Je haalt mij en Steven door elkaar. Steven zit de hele dag thuis, ik werk voor de kost.quote:
Een grap met een pointe 1000 jaar later verzinnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
END / Maya's bezetten steden in Mexico (geen grap)
De nieuwe Edwinquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je haalt mij en Steven door elkaar. Steven zit de hele dag thuis, ik werk voor de kost.
Wie is Steven eigenlijk?
Je woont toch nog thuis?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je haalt mij en Steven door elkaar. Steven zit de hele dag thuis, ik werk voor de kost.
Wie is Steven eigenlijk?
Sinds wanneer krijgen mods betaald?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie is Steven eigenlijk?
Idd, want ik heb nog nooit een konijn met een bril gezien.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel opeten, worteltjes zijn goed voor je oogjes
Ken je klassiekersquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, want ik heb nog nooit een konijn met een bril gezien.
Dat is een tekenfilm.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ken je klassiekers![]()
[ afbeelding ]
Er is maar 1 konijn:quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een tekenfilm.
Tering, dat zie je toch.
Prima, ik ben zeker niet van plan om met jou te discussiëren welk konijn het tofst is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er is maar 1 konijn:
[ afbeelding ]
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een tekenfilm.
Tering, dat zie je toch.
Dat is een haasquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er is maar 1 konijn:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een tekenfilm.
Tering, dat zie je toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |