Auch....quote:Op zondag 23 december 2012 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Sinds oktober heb ik zo'n 53 vrouwen aangeschreven. Van 0 heb ik een bericht terug gekregen. Elk bericht was persoonlijk geschreven, dus geen standaard bericht. Een voorbeeld van een bericht is:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2012 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind "Wat leuk om te lezen dat je lekker sportief bezig bent." een beetje truttig klinken.
Er zit echt compleet niets van spanning in het bericht.quote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het bericht leest een beetje alsof je een kop thee aan het drinken bent met je grootmoeder. Niet echt vlot.
Ja, dat had ik uit haar profiel.quote:Op zondag 23 december 2012 16:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mee eens.
Plus, stond er iets in haar profiel over skaten? Anders komt die vraag over de Skate Parade een beetje raar uit de lucht vallen.
Mja op zich kan je best met veel wegkomen als ze je kop aantrekkelijk vindt. Het blijft een vleeskeuring.quote:Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Interactie ontbreekt ook... Waarom vind jij dat zo leuk, wat doe je dan zelf wat daar bij aansluit? Wat maakt je enthousiast aan die dingen?
Ach opzich kan ik me wel indenken in Dyna. Internet daten is inderdaad niet heel lucratief voor de meeste mensen. Anders zouden we hier niet allemaal single zitten zijn en ervaringen uitwisselen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat een huilverhaal. Werkt prima hier en heb echt nog nooit om reacties verlegen gezeten. Kennelijk doe je dan zelf iets niet goed. Kom je daar ook zo gefrustreerd over?
Er is een reden dat het niet lukt.quote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens niet leuk om te lezen hoe iedereen nu het bericht zit af te kraken.
Ja het is afkraken. We zijn er allemaal op uit om jou een slecht gevoel te bezorgen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik uit haar profiel.
Zoals ik al zei, ik heb geprobeerd elke keer een persoonlijk bericht te schrijven.
En er ook een vraag in te stellen die ze makkelijk kan beantwoorden, zodat het makkelijk voor haar is om terug te reageren.
Ik vind het trouwens niet leuk om te lezen hoe iedereen nu het bericht zit af te kraken.
Nou al droop de sexyness van zn guicheltje af, ik zou dat bericht niet beantwoorden.quote:Op zondag 23 december 2012 16:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Mja op zich kan je best met veel wegkomen als ze je kop aantrekkelijk vindt. Het blijft een vleeskeuring.
Zijn bericht ging over reacties krijgen toch?quote:Op zondag 23 december 2012 16:53 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ach opzich kan ik me wel indenken in Dyna. Internet daten is inderdaad niet heel lucratief voor de meeste mensen. Anders zouden we hier niet allemaal single zitten zijn en ervaringen uitwisselen.
Het is maar hoe je het ziet. Ik zie het voornamelijk als een leuk avondje uit. Tot nu toch best vruchtbaar geweest voor mij.quote:Op zondag 23 december 2012 16:53 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ach opzich kan ik me wel indenken in Dyna. Internet daten is inderdaad niet heel lucratief voor de meeste mensen. Anders zouden we hier niet allemaal single zitten zijn en ervaringen uitwisselen.
Heb je je email wel gechecked? wie weet sturen ze allemaal een bericht terug naar je email en belanden ze in je spambox!?quote:Op zondag 23 december 2012 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Sinds oktober heb ik zo'n 53 vrouwen aangeschreven. Van 0 heb ik een bericht terug gekregen. Elk bericht was persoonlijk geschreven, dus geen standaard bericht. Een voorbeeld van een bericht is:
[..]
Ik durf dus wel te zeggen dat ik moeite gedaan heb ja.
Komop, niet zo teer hè.... grow a couple. Je zou er natuurlijk ook wat van op kunnen steken zodat je wel een keer een reactie krijgt.quote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik zit nu gewoon zwaar in een dal en kan negativiteit even slecht hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja het is afkraken. We zijn er allemaal op uit om jou een slecht gevoel te bezorgen.
Of we geven je advies over hoe het de volgende keer beter kan... Neeeeh, dat kan het niet zijn!
Tsja, dit is maar één voorbeeld. Er gaat blijkbaar structureel iets mis in je aanpak, anders zou je wel meer succes hebben. Of op z'n minst reacties krijgen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik uit haar profiel.
Zoals ik al zei, ik heb geprobeerd elke keer een persoonlijk bericht te schrijven.
En er ook een vraag in te stellen die ze makkelijk kan beantwoorden, zodat het makkelijk voor haar is om terug te reageren.
Je bedoelt een date hebben?quote:Op zondag 23 december 2012 16:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het ziet. Ik zie het voornamelijk als een leuk avondje uit. Tot nu toch best vruchtbaar geweest voor mij.
Nou dan is dit toch perfect? Hier zijn vrouwen die aan je uitleggen waarom het ze niet aanspreekt zodat je je berichten inhoudelijk kan verbeteren in de toekomst.quote:Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik zit nu gewoon zwaar in een dal en kan negativiteit even slecht hebben.
De meesten kunnen gewoon niet voorstellen hoe het is om iets graag te hebben en ondanks alle inspanning die ik gedaan heb (sinds 2005) het gewoon niet voor elkaar te krijgen.
Ik zou me wel wat weerbaarder opstellen als ik jou was. Dat wordt nog wat als je straks een keer een blauwtje loopt ofzo.quote:Mensen hebben voor minder er een eind aan gemaakt.
quote:Bovendien lees ik alleen maar berichten over wat er fout is aan het bericht. Er wordt niet geschreven hoe het beter kan.
quote:Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Interactie ontbreekt ook... Waarom vind jij dat zo leuk, wat doe je dan zelf wat daar bij aansluit? Wat maakt je enthousiast aan die dingen?
Dude, serieus? Als je door zoiets al refereert aan zelfmoord, dan denk ik dat je als de sodemieter weg moet van de datingsites en serieus aan jezelf moet gaan werken. Al zou je reacties krijgen op je berichten, je bent zo écht niet geschikt om een relatie aan te gaan.quote:Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
De meesten kunnen gewoon niet voorstellen hoe het is om iets graag te hebben en ondanks alle inspanning die ik gedaan heb (sinds 2005) het gewoon niet voor elkaar te krijgen. Mensen hebben voor minder er een eind aan gemaakt.
Bovendien lees ik alleen maar berichten over wat er fout is aan het bericht. Er wordt niet geschreven hoe het beter kan.
quote:Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat moet je er zelf uit destilleren. Als je het niet erg vindt zijn we niet jouw online-dating-goeroes, die jou bij het handje zullen nemen om een date voor je te hosselen. Dat moet je zelf doen. Haal je tips uit dat wat jij als kritiek ervaart, ga er proactief mee om ipv verongelukt. De wereld, en de users in dit topic, zijn je geen reet verschuldigd. Geef jezelf een schop onder je reet ipv verongelukt verongelijkt in je hoekje de wereld, en de users in dit topic, te vervloeken omdat het jou niet lukt een date te hosselen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
De meesten kunnen gewoon niet voorstellen hoe het is om iets graag te hebben en ondanks alle inspanning die ik gedaan heb (sinds 2005) het gewoon niet voor elkaar te krijgen. Mensen hebben voor minder er een eind aan gemaakt.
Bovendien lees ik alleen maar berichten over wat er fout is aan het bericht. Er wordt niet geschreven hoe het beter kan.
Misschien moet je dan eerst even uit je dal klimmen en daarna weer met een open vizier naar daten kijken.quote:Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Eerst gelukkig zijn met jezelf, daarna kan je pas gelukkig zijn met een ander!quote:Op zondag 23 december 2012 17:01 schreef peleetje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eerst even uit je dal klimmen en daarna weer met een open vizier naar daten kijken.
Q-wijsheidquote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst gelukkig zijn met jezelf, daarna kan je pas gelukkig zijn met een ander!
Kerst hequote:Op zondag 23 december 2012 17:09 schreef peleetje het volgende:
Er zitten trouwens wel veel in mensen in een diep dal hier in het datingtopic. Paar weken geleden was er ook al zo'n lekkere discussie.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat moet je er zelf uit destilleren. Als je het niet erg vindt zijn we niet jouw online-dating-goeroes, die jou bij het handje zullen nemen om een date voor je te hosselen. Dat moet je zelf doen. Haal je tips uit dat wat jij als kritiek ervaart, ga er proactief mee om ipv verongelukt. De wereld, en de users in dit topic, zijn je geen reet verschuldigd. Geef jezelf een schop onder je reet ipv verongelukt in je hoekje de wereld, en de users in dit topic, te vervloeken omdat het jou niet lukt een date te hosselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
quote:Op zondag 23 december 2012 17:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ja, blijkbaar vind iedereen hier dat mijn bericht beter moet.quote:Op zondag 23 december 2012 17:01 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nou dan is dit toch perfect? Hier zijn vrouwen die aan je uitleggen waarom het ze niet aanspreekt zodat je je berichten inhoudelijk kan verbeteren in de toekomst.
[..]
Ik heb eigenlijk geen ervaring met blauwtjes oplopen. Die paar die ik had waren inderdaad erg naar.quote:Ik zou me wel wat weerbaarder opstellen als ik jou was. Dat wordt nog wat als je straks een keer een blauwtje loopt ofzo.
Ja het daten zelf. Tijd spenderen aan die sites doe ik al lang niet meer.quote:Op zondag 23 december 2012 17:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je bedoelt een date hebben?
Een avond spenderen op een datingsite lijkt me namelijk niet echt vergelijkbaar met een leuk avondje uit.
Afknapper is denk ik niet het woord, maar het is wel nogal standaard. In die zin, een leuke meid krijgt misschien wel 10 van dit soort berichten in een week. Als die van jou niet opvalt tussen die andere negen, waarom zou ze dan reageren?quote:Op zondag 23 december 2012 17:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar vind iedereen hier dat mijn bericht beter moet.
Ik vond dit serieus gewoon een goed bericht. Hij was persoonlijk, ik stelde een vraag, ik gaf aan haar profiel gelezen te hebben. Ik hield het luchtig.
Ik snap echt niet zo goed waarom dit een afknapper is.
[..]
Ik heb eigenlijk geen ervaring met blauwtjes oplopen. Die paar die ik had waren inderdaad erg naar.
Nouja... er mist een vleugje humor.quote:Op zondag 23 december 2012 17:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar vind iedereen hier dat mijn bericht beter moet.
Ik vond dit serieus gewoon een goed bericht. Hij was persoonlijk, ik stelde een vraag, ik gaf aan haar profiel gelezen te hebben. Ik hield het luchtig.
Ik snap echt niet zo goed waarom dit een afknapper is.
[..]
Ik heb eigenlijk geen ervaring met blauwtjes oplopen. Die paar die ik had waren inderdaad erg naar.
Als ze geen betaald abbo heeft, kan ze anders niet reageren.quote:Op zondag 23 december 2012 17:21 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nouja... er mist een vleugje humor.
En misschien moet je niet meteen je email adres geven. Komt een beetje over als je 'te' graag wilt.
Dan heeft ze dikke vette pech!quote:Op zondag 23 december 2012 17:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als ze geen betaald abbo heeft, kan ze anders niet reageren.
Ach, dan nog is het niet onmogelijk om iemand te vinden als je graag genoeg wil. Als je iets herkenbaars op je profiel hebt staan, ben je echt wel te vinden voor iemand.quote:Op zondag 23 december 2012 17:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als ze geen betaald abbo heeft, kan ze anders niet reageren.
Niet veel?quote:Op zondag 23 december 2012 17:35 schreef peleetje het volgende:
Misschien kun je ook eens proberen iets spontaner over te komen in je berichtje.
Edit: en 53 vrouwen aanschrijven is natuurlijk niet zoveel. Dat bereik je al met 2 avonden speeddaten.
Da's denk ik toch een beetje het idee van een datingsite met profielen...quote:Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Niet veel?
Hoeveel wordt er dan van je verwacht? Sorry hoor, maar 53 vrouwen aanschrijven heeft me al veel te veel energie gekost. Ik merk dat ik helemaal leeg ben nu.
Het kan toch echt niet de bedoeling zijn dat je allemaal maar gaat aanschrijven in de hoop dat er 1tje misschien een goede bui heeft en wel eens een keer reageert?
Ja, heb ik 6 jaar geleden geprobeerd.quote:Op zondag 23 december 2012 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's denk ik toch een beetje het idee van een datingsite met profielen...
Heb je Paiq al eens geprobeerd? Daar kan je iemand "dwingen" om met je te praten door een speeddate aanbod te accepteren. Dan ga je een gesprek van minstens 5 minuten met iemand aan.
Kleine correctie: ze en jij kunnen het ook binnen die 5 minuten afkappen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's denk ik toch een beetje het idee van een datingsite met profielen...
Heb je Paiq al eens geprobeerd? Daar kan je iemand "dwingen" om met je te praten door een speeddate aanbod te accepteren. Dan ga je een gesprek van minstens 5 minuten met iemand aan.
Ik denk ook dat er in 6 jaar tijd niets veranderd isquote:Op zondag 23 december 2012 18:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, heb ik 6 jaar geleden geprobeerd.
Dat heeft niet tot een date geleid. De vrouwen daar wilden niet afspreken, alleen maar chatten.
paiq vond ik ook echt niks, alleen maar suffe wijven gesproken de korte tijd dat ik er zat.quote:Op zondag 23 december 2012 18:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, heb ik 6 jaar geleden geprobeerd.
Dat heeft niet tot een date geleid. De vrouwen daar wilden niet afspreken, alleen maar chatten.
Ik ben al meer dan 6 jaar bezig om een relatie te krijgen en jij durft te beweren dat ik mijn best niet doe? Jullie vrouwen hebben geen idee van hoe moeilijk het voor een man is om een relatie te krijgen, omdat je het zelf allemaal maar op een presenteerblaadje aangereikt krijgt. Hier zul je het wel niet mee eens zijn, maar je weet niet half hoe scheef de verhoudingen liggen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er in 6 jaar tijd niets veranderd is
Zo denderend je best doe je niet, als ik t zo lees. Alle tips wimpel je af met "ja, maar...". Als je niet wil, dan niet hoor...
*proest* Ja, daarom ben ik ook al ruim 3 jaar single.quote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan 6 jaar bezig om een relatie te krijgen en jij durft te beweren dat ik mijn best niet doe? Jullie vrouwen hebben geen idee van hoe moeilijk het voor een man is om een relatie te krijgen, omdat je het zelf allemaal maar op een presenteerblaadje aangereikt krijgt. Hier zul je het wel niet mee eens zijn, maar je weet niet half hoe scheef de verhoudingen liggen.
Want jij krijgt nooit een reactie op je datingprofiel?quote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja boehoe, ik ben een vrouw en al 3 jaar "vrijgezel". Ik kan mezelf in een hoekje een freak gaan zitten vinden omdat alle mannen hier op fok propageren dat het voor vrouwen vanzelf moet gaan, maar ik kan ook gewoon lekker daten en ondertussen doorgaan met mijn leven.
Zat. Nou dan moet ik wel helemaal fugly en een freak zijn dat het NOG niet luktquote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Want jij krijgt nooit een reactie op je datingprofiel?
Volgens mij waren we er 20 reacties geleden al over uit dat het heel vervelend voor je is dat je nooit reacties krijgt, maar dat er misschien nog wel iets aan te doen is... Als je de tips zou aanvaarden dan.quote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Want jij krijgt nooit een reactie op je datingprofiel?
jij beert fokkers af toch.quote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja boehoe, ik ben een vrouw en al 3 jaar "vrijgezel". Ik kan mezelf in een hoekje een freak gaan zitten vinden omdat alle mannen hier op fok propageren dat het voor vrouwen vanzelf moet gaan, maar ik kan ook gewoon lekker daten en ondertussen doorgaan met mijn leven.
En dat is nou precies mijn punt.quote:Op zondag 23 december 2012 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zat. Nou dan moet ik wel helemaal fugly en een freak zijn dat het NOG niet lukt
Wauw, het zit je wel diep hè? En als man is het ook prima te doen. Plaats een beetje normale foto's en zorg ervoor dat je berichtjes boven de rest uit te steken dmv creatief te zijn, door vrouwen écht het gevoel te geven dat je daadwerkelijk interesse hebt, dan kom je al heel erg ver. En ja, je zal er als man wat meer moeite in moeten steken, net zoals in het echte leven. (de kroeg etc.)quote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben geen idee van hoe moeilijk het voor een man is om een relatie te krijgen, omdat je het zelf allemaal maar op een presenteerblaadje aangereikt krijgt. Hier zul je het wel niet mee eens zijn, maar je weet niet half hoe scheef de verhoudingen liggen.
Sorry hoor, maar:quote:Op zondag 23 december 2012 18:31 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En dat is nou precies mijn punt.
Zelfs als een vrouw fugly is en niets in haar profiel invult krijgt ze nog reacties.
Een man daarentegen moet ongelofelijk zijn best doen. Hij moet aantrekkelijke foto's plaatsen, zijn profiel leuk invullen, zijn berichten moeten beter zijn dan die van andere mannen. En dan nog is het maar de vraag of hij een reactie terug krijgt.
Je hebt gelijk Sekhmet.quote:
Is dat alles wat er speelt?quote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Sekhmet.
Ik zit nu gewoon even helemaal beneden in het dal, omdat alles nu bij elkaar komt.
- Mijn RP abbonnement van 6 maanden loopt nu af, terwijl ik echt de hoop had daar wat leuke dames te daten. En dat is dus niet gebeurd.
- Ik ben uitgenodigd voor een feest waar ze verwachten dat je een partner meeneemt.
- 2e kerstdag zit ik bij mijn ouders en ik weet nu al dat die gaan vragen waarom ik nog niemand heb.
- Mijn broer is helemaal happy bezig met het stichten van een gezinnetje.
- En met Kerst wordt het alleen zijn altijd extra benadrukt.
En als alles nu zo bij elkaar komt is het me gewoon te veel geworden.
En ik merk dat ik nu juist meer tegen de FOK! users loop te vechten dan dat ik hun goed bedoelde raad tot me kan nemen. Hierdoor loop ik alleen maar ruzie te maken, terwijl ik dat niet eens wil en dat niet mijn bedoeling is.
Sorry daarvoor.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Sekhmet.
Ik zit nu gewoon even helemaal beneden in het dal, omdat alles nu bij elkaar komt.
- Mijn RP abbonnement van 6 maanden loopt nu af, terwijl ik echt de hoop had daar wat leuke dames te daten. En dat is dus niet gebeurd.
- Ik ben uitgenodigd voor een feest waar ze verwachten dat je een partner meeneemt.
- 2e kerstdag zit ik bij mijn ouders en ik weet nu al dat die gaan vragen waarom ik nog niemand heb.
- Ondanks alle moeite die ik er voor doe een relatie te krijgen blijkt dat geen effect te hebben.
En ik merk dat ik nu juist meer tegen de FOK! users loop te vechten dan dat ik hun goed bedoelde raad tot me kan nemen. Hierdoor loop ik alleen maar ruzie te maken, terwijl ik dat niet eens wil en dat niet mijn bedoeling is.
Sorry daarvoor.
al eens advies gevraagd aan je schoonzus? wellicht kan ze je wat tips geven, zij kent je immers itt wij fokkers.quote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Sekhmet.
- Ondanks alle moeite die ik er voor doe een relatie te krijgen blijkt dat geen effect te hebben.
Sorry daarvoor.
Mja, kan me wel voorstellen dat je er dan ff klaar mee bent. Als ik jou was zou ik me gewoon even puur op mezelf gaan richten want je hebt er zo te zien wel redelijk wat issues mee. Wat andere mensen er van vinden; lekker fucking belangrijk. En jezelf vergelijken met andere mensen heeft ook niet zoveel zin.quote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Sekhmet.
Sorry daarvoor.
Als je daarom al in een diep dal gaat liggen gaat schheeuwen dat er mensen zijn die voor minder zelfmoord hebben gepleegd.quote:
Ik heb dan wel veel dates gehad via datingsites, maar had op een gegeven moment er ook de pest van in dat er nooit echt iets leuks uit voort kwam. En het klinkt erg cliché, maar nadat ik mij overal had uitgeschreven en een paar dingen voor mijzelf beter een plek had gegeven ben ik dan toch iemand tegen gekomen waarmee het nu wel heel erg goed klikt. Oftewel, zorg dat je eerst zelf beter in je vel zit, dan straal je dat ook meer uit en pakken mensen dat op. Tweede cliché, als je stopt met zoeken wordt je eerder gevondenquote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Sekhmet.
Sorry daarvoor.
Ik vind het echt fijn voor je dat je iemand gevonden hebt Sekhmet.quote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb dan wel veel dates gehad via datingsites, maar had op een gegeven moment er ook de pest van in dat er nooit echt iets leuks uit voort kwam. En het klinkt erg cliché, maar nadat ik mij overal had uitgeschreven en een paar dingen voor mijzelf beter een plek had gegeven ben ik dan toch iemand tegen gekomen waarmee het nu wel heel erg goed klikt. Oftewel, zorg dat je eerst zelf beter in je vel zit, dan straal je dat ook meer uit en pakken mensen dat op. Tweede cliché, als je stopt met zoeken wordt je eerder gevonden....
Succes!
(en er zijn zoveel mensen die met kerst datzelfde riedeltje te horen krijgen...trek het je niet aan en laat het van je af glijden, wie weet zit jij daar volgend jaar met een vriendin terwijl de rest in scheiding ligt. Karma's a bitch)
Dank jequote:Op zondag 23 december 2012 18:52 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik vind het echt fijn voor je dat je iemand gevonden hebt Sekhmet.
Ik weet hoe je daar ook aan toe was.
dat heb ik altijd zo'n onzincliche gevonden heh.quote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef Sekhmet het volgende:
Tweede cliché, als je stopt met zoeken wordt je eerder gevonden....
Succes!
Nou als je 33 bent en nog nooit een relatie gehad hebt en ook niet in staat bent om een relatie te krijgen. En al je pogingen om dat wel voor elkaar te krijgen worden afgewezen. Dan krijg je wel het gevoel dat niemand je mag en dat je voor altijd alleen zult blijven. Naar die omstandigheid refereerde ik.quote:Op zondag 23 december 2012 18:50 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als je daarom al in een diep dal gaat liggen gaat schheeuwen dat er mensen zijn die voor minder zelfmoord hebben gepleegd.
Gaat ie ze met kerst voor het eerst ontmoeten?quote:Op zondag 23 december 2012 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dat heb ik altijd zo'n onzincliche gevonden heh.
alvast veel plezier bij je ouders met je vlam, sekh. met kerst nog wel, spannendddd.
Zou het niet meer zijn dat als je duidelijk wanhopig op zoek bent, niemand je meer ziet zitten?quote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Tweede cliché, als je stopt met zoeken wordt je eerder gevonden....
Succes!
Al je pogingen alleen via datingsites?quote:Op zondag 23 december 2012 18:54 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou als je 33 bent en nog nooit een relatie gehad hebt en ook niet in staat bent om een relatie te krijgen. En al je pogingen om dat wel voor elkaar te krijgen worden afgewezen. Dan krijg je wel het gevoel dat niemand je mag en dat je voor altijd alleen zult blijven. Naar die omstandigheid refereerde ik.
of vraag advies aan je schoonzus, die kent je immers. of je doet zoals sekh heeft gedaan, even een half jaartje daar helemaal niet meer mee bezig (proberen te) zijn. gewoon helemaal niet, concentreer je op wat anders. iets wat je leuk vindt en graag doet.quote:Op zondag 23 december 2012 18:54 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou als je 33 bent en nog nooit een relatie gehad hebt en ook niet in staat bent om een relatie te krijgen. En al je pogingen om dat wel voor elkaar te krijgen worden afgewezen. Dan krijg je wel het gevoel dat niemand je mag en dat je voor altijd alleen zult blijven. Naar die omstandigheid refereerde ik.
Nee, datingsites is er maar 1 van.quote:Op zondag 23 december 2012 18:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Al je pogingen alleen via datingsites?
Is het ookquote:Op zondag 23 december 2012 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dat heb ik altijd zo'n onzincliche gevonden heh.
alvast veel plezier bij je ouders met je vlam, sekh. met kerst nog wel, spannendddd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |