Fijn dat je het zo noemt, maar het komt dus gewoon neer op het feit dat je een vervelend naar verwend rotjoch bent.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:24 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Ik noem het liever voorstellingsvermogen. Dat krijg je als je de hele dag met If Then Else te maken hebt.
Leuk dat je gezellig inhaakt. Ik heb iedere cent in mijn leven zelf verdient. En die internet tough guy houding staat je niet, gewoon een tip mocht je wel eens reflecteren op jezelf.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo noemt, maar het komt dus gewoon neer op het feit dat je een vervelend naar verwend rotjoch bent.
Die map heb ik alquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:07 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ga voor de ansichtkaart van skyward sword of misschien een skyrim map
Als er een goede reden is laat ik die gewoon liggen in een vakje "over twee weken".quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Doe je ook verzoekjes om een prijs pas over twee weken op te sturen, of wordt dat teveel gedoe?
Als dat zou kunnen, ben de komende twee weken in het buitenland en hoef het niet zolang op het postkantoor of bij de buren te hebben liggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een goede reden is laat ik die gewoon liggen in een vakje "over twee weken".
Echt een brute gamequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef GotenSSJ het volgende:
NHL gewonnen! Die wilde ik erg graag hebben
Und? heb je ze?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:25 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Die map heb ik al
Denk dat het de World of Warcraft-vaandels of een sleutelhanger gaat worden
Ah ik ook, gefeliciteerd! Je was net iets snellerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef GotenSSJ het volgende:
NHL gewonnen! Die wilde ik erg graag hebben
Thanks! Was 1 van de 3 die ik echt graag zou willen (WRC en Dirt waren de anderen) waarvan er al 1 net voor mijn neus weggekaapt was :pquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah ik ook, gefeliciteerd! Je was net iets sneller
Vaandels zijn te duur geworden, vandaag komt de sleutelhanger, maar die staat al aardig hoog dus ik denk dat ik ff iets anders moet zoekenquote:
Heb je niks wat je echt graag wilt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:30 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Vaandels zijn te duur geworden, vandaag komt de sleutelhanger, maar die staat al aardig hoog dus ik denk dat ik ff iets anders moet zoeken
These are not the alliance normandy SR-2 model you are looking forquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:03 schreef Thormodo het volgende:
Hitman-figurine ook gewonnen Mijn kerstveiling is alvast geslaagd.
Trouwens weet een crewlid toevallig (niet dat het echt wat uitmaakt) of de Hitman-figurine en het Mass Effect: Alliance Normandy SR-2 model nog nieuw in de doos zitten?
Ik heb nog helemaal niks kwa prullaria van games, alleen een aardige (naar mijn mening dan) collectie van games.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:44 schreef Pheno het volgende:
Smaken verschillen, het is net zoals bij eten, games en films
Ik vond het wel grappig, maar ik heb een vrouw die zeker niet het hele huis vergamiseerd wil zien.
Al is ze al aardig laat daarmee, de Kirbies, goomba's, Chocobo's, etc staan er al en gaan niet wegDie zijn dan wel weer zelf gekocht, dat maakt het wel iets anders
Stay there, eenmaal aan de darkside wordt de verzameldrang ernstigquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks kwa prullaria van games, alleen een aardige (naar mijn mening dan) collectie van games.
Ik sla je goede raad in de wind en ga voor t mass effect modelletjequote:Op donderdag 17 januari 2013 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stay there, eenmaal aan de darkside wordt de verzameldrang ernstig
Als je nu al dingen te duur vind zou ik eerder vandaag dan morgen wat uitzoeken. Want zodra de Nokia veiling is afgelopen zullen de puntenprijzen hoogstwaarschijnlijk oplopen, doordat de mensen met 239+ punten opeens wat anders moetenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:30 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Vaandels zijn te duur geworden, vandaag komt de sleutelhanger, maar die staat al aardig hoog dus ik denk dat ik ff iets anders moet zoeken
Ah mooi, bedankt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:15 schreef Pheno het volgende:
De Normandy zit nieuw in de doos. Hitman is er 1x uitgehaald voor een foto.
Ik ben al tevreden met wat ik heb dit jaar (2x PS3 Games). Vorig jaar had ik 2 T-shirts. Ik dacht dat ik toen de goede maat had, maar ik kon mn hoofd niet eens door de nek opening krijgenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:59 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb je niks wat je echt graag wilt?
Ik weet het. Ik begon met 144 punten en heb nog 35 over. Ik heb met een beetje geluk nog een 3de leuke prijsquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:52 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Als je nu al dingen te duur vind zou ik eerder vandaag dan morgen wat uitzoeken. Want zodra de Nokia veiling is afgelopen zullen de puntenprijzen hoogstwaarschijnlijk oplopen, doordat de mensen met 239+ punten opeens wat anders moeten.
En sowieso is er elk jaar een enorme inflatie tegen het einde, omdat iedereen nog punten heeft die op moeten.
Ik snap alleen niet waarom mensen met 239+ punten zouden wachten met inzetten. Want je zetquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:52 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Als je nu al dingen te duur vind zou ik eerder vandaag dan morgen wat uitzoeken. Want zodra de Nokia veiling is afgelopen zullen de puntenprijzen hoogstwaarschijnlijk oplopen, doordat de mensen met 239+ punten opeens wat anders moeten.
En sowieso is er elk jaar een enorme inflatie tegen het einde, omdat iedereen nog punten heeft die op moeten.
[..]
Ah mooi, bedankt.
Nog niet eens een DBZ game met die usernaamquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Zo, ik ben klaar voor de veiling
Opbrengst:
Fifa 13 shirt
NHL 13
Ice Age Kinect
Playstation Move Heroes
Global Commando LibyaBen er weer blij mee!
Heb ik geprobeerd, maar of niet meer genoeg punten of Rossdale pakte hem voor m'n neus wegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:08 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Nog niet eens een DBZ game met die usernaam
Welke prijs wou je graag?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:01 schreef Yngwie het volgende:
*zucht* zit er 1 ding bij de veiling waar ik wat aan heb... win ik 'm niet![]()
Ik ging voor Monster Hunter Tri voor zoontje van mijn vriendin. Had al geboden, maar wilde in eerste instantie punten bewaren voor een ander prijsje voor mezelf. Toch maar besloten om al mijn punten in te zetten maar bij F5 hing de refresh een tijdje.... en toen was ik te laat.quote:
Had zelf ook niet alle punten ingezet voor t zoontje van je vriendin. Was het niet waard.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:25 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ik ging voor Monster Hunter Tri voor zoontje van mijn vriendin. Had al geboden, maar wilde in eerste instantie punten bewaren voor een ander prijsje voor mezelf. Toch maar besloten om al mijn punten in te zetten maar bij F5 hing de refresh een tijdje.... en toen was ik te laat.
Ja, ik weet het, had ook meteen al mijn punten in kunnen zettenMaar desondanks wel erg jammer.
Het spel niet, of dat manneke niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Had zelf ook niet alle punten ingezet voor t zoontje van je vriendin. Was het niet waard.
koop hem een k3 bal voor 5 euro, zeg dat ie op moet bokken en buiten gaat spelen zoals elk ander klein kind van zijn leeftijd, jij + vriendin privé tijdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:37 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Het spel niet, of dat manneke niet?Mja, het leek me wel geinig, is Skylanders een beetje beu, vindt ie te simpel. En bij de PS3 spellen zit dan eigenlijk niks voor mij, wordt doodgegooid met Move spul. k heb geen Move en ik wil geen Move
Alleen de ICO/Shadow of the Colossus is wel interessant, maar aangezien dat de laatste dag is en er waarschijnlijk nog een hoop figuren zijn met meer punten dan ik.... durf ik daar niet op te gokken
Net zoals jij bij NHL deedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar of niet meer genoeg punten of Rossdale pakte hem voor m'n neus weg
Ik weet niet hoe oud hij is (waarschijnlijk niet zo heel oud als hij Skylanders gekregen heeft/speelt). Maar Monster Hunter Tri is echt debiel moeilijk, dus ik denk persoonlijk niet dat hij dat heel lang zou hebben gespeeldquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:37 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Het spel niet, of dat manneke niet?Mja, het leek me wel geinig, is Skylanders een beetje beu, vindt ie te simpel.
Ik heb emquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:30 schreef ironite het volgende:
Ahh wie zat op Zone of the Enders? Stond al een hele poos op 25 pnt (mijn bod) en op de laatste 10 minuten knalt ie omhoog!Uiteindelijk ben ik ook nog eens overboden
![]()
Ik heb inmiddels al wel Saints Row the 3rd kunnen bemachtigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |