SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Vier hier dat leila bij ons aanwezig kan zijn, amen![]()
ze roept ons, wat zou ze zeggen?
Neen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ken je Judeska van FC kip niet?
Wat lul je nouquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
uuuuu zet de break erop.
youtubeee fc kipquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb echt geen idee waar jullie het over hebben
bankhangen en oma's vermakenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef Kimberliedje het volgende:
Gaan jullie iets leuks doen met Kerstmis enzulks?
Geen garnalen iig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef supersof het volgende:
wat eten jullie nu, of wat is het laatste wat je gegeten hebt?
Jawel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet tegen een vrouw
Thuis eten, denk ik. Gourmetten of zo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef Kimberliedje het volgende:
Chicken Bacon Melt, 30cm Cheese & Oreganoquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef supersof het volgende:
chocoladekoekjes en als avondeten shoarmaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef supersof het volgende:
Dat staat gelijk aan geld af troggelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bankhangen en oma's vermaken
smoeltjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef supersof het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aan geld af troggelen.
Je hebt het over je kleine vriend nu?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Thuis eten, denk ik. Gourmetten of zo.
[..]
Chicken Bacon Melt, 30cm Cheese & Oregano.
nahh heb voor sinterklaas al 50 euro van een oma gehadquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aan geld af troggelen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je hebt het over je kleine vriend nu?
bij de ander dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nahh heb voor sinterklaas al 50 euro van een oma gehad
Naar verjaardag van tante en verder niet veelquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef Kimberliedje het volgende:
1. hoe wil ik daar bij komen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je hebt het over je kleine vriend nu?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1. hoe wil ik daar bij komen?
2. die ga ik op eten.
Nee, ik neem nooit pijnstillers.quote:
Ik ook niet, die dingen werken niet bij mijquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik neem nooit pijnstillers.
I'm a survivor jwz
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1. hoe wil ik daar bij komen?
2. die ga ik niet op eten.
Snap ik. Ik hou niet van oma's.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind haar ook irritant
oh bij mij werkt een halve asprine al. Maar kan er op zich wel mee leven (:quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, die dingen werken niet bij mij.
Oke, mooi zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oh bij mij werkt een halve asprine al. Maar kan er op zich wel mee leven (:
ik vind ze wel leuk maar die ene is echt onuitstaanbaar somsquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Snap ik. Ik hou niet van oma's.
Dat ontken ik inderdaad niet, geen 30cm, maar niet klein.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar je ontkent niet dattie klein is.
ga kijken als je het wil wetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar je ontkent niet dattie klein is.
wat is er moeilijk aan maximaal 6 per dagquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik neem altijd veels te veel asperines ik kan echt niet met medicijnen om gaan
Joh. Dat doe je jezelf aan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik neem altijd veels te veel asperines ik kan echt niet met medicijnen om gaan
Maar je hebt ook van die zware waar je maar 1 per dag mag en dan neem ik er 3quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan maximaal 6 per dag
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar je hebt ook van die zware waar je maar 1 per dag mag en dan neem ik er 3
Autist.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
er met je klauwen vanaf blijven als je er al 1 gehad hebtquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat moet ik hier aan doen dat ik het niet meer doe
ja maar omdat het niet werkt neem ik er nog 1quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er met je klauwen vanaf blijven als je er al 1 gehad hebt
Dan moet je wat anders pakken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar omdat het niet werkt neem ik er nog 1
ja zelf wetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar omdat het niet werkt neem ik er nog 1
Jawel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
maar je kan ook toch niet een overdosis krijgen van asperines
3 per dag? Waarom?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat je geen vrouw bentquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
1 werkt niet de 2de werkt meestal en de 3de om het nog meer te verminderen
Probeer maar eens te lopen met een gekneusde rib!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso pijnstillers, wordt dan een kerel en negeer de pijn of doe iets aan de oorzaak van de pijn.
maw: Harden the fuck up.
Dit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso pijnstillers, wordt dan een kerel en negeer de pijn of doe iets aan de oorzaak van de pijn.
maw: Harden the fuck up.
Dan krijg je van de huisarts wel pijnstillers voorgeschreven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Probeer maar eens te lopen met een gekneusde rib!
Ja, dat doet pijn. Moet je dan maar meteen de hele kast leegslikken? Hoe kom je uberhaupt aan een gekneusde rib?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Probeer maar eens te lopen met een gekneusde rib!
Toen ik een gekneusde rib had ging ik asperines nemen en niet veel bewegenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan krijg je van de huisarts wel pijnstillers voorgeschreven.
Dan moet je naar de HA gaan, dan krijg je pillen voorgeschrevenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Toen ik een gekneusde rib had ging ik asperines nemen en niet veel bewegen
Ik zal er wel weer gezeik over krijgen dat ik stoer doe maar goed: Iemand sloeg er hard tegen aan vanaf onderquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat doet pijn. Moet je dan maar meteen de hele kast leegslikken? Hoe kom je uberhaupt aan een gekneusde rib?
Het is nu al over, was paar maanden terugquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je naar de HA gaan, dan krijg je pillen voorgeschreven
neejoh de HA is voor watjes, jeweettquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je naar de HA gaan, dan krijg je pillen voorgeschreven
ewa swa, niet vechten, geen pijn. Ideaal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zal er wel weer gezeik over krijgen dat ik stoer doe maar goed: Iemand sloeg er hard tegen aan vanaf onder
Tegen wat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik neem altijd paracetamol, helpt meestal wel bij mij
Dat kan je niet altijd voorkomenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ewa swa, niet vechten, geen pijn. Ideaal.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat kan je niet altijd voorkomen
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ewa swa, niet vechten, geen pijn. Ideaal.
Sowieso, standaard PI'squote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal deze kut PI als standaard?
Zo kijk ik in het echt ook altijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
hij is lievvvquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
Als iemand me moeder uitscheld gaat tie te ver, dat pik ik niet.quote:
Euuuh. Nee. Daar issie niet voor bedoeld. De uitleg is lastig en ik ga even kijken of ik hetuitleg topic zo kan vinden.quote:
Niet waar. Ik heb foto's van je gezienquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zo kijk ik in het echt ook altijd
Standaard PI's zijn de pest van FOK!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Sowieso, standaard PI'sBehalve de standaard FOK-PI uiteraard.
ik weet waar hij voor bedoeld isquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euuuh. Nee. Daar issie niet voor bedoeld. De uitleg is lastig en ik ga even kijken of ik hetuitleg topic zo kan vinden.
Jaa maarjaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb foto's van je gezien
Klopt. Alleen bij Hork pakt het meestal goed uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Standaard PI's zijn de pest van FOK!
Als iemand mijn moeder uitscheld weet ik dat ze het 9/10 keer doen om mij te kwetsen. Als je dan er op in gaat door te vechten laat je eigenlijk alleen zien dat je jezelf uit de tent laat lokken en daarmee je zwakte te laten zien. Beter maak je gewoon een goede opmerking terug.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als iemand me moeder uitscheld gaat tie te ver, dat pik ik niet.
Als iemand me aanvalt moet ik mezelf verdedigen maar is het alsnog vechten
Deze manquote:
Ik weet dat de meeste mensen het gewoon zeggen in de hoop op een gevecht, echt van die gasten die met iedereen ruzie zoeken maar als het er op aan komt wegrennen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als iemand mijn moeder uitscheld weet ik dat ze het 9/10 keer doen om mij te kwetsen. Als je dan er op in gaat door te vechten laat je eigenlijk alleen zien dat je jezelf uit de tent laat lokken en daarmee je zwakte te laten zien. Beter maak je gewoon een goede opmerking terug.
"Jouw moeder is dik"
"Lastig he, met een andere belediging komen dan dit"
En als iemand je aanvalt moet je je verdedigen, zeker. Maar moet dat met vechten? Je kan toch afweren en weglopen? Sowieso valt iemand je niet zomaar aan, dus daar is meer aan vooraf gegaan.
Daarom, hoofd koel houden. Gewoon een slimme opmerking maken waardoor ze voor lul staan. Dan heb je op voorhand al gewonnen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet dat de meeste mensen het gewoon zeggen in de hoop op een gevecht, echt van die gasten die met iedereen ruzie zoeken maar als het er op aan komt wegrennen...
En als ik boos word dan denk ik niet meer echt na..
nadenken is sowieso al niet je sterkste puntquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet dat de meeste mensen het gewoon zeggen in de hoop op een gevecht, echt van die gasten die met iedereen ruzie zoeken maar als het er op aan komt wegrennen...
En als ik boos word dan denk ik niet meer echt na..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nadenken is sowieso al niet je sterkste punt
Ja dat ik een idiote junk ben hoor ik al zatquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nadenken is sowieso al niet je sterkste punt
Ja maar ik kan nooit iets tijdens de ruzie verzinnen erna verzin altijd goede dingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom, hoofd koel houden. Gewoon een slimme opmerking maken waardoor ze voor lul staan. Dan heb je op voorhand al gewonnen.
Ik zeg toch niet dat je een idiote junk bentquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat ik een idiote junk ben hoor ik al zat
daar komt het op neer, ik doe wel BBL maar ben niet gekquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je een idiote junk bent
Wat heeft je opleidingsniveau er mee te maken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
daar komt het op neer, ik doe wel BBL maar ben niet gek
Daarna verzin je pas goede dingen? Onthoudne en de volgende keer gebruiken!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar ik kan nooit iets tijdens de ruzie verzinnen erna verzin altijd goede dingen
wat heeft dat met je opleiding te maken? Je moet niet alles zo serieus nemen wat ik zeg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
daar komt het op neer, ik doe wel BBL maar ben niet gek
oowquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat heeft dat met je opleiding te maken? Je moet niet alles zo serieus nemen wat ik zeg.
Ja maarja je vecht gewoon veel sneller door kwetsende opmerkingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heeft je opleidingsniveau er mee te maken?
[..]
Daarna verzin je pas goede dingen? Onthoudne en de volgende keer gebruiken!
Hihi, serieus nemenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat heeft dat met je opleiding te maken? Je moet niet alles zo serieus nemen wat ik zeg.
Moet je je afleren, krijg je alleen maar problemen vanquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maarja je vecht gewoon veel sneller door kwetsende opmerkingen
Ja maar ze beginnen soms met k over men moeder dan kan ik me niet meer inhoudenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, en een goede opmerking is zonder kracht/scheldwoorden. Dus als iemand je moeder voor kutwijf uitscheld niet meteen met "Je moet je bek houden gore teringlijer!"
Want dan wordt je driftig.
Kan je beter antwoorden: Komt dit van een kind met 2 vaders?
Ja ik heb al 3x rots en water gehad maar hielp niksquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je je afleren, krijg je alleen maar problemen van
Weet je wat je dan kan zeggen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar ze beginnen soms met k over men moeder dan kan ik me niet meer inhouden
rots en waterquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik heb al 3x rots en water gehad maar hielp niks
Rots & Water, een psychofysieke training voor jongens en meisjes voor basisonderwijs en voortgezet onderwijs, jeugdhulpverlening, jeugddetentie en GGZ.quote:
Ja maar dan slaan hun mij door mijn opmerkingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet je wat je dan kan zeggen?
"Waarom begin je meteen met dat soort woorden erbij, kan je het anders niet winnen?"
Je moet dat soort gasten gewoon trollen.
Beter je best erop doen. Het klinkt wat suf, en iedereen zegt het, maar het is echt beter voor jezelfquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Rots & Water, een psychofysieke training voor jongens en meisjes voor basisonderwijs en voortgezet onderwijs, jeugdhulpverlening, jeugddetentie en GGZ.
Waar heb je dit soort ruzies dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar dan slaan hun mij door mijn opmerkingen
Op straat vooral en soms op school ontstaat kleine ruzie na school word het verder uitgelokt loopt het weer uit de handquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter je best erop doen. Het klinkt wat suf, en iedereen zegt het, maar het is echt beter voor jezelf
[..]
Waar heb je dit soort ruzies dan?
Gewoon niet op reageren is trouwens het beste. Laat ze maar. Dan hebben ze je moeder of jou beledigt. So what? Straks zit jij weer bij rots & water, Halt of nablijven omdat je er 1tje te grazen neemt, of een gekneuzde rib. En waar ben je dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Op straat vooral en soms op school ontstaat kleine ruzie na school word het verder uitgelokt loopt het weer uit de hand
Ik ben al 1x bij halt geweest voor dit. Maar me moeder is gewoon belangrijk voor mij, als iemand mijn uitschelden voor ''kankerhomo'' vind ik het niet eens erg. Over me moeder gaat te verquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren is trouwens het beste. Laat ze maar. Dan hebben ze je moeder of jou beledigt. So what? Straks zit jij weer bij rots & water, Halt of nablijven omdat je er 1tje te grazen neemt, of een gekneuzde rib. En waar ben je dan?
Ik zeg niet dat je iedereen over je heen moet laten lopen trouwens, maar gewoon wat minder er op in.
Je moet het zo zien, die gasten proberen jou uit te dagen/te trollen. Door er op in te gaan of terug te schelden laat je eigenlijk je zwakte zien. Ik denk, dat als jij ze 5 keer totaal negeert (en er later ook geen opmerkingen ofzo over maakt dat ze zoiets gezegd hebben), ze stoppen. Probeer maar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben al 1x bij halt geweest voor dit. Maar me moeder is gewoon belangrijk voor mij, als iemand mijn uitschelden voor ''kankerhomo'' vind ik het niet eens erg. Over me moeder gaat te ver
Ja maar dan zijn ze stoer want ze hebben mij uitgescholden en ik durf niks terug te doen tegen hunquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, die gasten proberen jou uit te dagen/te trollen. Door er op in te gaan of terug te schelden laat je eigenlijk je zwakte zien. Ik denk, dat als jij ze 5 keer totaal negeert (en er later ook geen opmerkingen ofzo over maakt dat ze zoiets gezegd hebben), ze stoppen. Probeer maar.
Daar moet je scheit aan hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn ze stoer want ze hebben mij uitgescholden en ik durf niks terug te doen tegen hun
En dan? Over 5 jaar zijn ze nog steeds bezig om mensen uit te dagen of zitten ze in de (jeugd)gevangenis, en jij bent dan nog lekker aan het leren. Over 20 jaar heb jij een lekkere baan en zijn hun nog steeds zo simpel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn ze stoer want ze hebben mij uitgescholden en ik durf niks terug te doen tegen hun
Mensen die je uitschelden zijn toch al je vrienden nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik wil wel vrienden hebben anders is der niks aan
Vrienden heb je door dik en dun, als die bij je weglopen omdat je niet terugscheld zijn het sowieso geen vrienden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik wil wel vrienden hebben anders is der niks aan
En als je ze over 5 jaar tegen komt in de bus/trein/tram whatever, durven ze je niet aan te kijken. Geweldig, dat had ik bij de persoon die mij pestte.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan? Over 5 jaar zijn ze nog steeds bezig om mensen uit te dagen of zitten ze in de (jeugd)gevangenis, en jij bent dan nog lekker aan het leren. Over 20 jaar heb jij een lekkere baan en zijn hun nog steeds zo simpel.
Ja weet ik maar ik heb nu een redelijke reputatie op school en anders word je steeds gepest want ik zit op specifieke zorg dus vol met dat soort figurenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan? Over 5 jaar zijn ze nog steeds bezig om mensen uit te dagen of zitten ze in de (jeugd)gevangenis, en jij bent dan nog lekker aan het leren. Over 20 jaar heb jij een lekkere baan en zijn hun nog steeds zo simpel.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En als je ze over 5 jaar tegen komt in de bus/trein/tram whatever, durven ze je niet aan te kijken. Geweldig, dat had ik bij de persoon die mij pestte.
Tsjah. Wil je bij dat soort figuren horen of erboven staan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik heb nu een redelijke reputatie op school en anders word je steeds gepest want ik zit op specifieke zorg dus vol met dat soort figuren
dit jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En als je ze over 5 jaar tegen komt in de bus/trein/tram whatever, durven ze je niet aan te kijken. Geweldig, dat had ik bij de persoon die mij pestte.
Beide, het zijn wel echt mensen die genieten van het leven, maar ook met rare dingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Herkenbaar.
[..]
Tsjah. Wil je bij dat soort figuren horen of erboven staan?
Je bent 14. Wat weet je van genieten af? Is genieten met een jointje en een biertje bij een supermarkt staan, en dat de komende 30 jaar, of is genieten nu hard leren/studeren om straks lekker van het leven kunnen te genieten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Beide, het zijn wel echt mensen die genieten van het leven, maar ook met rare dingen
Genieten. Niet bang zijn voor de gevolgen, blowen en drinken zonder nadenken. Mij vrienden van de basisschool gaan niet meer met me om want ''ik ben gek'' omdat ik een blow en drank probleem heb. Me eigen schuld ook wel maarjaquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bent 14. Wat weet je van genieten af? Is genieten met een jointje en een biertje bij een supermarkt staan, en dat de komende 30 jaar, of is genieten nu hard leren/studeren om straks lekker van het leven kunnen te genieten?
Uiteindelijk moet je doen wat je wilt, maar ik ben er maar wat blij mee dat ik een beetje heb doorgeleerd. Ik kan nu lekker op vakantie en in Portugal of Spanje met een wijntje op de camping zitten BBQ'en. Dat vind ik genieten
Vind je dat verstandig? Nu al veel blowen en drinken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Genieten. Niet bang zijn voor de gevolgen, blowen en drinken zonder nadenken. Mij vrienden van de basisschool gaan niet meer met me om want ''ik ben gek'' omdat ik een blow en drank probleem heb. Me eigen schuld ook wel maarja
Dat noem ik niet 'genieten van het leven', maar 'kapot maken van je leven'. Je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling, en met drank en jointjes verstoor je dat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Genieten. Niet bang zijn voor de gevolgen, blowen en drinken zonder nadenken. Mij vrienden van de basisschool gaan niet meer met me om want ''ik ben gek'' omdat ik een blow en drank probleem heb. Me eigen schuld ook wel maarja
Nee en ik wil ook stoppen maar dat lukt nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind je dat verstandig? Nu al veel blowen en drinken?
Zoek er dan hulp bij. Er is genoeg hulp te vinden, je moet het alleen durven. Hoeveel drink je en hoe vaak blow je per week?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee en ik wil ook stoppen maar dat lukt niet
was net al bijna weggevallenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:02 schreef supersof het volgende:
wat is het hier saai zeg vanavond. spoort je wel aan om vroeg te gaan slapen
Want?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef supersof het volgende:
OF valt niet meer te redden, snap het nou.
In ieder geval niet over het internet.
Ik ben nog te redden maar dan zouden er mensen moeten ingrijpenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef supersof het volgende:
OF valt niet meer te redden, snap het nou.
In ieder geval niet over het internet.
Of zelf ingrijpen door dit simpele woordje uit te spreken: HELP.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben nog te redden maar dan zouden er mensen moeten ingrijpen
ja of je stapt zelf eens naar die mensen toequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik blow 15x in de maand en dat verschilt soms 5x per week dan weer helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoek er dan hulp bij. Er is genoeg hulp te vinden, je moet het alleen durven. Hoeveel drink je en hoe vaak blow je per week?
Nee, dat is het geluid van een biertje welke wordt geopend.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je haalt net die dildo uit je kont?
haha ja, hequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
was net al bijna weggevallenwas dat whatsapp me wakker hield
OF zegt telkens zijn leven te verbeteren, dat hij normaal gaat posten en geen drugs meer gaat doen enzo. Maar de volgende dag komt hij weer aanzetten met een of ander slap verhaal wat telkens verdraait wordt. Is gewoon niet meer geloofwaardig. Plus hij heeft een paar keer gezegd dat hij het doet om de reacties en dat hij lacht als wij zo reageren.quote:
Je kan toch zelf ingrijpen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Beugel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, dat is het geluid van een biertje welke wordt geopend.
Het is meestal wel waar maar ik dik het een beetje aanquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja, he* gaaaap *
[..]
OF zegt telkens zijn leven te verbeteren, dat hij normaal gaat posten en geen drugs meer gaat doen enzo. Maar de volgende dag komt hij weer aanzetten met een of ander slap verhaal wat telkens verdraait wordt. Is gewoon niet meer geloofwaardig. Plus hij heeft een paar keer gezegd dat hij het doet om de reacties en dat hij lacht als wij zo reageren.
[..]
Je kan toch zelf ingrijpen?
jaa zo moeequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja, he* gaaaap *
[..]
OF zegt telkens zijn leven te verbeteren, dat hij normaal gaat posten en geen drugs meer gaat doen enzo. Maar de volgende dag komt hij weer aanzetten met een of ander slap verhaal wat telkens verdraait wordt. Is gewoon niet meer geloofwaardig. Plus hij heeft een paar keer gezegd dat hij het doet om de reacties en dat hij lacht als wij zo reageren.
[..]
Je kan toch zelf ingrijpen?
Was nog over van verjaardag vorige weekquote:
Dan zou ik inderdaad wel eens hulp gaan zoeken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik blow 15x in de maand en dat verschilt soms 5x per week dan weer helemaal niet.
en drinken is meestal 2 blikken van 0,5 liter per dag en sommige dagen helemaal niet
Ja maar daar heb ik de ballen niet voor door men vader...quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad wel eens hulp gaan zoeken.
Want?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik de ballen niet voor door men vader...
Best wel ja, maar had mijn vader gehaaldquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
Blikken bier op verjaardagen, hoe schraal
HJ is wel goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Was nog over van verjaardag vorige week
Maar ik ga morgen maar weer eens een kratje Hertog Jan halen denk ik
ja om 11:59quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
over 1 kwartier zijn we maybe deaud
hahaha ja het is nog mogelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
over 1 kwartier zijn we maybe deaud
ik ookquote:
In amerika klikt de klok nog ik hoop dat de wereld in 10 stukken scheeurt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
we hebben de acopylyse overleefd
ja hequote:
waaroooooom, stop er nou eens mee joh.quote:
hoezo hoop je datquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:00 schreef Akantha het volgende:
[..]
In amerika klikt de klok nog ik hoop dat we allemaal keihard sterven.
Hoi, ben wel blij om jou te zien. Maar stoppen is geen optie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he
[..]
waaroooooom, stop er nou eens mee joh.
trouwens: hoi
Omdat het maar eens gedaan moet zijn met de wereld en deze onzin.quote:
wow wat was dat spannend zegquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
we hebben de acopylyse overleefd
met jou moet het gedaan zijn niet met ons!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef Akantha het volgende:
[..]
Omdat het maar eens gedaan moet zijn met de wereld en deze onzin.
Ook dat zou ik niet erg vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
met jou moet het gedaan zijn niet met ons!!!!
zelfde!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga slapen, ben doodop
Slaaplekker en sweetdreams![]()
Trustenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga slapen, ben doodop
jeeeejquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hoi, ben wel blij om jou te zien. Maar stoppen is geen optie.
Ik heb mijn verwarming nog niet eens aangedaan de laatste paar maandenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verwarming staat wel aan, daar niet van
slaap lekker promquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga slapen, ben doodop
Niet? Ik al wel aardig poosjequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
jeeeej
[..]
Ik heb mijn verwarming nog niet eens aangedaan de laatste paar maanden
[..]
slaap lekker prom
Slaap zachtquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga slapen, ben doodop
quote:
Nou, ik verhuis van mijn bureau naar mijn bed. Dat is 3 stappen, dat lukt me nog wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
alls je gaat verhuizen wil ik helpen
Ow, dan is het goedquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, ik verhuis van mijn bureau naar mijn bed. Dat is 3 stappen, dat lukt me nog wel.
heeeeeeeequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Look at me now, I bet ya probably sick of me now. Ain't you mama, I'ma make you look so ridiculous now.
Avondquote:
ja goed hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Avond
Hoe bevalt je nieuwe phonie?
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja goed hoormorgen ff simlockvrij laten maken op de markt
omdat hij nu tmobile is, maar ik wil hi hahaquote:
Goeie keusquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat hij nu tmobile is, maar ik wil hi haha
haha ja en ik wil mijn eigen nummer gewoon houden, is veel makkelijkerquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie keusIk heb alleen maar problemen met tmobile
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja en ik wil mijn eigen nummer gewoon houden, is veel makkelijker
ja hoorquote:
Drukke dag gehad?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoorwel moe dus ga zo maar eens slapen
nah op zich wel, maar dat was niet veel.quote:
Goed hoor. Morgen naar Antwerpen om kerstkadootjes in te slaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
nah op zich wel, maar dat was niet veel.
hoe gaat ie met jou dan?
in antwerpen 0.o?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor. Morgen naar Antwerpen om kerstkadootjes in te slaan
Ja gingen sowieso al dagje naar Antwerpen. maar handig om daar dan maar gelijk kerstaankopen te doen toch?quote:
Negeren is de beste oplossingquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
@****ik ben stil want ik ben niet verslaafd -- junkie zeker geld stelen Van je ouders om je wiet te betalen?
Dat stuur je toch niet naar mij toe -,-
oh haha ik dacht dat je speciaal daarvoor naar antwerpen ging. wel leuk dage uitquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gingen sowieso al dagje naar Antwerpen. maar handig om daar dan maar gelijk kerstaankopen te doen toch?
slaap lekker taxquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Negeren is de beste oplossing
Weltrusten btw mensen!
Ja zekerquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:54 schreef supersof het volgende:
[..]
oh haha ik dacht dat je speciaal daarvoor naar antwerpen ging. wel leuk dage uit
Ik heb al gereageerd want vorige keer deed die ook dat blijft die dichtbij te wonen ga ik effe langs gaat zijn moeder hem helpen en ons wegjagen met een bezem!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Negeren is de beste oplossing
Weltrusten btw mensen!
oh leuk jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zekerSchijnt wel gezellig daar te zijn met kerstmarkt enzo
En Belgische Wafelsquote:
mmm lekkorquote:
En ik heb nu ook honger maar er is niks in huisquote:
ik had vandaag subwayquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb nu ook honger maar er is niks in huis
Jij ook alquote:
veggie delite, altijd haha. soms heb ik die met tonijn, maar soms doen ze er dan teveel tonijn op haha.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ook alIk wil ook weer naar de Subway. te lang geleden.. Welk broodje?
Ah niks voor mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:07 schreef supersof het volgende:
[..]
veggie delite, altijd haha. soms heb ik die met tonijn, maar soms doen ze er dan teveel tonijn op haha.
haha ik eet geen vlees rememberquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah niks voor mijik neem mijn broodje namelijk altijd zonder sla
Ja weet ik. En ik geen slaquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ik eet geen vlees remember
sla is lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik. En ik geen slamaar ik ben een moeilijke eter
Dat is een tegenstrijdigheidquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:16 schreef supersof het volgende:
[..]
sla is lekker
ik ook wel, lust best veel dingen niet haha
niet waar!quote:
Hm.. ik dacht dat er ik lust best veel dingen stondquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
niet waar!
jij zei: ik ben een moeilijke eter
en toen zei ik: ja ik ook wel, ik lust best veel dingen niet.
dat is toch logisch haha
champignon en ui zijn idd vies, maar de rest, lekkor!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm.. ik dacht dat er ik lust best veel dingen stondMaar nee ik lust echt al die basis dingen niet. kaas, sla, ui, champignon paprika. best irritant
HOOOOOOOOOquote:
met mij goed, met jou?quote:
mooizo, met mij oook wel geloof ik. net ef naar cafe geweest, was heeeeeel gezellig, bijna net zo gezellig als op fok.quote:
hahaah vanavond was fok echt saaaaaaaiquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
mooizo, met mij oook wel geloof ik. net ef naar cafe geweest, was heeeeeel gezellig, bijna net zo gezellig als op fok.
oh natuurlijk, iedereen gaat stappen vrijagavond. ik ging pas na de voice of the kidsquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaah vanavond was fok echt saaaaaaai
Hoiquote:
behalve ik hahahaa.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh natuurlijk, iedereen gaat stappen vrijagavond. ik ging pas na de voice of the kidsweg
Veel te eng buitenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh nee natuurlijk, ik ben dan ook geen fokker
ach wat jammer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:36 schreef supersof het volgende:
[..]
behalve ik hahahaa.
forever alone. nee hoor grapje, heb wel vrienden, maar gaan de laatste tijd niet echt meer
Jaloersheid is een killer inderdaadquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
ach wat jammer.
ik begin contact met vrienden wel steeds meer te missen in weekenden, want dan ben ik dus bij mijn pa in een andere plaats en daar heb ik maar 1 meisje als vriend en me vriendin maakt t onmogelijk om daar nog fatsoenlik mee omtegaan want zeis wel knap enzo en mn vriendin wrdt dan jaloers
ja. zoiets.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaloersheid is een killer inderdaad
Nog pril zeker met je vriendin?quote:
ah dat is wel heel jammer ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
ach wat jammer.
ik begin contact met vrienden wel steeds meer te missen in weekenden, want dan ben ik dus bij mijn pa in een andere plaats en daar heb ik maar 1 meisje als vriend en me vriendin maakt t onmogelijk om daar nog fatsoenlik mee omtegaan want zeis wel knap enzo en mn vriendin wrdt dan jaloers - maar ik kan ook heel makkelijk gewoon naar mn vrienden met de trein want die is net nieuw![]()
Dan mag ze je weleens beginnen te vertrouwenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
valt ook wel mee, al sinds september ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |