PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Wat is er gebeurd met de silvermarkt dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw toernooi!!Silver, minimaal 80 chemistry. Uiteraard een poging om de silvermarkt nog wat te redden.
alles dropt...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de silvermarkt dan?
het interesseert mensen denk ik gewoon minder, dus nu willen ze de interesse weer opwekken...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heeft dat ook nog een bekende reden?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:20 schreef DutchSL het volgende:
Dat silver balls toernooi is dus het speciale offer voor vandaag? Geen speciale packs?
Pink Floydquote:
Radar love wordt ook nog best vaak gedaan bij al die talentenshows, dat vind ik mooiquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pink Floyd![]()
Nederlandse glorie:
twitter:ChuBoi twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 00:55:01Oh yeah, before I leave: autobuyers are getting sorted. #FUT reageer retweet
en dan heb je nog Felipe Santana; speelt in het echt nooit, is een langzame dikkert en heeft 81 pace en iedereen wil hemquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:28 schreef DutchSL het volgende:
Munoz is nu 59 pace en low rated gold![]()
Terwijl hij IRL juist erg goed is, Liverpool heeft ook interesse las ik laatst.
Net nu ik op vakantie ga, de allereerste van het jaar.quote:
Moet je maar eens het nummer Hocus Pocus van Focus downloaden maar dan de amerikaanse LP versiequote:Op zaterdag 22 december 2012 01:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Radar love wordt ook nog best vaak gedaan bij al die talentenshows, dat vind ik mooi
ik vind België van het goede doel ook goed
zal ook wel op youtube staan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je maar eens het nummer Hocus Pocus van Focus downloaden maar dan de amerikaanse LP versie
In de post van mij met Golden Earring staat de live versiequote:
ik heb wel wat beelden van hem gezien, Hummels is snellerquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:32 schreef DutchSL het volgende:
Santana is IRL niet langzaam hoor
Maar hij is wel overpowered.
Maar 1 dag schijnbaar?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Net nu ik op vakantie ga, de allereerste van het jaar.verdomme
zijn ze alquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand idee hoe ik ze allemaal op 9 chem krijg?
Oh, dan mis ik niet veel.quote:
Klopt niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh, dan mis ik niet veel.
IF Inlerquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand idee hoe ik ze allemaal op 9 chem krijg?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Die android app werkt best goed. Nu wachten totdat de app gehackt wordt.
Dan heb je de verkeerde beelden gezien denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb wel wat beelden van hem gezien, Hummels is sneller
hmm... dan zal ie wel geen volle snelheid gegaan zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde beelden gezien denk ik
Google maar eens op Santana & sprintstark of schnelligkeit, al die Duitsers noemen dat juist als zijn sterke punt.
mijne is altijd strict, ik vind ook mensenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:40 schreef Tim86 het volgende:
Nu mijn NAT ineens weer restricted is kan ik het vergeten om tegenstanders te vinden in die silver cup
Triple link met Naldoquote:Felipe Santana würde durch seine enorme Schnelligkeit noch einmal zusätzliche Qualität und neue Fähigkeiten in den Kader bringen
Halve finale en finale van silver cup is altijd kut..rest ook geen problemen mee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijne is altijd strict, ik vind ook mensen
jep, ik heb hem op de tab, niet verkeerd, alleen beetje langzaam...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Halve finale en finale van silver cup is altijd kut..rest ook geen problemen mee.
Is die Android app nu officieel uit?
op S2 is ie niet heel veel sneller dan op de S1...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Niet heel snel nee, maar dat kan ook aan mijn galaxy s(1) liggen
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Die android app werkt best goed. Nu wachten totdat de app gehackt wordt.
Ik wens hem succes!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:27 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:ChuBoi twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 00:55:01Oh yeah, before I leave: autobuyers are getting sorted. #FUT reageer retweet
Ja iddquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wens hem succes!Misschien kan 'ie in de kerstvakantie ook even de guest-functie fixen...
nouja, als ik daardoor meer kans heb om een paar keer divisie 1 te winnen; mij bestquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens mij wordt fifa tijdens/na de kerst weer één grote faal met al die nieuwe gebruikers
Ik bedoel meer dat de servers het niet trekken. Wel leuk om weer eens met bronze teams te spelenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nouja, als ik daardoor meer kans heb om een paar keer divisie 1 te winnen; mij best
http://www.futhead.com/fi(...)lter-values%5B%5D=67quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:57 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de servers het niet trekken. Wel leuk om weer eens met bronze teams te spelen![]()
Is het al mogelijk om een volledig IF Bronze te maken?
Kerstkado?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:59 schreef pascal08 het volgende:
Wat de neuk is dit? Ik speel tegen iemand die vanaf de aftrap een eigen doelpunt maakt en gelijk leaved. Snelste overwinning ooit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Bij mij zijn ze nooit zo vrijgevigquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk het.Wel een lekker begin van een nieuw seizoen.
ik had 250 coins...quote:
ik doe alles op 1, is dat raar?quote:
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik doe alles op 1, is dat raar?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet zo raar als dat filmpje wat je had gepostquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik moest bijna kotsenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet zo raar als dat filmpje wat je had gepost
ik kots altijd tijdens mijn fapje, het liefste terwijl ik mezelf wurg en in mijn broek poepquote:
Dat zijn de beste fapsessies !quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik kots altijd tijdens mijn fapje, het liefste terwijl ik mezelf wurg en in mijn broek poep
jij bent echt een alleskennerquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zijn de beste fapsessies !
Keurig toch?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:12 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
100k, ben er trots op![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
Vilhena 4-3-3 voor 200 coins.Stond er al 40 minuten op.
quote:
Mijn*quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nu je Nederlands nog op orde en dan ben je klaar voor de maatschappij.
quote:
Maar 't is al goed hoor knul.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is meester Lindgren. met hoofdletter en punt.
Jij moet je zin na de punt met een hoofdletter beginnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is meester Lindgren. met hoofdletter en punt.
100x overschrijven
Faal:quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij moet je zin na de punt met een hoofdletter beginnen.
1000x overschrijven.
Edit: laat maar was als voorbeeld![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:34 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Absoluut de beste spits voor mijn speelstijl.
Young - Klose - Walcott ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:34 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:34 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde eigenlijk:quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Faal:
[ afbeelding ]
http://www.onzetaal.nl/ta(...)de-verzuimde-te-gaan
Er had wel een punt achter gemoeten.
Maar als jij een nat onderbroekje krijgt van mensen op gramaticale foutjes wijzen.quote:Het is meester Lindgren. met hoofdletter en punt.
*grammaticale.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk:
[..]
Maar als jij een nat onderbroekje krijgt van mensen op gramaticale foutjes wijzen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
*grammaticale.
Boh, mijn broekje. [ afbeelding ]
Grammaticale met dubbel m.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk:
[..]
Maar als jij een nat onderbroekje krijgt van mensen op gramaticale foutjes wijzen.
My badquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Grammaticale met dubbel m.
gr gr
/te laat
Ik wilde meedoen, was bij ons vanuit de opleiding geregeld. De beste van de studenten zou een iPad krijgen, maar ik kon niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:39 schreef pascal08 het volgende:
Wie heeft hier meegedaan aan Het Groot Dictee der Nederlandse Taal?
Is het een privé onderzoek?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:39 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand ons simultaanfapfilmpje nog? Van dat meisje op die massagetafel? Ik kan 'm niet vinden. Heb 'm nodig voor onderzoek.
Goed zoeken er is een forum met een downloadquote:
Ik snap niet waarom ze enorme lappen tekst van het dictee hebben gemaakt. Ik ben er halverwege mee gekapt, omdat die Belgische dame enorm snel begon te lezen en mijn pols ongecontroleerde bewegingen begon te maken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wilde meedoen, was bij ons vanuit de opleiding geregeld. De beste van de studenten zou een iPad krijgen, maar ik kon niet.
Anyway, ik corrigeerde je alleen maar omdat meester Lindgren. het zelf belangrijk vindt, zie zijn onderschrift.quote:
Ik zoek gewoon het online filmpje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Goed zoeken er is een forum met een download
Ja, het ging toch om een aantal specifieke woorden die ze checken? Als ze die nou gewoon zonder context laten opschrijven..quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze enorme lappen tekst van het dictee hebben gemaakt. Ik ben er halverwege mee gekapt, omdat die Belgische dame enorm snel begon te lezen en mijn pols ongecontroleerde bewegingen begon te maken.
Het is wel een zeldzaam item.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Goed zoeken er is een forum met een download
High courage cums before the trap.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:42 schreef Tim86 het volgende:
Zo, nieuwe silver cuppie is in da pocket. A child can do the laundry
Ja, die bedoel ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is wel een zeldzaam item.
[ afbeelding ]
Ja, ik snapte het hele punt niet van die onnodige tekst. Ik heb 4 keer de naam Charle de Bordelaire herschreven, gewoon omdat ik het niet verstond.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon het online filmpje.
[..]
Ja, het ging toch om een aantal specifieke woorden die ze checken? Als ze die nou gewoon zonder context laten opschrijven..
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, ik snapte het hele punt niet van die onnodige tekst. Ik heb 4 keer de naam Charle de Bordelaire herschreven, gewoon omdat ik het niet verstond.
Hij is moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon het online filmpje.
[..]
Ja, het ging toch om een aantal specifieke woorden die ze checken? Als ze die nou gewoon zonder context laten opschrijven..
Wow, zo duur? In het begin kocht ik hem continue voor 200 en verkocht hem voor 1K maar zo duurquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Keurig toch?
Ik tik zelf als mijn TP's leeg zijn ook ongeveer 100k aan. In 2 dagen van 20k naar 100k. Ik ben trots.
Al wordt het je soms ook wel makkelijk gemaakt.
[..]
[ afbeelding ]
4-3-3 hè. Was nog veruit de laagste bin ook.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wow, zo duur? In het begin kocht ik hem continue voor 200 en verkocht hem voor 1K maar zo duur
jouw Vilhena is indd de beste #SMLENO van vandaagquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4-3-3 hè. Was nog veruit de laagste bin ook.
dat heb je al 3x gecheckt. Wel jammer een computermannetje dat deze computer niet kan vindenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thorb, wat staat er nu allemaal al op die nieuwe laptop van je?
rijst zijn moeke gaat ookquote:
maar mochten ze op dezelfde dag uitgezonden worden, dan heb ik nu de garantie dat United wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:03 schreef DutchSL het volgende:
Barca en Real spelen toch niet tegelijk..
Die ben ik vergeten te vervangen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:00 schreef DutchSL het volgende:
7 chem voor Gustavo?
Je kunt dan ook Santana gebruiken ipv Boateng
quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar mochten ze op dezelfde dag uitgezonden worden, dan heb ik nu de garantie dat United wordt uitgezonden
Beckford - Agbonlahor, 5atb, bronzen bankquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik mis mijn team uit Fifa 12.
[ afbeelding ]
Bronzen bank, Bent, teamnaam Photo Finish.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beckford - Agbonlahor, 5atb
Jij? Lekker skillen..
maar hij heeft wel, net als Emenike, die combinatie pace en strength die niemand aanstaat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:08 schreef DutchSL het volgende:
De haat op Bent heb ik nooit zo begrepen, zo extreem snel is die niet eens.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:08 schreef DutchSL het volgende:
De haat op Bent heb ik nooit zo begrepen, zo extreem snel is die niet eens.
Ik speel(de) met Bent en Hernandezquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:11 schreef DutchSL het volgende:
Ik speel en speelde liever tegen zo'n type speler die dan Bent had, dan zo iemand met Hernandez of zomaar opeens een verdwaalde Doumbia/Eto'o.
altijd de liefde?quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:12 schreef vandermar het volgende:
Ik vond bent maar slecht vorig jaar.
L'amour toujours
Gosverdomme lekker nummer godverdommequote:
Sturridgequote:Op zaterdag 22 december 2012 03:15 schreef DutchSL het volgende:
Sturridge en (toen die in de BPL kwam) Djibril Cissé waren ook van die kut spitsen om tegen te spelen.
Jan Vennegoor Vennegoor of Hesselinkquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:12 schreef vandermar het volgende:
Ik vond bent maar slecht vorig jaar.
L'amour toujours
Die van Leverkusenquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lars Bender of Sven Bender als CDM?
sekah wetahquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:22 schreef TBakkert het volgende:
zouden jullie 4k profit op Xavi doen?
dankjequote:
Absoluut niet. Veel te weinig marge op dat bedrag.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:22 schreef TBakkert het volgende:
zouden jullie 4k profit op Xavi doen?
Zonde iddquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:54 schreef Tim86 het volgende:
Dit gaat gewoon de SR hit worden dit jaar...dafuq
Alleen yolo goed schrijvenquote:Op zaterdag 22 december 2012 04:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg een paar minuten terug letterlijk dit van een meisje via whatsapp:
'neehee rode hopffdeb mast ik gw dlqpeb eoe de yolo'[ afbeelding ]
Chill nummertje hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:54 schreef Tim86 het volgende:
Dit gaat gewoon de SR hit worden dit jaar...dafuq
Ja, daar ging het fout denk ik. Nu lig ik mezelf huilend in slaap te fappen en ligt zij ergens met haar benen omhoog in een wegrolbare Dixi. Niets lukt tegenwoordig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 04:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen yolo goed schrijven
Rasmus, als je iets in haar drankje doet moet je daarna wel meegaan hè
Hij is ook zo belachelijk goed.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Eerste wedstrijd van mijn team heeft IF Klose gelijk 4 doelpunten gemaakt.
Dat je die bagger nog speeltquote:Op zaterdag 22 december 2012 04:21 schreef ThadCastle het volgende:
Toernooi gewonnen tegen een ventje met een Npower championship team met allemaal spelers met attribute cards
quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:31 schreef Reemi het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rijgt_z_n_vet__.html![]()
Dat nieuwe toernooi?quote:Op zaterdag 22 december 2012 04:21 schreef ThadCastle het volgende:
Toernooi gewonnen tegen een ventje met een Npower championship team met allemaal spelers met attribute cards
Wat zijn de voorwaarden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat nieuwe toernooi?
Dankzij dat nieuwe toernooi heb ik eindelijk weer een paar kaarten verkocht, ook 1 van mijn vele JohnsonsIk heb nog een aantal De Vrijs, Johnsons en Torres Nilo's over.
Ik las hier minimaal 80 chem en het moet een silver team zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat zijn de voorwaarden?
Chill! Eindelijk mijn silvers weer eens van stal halen, en misschien nog een extra team bouwenquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik las hier minimaal 80 chem en het moet een silver team zijn.
ja, FOK! is de autistenhemel grgrquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:16 schreef Fuszy het volgende:
ben ik dan nu al dood? Is dit de hemel/hel?
Oké chill. Is er tenminste plaats voor mijn volk. Leuk om je te ontmoeten, ik ben Fuszy en ik ben een autist.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, FOK! is de autistenhemel grgr
ik ben TBakkert, ook een autistquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké chill. Is er tenminste plaats voor mijn volk. Leuk om je te ontmoeten, ik ben Fuszy en ik ben een autist.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:25 schreef leoon. het volgende:
Ik ben een alcoholist en ik durf er voor uit te komen. *applaus van de hele kring*
Joao Pereiraquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:27 schreef DorperTed het volgende:
Iemand hier ervaring met Joao Pereira en Juanfran? Ik speel nu met de laatste maar is Pereira een vooruitgang?
En mensen ervaring met de RB IF Adriano?
Stats van Adriano zijn beter dan van de 2 eerder genoemde maar toch is zijn rating lager?
Wel te weinig pace denk ik hoor!quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Eens kijken hoe ver ik het met dit team kan schoppen:
[ afbeelding ]
Nog wel even bedenken hoe ik de 80 chem ga halen.
Zo'n soort team kwam ik laatst tegen, helaas verloor ik er van omdat hij alles erin schoot met Jese/Deulofeuquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:34 schreef Jelle_96 het volgende:
Kwam ergens op een forum dit teampje tegen. Lijkt me wel tof om te maken.![]()
[ afbeelding ]
picquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:35 schreef StijnDa het volgende:
Robin van Persie halen voor mijn verder ietwat schrale team.
Gelukkig is je hele voorhoede team nog 90+.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
En we kunnen beginnen!
Wel jammer dat het zo enorm ten koste moest gaan van de pees.
Echt een baas in h2h.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:35 schreef StijnDa het volgende:
Robin van Persie halen voor mijn verder ietwat schrale team.
quote:
Mahlangu heeft 88quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:44 schreef leoon. het volgende:
[..]
Gelukkig is je hele voorhoede team nog 90+.
quote:
Geniale dingetjesquote:
MX player proquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:57 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand hoe ik subtitles kan gebruiken op Android? Moet ik daar een andere videospeler voor hebben ofzo?
Ja, maar die kan je dan alleen in vriendschappelijke wedstrijden gebruiken. (dus non-klassements wedstrijden)quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan je eigenlijk ook de selecties aanpassen in h2h? Ik wil Guidetti bij Zweden hebben.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, maar die kan je dan alleen in vriendschappelijke wedstrijden gebruiken. (dus non-klassements wedstrijden)
Ja, ik verkoop nu ook weer wat makkelijker. Ik heb net de volgende Johnson verkocht voor 3k, nog 4 te gaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:30 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon al 25 / 40 items verkocht vannacht.![]()
De rest is nog niet verlopen, dus daar gaat ook nog wel wat van weg.
Komt door dat nieuwe toernooi zeker?
Daar heb je wel kans op. Al is het silver toernooi niet zo bijzonder.. Ik merk het dus wel al in m'n verkoop.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:35 schreef vandermar het volgende:
IF Bassong gaat hoop ik ook duurder worden nu.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:36 schreef vandermar het volgende:
Godver, Bassong verkocht voor 370K
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit zo makkelijk profit gemaakt
Ja echt briljant.quote:
BOODSCHAP!!11!111111!!1!!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:45 schreef Dudeweiser het volgende:
wat moet ik op de verjaardagskaart van mijn moeder zetten
Ik vind toernooien minder bagger dan seasons. Zeker zilvere toernooien.quote:
Ja dat nieuwe toernooi, ging redelijk eenvoudig. Was wel bang voor dat laatste team met al die upgrades maar liep uiteindelijk goed afquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat nieuwe toernooi?
Dankzij dat nieuwe toernooi heb ik eindelijk weer een paar kaarten verkocht, ook 1 van mijn vele JohnsonsIk heb nog een aantal De Vrijs, Johnsons en Torres Nilo's over.
Zeiken dat het spel zo kut is en dan verkopen, vervolgens koop je het spel weer en ga je weer verder zeiken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:04 schreef wieisboos het volgende:
25 updates downloaden voordat ik kan spelen
ik ben verslaafd kan niet stoppen!! moet fifa spelenquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zeiken dat het spel zo kut is en dan verkopen, vervolgens koop je het spel weer en ga je weer verder zeiken.
FIFA opnieuw opstarten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:18 schreef strakkeman het volgende:
He jongens ik heb nu opeens last van dat online pass dinges. Hij blijft Zeggen dat ik niet bevoegd ben om mijn online pas te registreren heeft iemand dit ook.
PS3 herstart?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:18 schreef strakkeman het volgende:
He jongens ik heb nu opeens last van dat online pass dinges. Hij blijft Zeggen dat ik niet bevoegd ben om mijn online pas te registreren heeft iemand dit ook.
Even in de downloadgeschiedenis de pass opnieuw downloadenquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:18 schreef strakkeman het volgende:
Ik heb dit eerder een paar keer gehad maar bij opnieuw opstarten ging het nu maar nu dus niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:19 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Even in de downloadgeschiedenis de pass opnieuw downloaden
Kijk is naar Leno ook een goede keeperquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:24 schreef vandermar het volgende:
Ik ga SIF Ter Stegen denk ik eens proberen, 80 kicking is beter dan de 60 van Adler.
Al gehad, Adler is beterquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:25 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Kijk is naar Leno ook een goede keeper
bakkusquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lambal ik was nog eerder wakker
quote:
Hey dankjewel he.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 10:00:21New #FUTmas special: The Silver Balls tournament is LIVE & available all week until Dec 27. Reqs: 18 Silver players, minimum chemistry = 80. reageer retweet
Ik had hem vannacht voor 370K verkochtquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:49 schreef Ajacied7 het volgende:
IF Bassong kost nu 1,7 miljoen op PS3.
Toch balen dat ik hem toen verkocht heb.
Hoezo ben je daar niet blij mee? Je had verlies kunnen hebben..quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had hem vannacht voor 370K verkocht1,5K winst netto
toen wist ik nog niet van het toernooi
Voordat ik wist van het toernooi was ik blij, nu niet meerquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoezo ben je daar niet blij mee? Je had verlies kunnen hebben..
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voordat ik wist van het toernooi was ik blij, nu niet meerik had er vast wel meer voor kunnen krijgen. Maar ik ben blij dat ik van hem af ben.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wees maar blij
Ik heb 'm! En als ik mijn clubgenoten moet geloven is het geluid van de mic goed. Hij zit ook erg lekker, doordat 'ie over je oren zit in plaats van erop. Er zit een klein kastje bij waarmee je apart het geluid van je game en het geluid van je chat kunt regelen. Enige minpuntje is dat je er extra componentenkabels bij moet hebben, maar die had ik nog van mijn Ps2.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze headset een beetje aan te raden? Hij is het best verkocht en de meeste reviews zijn positief.
Joa wie hebben bier pong gedoanquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:
Wijven die bier drinken voor het glazenhuis om geld in te zamelen!
Die componentkabels heb ik nog wel liggen, ook de prijs valt mee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb 'm! En als ik mijn clubgenoten moet geloven is het geluid van de mic goed. Hij zit ook erg lekker, doordat 'ie over je oren zit in plaats van erop. Er zit een klein kastje bij waarmee je apart het geluid van je game en het geluid van je chat kunt regelen. Enige minpuntje is dat je er extra componentenkabels bij moet hebben, maar die had ik nog van mijn Ps2.
Kabels van turtlebeach zijn kut. Heb er zelf een gehad maar na al dat gezeik ben ik over gestapt op Astro's.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze headset een beetje aan te raden? Hij is het best verkocht en de meeste reviews zijn positief.
Wat is er kut aan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kabels van turtlebeach zijn kut. Heb er zelf een gehad maar na al dat gezeik ben ik over gestapt op Astro's.
Het kabeltje wat naar je rechter oor gaat ging bij mij 4 keer stuk terwijl ik er normaal mee omgingquote:
met van der meijde, tegelijk met psv zou kunnen jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:11 schreef ThadCastle het volgende:
Vanavond Coen en Sander vs Van der Meijde? Tegelijk met PSV zeker
Mertsesacker zou ook van die piepjes moeten hebben als hij in z'n achteruit gaatquote:
Vrij groot jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laten we zeggen een meter of 10 op 30 meter
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mertsesacker zou ook van die piepjes moeten hebben als hij in z'n achteruit gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |