Erg kinderagtig idd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een lijer ook, express spelvouten maken zodat hij de Willems award kan krijgen
Je hebt Stylo wel echt gemist hequote:
Ach ja... het "je moet mee kunnen praten bij het koffiezetapparaat" he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik erger me niet zozeer aan het feit dat mensen er mee bezig zijn, maar meer aan dat sheeple gedrag. Alles wat ze door de media wordt voorgeschoteld grijpen ze aan en consumeren ze. 't is echt treurig af en toe dat volk.
Die mentaliteit heb ik nooit begrepen. Ga een boek lezen ofzo en ontwikkel jezelf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt Stylo wel echt gemist he
[..]
Ach ja... het "je moet mee kunnen praten bij het koffiezet apparaat" he.
Ja, zonder hem ben ik de slechtste speller.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt Stylo wel echt gemist he
Vooral een goed excuus volgens mij. Je moet je als man toch goed indekken als je bijv. Boer zoekt vrouw stiekem leuk vindt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die mentaliteit heb ik nooit begrepen. Ga een boek lezen ofzo en ontwikkel jezelf.Of drink bier en heb 't naar je zin.
quote:Voorzitter Alain Orsoni van Ajaccio droomt graag en is niet te beroerd om zijn nachtelijke onderbewuste belevenissen te delen met fans en volgers.
Zo wil hij Josep Guardiola naar Corsica halen als opvolger van Alex Dupont. Aan het voorstel van de preses kleeft wel een kleine ‘maar’: de club kan de succesvolle coach maximaal 20.000 euro per maand betalen. Bij pakweg Manchester City verdient hij dat waarschijnlijk in een (halve) dag. (Diverse Franse media) (halve dag.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |