Die sensor blijft aan staan in dat geval en filmt zoals een webcam dat ook doet .. CCD ;-)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Vandaar dat sommige van dergelijke camera's burstrates van 30 of meer fps hebben, waar de duurste en snelste dslr de 10 amper haalt?
Nee, zo:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:25 schreef Danny het volgende:
Mijn zoon en dochter hebben een nikon compactcamera. Als die zeggen 'we gaan even foto's maken', wat moet ik dan zeggen? 'nee, foto's maken doe je met deze D3s, wat jullie doen heeft geen echte naam'?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:25 schreef Danny het volgende:
Mijn zoon en dochter hebben een nikon compactcamera. Als die zeggen 'we gaan even foto's maken', wat moet ik dan zeggen? 'nee, foto's maken doe je met deze D3s, wat jullie doen heeft geen echte naam'?
ah, dat gaan we binnenkort maar eens doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, zo:
Foto's maken? FOTO'S MAKEN?
JULLIE GAAN VERDOMME LICHT OP JE GEVOELIGE PLAAT LATEN VALLEN OM ZODOENDE EEN AFBEELDING TE CREEREN MAAR DAT IS GEEN FOTO!!!!! WANT WAAR IS JULLIE SLUITER? NOU? NOU?
Nikon misschien, bij Canon haal je met de 1D X toch een fraaie 12.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Vandaar dat sommige van dergelijke camera's burstrates van 30 of meer fps hebben, waar de duurste en snelste dslr de 10 amper haalt?
vergeet je slipje nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb even op je site gekeken trouwens, ik ga even m'n broek verschonen.
Tis misschien wat hard, maar zo is het nou eenmaal. Ze kunnen beter maar meteen leren dat ze niets, maar dan ook niets te maken hebben met fotografie. Sterker nog, ik ben van mening dat je beter hun camera's op de grond stuk kan gooien dan dat je ze door laat gaan met deze waanzin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef Danny het volgende:
[..]
ah, dat gaan we binnenkort maar eens doen.
1DX doet er 14 zelfs als het goed is. D4 doet er 12. Ik zei ook 'de meesten halen het amper'quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nikon misschien, bij Canon haal je met de 1D X toch een fraaie 12.
jah, dat had ik ook. maar hej, hij heeft een dslr en is dus echt wel een keigoeie fotograafquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb even op je site gekeken trouwens, ik ga even m'n broek verschonen.
En alle andere mensen die aanmodderen met rare magische kastjes zijn veel te min.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:31 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, dat had ik ook. maar hej, hij heeft een dslr en is dus echt wel een keigoeie fotograaf
Ik schaf wel 2 D4's voor ze aan. Maar dan wel met fullframe N lenzen. 70-200 f2.8. Dan ben je pas foto's aan het maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis misschien wat hard, maar zo is het nou eenmaal. Ze kunnen beter maar meteen leren dat ze niets, maar dan ook niets te maken hebben met fotografie. Sterker nog, ik ben van mening dat je beter hun camera's op de grond stuk kan gooien dan dat je ze door laat gaan met deze waanzin.
Sluiterloze camera's
Het is dat die gopro van me zo belachelijk stevig gebouwd is, anders was die allang kapotgeslagen geweest.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:32 schreef Godtje het volgende:
Aangezien dit een klachten topic is en geen discussie topic wil ik graag even klagen over de houding (en de foto's) van EdwinMartens.
Ik heb er net een foto afbeelding van gemaakt met mijn compact, maar kan m niet plaatsen want geen foto en dat zou offtopic zijnquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:00 schreef Peter het volgende:
Ik irriteer me aan fotografen die denken dat het duurste materiaal aanschaffen gelijk staat aan talent hebben en oog/gevoel voor timing.
Het gaat om het plaatje, niet om de apparatuur of de fotograaf...
Eens met peters klacht. Lopen er van die klotekindjes rond met duurdere spullen dan ik hebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik schaf wel 2 D4's voor ze aan. Maar dan wel met fullframe N lenzen. 70-200 f2.8. Dan ben je pas foto's aan het maken.
Ah, je bewijst net mijn klachtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:34 schreef Danny het volgende:
Zag laatst iemand die zich fotograaf noemde met een D300s. WTF! Geen fullframe? Dan ben je natuurlijk maar een amateurtje die met inferieure kwaliteit werkt.
Het is de chauffeur, niet de auto die de race wintquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:34 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen met een DSLR die zich fotograaf noemen en die afgeven op alle alternatieve manieren van foto's maken (ik noem maar bijv. een fotodienst als instagram of lomografie). Als je dan echt zo'n goede fotograaf bent, kun je ook met een pinhole of point & shoot camera een goed beeld neerzetten, daar heb je niet per se een dure DSLR voor nodig. het gaat niet om de camera, het gaat om het beeld.
Tsjah, en toch klopt die gedachte niet. Want zie jij met een point & shoot maar eens een mooie sportfoto te maken. Dat is... onmogelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:34 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen met een DSLR die zich fotograaf noemen en die afgeven op alle alternatieve manieren van foto's maken (ik noem maar bijv. een fotodienst als instagram of lomografie). Als je dan echt zo'n goede fotograaf bent, kun je ook met een pinhole of point & shoot camera een goed beeld neerzetten, daar heb je niet per se een dure DSLR voor nodig. het gaat niet om de camera, het gaat om het beeld.
Dit subforum is toch best laagdrempelig?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ah, je bewijst net mijn klachtEen camera bepaalt niet de kwaliteit van een fotograaf. Dat vind ik vaak ook een beetje jammer aan dit subforum.
Ik stel voor dat we een "show hier je 'ook wel leuke plaatjes' die niet met een dslr zijn geschoten en laat ze beoordelen door EdwinMartens" reeks maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb er net een foto afbeelding van gemaakt met mijn compact, maar kan m niet plaatsen want geen foto en dat zou offtopic zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |