In Amsterdam wonen alleen maar negers. Zeg wollah.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja maar eindje is dan ook een skere stad
nou danquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja maar eindje is dan ook een skere stad
Lijkt me best geil, met moeder en dochter mits aantrekkelijk :Squote:
Dat dat sletje dan met een gezichtje nog nadruipend van haar moeder d'r sap opkijkt uit de snee waar ze zelf 20 jaar geleden gillend uitgesleurd isquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt me best geil, met moeder en dochter mits aantrekkelijk :S
omg heerlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat dat sletje dan met een gezichtje nog nadruipend van haar moeder d'r sap opkijkt uit de snee waar ze zelf 20 jaar geleden gillend uitgesleurd is![]()
Het is goed met je, dikke.quote:
Voelt goed dat je onze grollen waardeerdequote:
Moet je niet zoveel drinken ethanolfabriekquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nou dan
ben gisteren zo kkhard gevallen, jezus
mijn lichaam dacht dat de wereld verging dus die stortte zich maar gelijk ter aarde
Super...quote:
Mother/Daughter cumswappingquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
omg heerlijk
[..]
Het is goed met je, dikke.
[..]
Voelt goed dat je onze grollen waardeerde
in ehv zijn ze kk domquote:
Ik had niet veel gedronken, dat maakt het nu juist zo freakyquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel drinken ethanolfabrieks
yo mamaquote:
Was ze maar dom, zou een hoop gezeik schelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had niet veel gedronken, dat maakt het nu juist zo freaky. Maar nu ben ik me iig weer bewust van mijn slechte motoriek.
[..]
yo mama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |