abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120680810
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk Sekhmet.
Ik zit nu gewoon even helemaal beneden in het dal, omdat alles nu bij elkaar komt.
- Mijn RP abbonnement van 6 maanden loopt nu af, terwijl ik echt de hoop had daar wat leuke dames te daten. En dat is dus niet gebeurd.
- Ik ben uitgenodigd voor een feest waar ze verwachten dat je een partner meeneemt.
- 2e kerstdag zit ik bij mijn ouders en ik weet nu al dat die gaan vragen waarom ik nog niemand heb.
- Mijn broer is helemaal happy bezig met het stichten van een gezinnetje.
- Ondanks alle moeite die ik er voor doe een relatie te krijgen blijkt dat geen effect te hebben.
- En met Kerst wordt het alleen zijn altijd extra benadrukt.

En als alles nu zo bij elkaar komt is het me gewoon te veel geworden.
En ik merk dat ik nu juist meer tegen de FOK! users loop te vechten dan dat ik hun goed bedoelde raad tot me kan nemen. Hierdoor loop ik alleen maar ruzie te maken, terwijl ik dat niet eens wil en dat niet mijn bedoeling is.

Sorry daarvoor.
al eens advies gevraagd aan je schoonzus? wellicht kan ze je wat tips geven, zij kent je immers itt wij fokkers. :)
pi_120680881
Op badoo krijgen mijn foto's gemiddeld maar een 5,3 en op paiq een 7,5. Wat is het nou, denk ik dan :P
pi_120680907
quote:

[..]

Je hebt gelijk Sekhmet.
Ik zit nu gewoon even helemaal beneden in het dal, omdat alles nu bij elkaar komt.
- Mijn RP abbonnement van 6 maanden loopt nu af, terwijl ik echt de hoop had daar wat leuke dames te daten. En dat is dus niet gebeurd.
- Ik ben uitgenodigd voor een feest waar ze verwachten dat je een partner meeneemt.
- 2e kerstdag zit ik bij mijn ouders en ik weet nu al dat die gaan vragen waarom ik nog niemand heb.
- Ondanks alle moeite die ik er voor doe een relatie te krijgen blijkt dat geen effect te hebben.

En ik merk dat ik nu juist meer tegen de FOK! users loop te vechten dan dat ik hun goed bedoelde raad tot me kan nemen. Hierdoor loop ik alleen maar ruzie te maken, terwijl ik dat niet eens wil en dat niet mijn bedoeling is.

Sorry daarvoor.
Mja, kan me wel voorstellen dat je er dan ff klaar mee bent. Als ik jou was zou ik me gewoon even puur op mezelf gaan richten want je hebt er zo te zien wel redelijk wat issues mee. Wat andere mensen er van vinden; lekker fucking belangrijk. En jezelf vergelijken met andere mensen heeft ook niet zoveel zin.

Eerst er voor zorgen dat je jezelf de moeite waard gaat vinden. Nu kom je misschien ook wat geforceerd over omdat je zo ook teveel de nadruk legt op het persé willen van een relatie.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  zondag 23 december 2012 @ 18:50:29 #229
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120680947
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef dyna18 het volgende:

[..]

nog niet genoeg?
Als je daarom al in een diep dal gaat liggen gaat schheeuwen dat er mensen zijn die voor minder zelfmoord hebben gepleegd.
pi_120681024
quote:

[..]

Je hebt gelijk Sekhmet.

Sorry daarvoor.
Ik heb dan wel veel dates gehad via datingsites, maar had op een gegeven moment er ook de pest van in dat er nooit echt iets leuks uit voort kwam. En het klinkt erg cliché, maar nadat ik mij overal had uitgeschreven en een paar dingen voor mijzelf beter een plek had gegeven ben ik dan toch iemand tegen gekomen waarmee het nu wel heel erg goed klikt. Oftewel, zorg dat je eerst zelf beter in je vel zit, dan straal je dat ook meer uit en pakken mensen dat op. Tweede cliché, als je stopt met zoeken wordt je eerder gevonden :Y.... :')
Succes!

(en er zijn zoveel mensen die met kerst datzelfde riedeltje te horen krijgen...trek het je niet aan en laat het van je af glijden, wie weet zit jij daar volgend jaar met een vriendin terwijl de rest in scheiding ligt. Karma's a bitch)
pi_120681072
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik heb dan wel veel dates gehad via datingsites, maar had op een gegeven moment er ook de pest van in dat er nooit echt iets leuks uit voort kwam. En het klinkt erg cliché, maar nadat ik mij overal had uitgeschreven en een paar dingen voor mijzelf beter een plek had gegeven ben ik dan toch iemand tegen gekomen waarmee het nu wel heel erg goed klikt. Oftewel, zorg dat je eerst zelf beter in je vel zit, dan straal je dat ook meer uit en pakken mensen dat op. Tweede cliché, als je stopt met zoeken wordt je eerder gevonden :Y.... :')
Succes!

(en er zijn zoveel mensen die met kerst datzelfde riedeltje te horen krijgen...trek het je niet aan en laat het van je af glijden, wie weet zit jij daar volgend jaar met een vriendin terwijl de rest in scheiding ligt. Karma's a bitch)
Ik vind het echt fijn voor je dat je iemand gevonden hebt Sekhmet.
Ik weet hoe je daar ook aan toe was.
pi_120681126
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:52 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik vind het echt fijn voor je dat je iemand gevonden hebt Sekhmet.
Ik weet hoe je daar ook aan toe was.
Dank je :*
pi_120681148
quote:
Tweede cliché, als je stopt met zoeken wordt je eerder gevonden :Y.... :')
Succes!

dat heb ik altijd zo'n onzincliche gevonden heh. :')

alvast veel plezier bij je ouders met je vlam, sekh. met kerst nog wel, spannendddd. :P
pi_120681170
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:50 schreef peleetje het volgende:

[..]

Als je daarom al in een diep dal gaat liggen gaat schheeuwen dat er mensen zijn die voor minder zelfmoord hebben gepleegd.
Nou als je 33 bent en nog nooit een relatie gehad hebt en ook niet in staat bent om een relatie te krijgen. En al je pogingen om dat wel voor elkaar te krijgen worden afgewezen. Dan krijg je wel het gevoel dat niemand je mag en dat je voor altijd alleen zult blijven. Naar die omstandigheid refereerde ik.
pi_120681188
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 18:54 schreef dawg het volgende:

[..]

alvast veel plezier bij je ouders met je vlam, sekh. met kerst nog wel, spannendddd. :P
Gaat ie ze met kerst voor het eerst ontmoeten?
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_120681192
quote:

[..]
Tweede cliché, als je stopt met zoeken wordt je eerder gevonden :Y.... :')
Succes!
Zou het niet meer zijn dat als je duidelijk wanhopig op zoek bent, niemand je meer ziet zitten? :P
pi_120681228
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:54 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nou als je 33 bent en nog nooit een relatie gehad hebt en ook niet in staat bent om een relatie te krijgen. En al je pogingen om dat wel voor elkaar te krijgen worden afgewezen. Dan krijg je wel het gevoel dat niemand je mag en dat je voor altijd alleen zult blijven. Naar die omstandigheid refereerde ik.
Al je pogingen alleen via datingsites?
pi_120681246
quote:

[..]

of vraag advies aan je schoonzus, die kent je immers. of je doet zoals sekh heeft gedaan, even een half jaartje daar helemaal niet meer mee bezig (proberen te) zijn. gewoon helemaal niet, concentreer je op wat anders. iets wat je leuk vindt en graag doet.
pi_120681379
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:56 schreef erikkll het volgende:

[..]

Al je pogingen alleen via datingsites?
Nee, datingsites is er maar 1 van.
pi_120681440
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 18:54 schreef dawg het volgende:

[..]

Is het ook :D
Maar even heel letterlijk gezien...als je gaat lopen zoeken is het moeilijker om diegene te vinden dan wanneer diegene gewoon lekker op zijn/haar plek blijft staan en zichzelf zo duidelijk mogelijk zichtbaar maakt. Geleerd van al die survival programma's op NGC. Als je verdwaalt bent, blijf zitten waar je zit en ga niet zoeken, waant vaak verdwaal je alleen maar meer. Zit een kern van waarheid in...als je in de jungle bent.

Dank je...ik vind het idd erg spannend, vooral omdat we officieel (of hoe je het dan ook wil zeggen) nog steeds geen relatie hebben. En we hebben een hele andere achtergrond, dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Waarschijnlijk gewoon prima, maar toch blijft het spannend. Er is in mijn leven nog meer 1 ander geweest die ik aan mijn ouders heb voorgesteld....en dat viel uiteindelijk ook reuze mee :)
  zondag 23 december 2012 @ 19:01:29 #241
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120681465
quote:

[..]

Dat lijkt me ook echt heel naar. Ik ben misschien heel hard tegen je hier, maar dat is alleen omdat ik je beter gun dan je nu krijgt. Ik denk alleen wel dat het noodzakelijk is dat er iets gaat veranderen, anders komt het nooit zover.

Ik ben het wel eens met Sekhmet, ik denk dat je een pauze in moet lassen. Klinkt cru, maar als je al 33 jaar wacht, kan een (half) jaartje extra er ook wel af ;) Ga het komende jaar aan jezelf werken, word weer happy met jezelf en kijk daarna eens verder. Ga sporten, zoek een andere leuke tijdsbesteding, pak een oude hobby op... Zoek desnoods professionele hulp, want het is echt waar: je kan alleen gelukkig zijn met een ander als je gelukkig bent met jezelf. En dat ben je nu duidelijk niet.

Als je na die periode het datingcircuit weer induikt, is het misschien goed als je andere wegen probeert. Andere sites, of helemaal weg van het net en irl gaan daten. Er zijn ook avonden waarop je kan speeddaten met dames en elkaar direct face to face ziet en spreekt. Misschien is dat wel meer voor je.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 23 december 2012 @ 19:03:11 #242
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120681536
quote:

[..]

Ok... misschien dan iets minder dramatiseren. Je hebt genoeg leuks met kerst.
Feestje. (is weer een kans om leuke vrouwen/mensen te ontmoeten)
Eten bij de familie. (Ok, vind ik persoonlijk ook geen reet aan maar probeer er het beste van te maken)
Je broer sticht een gezinnetje. (Lijkt me ook iets om blij over te zijn. Oom Dyna)

Ga gewoon eens even een poosje leuke dingen doen ipv geforceerd een vriendinnetje tegen te komen. Meestal, als je doet wat je leuk vind komt de rest vanzelf.
pi_120682030
Ga met je neefje/nichtje rondparaderen, dan komen al die rammelende vrouwen vanzelf naar je toe. :D ;)

Dyna, ik kan me voorstellen dat het heel rot is. Ik ben 21 en nu soms al gefrustreerd dat ik nog geen relatie heb gehad en het daten ook steeds nergens op uitloopt. Ik merk wel dat sinds ik zoiets heb van, fuck dit ik doe mijn ding en dan maar zonder jongen, er meer gebeurt. En nouja, dat loopt dan nog nergens op uit, super kut. Maar mijn eerste stap was wel beseffen dat alleen zijn zo slecht nog niet is, en recent heb ik de realisatie gehad dat ik eigenlijk best een catch ben. Alleen degene die dat ook voor mij is en waarmee de wederzijdse klik is, die heb ik ook nog niet gevonden.
pi_120682222
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 19:01 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook echt heel naar. Ik ben misschien heel hard tegen je hier, maar dat is alleen omdat ik je beter gun dan je nu krijgt. Ik denk alleen wel dat het noodzakelijk is dat er iets gaat veranderen, anders komt het nooit zover.

Ik ben het wel eens met Sekhmet, ik denk dat je een pauze in moet lassen. Klinkt cru, maar als je al 33 jaar wacht, kan een (half) jaartje extra er ook wel af ;) Ga het komende jaar aan jezelf werken, word weer happy met jezelf en kijk daarna eens verder. Ga sporten, zoek een andere leuke tijdsbesteding, pak een oude hobby op... Zoek desnoods professionele hulp, want het is echt waar: je kan alleen gelukkig zijn met een ander als je gelukkig bent met jezelf. En dat ben je nu duidelijk niet.

Als je na die periode het datingcircuit weer induikt, is het misschien goed als je andere wegen probeert. Andere sites, of helemaal weg van het net en irl gaan daten. Er zijn ook avonden waarop je kan speeddaten met dames en elkaar direct face to face ziet en spreekt. Misschien is dat wel meer voor je.
Ik ben het met je eens dat ik nog meer moet veranderen dan ik de laatste 7 jaar al gedaan heb. En ik zal er dus nog harder mijn best voor moeten doen. Tot nu toe heb ik de datingcoaches en versierprogramma's altijd vermeden, vooral ook omdat ik onzeker was of dat het geld wel waard is. Maar misschien moet ik dat nu toch maar eens overwegen, want alleen kom ik er niet. Met hulp gaat het vast wat soepeler dan dat je er alleen voor staat.
Ook die professionele hulp ben ik trouwens mee bezig, maar een psycholoog gaat mij niet helpen met het krijgen van een relatie. Hooguit mij een beetje rechtzetten.
pi_120682266
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:00 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Is het ook :D
Maar even heel letterlijk gezien...als je gaat lopen zoeken is het moeilijker om diegene te vinden dan wanneer diegene gewoon lekker op zijn/haar plek blijft staan en zichzelf zo duidelijk mogelijk zichtbaar maakt. Geleerd van al die survival programma's op NGC. Als je verdwaalt bent, blijf zitten waar je zit en ga niet zoeken, waant vaak verdwaal je alleen maar meer. Zit een kern van waarheid in...als je in de jungle bent.

Dank je...ik vind het idd erg spannend, vooral omdat we officieel (of hoe je het dan ook wil zeggen) nog steeds geen relatie hebben. En we hebben een hele andere achtergrond, dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Waarschijnlijk gewoon prima, maar toch blijft het spannend. Er is in mijn leven nog meer 1 ander geweest die ik aan mijn ouders heb voorgesteld....en dat viel uiteindelijk ook reuze mee :)
de datingwereld is soms net een jungle inderdaad.

nou. niet zoveel nadenken dus en gewoon genieten van de momenten. ;)
  zondag 23 december 2012 @ 19:19:20 #246
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120682300
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat ik nog meer moet veranderen dan ik de laatste 7 jaar al gedaan heb. En ik zal er dus nog harder mijn best voor moeten doen. Tot nu toe heb ik de datingcoaches en versierprogramma's altijd vermeden, vooral ook omdat ik onzeker was of dat het geld wel waard is. Maar misschien moet ik dat nu toch maar eens overwegen, want alleen kom ik er niet. Met hulp gaat het vast wat soepeler dan dat je er alleen voor staat.
Ook die professionele hulp ben ik trouwens mee bezig, maar een psycholoog gaat mij niet helpen met het krijgen van een relatie. Hooguit mij een beetje rechtzetten.
Die psycholoog gaat jou, als het goed is, helpen om jezelf recht te zetten. En ik denk dat daar een begin ligt :)
pi_120682346
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ga met je neefje/nichtje rondparaderen, dan komen al die rammelende vrouwen vanzelf naar je toe. :D ;)

Dyna, ik kan me voorstellen dat het heel rot is. Ik ben 21 en nu soms al gefrustreerd dat ik nog geen relatie heb gehad en het daten ook steeds nergens op uitloopt. Ik merk wel dat sinds ik zoiets heb van, fuck dit ik doe mijn ding en dan maar zonder jongen, er meer gebeurt. En nouja, dat loopt dan nog nergens op uit, super kut. Maar mijn eerste stap was wel beseffen dat alleen zijn zo slecht nog niet is, en recent heb ik de realisatie gehad dat ik eigenlijk best een catch ben. Alleen degene die dat ook voor mij is en waarmee de wederzijdse klik is, die heb ik ook nog niet gevonden.
Fijn dat je hier open over wilde zijn en dit wilde delen.
Alleen ik snap het echt niet hoe daten nou moeilijk kan zijn voor een jonge aantrekkelijke vrouw. Als ik naar je fotoboek kijk, dan zie ik alleen al aan je voeten dat je niet fugly bent. Als een aantrekkelijke vrouw zoals jij dan op een datingsite gaat staan, dan heb je toch de mannen voor het uitkiezen?
pi_120682388
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Fijn dat je hier open over wilde zijn en dit wilde delen.
Alleen ik snap het echt niet hoe daten nou moeilijk kan zijn voor een jonge aantrekkelijke vrouw. Als ik naar je fotoboek kijk, dan zie ik alleen al aan je voeten dat je niet fugly bent. Als een aantrekkelijke vrouw zoals jij dan op een datingsite gaat staan, dan heb je toch de mannen voor het uitkiezen?
onderschat niet hoe onzeker vrouwen kunnen zijn. misschien nog wel erger dan jij.
  zondag 23 december 2012 @ 19:23:20 #249
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120682498
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 19:21 schreef dawg het volgende:

[..]

onderschat niet hoe onzeker vrouwen kunnen zijn. misschien nog wel erger dan jij.
Dit. En mannen voor het uitkiezen hebben betekent niet dat je daadwerkelijk een match vindt he. Misschien komen er wel alleen maar hele stomme, oppervlakkige kerels op je profiel af die je leuk vinden omdat je tieten hebt, maar niet kijken en luisteren naar wie je echt bent. Daar zou ik geen relatie mee hoeven.
pi_120682541
Zo hey... gaat het hier nog over date verhalen of wat? :P
Dit account is niet meer in gebruik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')