SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Vier hier dat leila bij ons aanwezig kan zijn, amen![]()
ze roept ons, wat zou ze zeggen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja, opzicht wel maar ik kan t er ook niet kwalijk nemen want ik reis eeeeeelke dag met die andere met de trein terug naar lely dus ja..quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ah dat is wel heel jammer ja.
lol die vriendin moet gewoon stoppen dan met jaloers zijn
Dat is toch geen reden om jaloers te zijn?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, opzicht wel maar ik kan t er ook niet kwalijk nemen want ik reis eeeeeelke dag met die andere met de trein terug naar lely dus ja..
Jajaquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:42 schreef supersof het volgende:
zo heb je nooit lapo en nu twee avonden achter elkaar Steef
nou enquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, opzicht wel maar ik kan t er ook niet kwalijk nemen want ik reis eeeeeelke dag met die andere met de trein terug naar lely dus ja..
ja, dikke pech. maar een beetje begrip voor mn vriendin ja,quote:
ja maar dansen is dan nog anders dan gewoon met elkaar omgaan..quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, dikke pech. maar een beetje begrip voor mn vriendin ja,![]()
die andere is heeel knap. ik wordt ook jaloers als mijn vriendin met een jongen moet dansen ofzo (zit ze op)
BALLET, en ze zit in zo'n rare dancecrew met die wannabies die je in holandsgottalent enzo ook altijd ziet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja maar dansen is dan nog anders dan gewoon met elkaar omgaan..Stijldansen zeker?
haha nee ik word een beetje kriegelig van stelletjes die constant bij elkaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, dikke pech. maar een beetje begrip voor mn vriendin ja,![]()
die andere is heeel knap. ik wordt ook jaloers als mijn vriendin met een jongen moet dansen ofzo (zit ze op)
we zijn nauwelijsk bij ekaar eigenlijk, valt echt wel mee ik denk datje nu een verkeeld beerd hebquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:48 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee ik word een beetje kriegelig van stelletjes die constant bij elkaar moeten zijn.
Dat heeft daar toch niks mee te makenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:48 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee ik word een beetje kriegelig van stelletjes die constant bij elkaar moeten zijn.
Uhm als daar een jongen bij zit hoef je je geen zorgen te maken want 99 procent kans dat hij gay isquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
BALLET, en ze zit in zo'n rare dancecrew met die wannabies die je in holandsgottalent enzo ook altijd ziet.
oh okee ja kan welquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
we zijn nauwelijsk bij ekaar eigenlijk, valt echt wel mee ik denk datje nu een verkeeld beerd heb
ik ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:50 schreef supersof het volgende:
[..]
oh okee ja kan welben niet meer zo helder
Nicoel Sherzinger is heeeeel lekker in de video van I Don't Need A Manquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:53 schreef supersof het volgende:
sorry ik moet deze even posten. ik was dit lied bijna vergeten.
hahahahaha wat is ditquote:
de winnares van hgtquote:
hahahaha nee gewoon nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
de winnares van hgt
heeeel populair bij groep-8ers tegenwoordig
ze vind van zich zelf dat ze beyonce is.
nicole is goed hoor!quote:
Ja en heeeel knapquote:
nee dat van dat meisjequote:
Valt ook wel mee..quote:
Ja maar ik ben geen overhormonige puber meerquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Serieus, je hebt die video niet eens voor 5 seconden gekeken
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen overhormonige puber meer
gewoonquote:
haha nee is niet nodig hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
niet gewoon, vertel je struggels![]()
asl je wilt
ik snap wel heel veel, ik zit al in 4vwoquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:03 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee is niet nodig hoorsnappen jullie toch niet
Gastquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik snap wel heel veel, ik zit al in 4vwo![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb al cola, ik ga niet nog meer drinken want anders pis ik nog bed vol of ik moet heeel veel opstaanquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb al cola, ik ga niet nog meer drinken want anders pis ik nog bed vol of ik moet heeel veel opstaan
Dagje kerstshoppennquote:
naar nijmegen om mobiel simlock vrij te maken. en kamer opruimen. mijn weekenden zijn zo sagaai. doordeweeks is veel beter!quote:
NIJMEGENquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:11 schreef supersof het volgende:
[..]
naar nijmegen om mobiel simlock vrij te maken. en kamer opruimen. mijn weekenden zijn zo sagaai. doordeweeks is veel beter!
NEE!!! IN ARNHEM LIGT MIJN HARTquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
NIJMEGEN![]()
![]()
![]()
Die stad ken ik op mn duimpjes
Jep in Antwerpenquote:
soms wel soms niet, als ik een leuk weekend heb is weekend beter, maar doordeweeks heb ik veel meer tijd met vrienden, hoe raar ook klinkt eigenlijk. vond vanavond wel leuk maar morgenavond zal wel weer saaiw orden.quote:
neeneneenee woon in lelystadquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:13 schreef supersof het volgende:
[..]
NEE!!! IN ARNHEM LIGT MIJN HART
woon je in nijmegen?
Ja leuk tochquote:
naja ik ben altijd vrij, dus is allemaal hetzelfde. alleen is doordeweeks meer te doen vind ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
soms wel soms niet, als ik een leuk weekend heb is weekend beter, maar doordeweeks heb ik veel meer tijd met vrienden, hoe raar ook klinkt eigenlijk. vond vanavond wel leuk maar morgenavond zal wel weer saaiw orden.
hoe ken je nijmegen dan zo goed?quote:
ja, maar je kan ook vlak over de grens gaan bv oldenburg of oberhausen ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk tochAlleen maar in Nederland blijven is ook maar saai
1,5 uur met de auto, mwah, valt meequote:Op zaterdag 22 december 2012 02:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, maar je kan ook vlak over de grens gaan bv oldenburg of oberhausen ofzo
duitsland is leuk, je moet naar de goede delen gaan!quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1,5 uur met de auto, mwah, valt meeen ik hou niet van Duitsland
heb daar mn alleeroudste zus wonen (heb er heel veelquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:16 schreef supersof het volgende:
[..]
naja ik ben altijd vrij, dus is allemaal hetzelfde. alleen is doordeweeks meer te doen vind ik.
[..]
hoe ken je nijmegen dan zo goed?
en ga jij nog wat doen?
nah ik hou niet van nijmegen. tussen arnhem en nijmegen is altijd een beetje een strijd. en ik ben in arnhem gebeuren dusjaquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
heb daar mn alleeroudste zus wonen (heb er heel veel, ingewikkelde situatie), en daar kom ik ook best vaak en tot voor enkele jaren ook heeeel vaak gelogeerd.
![]()
lekker levendige, drukke, groene, historische stad met zo zijn rauwe kantjes.
ja Aken schijnt inderdaad wel leuk te zijn, ex van me woont daar dichtbij en die had het daar altijd overquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:18 schreef JRRY het volgende:
Aken heeft een leuke binnestad, ga daar wel eens naartoe fietsen met een vriend die in Vaals woont.
is ook altijd kersmtarkt heel groot
why strijd? arnhem vind ik eerlijk gezegd alleen de groene noordkant en de singel rondom centrum leuk, maar de binnenstad is nogal verrot en de wijken aan en ten zuiden van de rijn ook erg lelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nah ik hou niet van nijmegen. tussen arnhem en nijmegen is altijd een beetje een strijd. en ik ben in arnhem gebeuren dusja
gewoon weet niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
why strijd? arnhem vind ik eerlijk gezegd alleen de groene noordkant en de singel rondom centrum leuk, maar de binnenstad is nogal verrot en de wijken aan en ten zuiden van de rijn ook erg lelijk.
Kort samengevat heeft Nijmegen meer stijl dan Arnhem. Ja toch?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:23 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon weet niet.
hater.
arnhem is zo handig om te shoppen, ten minste niet die kut heuvels die je op en af moet om bij een winkel te komen. en arnhem is gewoon echt straatstijl en nijmegen is meer van die trutjes vind ik,
Nee ik mag nijmegen gewoon niet. Bah.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kort samengevat heeft Nijmegen meer stijl dan Arnhem. Ja toch?
Beetje raar, Nijmegen is echt de leukste stad waar ik eigenlijk gewoon ooit geweest ben. Hoewle misschien utrecht wle leuker is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik mag nijmegen gewoon niet. Bah.
Nee utrecht is een zooitje ongeregeldquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beetje raar, Nijmegen is echt de leukste stad waar ik eigenlijk gewoon ooit geweest ben. Hoewle misschien utrecht wle leuker is.
beetje net zoals ik die windowsfreaks niet te woord kan overtuigen dat apple gewoon facking veel beter is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:25 schreef supersof het volgende:
Ik kan niet goed verwoorden waarom ik niet van Nijmegen hou. vind het gewoon een kut stad.
een heerlijke stedelijke chaos. wat arnhem trouwens ook is. maar dat stukje met dat park/bos boerenveldje middddenin de stad is wel een gaaf gezicht.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee utrecht is een zooitje ongeregeld
ik woonde twee straten naast die torens. maar die zijn idd heel lelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
een heerlijke stedelijke chaos. wat arnhem trouwens ook is. maar dat stukje met dat park/bos boerenveldje middddenin de stad is wel een gaaf gezicht.
maar die kleurige torens van essent verpesten het utizichtt
ja, gewoon veel fijner, werkt wanneer het moet werken etc. maar die windowsgeiile mensen laat ik maar lekker in de waan dat ze geljk hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik woonde twee straten naast die torens. maar die zijn idd heel lelijk.
En apple is gewoon beter!!!
hahahhahaa helemaal gelijk. alleen heb ik ook samsung tel maarjaquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, gewoon veel fijner, werkt wanneer het moet werken etc. maar die windowsgeiile mensen laat ik maar lekker in de waan dat ze geljk hebben- haha lol met hun plastikken samsung laptopjes die zo uit elkaar vallen of met hun plastic samsung namaak iphones.
mensen die arnhem omschrijven als lelijke arbeidersstad kennen het niet. ik woonde in een facking mooi herenhuis twee straten naast het station. zo ver kijken ze dusquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:32 schreef JRRY het volgende:
die torens passen helemaal niet bij de omgeving van de stad.
maar daardoor vind ik arnhem juist weer iets hebben van een door de oorlog geteisterde heropgebouwde lelijke arbeidersstad, van die kant dan, terwijl als je vanaf het noorden arnhem in komt rijden je het gevoel krijgt in een chique oord te rijden. heeft ook allebei wel wat, wel een gaaf contrast.
nee, ik zeg toch ook dat je heeeel mooie huizen hebt daar, terwijl even verderop extreem lelijke paupergebouwen hebt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahhahaa helemaal gelijk. alleen heb ik ook samsung tel maarja
[..]
mensen die arnhem omschrijven als lelijke arbeidersstad kennen het niet. ik woonde in een facking mooi herenhuis twee straten naast het station. zo ver kijken ze dus
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:37 schreef supersof het volgende:
Maar ik ga slapen luitjesspreek jullie morgen vast wel weer haha
welterustenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:37 schreef Fok-it het volgende:
TrustenJa ik ben ook half afwezig dus
apeldoornseweg ja. maar heb je utrechtseweg eens goed bekeken? en de wijk bij sonsbeekpark. en sonsbeekpark zelf. waaauw ik wil er heen haha.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee, ik zeg toch ook dat je heeeel mooie huizen hebt daar, terwijl even verderop extreem lelijke paupergebouwen hebt.
voorbeeldje, de apeldoornsestraat geloof ik met zo'n vervallen kantoorgebouw en lelijke spoorbrug en aan de andere kant groene laan met herenhuizen etc.
net ff gedaanhaha, best mooie straat met ook een beetje verschil ook tussen mooi en lelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:40 schreef supersof het volgende:
[..]
apeldoornseweg ja. maar heb je utrechtseweg eens goed bekeken? en de wijk bij sonsbeekpark. en sonsbeekpark zelf. waaauw ik wil er heen haha.
maar ik had het ook niet over jou toen ik dat schreef
ligt eraan hoe ver je gaat haha. oranjestraat hahahaha leuke herinneringen aan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
net ff gedaanhaha, best mooie straat met ook een beetje verschil ook tussen mooi en lelijk.
Welterustenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ver je gaat haha. oranjestraat hahahaha leuke herinneringen aan.
maar ga nu echt slapen!
Beetje late reactie, maar die strijd komt vooral voort van de voetbal. Vuur en water, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
why strijd? arnhem vind ik eerlijk gezegd alleen de groene noordkant en de singel rondom centrum leuk, maar de binnenstad is nogal verrot en de wijken aan en ten zuiden van de rijn ook erg lelijk.
Best wel jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mogge, lekker geslapen?
ja, had er nog wel uren in willen liggen, lange dag duurt langquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Best wel jaJij ook?
Wil ik net gaan douchen, gaat er iemand anders onder staan
Waarom ben je er zo vroeg uit dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, had er nog wel uren in willen liggen, lange dag duurt lang
Haha dan voel je je zwaar genaaid
moet werken van 11 tot 7quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo vroeg uit dan?
Neuh, ik lig nog in bed
Ahwquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet werken van 11 tot 7
Moggequote:Op zaterdag 22 december 2012 10:19 schreef msacras het volgende:
Goeiemorgen lieve fokkertjes van me! Gisteren was legendarisch, hoe was jullie vrijdagavond?Nog last gehad van de wereld die verging?
Morgeeequote:Op zaterdag 22 december 2012 10:19 schreef msacras het volgende:
Goeiemorgen lieve fokkertjes van me! Gisteren was legendarisch, hoe was jullie vrijdagavond?Nog last gehad van de wereld die verging?
haha dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat bij mij in het dorp iedereen meer van nijmegen is. En wij liggen meer bij nijmegen. Maar dorp verder is het meer arnhem.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar die strijd komt vooral voort van de voetbal. Vuur en water, wat dat betreft.
Best logisch andersquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:28 schreef supersof het volgende:
[..]
haha dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat bij mij in het dorp iedereen meer van nijmegen is. En wij liggen meer bij nijmegen. Maar dorp verder is het meer arnhem.
Eigenlijk is het zo raar haha
Tof, ik zou vandaag ook gaan maar heb eigenlijk geen geld/tijd dus helaas. Maar veel plezierquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge. Niet zo heel boeiend
Straks naar SR
Nicequote:Op zaterdag 22 december 2012 10:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Morgeee
Ik heb niks gemerkt en ben er nog
haha ja misschien wel. Maar is zo raar om uit te leggen.quote:
Dankjequote:Op zaterdag 22 december 2012 10:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Tof, ik zou vandaag ook gaan maar heb eigenlijk geen geld/tijd dus helaas. Maar veel plezier
Naar nijmegen dus en al de kerstkaarten schrijven. En kamer opruimen enzo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
Jullie nog plannen voor het weekend?
Kerstcadeaus kopen en werken, niet heel bijzonder dus :pquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ah okéquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Naar nijmegen dus en al de kerstkaarten schrijven. En kamer opruimen enzo.
En jij?
Oh, leukquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Kerstcadeaus kopen en werken, niet heel bijzonder dus :p
Zometeen kerst vieren bij oma.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
Gezelligggggquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zometeen kerst vieren bij oma.
Vanavond feestje
quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezelliggggg
Vanavond gezellig hier thuis
Morgen weer naar de kuip maar heb gewoon echt geen zin
Nicequote:Op zaterdag 22 december 2012 11:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zometeen kerst vieren bij oma.
Vanavond feestje
Vitesse Arnhem 1 Ole ole !!quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:28 schreef supersof het volgende:
[..]
haha dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat bij mij in het dorp iedereen meer van nijmegen is. En wij liggen meer bij nijmegen. Maar dorp verder is het meer arnhem.
Eigenlijk is het zo raar haha
*geeft schouderklopjequote:Op zaterdag 22 december 2012 11:37 schreef supersof het volgende:
Ik ben eindelijk uit bed.
Schouderklopje voor mezelf.
Hahaquote:
Ik weet hetquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahahet is zo moeilijk om dat warme nest achter je te laten
toradoraquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:01 schreef supersof het volgende:
Noooes
Er is een kat aangereden op de dijk voor ons huis.
Wij gelijk kijken of onze katten binnen waren en ze zaten boven gelukkig.
En het is waarschijnlijk de kat van de buren. Net toen mn vader buiten wilde kijken reden ze weg.
Meeeeeh niet leuk dit.
Wel stil hierquote:
Ik heb net nog gekeken, niemand in een van de TC'squote:Op zaterdag 22 december 2012 13:24 schreef Taexon het volgende:
Het is zo stil in m... de jng slowchat, ik heb nergens woorden voor
Zo lekker naar C1000 even carpaccio halen als middag etenen 2 pizza's voor vanavond
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:24 schreef Taexon het volgende:
Het is zo stil in m... de jng slowchat, ik heb nergens woorden voor
Zo lekker naar C1000 even carpaccio halen als middag etenen 2 pizza's voor vanavond
veggie. Delite of tonijnquote:
Welquote:
Eventuallyquote:
hai (:quote:
Ja vies hequote:
ro-aldquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar het regent dan ga ik niet naar Den Haag
goed hoor, met jou? Hoe was je feestje? (:quote:
Ja goed beetje moe,en was tofquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
goed hoor, met jou? Hoe was je feestje? (:
ah mooiquote:
helemaal niks, laat gaan slapen, wekker weer vroeg.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan vannacht dan?![]()
Vanavond ga ik lekker onbeperkt wokken en drinken
daar heb ik niks aanquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ergens in anders in de wereld vast wel.
Oke, ja na het eten ga ik meteen naar huis en dan lekker thuis blijven en FOK!kenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
helemaal niks, laat gaan slapen, wekker weer vroeg.
ooh ik ging vorige week wokken met vrienden yum
ja uitgaan daarna is geen goed idee, want je stinkt dan echt naar de chineesquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke, ja na het eten ga ik meteen naar huis en dan lekker thuis blijven en FOK!ken
Uitgaan word het inderdaad niet neequote:Op zaterdag 22 december 2012 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja uitgaan daarna is geen goed idee, want je stinkt dan echt naar de chinees![]()
je kontje verkopen achter het stationquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wetten jullie iets voor geld te verdienen ik heb 5eu nodig !! moet buiten zien!!!
ja ik mag dat niet want ik ben moslim!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je kontje verkopen achter het station
Vraag een week voorschot op je zakgeld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik mag dat niet want ik ben moslim!!!!
ik moet buiten geld hebben 5 eu dan ga ik weer iets leuks kopen
als je het wel mocht had je het gedaan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik mag dat niet want ik ben moslim!!!!
ik moet buiten geld hebben 5 eu dan ga ik weer iets leuks kopen
jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je het wel mocht had je het gedaan?
goedzo, alcohol is toch viesquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:49 schreef Ro-ald het volgende:
Ik blijf vanavond denk ik lekker nuchter.
me pa heb al 20eu op me rekening gezet voor de hele maand alleen ik weet niet hoe ik moet pinnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Vraag een week voorschot op je zakgeld.
Dit is wel eenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
me pa heb al 20eu op me rekening gezet voor de hele week alleen ik weet niet hoe ik moet pinnen
je doet het pasje in de automaat, toetst je pincode in en je drukt op ok.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
me pa heb al 20eu op me rekening gezet voor de hele maand alleen ik weet niet hoe ik moet pinnen
ik woon in rotterdam, daar werkt dat niet tenzij je zo schattig bent dat ze geen nee durven te zeggen, en ik ben 14 dus niet schattigquote:
vraag of je ouders je pincode wetenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weet je nog iets serieus want ik heb echt geld nodig
ja dat is het dus die zijn naar kerstcircus ahoyquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vraag of je ouders je pincode weten
heb je die code al een keer opgehaald bij de bank? kan je niet ergens een brief vinden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dat is het dus die zijn naar kerstcircus ahoy
bel zequote:Op zaterdag 22 december 2012 15:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dat is het dus die zijn naar kerstcircus ahoy
Hoe kan je daar op dansen??quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:55 schreef Ro-ald het volgende:
Dansen op dubstep is niet goed voor je rug.
Nee niet jou, die andere gastenquote:
Ohquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee niet jou, die andere gasten
het staat in die brief maar ze hebben die brief ergens neer gelegd waar ik niet mag komen maar ik wil ook werken voor me geld maar niemand neemt me aan dus zoek alternatievenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je die code al een keer opgehaald bij de bank? kan je niet ergens een brief vinden?
uhm, ga gewoon kijken danquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het staat in die brief maar ze hebben die brief ergens neer gelegd waar ik niet mag komen maar ik wil ook werken voor me geld maar niemand neemt me aan dus zoek alternatieven
succes promquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga maar weer eens werken
ik mag dat niet van me ouders omdat je fiets daar verrot van gaatquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef Beach het volgende:
Je bent 14 ga kranten lopen, iets anders mag je nog geeneens doen.
ja maar als ik ergens niet mag zijn, dan luister ik naar ze, mijn ouders zijn niet zo als Nederlandse oudersquote:
hmm naja. maar hoe weten zij dan dat je hebt gekeken?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar als ik ergens niet mag zijn, dan luister ik naar ze, mijn ouders zijn niet zo als Nederlandse ouders
als er papieren opzij vallen enzoquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm naja. maar hoe weten zij dan dat je hebt gekeken?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen.
Je zou het een keer moeten zien
maak een foto van hoe het er eerst uit zag als je daar bang voor bent hahaaaquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als er papieren opzij vallen enzo
ja maar het zijn verschillende mappen en alles en sommige hetzelfde maar hun zien dat altijd aan mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
maak een foto van hoe het er eerst uit zag als je daar bang voor bent hahaaa
bak koekjes en verkoop ze aan je burenquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar het zijn verschillende mappen en alles en sommige hetzelfde maar hun zien dat altijd aan mij
Dus beter gewoon iets weten wat geld kan opleveren
quote:
was het gezellig onder de douche samen?quote:
Geen idee ik heb niet gedoucht.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
was het gezellig onder de douche samen?
zou je messi bij je binnen laten komen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:22 schreef supersof het volgende:
stomme reclame van turkish airlines met sport mensen komt mn strot uit
Ik douche alleen met meiden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
was het gezellig onder de douche samen?
ja en dan berovenquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zou je messi bij je binnen laten komen?
quote:
niet meer denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:34 schreef supersof het volgende:
Wanneer komt er nou sneeuw : ( ik wil sneeuw! NU!
okequote:Op zaterdag 22 december 2012 16:34 schreef supersof het volgende:
Nee absoluut geen sneeuwquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:34 schreef supersof het volgende:
ik kan het wit genoeg maken, als je wil?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:34 schreef supersof het volgende:
Gaan we samen sneeuwengel maken dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:39 schreef supersof het volgende:
Jawel sneeuw is leukin de kerstvakantie is het niet zo'n ramp toch (:
ze hebben niks over vakantie gezegd ze zeiden gewoon tot maandagquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja zomervakantie wist je dat niet??
ja hoor (: en sleeënquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaan we samen sneeuwengel maken dan?
haha ja OF, dinsdag is het kerst, dus dan ben je altijd twee weken vrijquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ze hebben niks over vakantie gezegd ze zeiden gewoon tot maandag
Maar volgens google heb ik 2 weken vakantie
Dinsdag is het kerst.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ze hebben niks over vakantie gezegd ze zeiden gewoon tot maandag
Maar volgens google heb ik 2 weken vakantie
Met zijn tweeën op de sleequote:Op zaterdag 22 december 2012 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoor (: en sleeën
[..]
haha ja OF, dinsdag is het kerst, dus dan ben je altijd twee weken vrij
quote:
Gewoon naar snowworld gaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]maar het gaat toch niet meer sneeuwen vrees ik
haha maar ik kan niet skiën ofzoquote:
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
haha maar ik kan niet skiën ofzo
samen iets doen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:58 schreef supersof het volgende:
Ik doe nu eigenlijk niks. booooring
nee hoor hoeft nietquote:
ik ga morgen met oude buren, mn ouders en broertjes naar de thai. dat is pas saai. en volgens mij vind ik thais eten niet eens lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:00 schreef Ro-ald het volgende:
Eigenlijk ben ik een beetje te moe om uit eten te gaan,maar ik heb wel zin om te wokken
gezelligquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga morgen met een vriend iets doen
Ik zou nu niet zo snel kunnen bedenken wat thai's eten isquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga morgen met oude buren, mn ouders en broertjes naar de thai. dat is pas saai. en volgens mij vind ik thais eten niet eens lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |