Ik moet altijd wel lachen om zijn topicsquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Och, dat afgeven op haan. Ook dat soort typetjes zijn nodig imo.
Jouw nominaties? Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Och, dat afgeven op haan. Ook dat soort typetjes zijn nodig imo.
Omgevallenflat is een baasje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
omgevallenflat of leukverhaalvriend?
quote:
HOMOOOOOOOOOOOOOquote:
Poeh, dat vind ik altijd vrij moeilijk. Ik doe meestal niet mee aan dit soort stem/nominatie topics.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef Alborz het volgende:
[..]
Jouw nominaties? Ben wel benieuwd.
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Poeh, dat vind ik altijd vrij moeilijk. Ik doe meestal niet mee aan dit soort stem/nominatie topics.
Leuk man, elke keer dat gezeik over haar treurige kutlevenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:55 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Niks mis met Toradora, ze steekt tenminste tijd en moeite in haar topics.
Wel beetje dagboek, maar dat kan ook wel vermakelijk zijn op zijn tijd.
= de essentie van KLB.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Leuk man, elke keer dat gezeik over haar treurige kutleven
Nee,jouw topics zijn denderend "te lekkere muziek op hebben tijdens het leren"quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Leuk man, elke keer dat gezeik over haar treurige kutleven
Alsof het iemand iets boeit dat haar kat weg is. Volgens mij begrijp jij de essentie van KLB niet zo goedquote:
x-Lily heeft al lang een ban. Maar dat was inderdaad wel de kutste user die ik hier ooit gezien heb. En dat is niet positiefquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Geeltje is de man!Immer kwaliteitstopiques.
Ik mis x-Lily in dit topic. Blijkbaar toch niet zo'n indruk gemaakt....
Deusje die topics van haar lopen telkens weer als een tierelier. Ga dan niet roepen dat er geen animo voor is terwijl je zelf (afgaand op de reactie van Pappie hierboven) bs topics maakt waar geen hont om gevraagd heeft.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Alsof het iemand iets boeit dat haar kat weg is. Volgens mij begrijp jij de essentie van KLB niet zo goed
Gewoon een goed topic die de users aanspreekt die ik wil aansprekenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:00 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Nee,jouw topics zijn denderend "te lekkere muziek op hebben tijdens het leren"![]()
Zij steekt tenminste wel moeite&energie in haar topics![]()
Als een heel topic gevuld wordt met posts waarin TS wordt afgezeken door haar kut topic en kut leven, loopt het dan als een tierelier?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:04 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Deusje die topics van haar lopen telkens weer als een tierelier. Ga dan niet roepen dat er geen animo voor is terwijl je zelf (afgaand op de reactie van Pappie hierboven) bs topics maakt waar geen hont om gevraagd heeft.
Jij bent ook een leuke userquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef Meloewa het volgende:
Ik word altijd helemaal gebashed in mijn topics, na afloop ben ik altijd down
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:07 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Tevens wil ik Sjipsjap nomineren voor kutste, wat een tenenkrommende user.
en nu open je niets meerquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef Meloewa het volgende:
Je bent natuurlijk ook wel erg makkelijk te bashen. Maar stiekem mag ik je welquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef Meloewa het volgende:
Vorige topic werd ik helemaal gebashed nog, maar was wel beetje zeik topic achteraf gezienquote:
Ah ja, maar ja moet zelf soms ook lachen als iemand me zo bashedquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook wel erg makkelijk te bashen. Maar stiekem mag ik je wel
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef Geelman het volgende:
Goede users:
- F_D
- Alborz
- Piye
- Drinkyoghurt
- Akantha/Argo/Herman/Enz...
- Haantje
- Meloewa
- Jarh00n
- Michielos
- Pharkus
- Rosepetals
- Josef de Gehaktman
- 2Nutz
- Nober
- Smack10
- Kryuchkov
- Misschien vergeet ik er nog wel een paar, maar dit waren de smaakmakers.
Slechtste users:
- Sinepedraap
- tong80
- capuchon_jongen
- Hillary Banks
- -supergirl-
- En vast nog wel een paar...
Verveeltips?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Vorige topic werd ik helemaal gebashed nog, maar was wel beetje zeik topic achteraf gezien
[..]
Ah ja, maar ja moet zelf soms ook lachen als iemand me zo bashed![]()
Ahw lief
Ik heb gelijk gespeeld tegen je, dat dit kan op FOK!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:18 schreef rosepetals het volgende:
Ik heb van je gewonnen Sinep. Kleine bitch die je bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |