Moet je niet zoveel drinken ethanolfabriekquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nou dan
ben gisteren zo kkhard gevallen, jezus
mijn lichaam dacht dat de wereld verging dus die stortte zich maar gelijk ter aarde
Super...quote:
Mother/Daughter cumswappingquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
omg heerlijk
[..]
Het is goed met je, dikke.
[..]
Voelt goed dat je onze grollen waardeerde
in ehv zijn ze kk domquote:
Ik had niet veel gedronken, dat maakt het nu juist zo freakyquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel drinken ethanolfabrieks
yo mamaquote:
Was ze maar dom, zou een hoop gezeik schelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had niet veel gedronken, dat maakt het nu juist zo freaky. Maar nu ben ik me iig weer bewust van mijn slechte motoriek.
[..]
yo mama
Hypocrietjequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:54 schreef Germano het volgende:
CB, stop eens met het k-woord anders heb je binnenkort weer een ban [ afbeelding ].
Mag van mij ook in fernandez blijven ja...quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:54 schreef Germano het volgende:
CB, stop eens met het k-woord anders heb je binnenkort weer een ban [ afbeelding ].
Waarom?quote:
Inderdaad, of PUB SC.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag van mij ook in fernandez blijven ja...
Hallo medelander.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frikandelbroodje![]()
ben nu zo misselijk als een kat...
fuckquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frikandelbroodje![]()
Afgekort mag t wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:54 schreef Germano het volgende:
Het is Fernandes, met een s. Ben je dom of zo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag van mij ook in fernandez blijven ja...
Waarom weer katten erbij halenquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frikandelbroodje![]()
hou je kkbekquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is Fernandes, met een s. Ben je dom of zo?
TRquote:
yoloquote:
uienkruiers in de bus, jongeuhquote:
Vraagquote:
omdat dat gezegde zo gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |