Hoiquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Nee weer nie, was op t allerlaatste moment weer overboden, had hele tijd hoogste met 56 punten en toen kwam een clown met 60 op 00:00
De telefoon loopt ook pas over een paar dagen af (18e 23:59).quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Die telefoon hadden ze pas aan het einde moeten laten afgaan.
Dan hadden alle telefoon freaks dan pas kunnen bieden op dat ding, hadden ze nu niet op mijn model geboden
Elk jaar worden er weer (vele) discussies gevoerd over het snipen. Het blijft gewoon lastig om iets te maken dat beter werkt (e-bay werkt precies hetzelfde). Bovendien kan iedereen het doen/volgen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:15 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Objectief gezien doet het er niet toe hoe de functie voordelig kan zijn. Dat is jou gierigheid die spreekt. Ik wees op het mijn mening dat het verbeterd kan worden voor volgend jaar, thats it.
Was dat nu weer nodig?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:16 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
De telefoon loopt ook pas over een paar dagen af (18e 23:59).
Ik had het beter gevonden als de hoofdprijs voor de laatste dag bewaard was, dan hadden al die jokers nu niet al de moed opgegeven en liggen te bidden op dingen die ze eigenlijk nie wilde zoals mijn mass effect model ;oquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:16 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Elk jaar worden er weer (vele) discussies gevoerd over het snipen. Het blijft gewoon lastig om iets te maken dat beter werkt (e-bay werkt precies hetzelfde). Bovendien kan iedereen het doen/volgen.
Alleen zou ik het persoonlijk beter vinden als de prijzen niet allemaal om middernacht afliepen, maar ook gewoon 's avonds (zoals in vorige veilingen)
Tjah ik moet mijn punten ook aan iets uitgeven en ik heb niks aan de ps3/xbox games. En de vorige was mijn neus ook voorbij gegaan. Maar je kunt nog drie keer proberenquote:
Kun je verpatsen op marktplaatsquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:23 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Tjah ik moet mijn punten ook aan iets uitgeven en ik heb niks aan de ps3/xbox games.
2 x volgens mijquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:23 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Tjah ik moet mijn punten ook aan iets uitgeven en ik heb niks aan de ps3/xbox games. En de vorige was mijn neus ook voorbij gegaan. Maar je kunt nog drie keer proberen.
Mja, DE oplossing is er inderdaad niet. Je kunt bijvoorbeeld de eindtijd na ieder bod verlengen met een minuut, een beetje zoals bij een echte veiling. Of je kunt niet een exacte eindtijd geven, maar een tijdspanne. Maar of het bieden daar beter door wordt? Er zal altijd geklaagd worden, mens eigen als ze niet het prijsje kunnen winnen wat ze willenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:16 schreef Thormodo het volgende:
Elk jaar worden er weer (vele) discussies gevoerd over het snipen. Het blijft gewoon lastig om iets te maken dat beter werkt (e-bay werkt precies hetzelfde). Bovendien kan iedereen het doen/volgen.
Alleen zou ik het persoonlijk beter vinden als de prijzen niet allemaal om middernacht afliepen, maar ook gewoon 's avonds (zoals in vorige veilingen)
Ff kijken wat ik vanavond kan snipenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:24 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Mja, DE oplossing is er inderdaad niet. Je kunt bijvoorbeeld de eindtijd na ieder bod verlengen met een minuut, een beetje zoals bij een echte veiling. Of je kunt niet een exacte eindtijd geven, maar een tijdspanne. Maar of het bieden daar beter door wordt? Er zal altijd geklaagd worden, mens eigen als ze niet het prijsje kunnen winnen wat ze willen
Mass Effect: Alliance Normandy SR-2 model (21-01-2013 00:00) 2 puntenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:24 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Kun je verpatsen op marktplaats![]()
2 x volgens mij
Zou ook ontzettend lullig zijn als je mijn model zou verkopen op marktplaatsquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:34 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Mass Effect: Alliance Normandy SR-2 model (21-01-2013 00:00) 2 punten
Mass Effect: Alliance Normandy SR-2 model (20-01-2013 00:00) 2 punten
Mass Effect: Alliance Normandy SR-2 model (19-01-2013 00:00) 70 punten
Je prijzen verkopen is tegen de regels en daarvoor zul je ook worden uitgesloten van verdere kerstprijsvragen (tenminste zo was het 'vroeger' zo). Ik kan die regel nu even niet vinden. Niet dat het heel waarschijnlijk is dat het opgemerkt wordt.
Maar daarnaast ben je ook gewoon een ontzettende "insert scheldnaam" als je er op biedt om ze te verkopen.
Eend, regel eens dat ik dat mass effect model winquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:39 schreef wc-eend het volgende:
Verkopen is inderdaad tegen de regels.
Wat heb je er voor over?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Eend, regel eens dat ik dat mass effect model win
Ik had meer, maar had er geen rekening mee gehouden dat ik meer nodig had om mijzelf te overbiddenquote:
Nee dank je ff afwachtenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil je wel even met 1 punt overbieden zodat jij een hoger bod kunt plaatsen? Als goedmakertje voor DBZ![]()
Ik heb zelf in ieder geval geen interesse in die prijs
staat die nokia pureview 5 dagen later ineens in V&A, over VOC mentaliteit gesprokenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:39 schreef wc-eend het volgende:
Verkopen is inderdaad tegen de regels.
Wil je ons iets vertellen mzmr?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:53 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
staat die nokia pureview 5 dagen later ineens in V&A, over VOC mentaliteit gesproken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga voor de ansichtkaart van skyward sword of misschien een skyrim mapquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:28 schreef Barbewire het volgende:
Heb al 2 prijzen, nu nog 35 puntjes over. Eens kijken of ik nog geluk heb vanavond/morgen.
Had niet eens in de gaten dat ik 1 prijs al gewonnen had, anders had ik nog wat meer puntjes gehad
ok, wat wil je weten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:04 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen mzmr?
Echt.. wat is jouw probleem?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:53 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
staat die nokia pureview 5 dagen later ineens in V&A, over VOC mentaliteit gesproken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kan niet voor de telefoon gaan, dus maak je geen zorgenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:04 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen mzmr?
Ik noem het liever voorstellingsvermogen. Dat krijg je als je de hele dag met If Then Else te maken hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |