Pas maar op ze heeft een hekel aan Marokkanen ,dat wijf is een slang blijf uit de buurt van haar voordat ze jou bijtquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hebt pech, jongen. Supergirl valt alleen op mannen en niet op jongetjes.
hey schatje je ziet er leuk uit vandaagquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:58 schreef KritischeMassa het volgende:
Godverdomme... is dit nu KLB... beetje elkaar complimenteren???
Homo's
jij bent ook een lieve user!quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:58 schreef KritischeMassa het volgende:
Godverdomme... is dit nu KLB... beetje elkaar complimenteren???
Homo's
Haat ze Marokkanen, maar ik heb haar toch niks misdaan, toch Supergirl? Een kleurtje en een bos krullen vind jij toch niet erg?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:53 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Pas maar op ze heeft een hekel aan Marokkanen ,dat wijf is een slang blijf uit de buurt van haar voordat ze jou bijt![]()
![]()
neehoor. die gozer is gewoon op z'n lul getrapt omdat ik de discussie met hem aanging en hij deze verloor. dit kon hij niet handelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haat ze Marokkanen, maar ik heb haar toch niks misdaan, toch Supergirl? Een kleurtje en een bos krullen vind jij toch niet erg?
Tuurlijk joh die heb je zeker wel gewonnen een vrouw iets winnen ?Maak dat je kat wijsquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
neehoor. die gozer is gewoon op z'n lul getrapt omdat ik de discussie met hem aanging en hij deze verloor. dit kon hij niet handelen.
Dank je.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
neehoor. die gozer is gewoon op z'n lul getrapt omdat ik de discussie met hem aanging en hij deze verloor. dit kon hij niet handelen.
KLB / sokkendiefquote:
Ach, ja. Ik word er niet meer warm of koud van. Dat soort dingen gebeuren. Daarnaast zijn Marokkanen niet behaard, totaal niet zelfs. Dat zijn de Turken. Mensen halen die bevolkingsgroepen door elkaar, terwijl ze veel van elkaar verschillen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:13 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
KLB / sokkendief
Ze liegt tering hard broer zulke moet je gewoon negeren pvv tokkie dat is het blz 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |