PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Ja snorry, ben in een marokkaanse bui.quote:
Inderdaad, gaat wel wat ver.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
dat meisje in dat gifje is wel fucking mager zeg
jij moet nu wachten, ik moet caviabak verschonenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik speel echt kut dus hopelijk zometeen beter, gold of silver?
kquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij moet nu wachten, ik moet caviabak verschonenspeel maar nog een wedstrijd
Want een necrofiel valt graatmagere dames?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja idd, welke necrofiel heeft die erin gezet?
Waar dan op, negers?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Want een necrofiel valt graatmagere dames?
Op geraamtes tog jwz.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Want een necrofiel valt graatmagere dames?
quote:
De tv is een eindje vandaan dus is het liggend wel moeilijk te zien.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
Pijnboompit pijnboompit, liggend kan je gamen maar het is beter dat je zit.
True datquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
Pijnboompit pijnboompit, liggend kan je gamen maar het is beter dat je zit.
Nee, zou je het misschien even kunnen uitleggen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat een necrofiel is, of wel?
Bril kopen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
De tv is een eindje vandaan dus is het liggend wel moeilijk te zien.
Ik speel overal en nergens tegenwoordigquote:
Slechte instelling.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel overal en nergens tegenwoordig
Die LW is fucking slechtquote:
Hè, ik dacht al waarom reageer jij. Ik had jou dus geciteerd ipv zhano. Nevermind.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, zou je het misschien even kunnen uitleggen?
slecht. Wij een pootjequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
Wat een kut goals weer vandaag. Nu ook weer. Hij wil steekpass geven komt tegen mijn speler aan precies in zijn voeten en 1 op 1 met keeper
n00000000000000000000000000000bquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:45 schreef Thorb het volgende:
kut nu ben ik de slechtste van fok
met rust had je 1 schot dus ik dacht dat ik wel zou winnen
Omdat hij de hoogst rated LB van Mexico is (niet de snelste) Vorig jaar was hij al 1 van mijn favoriete LBsquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Torres Nilo 4231 voor 150c.#smleno
Waarom is die knul eigenlijk zo duur?
Buffonquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef Rijst het volgende:
Luca Toni 50 doelpunten en weer handhaving in dvi1.Nu maar even Buffon halen.
Marchetti of Handanovic, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
BuffonZonde van je coins, is echt vreselijk overpriced
Binnenkort doen wij weer. Maak ff een paar nieuwe silver teamsquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:04 schreef Thorb het volgende:
Zat er nog over te denken die penal te missen maar na 4 nederlagen wilde ik winnen
waarom zou je een penal missenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:04 schreef Thorb het volgende:
Zat er nog over te denken die penal te missen maar na 4 nederlagen wilde ik winnen
Misschien dat ik er vanavond nog eentje bijmaakquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Binnenkort doen wij weer. Maak ff een paar nieuwe silver teams
YOLO lifestylequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
BuffonZonde van je coins, is echt vreselijk overpriced
Ik vond hem niet terecht en die bal was toch al wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou je een penal missenwas gewoon terecht. Alleen rood vond ik wat overdreven maar goed.
Hoe gaat het met je kutteam?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou je een penal missenwas gewoon terecht. Alleen rood vond ik wat overdreven maar goed.
ok laat dan maar xdquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb er 6 dus ik weet niet over welke je het hebt
ojaquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bedoelt zeker dat team die ik vandaag liet zien of nie
Wat is je zilvere team?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gedegradeerd uit divisie één.Het is, voor mij dan, niet meer te doen met mijn silvers nu iedereen een heel goed gouden team kan halen..
Ik mis de single games.
En ja, dan moet ik maar beker spelen. Ware het niet dat ik in de (halve) finales amper een tegenstander kan vinden.
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gedegradeerd uit divisie één.Het is, voor mij dan, niet meer te doen met mijn silvers nu iedereen een heel goed gouden team kan halen..
Ik mis de single games.
En ja, dan moet ik maar beker spelen. Ware het niet dat ik in de (halve) finales amper een tegenstander kan vinden.
Don't hate the squad, hate the gamequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:12 schreef TBakkert het volgende:
vanaf vandaag haat ik Serie A teams tot in het diepst van mijn hart
neequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Don't hate the squad, hate the game
hadquote:
Verkocht voor de crash. Speelde best leuk eigenlijkquote:
Muriel, Welliton, Biabiany zijn echt kutmongolenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:21 schreef Rijst het volgende:
Tis gewoon niet leuk om tegen Muriel, Wellinton te spelen. Ze scoren gewoon zo makkelijk terwijl ik 2x zoveel moeite moet doen
Gewoon vuur met vuur bestrijdenquote:
Serie A is bijna altijd ultra-defensief en ik vind het niet leuk om op de counter te spelen, maar echt door een verdediging combineren is er zo ook niet aanquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkocht voor de crash. Speelde best leuk eigenlijkMaar waar schuilt je haat dan in? BPL kan ik plaatsen met Bent, Lennon, etc etc.
heb je nou ook al verstand van brandjes blussen jonguhquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon vuur met vuur bestrijden
wat een heldquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb je nou ook al verstand van brandjes blussen jonguh
In het echt wel, maar in Fifa is het gewoon hoe de speler er mee om gaat. Genoeg aanvallende spelers in de serie A om een leuk elftal mee te maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Serie A is bijna altijd ultra-defensief en ik vind het niet leuk om op de counter te spelen, maar echt door een verdediging combineren is er zo ook niet aan
maar dat doet bijna/helemaal niemand...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het echt wel, maar in Fifa is het gewoon hoe de speler er mee om gaat. Genoeg aanvallende spelers in de serie A om een leuk elftal mee te maken.
Je denkt datj ij het erg hebt. Koop maar een xbox. Veel betere tegenstandersquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar dat doet bijna/helemaal niemand...
dat valt reuze mee, ik heb bij een vriend zo vaak online gespeeld op xboxquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je denkt datj ij het erg hebt. Koop maar een xbox. Veel betere tegenstanders
Niet liegen man GJE2quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat valt reuze mee, ik heb bij een vriend zo vaak online gespeeld op xbox
speelt ook gewoon divisie 1, win ik het meest ook gewoon in
denken dat ik nu liegquote:
Tja schijnbaar !quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo, nou, dan zul je een partij moe geweest zijn ?
Wat boeit zijn naam ons nouquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
denken dat ik nu lieg
ik zou de naam van de vriend in kwestie willen noemen, maar dat doe ik niet zomaar op een forum
ps3 heeft een kleine controller. Een kleine controller is voor kleine handjes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
denken dat ik nu lieg
ik zou de naam van de vriend in kwestie willen noemen, maar dat doe ik niet zomaar op een forum
Sorryquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat boeit zijn naam ons nou
@Mathijs zal nog eens 2 uur wachten op een potje...
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja schijnbaar blijkbaar !
Vervelende is dat ik met Thorben een potje fifa zou gaan doen
aziatische kinderarbeidertjes hebben toch ook kleine handjes? dan kunnen ze goed schoenen makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
ps3 heeft een kleine controller. Een kleine controller is voor kleine handjes.
Ik heb ook een ps3 maar doe graag mee met de grote jongensquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
aziatische kinderarbeidertjes hebben toch ook kleine handjes? dan kunnen ze goed schoenen maken
Hier ook, alleen dan in anderhalve dag van 15k naar 50k en een halfvolle TP.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:04 schreef TBakkert het volgende:
in 1 dagje van bijna 20k naar 40k, zonder te spelen
#SMLENOquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
Vilhena 4-3-3 voor 200 coins.Stond er al 40 minuten op.
En zijn slavenvolgers kopen het ook nog eens op itunesquote:
Bij mij begint het weer een beetje te lopen. Het handeltje komt weer op gang.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
#SMLENO
Ik verkoop nog steeds niet zoveel, ik word ook steeds geundercut
Gwn goeje musiekjen, heledag op riepiet ksi army represent get hyper boem boemquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En zijn slavenvolgers kopen het ook nog eens op itunes
dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij begint het weer een beetje te lopen. Het handeltje komt weer op gang.
clubsquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij begint het weer een beetje te lopen. Het handeltje komt weer op gang.
yea ik kanw elquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ok. Nog meer Dutchies die meedoen?
zieeek!quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:24 schreef TBakkert het volgende:
op enorm veel spelers een bod uitgebracht zodat ik 500 coins winst zou maken, nu even slapen, dan kijk ik wel
heb nu bijna 50k
Lekker manquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:24 schreef TBakkert het volgende:
op enorm veel spelers een bod uitgebracht zodat ik 500 coins winst zou maken, nu even slapen, dan kijk ik wel
heb nu bijna 50k
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eerst nog even een potje de headset opladen.
Ik denk 1-2 Twente door een buitenspelgoal of 90+4quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef Nickskuh het volgende:
Ik wil inzetten op AZ - Twente maar wat denken jullie van die westrijd?
Winst of gelijk denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef Nickskuh het volgende:
Ik gok op een 2-0 overwinning van AZquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef Nickskuh het volgende:
twentuh wintquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef Nickskuh het volgende:
Geef je geld maar aan mij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef Nickskuh het volgende:
Beverwijk?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Morgen naar de zwarte markt. Eens even kijken naar fake Beats by Dre
Jepquote:
Geen flikker aan, ben er een keer geweest maar daar loopt enkel paupervolk rond.quote:
kijke kijke niet kopequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ga ik elk jaar heen man, wel leuk eens in het jaar. Niet te vaakquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen flikker aan, ben er een keer geweest maar daar loopt enkel paupervolk rond.
Kun je daar ook gelijk je eerste kapsalon halenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga ik elk jaar heen man, wel leuk eens in het jaar. Niet te vaak
Na die poepbacterie in het nieuws ben ik klaar met dat soort voedsel voorlopigquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kun je daar ook gelijk je eerste kapsalon halen
Kan je beter weghalenquote:
Je in-ears waren niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hmm inderdaad. Je kan veel beter naar Belgie rijden voor legaal vuurwerk. Veel goedkoper dan Nederland ivm brandstof enzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon legaal vuurwerk?
Klopt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm inderdaad. Je kan veel beter naar Belgie rijden voor legaal vuurwerk. Veel goedkoper dan Nederland ivm brandstof enzo
Zitten me nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je in-ears waren niet goed genoeg?
2e keer al dat je dit zegtquote:
Niet vaak genoeg blijkbaar dus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
2e keer al dat je dit zegt
Ach, was het proberen waard. heb m'n gespendeerde euro's alweer terugquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg blijkbaar dus.
Goed zo. Ik gebruik gewoon Phillips oortjes van een 10tje en die is nu al iets van een jaar uit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, was het proberen waard. heb m'n gespendeerde euro's alweer terug
Echte bazen rollen met de apple oortjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Goed zo. Ik gebruik gewoon Phillips oortjes van een 10tje en die is nu al iets van een jaar uit.
Gingen bij mij te snel aan de slijtage.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echte bazen rollen met de apple oortjes
Heb met 1 setje 3 jaar gedaan. Waarvan 1 oortje erafgeknipt wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gingen bij mij te snel aan de slijtage.
Okequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:15 schreef vandermar het volgende:
Duurkoop is slechtkoop luidt het spreekwoord
Serieeuss op Veronica?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zometeen komt Storage Wars weer. Leuk programma.
Opslag-boxen kopen dmv veiling en de inhoud met winst verpatsenquote:
Zo'n nep programmaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Opslag-boxen kopen dmv veiling en de inhoud met winst verpatsen
scripted als neuk ja, maar idd vermakelijk genoeg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n nep programmaMaar wel vermakelijk. Net als Hardcore Pawn en Pawnstars
Btw die beats oortjes zijn fucking chill man, niet zo zeiken
Ik heb ook een beats koptelefoon, maar ik voel me toch altijd een beetje een mongool om daar mee over straat te lopenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
scripted als neuk ja, maar idd vermakelijk genoeg.
Ik had JAYS A-Jays Four. Dure dingetjes nog, maar die in-ears zitten me gewoon niet. Ik twijfel om gewoon zo'n koptelefoon te halen ervan, dure bende
ja precies, zo grofquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ook een beats koptelefoon, maar ik voel me toch altijd een beetje een mongool om daar mee over straat te lopenPlus onhandig als je ze af moet doen, zijn oortjes toch beter
Idd, daar hou ik hem voorquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ja precies, zo grofMaar voor thuisgebruik in de nacht wel weer chill
Wil niet weer die in-ears kopen, zit me gewoon niet lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, daar hou ik hem voorOortjes zijn voor onderweg
Uberhaupt in-ears zitten je niet? Heb je al veel verschillende vormen geprobeerd? Ik had dat eerst ook, maar heb nu een aantal zo'n chille rubbertjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil niet weer die in-ears kopen, zit me gewoon niet lekker
Dusja, of koptelefoon of oortjes. Twijfelzzz harde leventje
Zijn je in-ears oortjes rood?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uberhaupt in-ears zitten je niet? Heb je al veel verschillende vormen geprobeerd? Ik had dat eerst ook, maar heb nu een aantal zo'n chille rubbertjes
Met oortjes bedoel ik inmiddels al in-ears
Ja heb rooie oortjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zijn je in-ears oortjes rood?
Ja heb toen zo'n setje gekocht, zaten 5 maatjes bij, pastten me allemaal niet. Zit ook niet lekker, zit zo vacuum in je oorquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uberhaupt in-ears zitten je niet? Heb je al veel verschillende vormen geprobeerd? Ik had dat eerst ook, maar heb nu een aantal zo'n chille rubbertjes
Met oortjes bedoel ik inmiddels al in-ears
ja vooral als het over coins gaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hebben jullie ook lurkers die dan allemaal random dingen waar het over gaat hier ineens gaan bevragen? :p?
maak eens een foto van je oor ben wel benieuwd hoe die er dan uitziennnnnquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja heb toen zo'n setje gekocht, zaten 5 maatjes bij, pastten me allemaal niet. Zit ook niet lekker, zit zo vacuum in je oor
Dafuqquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
maak eens een foto van je oor ben wel benieuwd hoe die er dan uitziennnnn
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
hoe kunnen ze nou niet passen zit je oorlel ervoor
ik heb die dre in ears maar 1 kant zit kutquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja heb toen zo'n setje gekocht, zaten 5 maatjes bij, pastten me allemaal niet. Zit ook niet lekker, zit zo vacuum in je oor
Ja, rechts zat wel goed, maar links pastte niet lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik heb die dre in ears maar 1 kant zit kutkoptelefoon echt veel relaxter maar niet echt zin om er zoveel geld aan uit te geven.
zelfdequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, rechts zat wel goed, maar links pastte niet lekker
Dat had ik ook toen ik met 5 atb speelde, na een paar potjes is het niet leuk meer en toen het team weggedaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:49 schreef Revontulet het volgende:
Iemand heb zn controller neergelegd nadat hij achterkwam tegen mijn 5ATB emenike-welliton team
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:49 schreef Revontulet het volgende:
Iemand heb zn controller neergelegd nadat hij achterkwam tegen mijn 5ATB emenike-welliton team
Ha je bent zijn vader!quote:
Was maar een grapje, welliton - emenike vind ik al te ver gaan, 5atb zeker!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik met 5 atb speelde, na een paar potjes is het niet leuk meer en toen het team weggedaan
Steek je er nou nog steeds geld in?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef Maver24 het volgende:
klopt het dat je geen fifa points kan toevoegen ???, iemand die hier meer van af weet
nee even een keertje, maar dat was dus mijn vraag nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Steek je er nou nog steeds geld in?
Sorry tijgerquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nee even een keertje, maar dat was dus mijn vraag niet
Welke spelers? Ik ben op dit moment niet eens aan het biedenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
DS hou is op met mijn spelers overbieden
Dat publiek ging wel los zeg, valt een beetje tegenquote:
Oh sorry danquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke spelers? Ik ben op dit moment niet eens aan het bieden
DIe kunnen alleen het you'll never walk alone meeschreeuwenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat publiek ging wel los zeg, valt een beetje tegen
handicap zekerquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef quer het volgende:
Ik kan nooit goed spelen met spelers met een sterke linkervoet
Emnes is beterquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef Nickskuh het volgende:
Zometeen eens ff kijken of ik hier iets mee kan
[ afbeelding ]
Soort vanquote:
Nee, best een prima goal.quote:
Die van dit jaar is ook wel fijn vind ik. En ik verkracht hem zelfs op CDMquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
Ik mis de Sneijder van vorig jaar in FUT
Ik had hem ook op CDM vorig jaar, prima spelert.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die van dit jaar is ook wel fijn vind ik. En ik verkracht hem zelfs op CDM
IF CASTAquote:
Ik zou gewoon Robinho en Pato weghalen en Rodriguez + Jackson daar neer zettenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou ik dit op een leuke manier afmaken? Liefst geen Lucho
Die heb ik al in een andere Hybrid, en dan IF Rodriguezquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Robinho en Pato weghalen en Rodriguez + Jackson daar neer zetten
Geen last vanquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
Ik heb het idee dat vorig seizoen het makkelijker was voor zilvers tegen gouden teams dan dit jaar.
Bij Sporting zit een hele goede non shiny Braziliaanse CMquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Eliasquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Sporting zit een hele goede non shiny Braziliaanse CM
Goede tip, thanksquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Sporting zit een hele goede non shiny Braziliaanse CM
twitter:FootballFunnys twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 15:57:49BREAKING NEWS: The end of the World has been cancelled for another 10 years, to give Arsenal the chance to win a trophy. reageer retweet
Burn Thorb.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:46 schreef Tim86 het volgende:
twitter:FootballFunnys twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 15:57:49BREAKING NEWS: The end of the World has been cancelled for another 10 years, to give Arsenal the chance to win a trophy. reageer retweet
Hahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:46 schreef Tim86 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil IF Moutinho er graag in hebbenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Haha die had ik ook gemaaktquote:
Ja. 2v2 ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
Iemand die nog te porren is voor een potje?
Zing even een stukjequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef wieisboos het volgende:
Het nummer dat nu op 3FM is zat in mijn eerste Fifa.. Welke nerd weet welke Fifa dat was?
2000quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef wieisboos het volgende:
Het nummer dat nu op 3FM is zat in mijn eerste Fifa.. Welke nerd weet welke Fifa dat was?
FIFA 2000quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
stop the rock cant stop lalalala
ga je me nou vertellen dat ik voor niets een silver team heb gemaakt vanavond, bloed zweed en tranen jongquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wij 2 vs Timmy Turner en Tim86
Kan toch allebei flapdrolquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
ga je me nou vertellen dat ik voor niets een silver team heb gemaakt vanavond, bloed zweed en tranen jong
die reclame had ik ook maar FIFA 1999 had ik niet. Euro 2000 was mijn eerste voetbalspelquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Beste FIFA nr ooit
edit: hey ik had die reclame met dat Nederlandse jongetje + Kobe en Messi voor het filmpje
ben je al online? gaan we wel futten want wss wil niemandquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:01 schreef ThadCastle het volgende:
Dus 2vs2 op de Xbox wie durft tegen Thorb en mij?
Heel ff mijn tradepiles opschonenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
ben je al online? gaan we wel futten want wss wil niemand
Niet eens jullie hebben nog niet betaald ertussenquote:
he wat welke?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet eens jullie hebben nog niet betaald ertussen
Chumbawambaquote:
Laatst zei je nog dat je div 1 had gewonnen met je Luis Fabiano team..dat was gelul dus?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef Rijst het volgende:
Het lukt me maar niet om div 1 te winnen
Jonge met mn italianen nu.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je div 1 had gewonnen met je Luis Fabiano team..dat was gelul dus?
okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |