dat ook niet (fatsoenlijk) streamen hoor
De ATV2 heb ik zelf in een test gehad met heel veel verschillende HD content en die trok het net zo goed als mijn atom 2quote:Op maandag 31 december 2012 22:11 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Een AppleTV-2 kan dat ook niet (fatsoenlijk) streamen hoor
Waarom heb je dan een ATV nodig als je al een Pi hebt?quote:Op maandag 31 december 2012 22:10 schreef T_Fuff het volgende:
Zie youtube voor filmpjes.
Overclocken gaat zeer simpel, lukt dan makkelijk. Ligt wel aan je netwerk of het een beetje trekt
edit: kan wel filmpje maken van 1080p
Waar koop je zo'n Pi nieuw?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:15 schreef T_Fuff het volgende:
Pi in slaapkamer, atv in woonkamer. Wil graag beide ervaringen hebben.
Serieus? De mijne een jaar en 3/4 maanden. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoe oud is je MacBook? Ik kreeg van Apple een gratis nieuwe adapter bijna 2 jaar na aankoop, omdat de kabel loskwam aan de adapter-kant.
Vind het toch lastiger dan ik dacht eigenlijkquote:Op maandag 31 december 2012 14:24 schreef n8n het volgende:
[..]
4 ipv 3 om te selecteren. 4 gevolgd door spatie en je hebt een 'camera' waarmee je vensters en onderdelen kan 'fotograferen'
Cool, thanksquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:25 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb die van mij hiervandaan
Maar je kan ook bij SOS Solutions geloof ik en nog wel wat meer shops. Maar deze is erg snel met shipping, bij de andere had ik 4 weken wachttijd, dus maar geannuleerd
Las het net ja, verbaast me niks. Die dingen gaan als lopende broodjes.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:26 schreef Pino112 het volgende:
Apple Store in Parijs is overvallen, één miljoen euro is de waarde vd buit.
http://tweakers.net/nieuw(...)le-store-parijs.html
Nog niet, zit me nog even te orienterenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:53 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Las het net ja, verbaast me niks. Die dingen gaan als lopende broodjes.
@Geeftjeenergie: besteld? Ben benieuwd hoe het bij je gaat draaien, ik ben er erg content mee. Kastje is weggewerkt in tv meubel en besturen doe ik met tablet/iphoneScheelt me kastje en afstandbediening
cmd+shift+4 dan spacebar aantikken om een screenshot te maken van de actieve app (in dit geval dock). Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het toch lastiger dan ik dacht eigenlijk
Dank! Ik vergat steeds de spacebarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
cmd+shift+4 dan spacebar aantikken om een screenshot te maken van de actieve app (in dit geval dock). Wat is het probleem?
[ afbeelding ]
Aangezien ik hem direct bij Apple gekocht had heb ik hen gebeld. Uiteraard vertelden ze me eerst dat ik geen garantie meer had en dat ik geen AppleCare had bijgekocht. Toen wees ik op ze het Nederlandse consumentenrecht zoals op hun eigen site staat, en dat 2 jaar geen redelijke levensduur van een adapter is. Bovendien kwamen bij mij zelfs de stroomdraden zichtbaar, en maakten ze ook een keer kortsluiting waarbij mijn laptop een schok kreeg en zelfs het SMC gewist was.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:25 schreef N0rah het volgende:
[..]
Serieus? De mijne een jaar en 3/4 maanden. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Goed, maar dat is nog steeds héél iets anders dan te zeggen dat zo'n ding geen voordelen heeft.quote:Op maandag 31 december 2012 19:35 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat ik een grote schijf wil. Ondanks dat ik vele externe schijven heb, wil ik ook gewoon veel ruimte op mijn MBP zelf. Daarom, de voordelen wegen voor mij niet op tegen het grote nadeel.
Je zegt dat de MacBook de iPad prima kan vervangen. Waarom zou je dan gaan voor een mix van dingen die niet echt 100% met elkaar werken terwijl je ook gewoon een fijne, no-nonsense computerervaring kan hebben?quote:Op maandag 31 december 2012 19:42 schreef M.C. het volgende:
Ik zou graag advies van jullie willen over de volgende situatie
Ongeveer een maand geleden is er een glas water over mijn MBP 13' 2010 gegaan. Gevolg; moederbord kapot. Reparatie gaat 900¤(!) kosten. Ga ik dus niet doen.
Sinds mijn MBP kapot is gebruik ik min iPad heel veel en ben ik dat ding echt gaan waarderen. Toen ik mij MBP nog had gebruikte ik mij iPad zelden. Ik kan zelfs zeggen dat ik mijn MBP niet mis. Ik gebruikte hem ook alleen maar voor internetten, downloaden en films kijken.
Nu kan ik een nieuwe MBP 15' van een collega overnemen voor 1000¤ met inruil van mijn ipad. Het model dat nu bij Apple 1900 kost.
Of kan ik beter mijn iPad houden en een windows laptop kopen. Voor mij werkt windows net zo fijn osx. Maar een MacBook pro is wel een super apparaat waarmee ik zeker 3 jaar kan doen.
In ieder geval heb ik een laptop nodig omdat dat de enige computer in huis is.
Dus
Of
15 MBP 2012 model
Of
iPad en een Windows laptop
Had gister die Mini gezien, maar het non-retina valt veel minder op dan bij de iPad 1quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... 2013... laat maar komen die retina ipad mini.
ipad + mac mini.quote:Op maandag 31 december 2012 19:42 schreef M.C. het volgende:
Ik zou graag advies van jullie willen over de volgende situatie
Ongeveer een maand geleden is er een glas water over mijn MBP 13' 2010 gegaan. Gevolg; moederbord kapot. Reparatie gaat 900¤(!) kosten. Ga ik dus niet doen.
Sinds mijn MBP kapot is gebruik ik min iPad heel veel en ben ik dat ding echt gaan waarderen. Toen ik mij MBP nog had gebruikte ik mij iPad zelden. Ik kan zelfs zeggen dat ik mijn MBP niet mis. Ik gebruikte hem ook alleen maar voor internetten, downloaden en films kijken.
Nu kan ik een nieuwe MBP 15' van een collega overnemen voor 1000¤ met inruil van mijn ipad. Het model dat nu bij Apple 1900 kost.
Of kan ik beter mijn iPad houden en een windows laptop kopen. Voor mij werkt windows net zo fijn osx. Maar een MacBook pro is wel een super apparaat waarmee ik zeker 3 jaar kan doen.
In ieder geval heb ik een laptop nodig omdat dat de enige computer in huis is.
Dus
Of
15 MBP 2012 model
Of
iPad en een Windows laptop
Daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had gister die Mini gezien, maar het non-retina valt veel minder op dan bij de iPad 1
Uiteraard, maar nog steeds is de verwachting dat er in Maart wellicht al een retinavariant komt... daar wacht ik wel even opquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had gister die Mini gezien, maar het non-retina valt veel minder op dan bij de iPad 1
Vond hem ook erg vet, maar voor 150 euro meer heb je een full-sizedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uiteraard, maar nog steeds is de verwachting dat er in Maart wellicht al een retinavariant komt... daar wacht ik wel even op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |