als een baastwitter:danhendo twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 06:04:42I am perfectly fine as the co-main. I will get to relax and enjoy the women go at it. RT (cont) http://t.co/elWkmRVC reageer retweet
Haha nice!quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:50 schreef THEFXR het volgende:
als een baastwitter:danhendo twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 06:04:42I am perfectly fine as the co-main. I will get to relax and enjoy the women go at it. RT (cont) http://t.co/elWkmRVC reageer retweet
*crickets*quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:49 schreef THEFXR het volgende:
Invicta moves to pay-per-view format for January card
who's buying?
Sukkel, ben je een gefrustreerde Invicta medewerker?quote:
gast, begrijpend lezen is niet aan jou besteed, he? alleen maar kraken op anderen en niks bijdragen in een topic is niet "the way to go".quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sukkel, ben je een gefrustreerde Invicta medewerker?
Jij begreep mijn post niet. Crickets sloeg op de desinteresse in het aanschaffen van de invicta card, maar jij voelde je op je piemeltje getrapt. Tja, als dat joow "way to go" is...quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, begrijpend lezen is niet aan jou besteed, he? alleen maar kraken op anderen en niks bijdragen in een topic is niet "the way to go".
dat ligt aan jou, dat je het zo kut omschrijft, niet zeggen wat je bedoeld is pas echt sukkel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij begreep mijn post niet. Crickets sloeg op de desinteresse in het aanschaffen van de invicta card, maar jij voelde je op je piemeltje getrapt. Tja, als dat joow "way to go" is...
Je schoot gewoon te snel uit je sloffie. En met opmerkingen als "in je reet,ja" kan je iemand niet meer serieus betichten van het zijn van een sukkel, dan heb je jezelf namelijk al gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat ligt aan jou, dat je het zo kut omschrijft, niet zeggen wat je bedoeld is pas echt sukkel.
nee hoor, dat zie je helemaal verkeerd, jij diskwalificeerd jezelf al met je scheldwoorden, negatieve en domme opmerkingen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je schoot gewoon te snel uit je sloffie. En met opmerkingen als "in je reet,ja" kan je iemand niet meer serieus betichten van het zijn van een sukkel, dan heb je jezelf namelijk al gediskwalificeerd.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je schoot gewoon te snel uit je sloffie. En met opmerkingen als "in je reet,ja" kan je iemand niet meer serieus betichten van het zijn van een sukkel, dan heb je jezelf namelijk al gediskwalificeerd.
Ja, oke ik heb gescholden, maar dat was alleen omdat ik werd aangevallen door iemand met een anale fixatie. *Crickets* klonk wel negatief, maar de domste opmerkingen zijn tot nu toe echt aan jouw besteed.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:55 schreef THEFXR het volgende:
nee hoor, dat zie je helemaal verkeerd, jij diskwalificeerd jezelf al met je scheldwoorden, negatieve en domme opmerkingen.
iig weten we dat WMMA niet aan jou is besteed.
Go Jerry! Go Jerry!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I believe it's your turn..
crickets is erg kort door de bocht en dan moet ik opassen met mijn aanames? whahahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja, oke ik heb gescholden, maar dat was alleen omdat ik werd aangevallen door iemand met een anale fixatie. *Crickets* klonk wel negatief, maar de domste opmerkingen zijn tot nu echt aan jouw besteed.
En mijn Crickets opmerking was een constatering en gaf in geen enkele opzicht mijn eigen interesse in WMMA weer, dus pas ff op met je aannames.
Kom nou, niet gefrustreerd raken. Kijk al die scheldwoorden, negatieve en domme opmerkingen je in een post weet te verwerken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
crickets is erg kort door de bocht en dan moet ik opassen met mijn aanames? whahaha
flikker op,man, zielig weeskind dat je bent, ik hoef voor niemand op te passen en zeker niet voor een iemand met "little man complex"
lol, je had me al gediskwalificeerd, piemeltjequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kom nou, niet gefrustreerd raken. Kijk al die scheldwoorden, negatieve en domme opmerkingen je in een post weet te verwerken.
Ergens koesterde ik toch een klein beetje hoop voor je, bedankt voor de correctiequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, je had me al gediskwalificeerd, piemeltje
Ach, ik gun het jequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:49 schreef THEFXR het volgende:
oefffff... je bent echt hardcore,jij, van piemel naar anale fixatie en nu kissing, dat is pure A2M!
McNulty approves that gifquote:
Niemand minder dan de Iceman.quote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Hooidraad het volgende:
Weet iemand hier wie dit is?
[ afbeelding ]
vinnie van jersey whorequote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Hooidraad het volgende:
Weet iemand hier wie dit is?
[ afbeelding ]
Yes, jackpotquote:
Haha nice, ik dacht hem ook al te herkennen!quote:
Wat een kneus is het ook.quote:Op woensdag 26 december 2012 04:03 schreef THEFXR het volgende:
Paul Daley arrested for assault, removed from Bellator season 8 welterweight tournament
quote:Op woensdag 26 december 2012 04:03 schreef THEFXR het volgende:
Paul Daley arrested for assault, removed from Bellator season 8 welterweight tournament
Wat een flapdrol is het en blijft hetquote:Op woensdag 26 december 2012 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij mocht daardoor de USA niet in, dus kon hij niet vechten.
Had in de UFC goed kunnen verdienen,maar heeft het echt zelf verneuktquote:Op woensdag 26 december 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een flapdrol is het en blijft het
Ik ga mee met de P...quote:Op donderdag 27 december 2012 12:51 schreef Paxlie het volgende:
Junior dos Santos (c) vs. Cain Velasquez
Joe Lauzon vs. Jim Miller (Lauzon was moe na 3 minuten grapplen met iemand die veel minder goed is.... Denk dan eens in wat een Jim Miller met hem doet)
Tim Boetsch vs. Costa Philippou
Yushin Okami vs. Alan Belcher
Chris Leben vs. Derek Brunson
Geen directe titleshot dus, ik hoop dat Cees wint en dan JDS winnen en dan Cees vs JDSquote:Op donderdag 27 december 2012 12:01 schreef n00cL30n het volgende:
Afkomstig van Overeem's instagram account:
[ afbeelding ]
2 februari, Mandelay Bay, Overeem vs. Bigfoot
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:51 schreef Paxlie het volgende:
Junior dos Santos(c) vs. Cain Velasquez
Joe Lauzon vs. Jim Miller
Ben bang voor een wrestle clinic van Millerquote:Op donderdag 27 december 2012 15:52 schreef incognitoomuch het volgende:
Weinig menschen vertrouwen J to the L-Oe?
Jawel mijnheer.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef incognitoomuch het volgende:
Pick wijziging:
In de eerste ronde wel wat maar als het verder dan dat gaat nietquote:Op donderdag 27 december 2012 15:52 schreef incognitoomuch het volgende:
Weinig menschen vertrouwen J to the L-Oe?
Eerst nog maar eens zien wanneer die hoorzitting is voor zijn licentie en hoeveel dopingtesten daar aan vast zitten.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:01 schreef n00cL30n het volgende:
[ afbeelding ]
Ceeeeeees, held!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:01 schreef n00cL30n het volgende:
[ afbeelding ]
 quote:We take a look at the opportunities for committing divisional regicide against heavyweight monarch, Junior dos Santos.
quote:Cain Velasquez's heavy hands and hard kicks have led to the belief that he is an elite heavyweight striker. Today we look at just how often Cain gets caught.
Als ik dat artikel van Jack Slack mag geloven, dat Cain altijd recht vooruit schopt met zijn lowkicks, en daar door te makkelijk te counteren zou zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
normaal zou cain toch goed kunnen lowkicken om jds out if reach te houden.
Die zwarte bandjes van Nog, vind ik wel wat overrated.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als ik dat artikel van Jack Slack mag geloven, dat Cain altijd recht vooruit schopt met zijn lowkicks, en daar door te makkelijk te counteren zou zijn.
Ik weet het echt niet. Aan een kant heb je het injury verhaal van beide kampen. JDS met een, en Cain met een ACL. Aan de andere kant heb je de analyses van Jack Slack, die ook wel weer aansluiten bij wat ik denk over beide vechters.
Cain heeft een heel naar hoog tempo gedurende een partij en een hele nare ground 'n' pound.
JDS doet meer aan schermen, wat 'coming in range and moving out' betreft. Houdt ook in dat hij razend snel is in zijn movement, maar dat deze wel heel rechtlijnig is. Circulaire bewegings- en aanvalspatronen zou je dan denken als antwoord, lijkt mij.
Wat grondgevecht betreft, JDS heeft nu een zwarte band BJJ, zou inhouden dat hij toch wel op zijn gemak zou moeten zijn als deze ooit op zijn rug zou moeten belanden.
We kennen allemaal de 'wrestling pedigree' van Cain.
Ik vind het echt een hele pittige als ik alles in overweging moet nemen en een goeie pick moet maken voor wat dit gevecht betreft.
Ik denk dat ik de confrontatie van de weighins afwacht voor deze pot voor mijn definitieve keuze.
Wordt Pettis weer genaaidquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:36 schreef Hooidraad het volgende:
Dana White: Strikeforce champ Gilbert Melendez will probably get Lightweight title shot right away
Met de nadruk op 'probably'.
Ik hoop dat ze hem bij de UFC een contract geven voor drie gevechten ofzo... Kijken of hij mee kan en wat is... Ik vind hem altijd wel tof..quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Ben benieuwd wat er met Barnett gaat gebeuren na januari
ik ga meequote:Op donderdag 27 december 2012 20:19 schreef bartol het volgende:
Dezelfde Boetsch die compleet gesloopt werd door Okami, die op zijn beurt in de stand up verloor van Buddy Roberts?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij moet tegen Boetsch, vandaar.
Ik zou het echt niet weten wat ze met hem gaan doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:07 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem bij de UFC een contract geven voor drie gevechten ofzo... Kijken of hij mee kan en wat is... Ik vind hem altijd wel tof..
quote:
Haha gaaf!quote:
ufc maakt een contract, bellator heeft matching rights en doet hetzelfde bod en eddie moet bij bellator blijven of ufc moet hoger bieden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:58 schreef incognitoomuch het volgende:
UFC boss Dana White expects Eddie Alvarez situation to 'get ugly'
Mafioso praktijken?
Nu ben ik als casual mma fan totaal niet becanned met Belator's Eddie Alvarez. Is hij zo goed?
Als Alvarez tegenover Benson staat, wie maakt er dan kans?
Alvarez is gewoon erg goed, maar ik denk dat Benson hem de baas is. Moet je voorstellen dat Melendez ook nog eens naar de LW divisie van de UFC gaat, dan is die divisie echt 'stacked'.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:58 schreef incognitoomuch het volgende:
UFC boss Dana White expects Eddie Alvarez situation to 'get ugly'
Mafioso praktijken?
Nu ben ik als casual mma fan totaal niet becanned met Belator's Eddie Alvarez. Is hij zo goed?
Als Alvarez tegenover Benson staat, wie maakt er dan kans?
Dan kunnen ze net zo goed een beep van 3 kwartier af laten spelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
Dana dropping F-bombs @ mtv's rediculousness binnenkort?
\quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
Kan niet wachten om die heerlijke grote kerels half naakt te zien![]()
![]()
Lol, wel leuk om te zien btw, ik ben niet hardcorequote:
staat er nou Cock guy in die snelle text op t laatst ?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Of hij nu wel of geen license krijgt, de trailers zijn al baas genoeg!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
staat er nou Cock guy in die snelle text op t laatst ?
Fabricio Werdum...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
staat er nou Cock guy in die snelle text op t laatst ?
Zat ik ook aan te denken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
Naar deze partij ben ik benieuwddenk dat Melvin veel te cocky gaat zijn en hem een lesje wil leren en dan weer gepakt wordt.
En Melvin is chinny, Varner heeft een bakkes van steen en is een prima bokser, ik denk dat Varner hem rockt en hem dan submitquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
Naar deze partij ben ik benieuwddenk dat Melvin veel te cocky gaat zijn en hem een lesje wil leren en dan weer gepakt wordt.
Zodra JdS tegen een elite kickboxer moet is het afgelopen met hem, hopen dat Hunt of AO snel titleshot krijgt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:32 schreef n00cL30n het volgende:
Er vallen mij twee dingen op:
• Ik begin te twijfelen of ik niet toch voor Cain moet gaan.
• Ik begin een hekel te krijgen aan JDS.
1.65 maar voor TKO voor JDS, mij te weinig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:31 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vond Cain trouwens wat flabby, die gaat weer vuistenpap eten morgen.
Klopt, ik ga me morgen in bets verdiepen. Leans naar Costa, Wineland, Varner en Okami so far.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1.65 maar voor TKO voor JDS, mij te weinig.
Al een tientje staan op Varner.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:34 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Klopt, ik ga me morgen in bets verdiepen. Leans naar Costa, Wineland, Varner en Okami so far.
Jups en als hij zo door blijft gallen tegen White over Overeem, kan dat wel eens heel erg snel gaan gebeuren ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zodra JdS tegen een elite kickboxer moet is het afgelopen met hem, hopen dat Hunt of AO snel titleshot krijgt.
Hunt voorlopig niet, die wordt in maart gesubmit door Struve.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zodra JdS tegen een elite kickboxer moet is het afgelopen met hem, hopen dat Hunt of AO snel titleshot krijgt.
Dat zou wel mooi zijn, waarna de Struuf een titleshot krijgt en JdS verslaat met flying trianglequote:Op zaterdag 29 december 2012 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hunt voorlopig niet, die wordt in maart gesubmit door Struve.
quote:Regular pay-per-view play-by-play voice Mike Goldberg will sit out the UFC's year-end event, and Jon Anik will join analyst Joe Rogan in the broadcast booth.
UFC President Dana White on Friday confirmed the change to MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) but could not offer specifics into the situation or when Goldberg is expected to return to his post.
"He's taking time off and is not working this weekend," White said. "I don't know when he will be back.
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:49 schreef THEFXR het volgende:
timetable ufc 155 voor Pax:
slapen, dan
10.00 uur main card
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:28 schreef Fenomeno het volgende:
Iemand avatar bet voor Costa - Boetsch dan, voor een weekje, ik zeg Costa.
Ik durf het wel aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:34 schreef Fenomeno het volgende:
En nog een keer, omdat jullie allemaal praat hadden dat Boetsch veel beter is dan Costa maar toch heeft niemand blijkbaar zo veel vertrouwen om het aan te nemen:
[..]
Ik verwacht er nog vier: Taz, Chester, carjizzle en Omega.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:46 schreef THEFXR het volgende:
er moeten nog mensen hun picks posten.
Taz niet op vakan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik verwacht er nog vier: Taz, Chester, carjizzle en Omega.
Geen idee. Maar hij heeft vandaag hier gepost dus het zal nog wel komenquote:
Hee Jennifer, je weet dat je al drie events gemist hebt qua picks?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Dos Santos
[ afbeelding ]
Boetsch
Okami
Leben
Ja, ik moest de klap van mijn slechte resultaten van vorig seizoen verwerkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hee Jennifer, je weet dat je al drie events gemist hebt qua picks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, ik moest de klap van mijn slechte resultaten van vorig seizoen verwerken
Na meerdere uitstapjes naar de shrink heb ik weer genoeg zelfvertrouwen om me toch weer aan voorspellingen te wagen.Ben wel van plan om mensen die er 3 gemist hebben eruit te halen (zijn er na dit event waarschijnlijk 3)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar omdat jij een Original Gangster bent zet ik je er nog wel tussen![]()
Thnx hunquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben wel van plan om mensen die er 3 gemist hebben eruit te halen (zijn er na dit event waarschijnlijk 3)
Maar omdat jij een Original Gangster bent zet ik je er nog wel tussen
Eén iemand heeft Cain gepicktquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef Jimbo het volgende:
Denkt dan niemand dat cain gaat winnen?
JDS heeft slechts één keer z'n title verdedigd hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:35 schreef Jimbo het volgende:
Hoop dat ie wint het is wel weer eens tijd voor een nieuwe champ (al had vanavond gewoon overeem zn match moeten zijn.. de sufkut met zn roids...)
u mad? had echt t idee em keer op keer wel gezien heb.. mss waren dat geen title matches dan. oa tegen lesnar enzo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:09 schreef Fyodor het volgende:
[..]
JDS heeft slechts één keer z'n title verdedigd hoor
Ben niet mad hoor en JDS heeft nog nooit tegen Lesnar gevochtenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
u mad? had echt t idee em keer op keer wel gezien heb.. mss waren dat geen title matches dan. oa tegen lesnar enzo?
:/ ik zot me gigantisch te vergissen zie ik... weet alleen nog niet waar... zou toch kunnen zweren dat lesnar ooit vs jds gevochten heeft...quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ben niet mad hoor en JDS heeft nog nooit tegen Lesnar gevochten
In je dromenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Loopt weer een flinke deuk op tegen Bones
hij heeft gevochten tegen PDSquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
:/ ik zot me gigantisch te vergissen zie ik... weet alleen nog niet waar... zou toch kunnen zweren dat lesnar ooit vs jds gevochten heeft...
(Net gezocht maar kon iig niks vinden erover idd)
Hmm vaag
enige tweestrijd wat ze hebben gehad was het coaches spel tijdens The Ultimate Fighter toen op dat American Football fieldquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
:/ ik zot me gigantisch te vergissen zie ik... weet alleen nog niet waar... zou toch kunnen zweren dat lesnar ooit vs jds gevochten heeft...
(Net gezocht maar kon iig niks vinden erover idd)
Hmm vaag
Z'n schedel ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Loopt weer een flinke deuk op tegen Bones
ik twijfel ook, Cain was toen geblesseerd en nu niet, dus veel meer beweging.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:33 schreef n00cL30n het volgende:
Fuck fuck fuck.... Gevoel zegt Cain, verstand zegt JdS.
Pds? Wie is dat dan? :pquote:
Peter de Smit. Is inmiddels geen actieve vechter meer.quote:
Ohja. Dat had je ook nogquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
enige tweestrijd wat ze hebben gehad was het coaches spel tijdens The Ultimate Fighter toen op dat American Football field
Excuus, 11 uur CrossFit, rond 2 uur UFCquote:
PDS is niet te genezen. Hij had diverticulitis.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens mij de ziekte die had en er aan geopereerd
JDS ook, 1e gevecht ging Cain voor veel leg kicks. Waarschijnlijk nu meer takedowns met leg kicks gecombineerd. Ik verwacht dat JDS dat verwacht en er snoeihard op counterd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik twijfel ook, Cain was toen geblesseerd en nu niet, dus veel meer beweging.
goede voornemens voor het nieuwe jaar?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Excuus, 11 uur CrossFit, rond 2 uur UFC
was in maart al begonnen met bootcamp, dat werd in augustus Warrior Training (waar een CrossFit Murph een soort standaard qua zwaarte is) en nu zijn de trainers van Warrior een sportschool met CrossFit begonnen. Dus daar train ik nu. Sinds maart van 115kg naar 102.9 vanochtend en ik ben veel en veel sterker nu. Dus er is een hoop meer vet af dan alleen die 10kgquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goede voornemens voor het nieuwe jaar?
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
JDS ook, 1e gevecht ging Cain voor veel leg kicks. Waarschijnlijk nu meer takedowns met leg kicks gecombineerd. Ik verwacht dat JDS dat verwacht en er snoeihard op counterd.
JDS is gewoon te slim om gepakt te worden. Als je Werdum al zo snoeihard KO beukt in je eerste UFC gevecht (en Werdum was destijds echt _de_ shit), dan snap je het gewoon.quote:
Die kan Cain wel hebben, kerel is in triathlon conditie. Denk eerder dat hij gewoon een snoeiharde stoot van JDS te verduren krijgt en daar niet tijdig genoeg van hersteld. Of we krijgen Mir - JDS, maar dan met Valesquez.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat jds voor de bodyshots gaat, dan ligt cain zijn bek open en krijgt ie weer klappen
DIt idee inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
JDS is gewoon te slim om gepakt te worden. Als je Werdum al zo snoeihard KO beukt in je eerste UFC gevecht (en Werdum was destijds echt _de_ shit), dan snap je het gewoon.
paper chin?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:20 schreef Fenomeno het volgende:
JdS met z'n bizarre TDD is gewoon een nightmare match up voor Cain met z'n paper chin.
Als ik Slack mag geloven, heeft Cain zelfs een bizar goede chin.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:27 schreef Fenomeno het volgende:
Paper is overdreven natuurlijk, maar iemand die champ aspiraties heeft zou in de stand up van Cheik Kongo toch wel moeten kunnen winnen.
ben benieuwd wie jds op zijn oren heeft geslagen?quote:Op zondag 30 december 2012 00:01 schreef n00cL30n het volgende:
Als ik Jac
[..]
Als ik Slack mag geloven, heeft Cain zelfs een bizar goede chin.
Knockdown punch van Dos Santos kwam ook achter het oor terecht, als ik het mij goed herinner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gokje gewaagd op uniThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Kijk hier maar:quote:Op zondag 30 december 2012 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben benieuwd wie jds op zijn oren heeft geslagen?
Dat is wel de pick waar ik het meest over twijfel sinds de weigh ins maar ik ga toch maar voor de 'bekende' vechter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:25 schreef THEFXR het volgende:
waarom gaat iedereen voor die verslaafde ringrust van een Leben?
Ze leeft nogquote:
Natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is wel de pick waar ik het meest over twijfel sinds de weigh ins maar ik ga toch maar voor de 'bekende' vechter.
[..]
Ze leeft nog
Jawel, Mark Zuckerbergquote:Op zondag 30 december 2012 00:51 schreef Jimbo het volgende:
Zeker niemand die toevallig een streampje heeft?
ufc youtubequote:Op zondag 30 december 2012 00:51 schreef Jimbo het volgende:
Zeker niemand die toevallig een streampje heeft?
quote:Op zondag 30 december 2012 01:00 schreef vivelafete het volgende:
net even de weigh inns bekeken. JDS ziet er echt huge uit zeg! Hoop wel dat Cain hem pakt.
Die tattoo van Belcher blijft wel een enorme
Holy shit! Passen mijn armen 3 keer in.quote:Op zondag 30 december 2012 01:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/kH3EfePBTZt72WBeyYn0lw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en(...)849_7.jpg]afbeelding[/url] ]
Met zo'n wijf als hij heeft zou ik ook terug naar rukken gaan.. godverdomme zegquote:
niet weer die redhead met plastic titsquote:Op zondag 30 december 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
The refferee for this fight:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |