Buiten de hoeveelheid prijzen vind ik het ook erg cool dat de vrijwilligers van FOK! er zoveel tijd in steken om het goed te laten verlopen. Het is volgens mij best veel werk om de vragen te vinden/maken, vragen na te kijken, de veiling in te vullen en dan ook nog eens alle producten te verzenden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:49 schreef Rossdale het volgende:
De veiling gaat al jaren zo en er is niets mis mee. Als je het beter kan, bouw dan maar een mooi veilingssysteem voor FOK!. Kun of wil je dan niet, hou dan je mond.
Je kunt er gratis dingen mee winnen, dan moet je niet gaan zeuren maar dankbaar zijn dat FOK! überhaupt zo ongelofelijk veel prijzen beschikbaar stelt!
Objectief gezien doet het er niet toe hoe de functie voordelig kan zijn. Dat is jou gierigheid die spreekt. Ik wees op het mijn mening dat het verbeterd kan worden voor volgend jaar, thats it.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:49 schreef Rossdale het volgende:
De veiling gaat al jaren zo en er is niets mis mee. Als je het beter kan, bouw dan maar een mooi veilingssysteem voor FOK!. Kun of wil je dan niet, hou dan je mond.
Je kunt er gratis dingen mee winnen, dan moet je niet gaan zeuren maar dankbaar zijn dat FOK! überhaupt zo ongelofelijk veel prijzen beschikbaar stelt!
....JJIIJJJJJJJJquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:02 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan real life gaan Kame-hame-ha'en op de Kinect
Heb je je model nou nog gewonnenquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
....JJIIJJJJJJJJ
Ik was diegene met 14 puntjes, was een kadootje voor een vriend van me
Nee weer nie, was op t allerlaatste moment weer overboden, had hele tijd hoogste met 56 punten en toen kwam een clown met 60 op 00:00quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb je je model nou nog gewonnen?
De hufter.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Nee weer nie, was op t allerlaatste moment weer overboden, had hele tijd hoogste met 56 punten en toen kwam een clown met 60 op 00:00
Bedoel maar, maar heb al punten in die andere model gegooid, 19de weer een kans.quote:
iig veel geluk, heb zelf 77 punten staan op een Skyrim mapquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Bedoel maar, maar heb al punten in die andere model gegooid, 19de weer een kans.
Heb in ieder geval Ape escape voor de ps3 al gewonnen:) 42 puntjes
Kado voor mn broer
Wat is er mis met jequote:Op woensdag 16 januari 2013 00:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
iig veel geluk, heb zelf 77 punten staan op een Skyrim map
Ja, Starcraft II voor 135 punten, de rest waar ik op bood heb ik verloren dus vandaar maar alle puntenquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:36 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat is er mis met je![]()
Wel al iets gewonnen?
Ah jij was dat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, Starcraft II voor 135 punten, de rest waar ik op bood heb ik verloren dus vandaar maar alle punten
Ja, als je 200+ punten hebt maar niet genoeg voor de telefoon moet je het toch ergens aan uitgeven tochquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ah jij was dat.
We hebben punten teveel
Die telefoon hadden ze pas aan het einde moeten laten afgaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, als je 200+ punten hebt maar niet genoeg voor de telefoon moet je het toch ergens aan uitgeven toch
Weet je trouwens wanneer ze de prijzen verzenden?quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, als je 200+ punten hebt maar niet genoeg voor de telefoon moet je het toch ergens aan uitgeven toch
Die verstuurt Pheno wanneer hij er tijd voor heeft.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Weet je trouwens wanneer ze de prijzen verzenden?
Ok, dank jequote:Op woensdag 16 januari 2013 00:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die verstuurt Pheno wanneer hij er tijd voor heeft.
Zo snel mogelijk. Ik wacht nog op een zending enveloppen, want met een stuk of twintig over gaat het niet lukkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Weet je trouwens wanneer ze de prijzen verzenden?
Sorry, ik wilde hem ook graag maar jij moest me steeds weer overbiedenquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
....JJIIJJJJJJJJ
Ik was diegene met 14 puntjes, was een kadootje voor een vriend van me
Mag ik bij je langskomen, gaan we hem samen spelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde hem ook graag maar jij moest me steeds weer overbieden
Haha jahoor prima! Dan hoef ik niet in mijn uppie tegen de TV te schreeuwenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:09 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Mag ik bij je langskomen, gaan we hem samen spelen
Doe je ook verzoekjes om een prijs pas over twee weken op te sturen, of wordt dat teveel gedoe?quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk. Ik wacht nog op een zending enveloppen, want met een stuk of twintig over gaat het niet lukken
Ik probeer het allemaal de week na de laatste veiling weg te sturen en dat moet ook zeker lukken als iedereen braaf zijn of haar adres heeft ingevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |