quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:13 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
KLB / sokkendief
Ze liegt tering hard broer zulke moet je gewoon negeren pvv tokkie dat is het blz 6
Ik hoef geen kus van een meisje die bevolkingsgroepen discrimineert .........quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:20 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik hoef geen kus van een meisje die bevolkingsgroepen discrimineert .........
Geeltje is de man!quote:
Ik dachtdat sommige me irritant vonden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geen goed teken vriend. als niemand je kent.dan doe je toch iets fout
Goede topics, vooral zijn laatste [misinterpretatie geloof etc]. Al moet ik zeggen dat zijn overige reacties en sc's met haan33 wel heel irritant kunnen zijn. Daarom geen top5 nomineringquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Geeltje is de man!Immer kwaliteitstopiques.
Haantje en Akantha zijn op zich wel KLB-helden, maar overdaad schaadt inderdaad. Afgelopen tijd wel erg veel haan in de klaagbak...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef Alborz het volgende:
[..]
Goede topics, vooral zijn laatste [misinterpretatie geloof etc]. Al moet ik zeggen dat zijn overige reacties en sc's met haan33 wel heel irritant kunnen zijn. Daarom geen top5 nominering
Met zo'n ui + username en lego-topics kunnen we niet om JD heen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Geeltje is de man!Immer kwaliteitstopiques.
Ik mis x-Lily in dit topic. Blijkbaar toch niet zo'n indruk gemaakt....
dat is een schatjequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef Alborz het volgende:
Laten we overigens niet Love_yourlife vergeten als een irritante user. Al vind ik d'r aan de andere kant ook wel redelijk vermakelijk.
omgevallenflat of leukverhaalvriend?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Adrenalini het volgende:
Hoe heet die user met dat debiele broertje, debiele vriendje? En zelf is ze ook niet helemaal wijs volgens mij.
Dat is mijn nominatie.
Toradora?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Adrenalini het volgende:
Hoe heet die user met dat debiele broertje, debiele vriendje? En zelf is ze ook niet helemaal wijs volgens mij.
Dat is mijn nominatie.
Die ja! Slechte user dus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef Geelman het volgende:
Is Toradora een goede user of een slechte user met al die huiltopics van d'r?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |