abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120597052

[ Bericht 6% gewijzigd door Hooidraad op 21-12-2012 20:41:08 ]
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_120597104
roids :9~
pi_120608941
danhendo twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 06:04:42 I am perfectly fine as the co-main. I will get to relax and enjoy the women go at it. RT (cont) http://t.co/elWkmRVC reageer retweet
als een baas :7
pi_120615282
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:50 schreef THEFXR het volgende:
danhendo twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 06:04:42 I am perfectly fine as the co-main. I will get to relax and enjoy the women go at it. RT (cont) http://t.co/elWkmRVC reageer retweet
als een baas :7
Haha nice! :D
Edit: niet nice, Hendo zal er niet veel van meekrijgen door z'n hersenschudding ;)
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  zaterdag 22 december 2012 @ 10:57:13 #5
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_120628243
Hell, ik zou het toch wel grappig vinden als hij toch voor een upset zou zorgen. :)
pi_120638835
Invicta moves to pay-per-view format for January card
who's buying?
pi_120639260
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:49 schreef THEFXR het volgende:
Invicta moves to pay-per-view format for January card
who's buying?
*crickets*
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_120639574
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:03 schreef McNulty het volgende:

[..]

*crickets*
in je reet,ja
pi_120641189
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

in je reet,ja
Sukkel, ben je een gefrustreerde Invicta medewerker?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_120641309
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:00 schreef McNulty het volgende:

[..]

Sukkel, ben je een gefrustreerde Invicta medewerker?
gast, begrijpend lezen is niet aan jou besteed, he? alleen maar kraken op anderen en niks bijdragen in een topic is niet "the way to go".
pi_120641744
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

gast, begrijpend lezen is niet aan jou besteed, he? alleen maar kraken op anderen en niks bijdragen in een topic is niet "the way to go".
Jij begreep mijn post niet. Crickets sloeg op de desinteresse in het aanschaffen van de invicta card, maar jij voelde je op je piemeltje getrapt. Tja, als dat joow "way to go" is...
pi_120642388
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:14 schreef McNulty het volgende:

[..]

Jij begreep mijn post niet. Crickets sloeg op de desinteresse in het aanschaffen van de invicta card, maar jij voelde je op je piemeltje getrapt. Tja, als dat joow "way to go" is...
dat ligt aan jou, dat je het zo kut omschrijft, niet zeggen wat je bedoeld is pas echt sukkel.
pi_120642637
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat ligt aan jou, dat je het zo kut omschrijft, niet zeggen wat je bedoeld is pas echt sukkel.
Je schoot gewoon te snel uit je sloffie. En met opmerkingen als "in je reet,ja" kan je iemand niet meer serieus betichten van het zijn van een sukkel, dan heb je jezelf namelijk al gediskwalificeerd.
pi_120643285
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef McNulty het volgende:

[..]

Je schoot gewoon te snel uit je sloffie. En met opmerkingen als "in je reet,ja" kan je iemand niet meer serieus betichten van het zijn van een sukkel, dan heb je jezelf namelijk al gediskwalificeerd.
nee hoor, dat zie je helemaal verkeerd, jij diskwalificeerd jezelf al met je scheldwoorden, negatieve en domme opmerkingen.
iig weten we dat WMMA niet aan jou is besteed.
pi_120643433
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef McNulty het volgende:

[..]

I believe it's your turn..
pi_120644085
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:55 schreef THEFXR het volgende:
nee hoor, dat zie je helemaal verkeerd, jij diskwalificeerd jezelf al met je scheldwoorden, negatieve en domme opmerkingen.
iig weten we dat WMMA niet aan jou is besteed.
Ja, oke ik heb gescholden, maar dat was alleen omdat ik werd aangevallen door iemand met een anale fixatie. *Crickets* klonk wel negatief, maar de domste opmerkingen zijn tot nu toe echt aan jouw besteed.
En mijn Crickets opmerking was een constatering en gaf in geen enkele opzicht mijn eigen interesse in WMMA weer, dus pas ff op met je aannames.
pi_120644123
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:00 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

I believe it's your turn..
Go Jerry! Go Jerry!
pi_120644336
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:16 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ja, oke ik heb gescholden, maar dat was alleen omdat ik werd aangevallen door iemand met een anale fixatie. *Crickets* klonk wel negatief, maar de domste opmerkingen zijn tot nu echt aan jouw besteed.
En mijn Crickets opmerking was een constatering en gaf in geen enkele opzicht mijn eigen interesse in WMMA weer, dus pas ff op met je aannames.
crickets is erg kort door de bocht en dan moet ik opassen met mijn aanames? whahaha
flikker op,man, zielig weeskind dat je bent, ik hoef voor niemand op te passen en zeker niet voor een iemand met "little man complex"
pi_120644769
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

crickets is erg kort door de bocht en dan moet ik opassen met mijn aanames? whahaha
flikker op,man, zielig weeskind dat je bent, ik hoef voor niemand op te passen en zeker niet voor een iemand met "little man complex"
Kom nou, niet gefrustreerd raken. Kijk al die scheldwoorden, negatieve en domme opmerkingen je in een post weet te verwerken.
pi_120644902
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:32 schreef McNulty het volgende:

[..]

Kom nou, niet gefrustreerd raken. Kijk al die scheldwoorden, negatieve en domme opmerkingen je in een post weet te verwerken.
lol, je had me al gediskwalificeerd, piemeltje
pi_120645069
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lol, je had me al gediskwalificeerd, piemeltje
Ergens koesterde ik toch een klein beetje hoop voor je, bedankt voor de correctie _O-
pi_120645256

SO CAN WE FXR!!!!! *O* *O* :* :*
pi_120645477
oefffff... je bent echt hardcore,jij, van piemel naar anale fixatie en nu kissing, dat is pure A2M! :+
pi_120645640
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:49 schreef THEFXR het volgende:
oefffff... je bent echt hardcore,jij, van piemel naar anale fixatie en nu kissing, dat is pure A2M! :+
Ach, ik gun het je ;)
  zaterdag 22 december 2012 @ 20:53:43 #25
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_120645649
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')