Hypocrietjequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:54 schreef Germano het volgende:
CB, stop eens met het k-woord anders heb je binnenkort weer een ban [ afbeelding ].
Mag van mij ook in fernandez blijven ja...quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:54 schreef Germano het volgende:
CB, stop eens met het k-woord anders heb je binnenkort weer een ban [ afbeelding ].
Waarom?quote:
Inderdaad, of PUB SC.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag van mij ook in fernandez blijven ja...
Hallo medelander.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frikandelbroodje![]()
ben nu zo misselijk als een kat...
fuckquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frikandelbroodje![]()
Afgekort mag t wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:54 schreef Germano het volgende:
Het is Fernandes, met een s. Ben je dom of zo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag van mij ook in fernandez blijven ja...
Waarom weer katten erbij halenquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frikandelbroodje![]()
hou je kkbekquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is Fernandes, met een s. Ben je dom of zo?
TRquote:
yoloquote:
uienkruiers in de bus, jongeuhquote:
Vraagquote:
omdat dat gezegde zo gaatquote:
quote:
Oh zo gaat de wereld dus ten onder, met massale ongelukkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Lisse ontsnapt aan ramp
Ohhhhhhh het ging alleen om Lisse.
Hahaha ik had me daar toch een beeld bijquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zo gaat de wereld dus ten onder, met massale ongelukken
Vallen er verder nog personen op qua taalgebruik?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Taalgebruik mag hier weer wat normaler.
Ook Germano mag zich weer eens gaan inbinden, valt mij constant negatief op.
kunnen jullie niet doen wie met het k woord scheld moet 1 euro geven aan serious requestquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Taalgebruik mag hier weer wat normaler.
Ook Germano mag zich weer eens gaan inbinden, valt mij constant negatief op.
Nee, elke euro gaat naar t potje voor Vaseline_ d'r tietverkleining.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kunnen jullie niet doen wie met het k woord scheld moet 1 euro geven aan serious request
babys snappen nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Alsof die baby's er ook maar een cent van zien
Als we jullie voor iedere kanker een euro aan het goede doel zouden laten geven zou er geen armoede in de wereld zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kunnen jullie niet doen wie met het k woord scheld moet 1 euro geven aan serious request
niet alleen babysquote:
ja kijk hier moet ik je toch even helpen, want goede doelen bestaan al jaren en inmiddels zijn er miljarden opgehaald, wil het geen biljoenen zijn. maar nog is er armoede. dus nee, je theorie klopt niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als we jullie voor iedere kanker een euro aan het goede doel zouden laten geven zou er geen armoede in de wereld zijn.
Zoveel geld heeft CB niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als we jullie voor iedere kanker een euro aan het goede doel zouden laten geven zou er geen armoede in de wereld zijn.
serious request krijgt van mij kanker is dat ook goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is volledig vergoed, maar jullie mogen wel doneren voor nieuwe laptop.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, elke euro gaat naar t potje voor Vaseline_ d'r tietverkleining.
Dat komt omdat bepaalde gebieden in de wereld kunstmatig arm gehouden worden en de goede doelen slechts in het leven zijn geroepen om de publieke opinie een goed gevoel te geven. Daarom ben ik ook tegen goede doelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja kijk hier moet ik je toch even helpen, want goede doelen bestaan al jaren en inmiddels zijn er miljarden opgehaald, wil het geen biljoenen zijn. maar nog is er armoede. dus nee, je theorie klopt niet.
ja je moeder mag dat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is volledig vergoed, maar jullie mogen wel doneren voor nieuwe laptop.
egoïstquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt omdat bepaalde gebieden in de wereld kunstmatig arm gehouden worden en de goede doelen slechts in het leven zijn geroepen om de publieke opinie een goed gevoel te geven. Daarom ben ik ook tegen goede doelen.
scheer je weg, wij willen hier alleen goede mensen.quote:
Ik blijf hier nog wel even hangen denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
scheer je weg, wij willen hier alleen goede mensen.
Gezelligquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik blijf hier nog wel even hangen denk ik.
hoeft niet hoor, we hebben het onder controle.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ga je vandaag eten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
kutjebefquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |