PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Wat is er gebeurd met de silvermarkt dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw toernooi!!Silver, minimaal 80 chemistry. Uiteraard een poging om de silvermarkt nog wat te redden.
alles dropt...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de silvermarkt dan?
het interesseert mensen denk ik gewoon minder, dus nu willen ze de interesse weer opwekken...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heeft dat ook nog een bekende reden?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:20 schreef DutchSL het volgende:
Dat silver balls toernooi is dus het speciale offer voor vandaag? Geen speciale packs?
Pink Floydquote:
Radar love wordt ook nog best vaak gedaan bij al die talentenshows, dat vind ik mooiquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pink Floyd![]()
Nederlandse glorie:
twitter:ChuBoi twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 00:55:01Oh yeah, before I leave: autobuyers are getting sorted. #FUT reageer retweet
en dan heb je nog Felipe Santana; speelt in het echt nooit, is een langzame dikkert en heeft 81 pace en iedereen wil hemquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:28 schreef DutchSL het volgende:
Munoz is nu 59 pace en low rated gold![]()
Terwijl hij IRL juist erg goed is, Liverpool heeft ook interesse las ik laatst.
Net nu ik op vakantie ga, de allereerste van het jaar.quote:
Moet je maar eens het nummer Hocus Pocus van Focus downloaden maar dan de amerikaanse LP versiequote:Op zaterdag 22 december 2012 01:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Radar love wordt ook nog best vaak gedaan bij al die talentenshows, dat vind ik mooi
ik vind België van het goede doel ook goed
zal ook wel op youtube staan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je maar eens het nummer Hocus Pocus van Focus downloaden maar dan de amerikaanse LP versie
In de post van mij met Golden Earring staat de live versiequote:
ik heb wel wat beelden van hem gezien, Hummels is snellerquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:32 schreef DutchSL het volgende:
Santana is IRL niet langzaam hoor
Maar hij is wel overpowered.
Maar 1 dag schijnbaar?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Net nu ik op vakantie ga, de allereerste van het jaar.verdomme
zijn ze alquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand idee hoe ik ze allemaal op 9 chem krijg?
Oh, dan mis ik niet veel.quote:
Klopt niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh, dan mis ik niet veel.
IF Inlerquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand idee hoe ik ze allemaal op 9 chem krijg?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Die android app werkt best goed. Nu wachten totdat de app gehackt wordt.
Dan heb je de verkeerde beelden gezien denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb wel wat beelden van hem gezien, Hummels is sneller
hmm... dan zal ie wel geen volle snelheid gegaan zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde beelden gezien denk ik
Google maar eens op Santana & sprintstark of schnelligkeit, al die Duitsers noemen dat juist als zijn sterke punt.
mijne is altijd strict, ik vind ook mensenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:40 schreef Tim86 het volgende:
Nu mijn NAT ineens weer restricted is kan ik het vergeten om tegenstanders te vinden in die silver cup
Triple link met Naldoquote:Felipe Santana würde durch seine enorme Schnelligkeit noch einmal zusätzliche Qualität und neue Fähigkeiten in den Kader bringen
Halve finale en finale van silver cup is altijd kut..rest ook geen problemen mee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijne is altijd strict, ik vind ook mensen
jep, ik heb hem op de tab, niet verkeerd, alleen beetje langzaam...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Halve finale en finale van silver cup is altijd kut..rest ook geen problemen mee.
Is die Android app nu officieel uit?
op S2 is ie niet heel veel sneller dan op de S1...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Niet heel snel nee, maar dat kan ook aan mijn galaxy s(1) liggen
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Die android app werkt best goed. Nu wachten totdat de app gehackt wordt.
Ik wens hem succes!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:27 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:ChuBoi twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 00:55:01Oh yeah, before I leave: autobuyers are getting sorted. #FUT reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |