SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Vier hier dat leila bij ons aanwezig kan zijn, amen![]()
ze roept ons, wat zou ze zeggen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja, opzicht wel maar ik kan t er ook niet kwalijk nemen want ik reis eeeeeelke dag met die andere met de trein terug naar lely dus ja..quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ah dat is wel heel jammer ja.
lol die vriendin moet gewoon stoppen dan met jaloers zijn
Dat is toch geen reden om jaloers te zijn?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, opzicht wel maar ik kan t er ook niet kwalijk nemen want ik reis eeeeeelke dag met die andere met de trein terug naar lely dus ja..
Jajaquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:42 schreef supersof het volgende:
zo heb je nooit lapo en nu twee avonden achter elkaar Steef
nou enquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, opzicht wel maar ik kan t er ook niet kwalijk nemen want ik reis eeeeeelke dag met die andere met de trein terug naar lely dus ja..
ja, dikke pech. maar een beetje begrip voor mn vriendin ja,quote:
ja maar dansen is dan nog anders dan gewoon met elkaar omgaan..quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, dikke pech. maar een beetje begrip voor mn vriendin ja,![]()
die andere is heeel knap. ik wordt ook jaloers als mijn vriendin met een jongen moet dansen ofzo (zit ze op)
BALLET, en ze zit in zo'n rare dancecrew met die wannabies die je in holandsgottalent enzo ook altijd ziet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja maar dansen is dan nog anders dan gewoon met elkaar omgaan..Stijldansen zeker?
haha nee ik word een beetje kriegelig van stelletjes die constant bij elkaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, dikke pech. maar een beetje begrip voor mn vriendin ja,![]()
die andere is heeel knap. ik wordt ook jaloers als mijn vriendin met een jongen moet dansen ofzo (zit ze op)
we zijn nauwelijsk bij ekaar eigenlijk, valt echt wel mee ik denk datje nu een verkeeld beerd hebquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:48 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee ik word een beetje kriegelig van stelletjes die constant bij elkaar moeten zijn.
Dat heeft daar toch niks mee te makenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:48 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee ik word een beetje kriegelig van stelletjes die constant bij elkaar moeten zijn.
Uhm als daar een jongen bij zit hoef je je geen zorgen te maken want 99 procent kans dat hij gay isquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
BALLET, en ze zit in zo'n rare dancecrew met die wannabies die je in holandsgottalent enzo ook altijd ziet.
oh okee ja kan welquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
we zijn nauwelijsk bij ekaar eigenlijk, valt echt wel mee ik denk datje nu een verkeeld beerd heb
ik ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:50 schreef supersof het volgende:
[..]
oh okee ja kan welben niet meer zo helder
Nicoel Sherzinger is heeeeel lekker in de video van I Don't Need A Manquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:53 schreef supersof het volgende:
sorry ik moet deze even posten. ik was dit lied bijna vergeten.
hahahahaha wat is ditquote:
de winnares van hgtquote:
hahahaha nee gewoon nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
de winnares van hgt
heeeel populair bij groep-8ers tegenwoordig
ze vind van zich zelf dat ze beyonce is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |