Mogen ze de CL nog wel afmaken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:46 schreef Tarado het volgende:
Malaga geweerd in Europa
NYON -
De Europese voetbalbond UEFA heeft Málaga voor minimaal een jaar uitgesloten van deelname aan de Champions League of Europa League. De Spaanse club krijgt die straf omdat het de financiële huishouding niet op orde heeft.
Dat welquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen ze de CL nog wel afmaken?
Ik steek mezelf neer met een schaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 3 minuutjes. Het was leuk mensen
Dat ding refresht om de zoveel tijd. Dat is nooit live op joeptjoepquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We zijn er nog niet![]()
[ afbeelding ]
Wat een grafkankerhoer.quote:Waar u zich nog bevindt in de aftermath van de A2ische lente, zit Rotterdam helemaal niet te wachten op hoge snelheden op de Nederlandse wegen. De stad verzet zich zelfs tegen de verhoging van de maximale snelheid op de rijksweg A13 van 80 naar 100 km/u.
Rotterdam stapt nu naar de rechter om de verhoging tegen te houden. Verantwoordelijk VVD-wethouder Jeannette Baljeu van Rotterdam vindt dat minister Melanie Schultz van Haegen de effecten van de snelheidsverhoging op de volksgezondheid onderschat. Ook denkt zij dat niet genoeg rekening wordt gehouden met toenemend geluidsoverlast en afnemende luchtkwaliteit.
Het college denkt voldoende aanknopingspunten te hebben om het besluit bij de rechter te kunnen aanvechten.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
In anders nieuws....
[..]
Wat een grafkankerhoer.. Ik woon praktisch naast die snelweg, kan mij niet zo snel mogelijk 100km/h worden. Al die files daar, scheitziek word ik ervan.
Jeanette BaljeuK, teringwijf, doe eens iets waar de burger wel blij van wordt.
Liever in jouw fietsband dan mijn motorband.quote:
Ik heb hem in de fiets naast mij gestoken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever in jouw fietsband dan mijn motorband.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb hem in de fiets naast mij gestoken.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb hem in de fiets naast mij gestoken.
Gedeelde smart is halve smart.quote:
Mooi weekendje om even gedeeld eerste te komen staan met PSV voor Feyenoordquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een weekendje eredivisie en dan een maand niks
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kreeg net een bericht dat mijn whattsap over 14 dagrn afloopt kan dat.
Ten Rouwelaar is ziek bij NACquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mooi weekendje om even gedeeld eerste te komen staan met PSV voor Feyenoord.
Dat kan. Het kost je gelukkig maar een euro om aan te kopen gelukkig. Al is het wel meer gezeik dat je lief is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kreeg net een bericht dat mijn whattsap over 14 dagrn afloopt kan dat.
Die shit moet toch gratis zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan. Het kost je gelukkig maar een euro om aan te kopen gelukkig. Al is het wel meer gezeik dat je lief is.
Je houdt davy wel bezig hé?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maakt niet uit. PSV gaat daar verliezen.
Ik vertrouw op je.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maakt niet uit. PSV gaat daar verliezen.
Waarom zou het gratis moeten zijn? Ik geloof dat je indien gedownload voor de veranderde voorwaarden het nog wel gratis kunt gebruiken en anders een jaar.quote:
Archief bla bla bla. Feyenoord pakt de dubbel, punt. Zet die maar in je archief. Sticker erop, dit dat. Gaat nooit meer open dat laatje, want als HMF gelijk heeft is het ineens niet zo leuk meer met je archief te wapperen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je houdt davy wel bezig hé?
Zijn archieven om de minuut voller maken
Davy is alleen voor de archieven op het forum.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Archief bla bla bla. Feyenoord pakt de dubbel, punt. Zet die maar in je archief. Sticker erop, dit dat. Gaat nooit meer open dat laatje, want als HMF gelijk heeft is het ineens niet zo leuk meer met je archief te wapperen.
Ik gebruik het al twee jaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou het gratis moeten zijn? Ik geloof dat je indien gedownload voor de veranderde voorwaarden het nog wel gratis kunt gebruiken en anders een jaar.
Ik zal hem proberen te linken naar Icloud, voordat je handlangers ineens in mei iets in de fik zettenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Archief bla bla bla. Feyenoord pakt de dubbel, punt. Zet die maar in je archief. Sticker erop, dit dat. Gaat nooit meer open dat laatje, want als HMF gelijk heeft is het ineens niet zo leuk meer met je archief te wapperen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Archief bla bla bla. Ajax pakt de triple, punt. Zet die maar in je archief. Sticker erop, dit dat. Gaat nooit meer open dat laatje, want als HMF gelijk heeft is het ineens niet zo leuk meer met je archief te wapperen.
Dan is het toch geen probleem?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wil ik een fiets lenen heeft die gozer een punaise in zijn band
1.000.000 views @ Youtube is ongeveer 2000 euro verdienen.quote:
Bedankt Doublepainquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft vast iets met Youtube te maken, Doublepain
Gangmanstyle onzin.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft vast iets met Youtube te maken, Doublepain
Biebertje trilt al een beetjequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De miljard views voorbij zoals je in het door jou gequote plaatje kunt zien.
Bless...!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ff potje schaken nu we er toch nog zijn.
Jij had die clip gemaakt toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
1.000.000 views @ Youtube is ongeveer 2000 euro verdienen.
Die gozer heeft dus alleen al 2 miljoen euro verdiend aan de aanwezigheid van zijn filmpje op YouTube. God. Fucking. Damn.
Je haalt mij en Steven door elkaar. Steven zit de hele dag thuis, ik werk voor de kost.quote:
Een grap met een pointe 1000 jaar later verzinnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
END / Maya's bezetten steden in Mexico (geen grap)
De nieuwe Edwinquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je haalt mij en Steven door elkaar. Steven zit de hele dag thuis, ik werk voor de kost.
Wie is Steven eigenlijk?
Je woont toch nog thuis?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je haalt mij en Steven door elkaar. Steven zit de hele dag thuis, ik werk voor de kost.
Wie is Steven eigenlijk?
Sinds wanneer krijgen mods betaald?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie is Steven eigenlijk?
Idd, want ik heb nog nooit een konijn met een bril gezien.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel opeten, worteltjes zijn goed voor je oogjes
Ken je klassiekersquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, want ik heb nog nooit een konijn met een bril gezien.
Dat is een tekenfilm.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ken je klassiekers![]()
[ afbeelding ]
Er is maar 1 konijn:quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een tekenfilm.
Tering, dat zie je toch.
Prima, ik ben zeker niet van plan om met jou te discussiëren welk konijn het tofst is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er is maar 1 konijn:
[ afbeelding ]
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een tekenfilm.
Tering, dat zie je toch.
Dat is een haasquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er is maar 1 konijn:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een tekenfilm.
Tering, dat zie je toch.
Hij vergat de slash.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij vergat de slash.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij vergat de slash.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5% van 25 miljoen = 1.75milquote:
5% van 25 miljoen is 1.25miljoen, ze hebben jou ook naar de gemeente gestuurd voor de onderhandelingen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
5% van 25 miljoen = 1.75mil
5% van 14 miljoen = 0.7mil
Dus 2.45 mil.
Is Mallorca ook al overkomen 2 jaar terug, en toen nog zonder Financiel Fairplay. Dus ik betwijfel of je dit wel echt dankzij de Financiel Fairplay kunt noemen.quote:
Oke dat is echt een domme fout.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
5% van 25 miljoen is 1.25miljoen, ze hebben jou ook naar de gemeente gestuurd voor de onderhandelingen waarschijnlijk
Dan zul je wel een heel spannend leven hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
Man man man...wat een treurnis op facebook, nieuwssites, twitter etc. Er zijn blijkbaar zo enorm veel mensen heel de dag bezig met het einde van de wereld, omdat ze ergens toch niet helemaal zeker zijn dat het níet gebeurt. Ik word er echt moe van, die figuren.
Ik snap niet dat mensen zich eraan kunnen ergeren. Wat het overigens wel leuk genoeg maakt om zelf te beweren erin te geloven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
Man man man...wat een treurnis op facebook, nieuwssites, twitter etc. Er zijn blijkbaar zo enorm veel mensen heel de dag bezig met het einde van de wereld, omdat ze ergens toch niet helemaal zeker zijn dat het níet gebeurt. Ik word er echt moe van, die figuren.
Zijkant beetje opgezwollen maar niet echt last van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aye mi mang. Nog last van je hoofd?
Ik erger me niet zozeer aan het feit dat mensen er mee bezig zijn, maar meer aan dat sheeple gedrag. Alles wat ze door de media wordt voorgeschoteld grijpen ze aan en consumeren ze. 't is echt treurig af en toe dat volk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich eraan kunnen ergeren. Wat het overigens wel leuk genoeg maakt om zelf te beweren erin te geloven.
En ja ik ben 12 jaar oud.
niks mis met opgezwollequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijkant beetje opgezwollen maar niet echt last van.
Wat is er gebeurt?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijkant beetje opgezwollen maar niet echt last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |