40. Zou redelijk zijn, mits verkoopclausule.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Strootman, de heilige graal van 40 miljoen....
. Flikker toch op man.
Liever strootman hebben dan een landskampioenschap.![]()
40 is wel het minimum hoor. Voor minder doen we het niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Strootman, de heilige graal van 40 miljoen....
. Flikker toch op man.
Liever strootman hebben dan een landskampioenschap.![]()
Lens is niet zo goed als gedachtquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:33 schreef DonRaja het volgende:
Gewoon ontopic graag, en niet miepen als jezelf ook uitdeelt.
Even tijdelijk dipje?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lens is niet zo goed als gedacht
Had een goede vorm 2 maanden terug ofzo, daarna raakt hij geen pepernoot meerquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Af en toe zondagschotje, maar voor de rest drama..
Heeft hij 2,5 jaar lang al gehad. Leek me dat hij die toch wel had opgebruikt ondertussen dus..quote:
Lens is gewoon geen spits, hij verpest te veel counters/aanval door op randje buitenspel te staan. Je kan goed gokken dmv zijn snelheid, maar 9/10 fluit de scheids. Daarmee sloopt hij gewoon PSV. Bij elke bal ligt alles weer stil, weer helemaal opnieuw beginnen. Het is wel een goeie aanspeelpunt, maar als hij de bal krijgt is het niet in de spits positie maar ergens op het middenveld of op de flanken. Met niemand in de spits, terwijl dat met Matavz anders is. Hoge ballen kan hij niks mee en een echte rustige afmaker is hij ook niet a la Matavz.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had een goede vorm 2 maanden terug ofzo, daarna raakt hij geen pepernoot meer![]()
Wellicht toch maar weer Matavz erin, 17 goals uit 20 is niet verkeerd. Waarvan er genoeg geen 90 minuten zijn..
Het rendement is niet eens veelzeggend, maar het positiespel van Matavz is goed. Tegen Twente en napoli zó van genoten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had een goede vorm 2 maanden terug ofzo, daarna raakt hij geen pepernoot meer![]()
Wellicht toch maar weer Matavz erin, 17 goals uit 20 is niet verkeerd. Waarvan er genoeg geen 90 minuten zijn..
Hij is nu eten, over een half uur is hij weer terug en gaat hij weer verder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef DonRaja het volgende:
Opgeschoond, kap zelf dan ook met reageren nu.
Als hij zoveel mag blijven posten tot hij me begint te irriteren klopt het misschien al niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef DonRaja het volgende:
Klopt idd, tegen Rijns ook weer, Depay knalt en wie staat daar om hem in te tikken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het rendement is niet eens veelzeggend, maar het positiespel van Matavz is goed. Tegen Twente en napoli zó van genoten.
Met alle respect, maar het is vrij duidelijk wie hier constant begint. Vervolgens lees je elke dag, of elke 2 dagen weer: Opgeschoond.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef DonRaja het volgende:
Aan de andere kant, hebben we nu een garantie dat we meer dan 8 miljoen gaan krijgen voor Matavz? Opzich denk ik dat je in je handjes mag wrijven bij een bod van 10 miljoen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt idd, tegen Rijns ook weer, Depay knalt en wie staat daar om hem in te tikken?
Ben achteraf blij dat Brands toch nee zei tegen Benfica
Als Luuk weg kan gaan voor 18 miljoen. Dan moet 14 minstens lukken. Maar dan moet Advocaat wel vasthouden aan Matavz-Narsingh.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hebben we nu een garantie dat we meer dan 8 miljoen gaan krijgen voor Matavz? Opzich denk ik dat je in je handjes mag wrijven bij een bod van 10 miljoen.
15 miljoen toch? En dat is, in mijn ogen, 1 van de meest onbegrijpelijke transfers van de afgelopen jaren. Mocht het met Matavz net zo gaan breng ik hem er zelf heen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Luuk weg kan gaan voor 18 miljoen. Dan moet 14 minstens lukken. Maar dan moet Advocaat wel vasthouden aan Matavz-Narsingh.
Als we de kosten eruit halen dan hebben we al enorm veel geluk. Met de speeltijd die Matavz heeft kregen is hij dat natuurlijk lang niet waard. Maar zijn statistieken spreken enorm in zijn voordeel, en laat dat toch soms net datgene zijn waar sommige clubs veel naar kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hebben we nu een garantie dat we meer dan 8 miljoen gaan krijgen voor Matavz? Opzich denk ik dat je in je handjes mag wrijven bij een bod van 10 miljoen.
15mio was wel veel ja, maar had m graag bij PSV gezien destijdsquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
15 miljoen toch? En dat is, in mijn ogen, 1 van de meest onbegrijpelijke transfers van de afgelopen jaren. Mocht het met Matavz net zo gaan breng ik hem er zelf heen.
Het zou me niks verbazen als napoli toch een poging gaat wagen in de zomer. Heeft denk ik wel indruk gemaakt die 3 goals. Ze volgde hem natuurlijk al.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als we de kosten eruit halen dan hebben we al enorm veel geluk. Met de speeltijd die Matavz heeft kregen is hij dat natuurlijk lang niet waard. Maar zijn statistieken spreken enorm in zijn voordeel, en laat dat toch soms net datgene zijn waar sommige clubs veel naar kijken.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
15mio was wel veel ja, maar had m graag bij PSV gezien destijdsHeel graag zelfs.
Luuk ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
15 miljoen toch? En dat is, in mijn ogen, 1 van de meest onbegrijpelijke transfers van de afgelopen jaren. Mocht het met Matavz net zo gaan breng ik hem er zelf heen.
Als die Cavani weggaat, hopelijk naar een PSG ofzo voor 40 miljoen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als napoli toch een poging gaat wagen in de zomer. Heeft denk ik wel indruk gemaakt die 3 goals. Ze volgde hem natuurlijk al.
ola John, die heeft nu een prijskaartje van 30mio benficaquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
15mio was wel veel ja, maar had m graag bij PSV gezien destijdsHeel graag zelfs.
En hoe heette die gast van Twente die ook voor 12 mio verkocht was>?![]()
Oh, die had ik gemist dan. Was blijven hangen bij de keren dat hij veel op de bank zat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ola John, die heeft nu een prijskaartje van 30mio benfica
Scoren in de CL en goed spelen tegen Barca doen wonderen voor transferwaardes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oh, die had ik gemist dan. Was blijven hangen bij de keren dat hij veel op de bank zat.
Maar neemt niet weg dat het nog steeds een belachelijk bedrag was.
Nu al een lieveling daar, terwijl hij pas begonnen is met spelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Scoren in de CL en goed spelen tegen Barca doen wonderen voor transferwaardes.
Is een creatieve aanvaller met snelheid, ik denk dat Lens daar ook een godheid zou zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu al een lieveling daar, terwijl hij pas begonnen is met spelen
Nooitquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een creatieve aanvaller met snelheid, ik denk dat Lens daar ook een godheid zou zijn.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een creatieve aanvaller met snelheid, ik denk dat Lens daar ook een godheid zou zijn.
Dat zie ik ook nog wel ja. Een godheid niet, want met zijn maandelijkse dipjes kan je die status niet behalen, maar een typische speler voor zo'n club ja.quote:
Hoezo niet, is toch een technisch vaardige, snelle, makkelijk scorende aanvaller?quote:
Makkelijk scorende moet je weghalen, maar dan kan je net zo goed Elia halenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoezo niet, is toch een technisch vaardige, snelle, makkelijk scorende aanvaller?
Hasselbaink, die won nog met Atletico van Madrid. Wat tot op heden niet meer gelukt is. Die moet je niet beperkt noemenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:11 schreef DonRaja het volgende:
Een beperkte speler als Hasselbaink werd daar op handen gedragen. Maar goed, jullie zien hem vaker spelen.
Qua techniek danquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hasselbaink, die won nog met Atletico van Madrid. Wat tot op heden niet meer gelukt is. Die moet je niet beperkt noemen
Faber, Bert, Cocu of Advocaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua techniek dan
Na dit seizoen, wie zou jullie ideale (haalbare) trainer zijn? Toch Advocaat?
Hoop op Faber/Cocu, maar zal wel weer Bert van Marwijk zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua techniek dan
Na dit seizoen, wie zou jullie ideale (haalbare) trainer zijn? Toch Advocaat?
Opzich hoeft dat niet, hij heeft al met Bert gewerkt. Dat is wel in Internationaal verband. Maar nu heeft hij de A1 onder zijn hoede, waar hij ook veel van kan leren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bertje lijkt me mooi ja. Ik betwijfel of Cocu er helemaal klaar voor is. Zou goed voor hem zijn om dit seizoen assistent van Advocaat geweest te zijn en dan nog 1 a 2 jaar Bert mee te pakken. Dan zie je verschillenden van dichtbij aan het werk en pik je van allen wat op waarmee je uiteindelijk je eigen manier bepaalt.
Bert heeft zich wel bewezen vind ik, won de EL bij Feyenoord en deed het goed oké bij Dortmundquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja ook wel waar. Maar als PSV de keuze heeft tussen Cocu en Bert zouden ze bijna gek zijn om niet voor een bewezen trainer als Bert te gaan.
Zou hem graag nog een tijdje aan het werk zijn bij PSV.
Maak je keuze eens, kut wijf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bert heeft zich wel bewezen vind ik, won de EL bij Feyenoord en deed het goed oké bij Dortmund
Ja, dat zeg ik toch ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bert heeft zich wel bewezen vind ik, won de EL bij Feyenoord en deed het goed oké bij Dortmund
Vind ik niet echt bewezen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |