SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Vier hier dat leila bij ons aanwezig kan zijn, amen![]()
ze roept ons, wat zou ze zeggen?
Neen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ken je Judeska van FC kip niet?
Wat lul je nouquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
uuuuu zet de break erop.
youtubeee fc kipquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb echt geen idee waar jullie het over hebben
bankhangen en oma's vermakenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef Kimberliedje het volgende:
Gaan jullie iets leuks doen met Kerstmis enzulks?
Geen garnalen iig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef supersof het volgende:
wat eten jullie nu, of wat is het laatste wat je gegeten hebt?
Jawel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet tegen een vrouw
Thuis eten, denk ik. Gourmetten of zo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef Kimberliedje het volgende:
Chicken Bacon Melt, 30cm Cheese & Oreganoquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef supersof het volgende:
chocoladekoekjes en als avondeten shoarmaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef supersof het volgende:
Dat staat gelijk aan geld af troggelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bankhangen en oma's vermaken
smoeltjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef supersof het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aan geld af troggelen.
Je hebt het over je kleine vriend nu?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Thuis eten, denk ik. Gourmetten of zo.
[..]
Chicken Bacon Melt, 30cm Cheese & Oregano.
nahh heb voor sinterklaas al 50 euro van een oma gehadquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aan geld af troggelen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je hebt het over je kleine vriend nu?
bij de ander dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nahh heb voor sinterklaas al 50 euro van een oma gehad
Naar verjaardag van tante en verder niet veelquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef Kimberliedje het volgende:
1. hoe wil ik daar bij komen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je hebt het over je kleine vriend nu?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1. hoe wil ik daar bij komen?
2. die ga ik op eten.
Nee, ik neem nooit pijnstillers.quote:
Ik ook niet, die dingen werken niet bij mijquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik neem nooit pijnstillers.
I'm a survivor jwz
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1. hoe wil ik daar bij komen?
2. die ga ik niet op eten.
Snap ik. Ik hou niet van oma's.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind haar ook irritant
oh bij mij werkt een halve asprine al. Maar kan er op zich wel mee leven (:quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, die dingen werken niet bij mij.
Oke, mooi zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oh bij mij werkt een halve asprine al. Maar kan er op zich wel mee leven (:
ik vind ze wel leuk maar die ene is echt onuitstaanbaar somsquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Snap ik. Ik hou niet van oma's.
Dat ontken ik inderdaad niet, geen 30cm, maar niet klein.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar je ontkent niet dattie klein is.
ga kijken als je het wil wetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar je ontkent niet dattie klein is.
wat is er moeilijk aan maximaal 6 per dagquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik neem altijd veels te veel asperines ik kan echt niet met medicijnen om gaan
Joh. Dat doe je jezelf aan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik neem altijd veels te veel asperines ik kan echt niet met medicijnen om gaan
Maar je hebt ook van die zware waar je maar 1 per dag mag en dan neem ik er 3quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan maximaal 6 per dag
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar je hebt ook van die zware waar je maar 1 per dag mag en dan neem ik er 3
Autist.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
er met je klauwen vanaf blijven als je er al 1 gehad hebtquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat moet ik hier aan doen dat ik het niet meer doe
ja maar omdat het niet werkt neem ik er nog 1quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er met je klauwen vanaf blijven als je er al 1 gehad hebt
Dan moet je wat anders pakken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar omdat het niet werkt neem ik er nog 1
ja zelf wetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar omdat het niet werkt neem ik er nog 1
Jawel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
maar je kan ook toch niet een overdosis krijgen van asperines
3 per dag? Waarom?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat je geen vrouw bentquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
1 werkt niet de 2de werkt meestal en de 3de om het nog meer te verminderen
Probeer maar eens te lopen met een gekneusde rib!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso pijnstillers, wordt dan een kerel en negeer de pijn of doe iets aan de oorzaak van de pijn.
maw: Harden the fuck up.
Dit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso pijnstillers, wordt dan een kerel en negeer de pijn of doe iets aan de oorzaak van de pijn.
maw: Harden the fuck up.
Dan krijg je van de huisarts wel pijnstillers voorgeschreven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Probeer maar eens te lopen met een gekneusde rib!
Ja, dat doet pijn. Moet je dan maar meteen de hele kast leegslikken? Hoe kom je uberhaupt aan een gekneusde rib?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Probeer maar eens te lopen met een gekneusde rib!
Toen ik een gekneusde rib had ging ik asperines nemen en niet veel bewegenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan krijg je van de huisarts wel pijnstillers voorgeschreven.
Dan moet je naar de HA gaan, dan krijg je pillen voorgeschrevenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Toen ik een gekneusde rib had ging ik asperines nemen en niet veel bewegen
Ik zal er wel weer gezeik over krijgen dat ik stoer doe maar goed: Iemand sloeg er hard tegen aan vanaf onderquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat doet pijn. Moet je dan maar meteen de hele kast leegslikken? Hoe kom je uberhaupt aan een gekneusde rib?
Het is nu al over, was paar maanden terugquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je naar de HA gaan, dan krijg je pillen voorgeschreven
neejoh de HA is voor watjes, jeweettquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je naar de HA gaan, dan krijg je pillen voorgeschreven
ewa swa, niet vechten, geen pijn. Ideaal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zal er wel weer gezeik over krijgen dat ik stoer doe maar goed: Iemand sloeg er hard tegen aan vanaf onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |